Forum >> Szerelőműhely

Hardy16-03-2014 19:44:22 // 47872
Miért ha vontatott akkor nem ér hozza? Max ha emelve teszed.
DieselManiaco(NagyVad)16-03-2014 19:43:04 // 47871
ha vontatod attól mér súrlódni fog,ha trélerezed akkor csak a fel és lepakolás erejéig...
mreni16-03-2014 19:43:02 // 47870
vontatva mivel lesz jobb?
Hermész 8816-03-2014 19:31:47 // 47869
Viszem szerelohoz ez egyértelmű, csak azért kérdeztem , hogy el e marjek vele menni a szereloig.
De majd vontatom.
De Köszönöm a válaszokat.
DieselManiaco(NagyVad)16-03-2014 19:22:32 // 47868
abban igaza van hogy sok variáció nincs a témára valószínű leszakadt a motor/váltótartó,nem féltengely törés mert akkor nem menne sehova a kocsi,meg amúgy nem is nagyon szokott olyan történni hogy eltörik a féltengely és leesik,az meg a másik hogy ha esetleg csinál is róla képet,megállapítjuk hogy ez tényleg le van esve,attól nem javul meg a végén úgy is az lesz,hogy ellátogat egy szerelőhöz...
Hardy16-03-2014 19:17:49 // 47867
"nem értem mi a lényege az ilyen hszeknek..." én úgy látom te nem érted :-)
mreni16-03-2014 18:50:13 // 47866
látom nem érted a lényeget
Hardy16-03-2014 18:38:30 // 47865
Neked mert te értesz hozzá, de nem mindenki ért hozzá mert nem mindenki autószerelő. És csak foglalkoztatja hogy esetleg valaki járt-e így addig is míg valaki aki ért hozzá és megnézi. Akkor ennyi erővel semmi ilyesmit ne kérdezzünk hanem nézzük meg vagy vigyük szerelőhöz. Akkor minek ez a fórum. Ha nem jó vagy nem tudom megoldani vigyem szerelőhöz vagy másikhoz aki meg tudja csinálni.
mreni16-03-2014 18:31:39 // 47864
tippelt :)
kb 2perc alatt eldönthető enne a dolog,hogy vagy a lengőkar került feljebb vagy a váltó lejebb,más lehetőség nincs,sok értelme nincs itt kérdezgetni szerintem
Hardy16-03-2014 18:25:38 // 47863
Pedig valószínű megmondta! :-)
Piritu - 1.000.00016-03-2014 17:52:05 // 47862
Volt!
A hátsó motortartó bak csavarja törött el, és az egész motor hátrabillent. A féltengely tartotta.
A képen látni, hogy hogyan ette le a csavar végét.
mreni16-03-2014 17:47:20 // 47861
akkor meg kell nézetni valakivel aki látja, a fórumon nem fogja neked senki megmondani,hogy mi baja van
Hermész 8816-03-2014 17:44:31 // 47860
Alá néztem de torest nem látok.
Viszont a feltengely belső hengeres része hozzá ér a lengokar aljahoz, és amig haza értem vele, meg is koptatta azt a hengeres részt,
Sajna nem sokat látok.
mreni16-03-2014 17:34:30 // 47859
2perc alatt alánézel... nem értem mi a lényege az ilyen hszeknek.....
gecsa16-03-2014 16:43:05 // 47858
bármilyen, egyiktől sem lesz hangja.. :D
Hermész 8816-03-2014 16:43:01 // 47857
Sziasztok , letezik olyan probléma , hogy a fél tengely kiszakad a váltóból , vagy eltorik a váltó csatlakozasnal ?
Menet közben egyszer csak brutális kerrego hang jött a motorból és alá néztem, a feltengely váltó felőli része hozzá ér a lengokar belső fel fogatasahoz és az köszörülte a feltengely belső felét.
fefe0116-03-2014 15:55:19 // 47856
Sziasztok segitséget szeretnék kérni 156 1,9 jtd 2000-es évjàratu olyan prodléma merült fel hogy hetente eljàtsza kulcsot berakom elforditom és nem alszik el a kod felirat semit nem is csinàl csak teker leszedem az aksit öszekötöm a pozitiv kábelt a negatival egy fél ora és tudom inditani.
GTPeti16-03-2014 15:40:28 // 47855
Levetted az akkusarut? Ha nem, akkor normális.

