Ciao
Más egységekkel tud a kábel kapcsolatot létesiteni?
Én pl úgy szoktam egy diagot inditani (MES-ben), hogy ellenőrzöm a kocsi tipusát, majd a settings menü interfaces fülén ellenőrzöm a kábelt. sőt, nyomok is rá 1 test-et. Ha ott megfelelő eredményt kapok, csak azután kezdek bármihez is kapcsolódni.
A vagcom kábel 3. poziciója nem feltétlen jelenti azt, hogy a K-line és a pin3 van összekötve. Az enyémben pl a 2-es kapcsoló kell a légzsákra (arra van a kapcsolat a k-3 között), igaz az házi gyártású cucc.
Ezek mind csak tippek, jótanácsok, lehet ezeken már túlvagy...
Ja. A scan F11 (modules) még jó kiindulópont a tesztre. A múltkor elfelejtettem melyik kapcsoló mire is jó, igy egyesével végigteszteltem.
Forum >> Szerelőműhely
Csabo2212-04-2014 16:08:22 // 48221
.......................12-04-2014 15:13:01 // 48219
Próbáld a színes kábelekkel Elm el
cZ12-04-2014 14:26:13 // 48218
Üdv Cartársak.
Segítségetek szeretném kérni, adott a 166-os 2.4JTD Alfám amiből a fránya AIRBAG kódot szeretném törölni, hogy ne világítson már, de valahogy nem tudom kommunikációra bírni a légzsák elektronikáját (sem FiatEcuScan, sem Multiecuscan nem kommunukált vele és hiába kapcsoltam a VAG kábelt a 3. pozicióba), olvasgattam tapasztalatokat hogy víz érte a vezérlőegységet, kiment a biztosíték, megnéztem nem vizes, sőt jó poros volt. biztosíték rendben. Valakinek van ötlete mi lehet?
Segítségetek szeretném kérni, adott a 166-os 2.4JTD Alfám amiből a fránya AIRBAG kódot szeretném törölni, hogy ne világítson már, de valahogy nem tudom kommunikációra bírni a légzsák elektronikáját (sem FiatEcuScan, sem Multiecuscan nem kommunukált vele és hiába kapcsoltam a VAG kábelt a 3. pozicióba), olvasgattam tapasztalatokat hogy víz érte a vezérlőegységet, kiment a biztosíték, megnéztem nem vizes, sőt jó poros volt. biztosíték rendben. Valakinek van ötlete mi lehet?
GTPeti12-04-2014 12:47:54 // 48217
Dobj egy linket légyszi...
BadAzz12-04-2014 09:40:11 // 48216
Használt már vki wagner fékbetétet? Kíváncsi lennék a tapasztalatra...
Dévid12-04-2014 00:46:43 // 48215
JTS-em nem volt, és úgy tűnik már nem is lesz.
GTPeti11-04-2014 23:17:14 // 48214
A JTS viszont ezzel szemben nagyon nem az. B)
Dévid11-04-2014 22:57:29 // 48213
A TS egy benzintemető volt nálam is.
Cs.Alfa11-04-2014 22:49:59 // 48212
Akkor tudod a fogyasztását...:D
Liquid11-04-2014 22:46:14 // 48211
ismerem nekem is volt :)
Cs.Alfa11-04-2014 22:39:28 // 48210
2000 ccm moci.....nem kell kergetni,megy nagyon,dolgozik a 156 LE....
Ricsi 14711-04-2014 20:56:21 // 48209
Udvozletem! A Spidere-s topicban is feltettem mar a kerdest. Adott egy 1988-as Spider, sajnos rossz szerelohoz kerult az auto, es rosszul raktak ossze a vezermulancot, most atkerult az en szerelomhoz az auto, viszont nincs pontos leirasa neki sem, ugyhogy nem mer hozzanyulni igy. Ezert ha valakinek lenne egy pontos leirasa, hogy hogyan kell osszerakni akkor azt megkoszonnem, nem ADATA-s kell mert olyanja neki is van...!
pb_10-04-2014 22:22:40 // 48208
Nézőpötty kérdése.))