Egy nap alatt legalább 0,48Ah-t merül, 20mA (vagyi alacsony) áram mellett. Ehhez jön még az akku saját önkisülése.
A legrosszabb, hogy egy ilyen akció végleg elintézheti az akksit. De legalábbis maradandóan megviseli.
Hakesh16-03-2014 12:58:55 // 47854
Értve! Köszönöm!
jim15616-03-2014 10:03:35 // 47853
Szeretnék kicsit sportos hangot a gépnek! Dieselnél milyen hátso dob lenne jó?
VaMpGeCO15-03-2014 23:34:09 // 47852
Normális, ha riasztód van akkor akár 1-2 hét alatt leszívhatja az akksit..
Hakesh15-03-2014 23:32:14 // 47851
Az normális jelenség, hogy egy 1 éves akku 7 hét állás után lemerüljön? (küldföldön voltam és addig nem volt hajtva az autó, most próbáltam indítani és le van merülve...)
Vagy kezdjek gyanakodni?
GTPeti15-03-2014 15:24:54 // 47850
(Mo. ma. Na ez a nemmindegy.)
mreni15-03-2014 15:24:10 // 47849
szerintem nincs jelentősége :)
GTPeti15-03-2014 15:19:03 // 47848
Lehet én vagyok paranoid, de szerintem ilyeneket itt akkor sem kéne leírni... B)
mreni15-03-2014 15:10:52 // 47847
egy mezei vizsgán egy 2.0 v6 turbo 156ot is átvittem,simán :)
Skodra15-03-2014 14:14:05 // 47846
Az nekem is jól jöhet! Ha sikerül szerezni légyszives szóljál!
Kickass15-03-2014 09:40:28 // 47845
CSak a nagy coolert meg a lefújó hangot már a mezei rendőr is kiszúrja az a baj.....
Tuningman14-03-2014 22:02:57 // 47844
Néha az illegális legális:)
Mezei vizsgán nem nézegetik a turbót csak a motorkódot:)
GTPeti14-03-2014 22:02:49 // 47843
"szíve joga elutasítani vagy megadni" Ezt tudjuk mit jelent magyarra lefordítva...
Tuningman14-03-2014 21:59:59 // 47842
Én előrelátó voltam amikor a V6 mellett döntöttem:)
Így a határ a csillagos ég ( 3.7, biturbo, vannak lehetőségek ) csak a fogyasztás szabhat határokat, hogy milyen messze vannak a kutak egymástól:)
Nem tipusazonos motorcsere
A hatóság mérlegel minden esetben, szíve joga elutasítani vagy megadni az átalakítási engedélyt. Bekérhet olyan dokumentációt is ami alap esetben szinte teljesíthetetlen.
Próbálkozni lehet, úgyis előzetesen kell megkérni az engedélyt, legalábbis ez az ésszerű és csak az engedély birtokában neki állni az átalakításnak.
Ezután jöhet a tortúra az okmányirodában ahol mindent számlával kell igazolni vagy hiteles dokumentummal. Végül jöhet a regadó megfizetése.
Nálam ez egyenlő azzal, hogy nem lehet legalizálni. Persze van aki bevállalja, szeret fakírkodni, én nem:)
Igen az autócsere az egyszerűbb:)
adamqv14514-03-2014 21:33:58 // 47841
Alfa 156 2.4jtdm 20v-hez nincs valakinek motorról robbantott ábrája? Az lenne a kérdésem hogy a motor hátulján van egy vákum doboz ami vezérli a turbó változó geometria részét valamint még pár cső csatlakozik bele. Az lenne a kérdésem hogy melyik vákum szelepek csatlakoznak ebbe a dobozba hogy kiszűrhessem a hiba okát (legalább 2 van még ezen a turbovezérlő szelepen kívül). Valahol elmegy a vákumom és így nem működik a geometria a turbómon.(csak néha tér észhez 1-1 alkalomkor) Köszi bármilyen segítséget. Jó lenne ha menne már lentről is az autóm :)
gecsa14-03-2014 21:27:13 // 47840
ok.. :D nem is vettem rossznak.. ;)
Bomi14-03-2014 15:38:01 // 47839
Sziasztok,
Milyenek a tapasztalatok a Strongfelx szilentekkel? Elsősorban az első - felső lengőkar szilent érdekelne, mert a gumi nekem állandóan nyikorog pedig bezsíroztam a beépítés előtt szilikonzsírral...most tervezem ,hogy rendelek bele ilyet:

http://www.strongflex.eu/pl/alfa-romeo-147-00-09/10-011191b-tuleja-wahacza-przedniego-gornego.html

Ezek is nyikorogni kezdenek egy idő után vagy nem jellemző?
Köszi, Üdv
pb_14-03-2014 14:38:09 // 47838
A múltkor is ezt írtad.)
mreni14-03-2014 13:20:32 // 47837
Nem neked akartam cimezni,csak altalanossagban irtam :)
gecsa14-03-2014 13:18:34 // 47836
nem azt írtam, hogy nem lehet, csak azt, hogy bonyodalmas művelet.. mindent le lehet papírozni, csak idő kérdése, amit nem, arra meg ott van a p rendszám.. :D
mreni14-03-2014 13:16:27 // 47835
2-3 napos tortura meg nemi penz es legalis is... attol meg hogy turbos ts eseten gyari a motorkod attol meg full illegalis az atepites...
Dévid14-03-2014 11:29:04 // 47834
Anno én valami regadó-különbözetről, vagy hasonlóról olvastam, hogy azt is meg kell fizetni, mivel egy időben én is motort akartam cserélni, nagyobbra. Aztán inkább vettem egy kevésbé törött kasznis V6-ot, most azt újítgatom.
gecsa14-03-2014 10:34:10 // 47833
emlékeim szerint a ccm váltás miatt bonyodalmas... ?
Liquid14-03-2014 10:25:38 // 47832
nyilván az autócsere az ultimate megoldás :)
Miért nem legalizálható egy V6-osítás, ha gyárilag is létezett?
A diszlexiás elvtársat meg ignorálom, nem idegesítem magam különösebben rajta.
kisspeti2314-03-2014 09:53:47 // 47831
Addig nem megyek vele sehova, amíg a szerelőmhöz ki nem tudok menni, természetesen. Ha biztosan tudnám, hogy hova, hogyan és mit kellene pontosan tölteni, megcsinálnám én is, de a főbb probléma az az lenne, amit írtam lejjjebb. A váltóolajat azt meg tudom oldani, de a fordultszámos probléma sokkal elkeserítőbb.. :/
Fairlane14-03-2014 09:27:16 // 47830
Szerintem én nem járkálnék ismerten porzó váltóval :(

Nem akkora varázslat kitekerni egy csavart és beletölteni valami olcsó olajat amíg véglegesen orvosoljátok....
Vagy ha te nem akarsz beletúrni akkor bármelyik gyorsszervízben, utcasarki autómágusnál de még megkockáztatom jobb benzinkúton is feltöltik.
kisspeti2314-03-2014 08:54:35 // 47829
Sziasztok! Megvan a legújabb probléma... a váltómból elszivárgott az olaj, kis túlzással annyira hogy szinte már porzik. Sajnos a szerelőm jövő hét közepe felé ér csak rá javitani a váltót meg ujratölteni olajjal, de tegnap amikor jöttem tőle haza, fura dolgot vettem észre, ami nemtudom hogy ezzel összefügg-e. Amikor felfelé váltok, a fordulatszám két váltás között nem esik vissza egy pillanatra sem, olyan mintha a gázon hagynám a lábam miközbe a kuplungot kinyomom. Ez csak egy-egy másodperces dolog, de elég zavaró... lehet ennek köze a szinte teljesen olajmentes váltónak, vagy ez valami kuplung probléma lesz szerintetek?...
pb_14-03-2014 00:13:42 // 47828
A vendégre is xoktam néha tenni.D
Dévid14-03-2014 00:06:26 // 47827
Ha a 147-re gondolsz, abból max. a lökhárító GTA... Amúgy szerintem olcsóbb eladni a TS-t és venni egy V6-ot, mint az átépítés. :)
Tuningman13-03-2014 23:38:37 // 47826
V6-ra átépíteni nem olyan nagy ügy, jól gondolod. Legalábbis anyagilag sokkal jobban megéri de nem elég a motor, kell a váltó, féltengelyek, kipuff, hűtő, dupla venti, ecu és kábelköteg. Fékek ugyan azok mint a TS-é, 1.8-tól. Berámolni sem nagy kunszt, ami szívás szokott lenni az a kábelköteg cseréje, azzal lehet babrálni.
A ts turbósítása is megoldható úgy, hogy tartós maradjon a motor de nem olcsó mutatvány, mivel át kell építeni sok mindent, más dugattyúk, hajtókarok, olajhűtő, stb.
A kuplung ha minőségi akkor bírja. Kb: 800 ezer körül volna a vége anyagilag.
Viszont V6-tal legalizálni az autót nem igazán lehet, míg a turbóval nem változik a motorkód, így legálisan használható.
Lehet jobban megéri a komplett autócsere TS-ről V6-ra vagy épp a 147 GTA-ra az adok-veszekben:)
Totózó kollégán nem érdemes idegeskedni, úgyis csak az x-et ismeri:D
pb_13-03-2014 22:56:37 // 47825
Ha +tanultál volna olvasni, akkor nem kérdeznél ilyet, kedves cimbora.) Tapaxtald + testközelből a dolgokat, és rögtön tudni fogod miről írkálok.)
pb_13-03-2014 22:51:29 // 47824
"és már itt bőven százezres tételről beszélünk"
Tegyél még utána néhány 0t.))
"ergo fullgenerál"
Építés, kőkeményen.)
GTPeti13-03-2014 22:36:09 // 47823
A videó elkészítését még talán túlélte. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.