G-Burt10-04-2014 21:49:42 // 48207
miért, az sok?
Liquid10-04-2014 20:52:38 // 48204
ha kergeted vagy komolyabban városozol akkor ennyi, de ha megnyugtat a Pandám (1.2) is bekajál még ennél többet is télen :)
Liquid10-04-2014 20:51:12 // 48203
remélem nem komolyan kérdezted :)
Tomi14510-04-2014 20:19:01 // 48202
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem egy offos autoval kapcsolatban.
Tesomnak van egy 1.6 os sporline cordobája és olyat produkál hogy gáz adáskor befullad az auto majd utánna kezd el fel pörögni nagy nehezen. erőtlen és a motor hangja is olyan lett mint ha direkt szűrő lenne rajta (öblös,mély hang). nagyon gyorsan fel megy a víz 90fokra. alapjáraton egy darabig jó utána ott is be-be fullad majd le áll. Mi lehet a baj?
Az ac-t néztük az jó, a lambdát is néztük az is jó,pillangó szelepet is megnéztük.
sima 1.6 8 szelepes.
Egy kis segítségre lenne szükségem egy offos autoval kapcsolatban.
Tesomnak van egy 1.6 os sporline cordobája és olyat produkál hogy gáz adáskor befullad az auto majd utánna kezd el fel pörögni nagy nehezen. erőtlen és a motor hangja is olyan lett mint ha direkt szűrő lenne rajta (öblös,mély hang). nagyon gyorsan fel megy a víz 90fokra. alapjáraton egy darabig jó utána ott is be-be fullad majd le áll. Mi lehet a baj?
Az ac-t néztük az jó, a lambdát is néztük az is jó,pillangó szelepet is megnéztük.
sima 1.6 8 szelepes.
Piritu - 1.000.00010-04-2014 19:51:39 // 48201
Itt meg egy újabb...
osee_selespeed10-04-2014 19:13:46 // 48200
Aki nem ma jött le a falvédőről. (Bocs.)
Az autó mozgássá alakítja az energiát. Nem a villamos rendszer "tökéletesítésével" fog a belsőégésű motor kevesebbet üzemanyagot égetni. Súrlódások halmaza veszi fel az energiát, azokat kell csökkenteni, ha spórolni akarunk.
Az autó mozgássá alakítja az energiát. Nem a villamos rendszer "tökéletesítésével" fog a belsőégésű motor kevesebbet üzemanyagot égetni. Súrlódások halmaza veszi fel az energiát, azokat kell csökkenteni, ha spórolni akarunk.
Cs.Alfa10-04-2014 19:09:58 // 48199
Kb.ezt gondoltam én is..:D
Cs.Alfa10-04-2014 19:07:41 // 48198
Érdekelne,mert 11 l/ 100 km-nél kit ne érdekelne???
Grando10-04-2014 18:56:11 // 48197
Egyébként itt van róla egy cikk. Ha netán...
Grando10-04-2014 18:53:12 // 48196
Ez téged komolyan érdekel? :)
Cs.Alfa10-04-2014 18:48:35 // 48195
Ismeri ezt valaki,vagy nagy kamu az egész?
Fuel Sharp Saver
Fuel Sharp Saver
angelno110-04-2014 16:35:46 // 48194
Van egy Alfa Romeo 147 Twin Spark személyautóm . Egy pár napja nem indul elsőre a kocsim.Várok vele 10-20 percet és utána indul. Tankoltam egy kúton ,és azóta csinálja csak ezt a hibát.Én erre gyanakszom .Hogy ez miatt lehet.Kérem szépen adjatok tanácsot mi lehet a baj?!!! Előre is köszönöm szépen a válaszokat.
Piritu - 1.000.00009-04-2014 18:49:56 // 48193
Nekem is volt ilyen üzenetem anno.
Az FRA/TRA paraméter egy öntanuló érték. Ezekkel korrigálja a motor az érzékelők jeleit (LMM, lambda, stb.), hogy optimális legyen az üzemelés. Ha "kiakad" akkor valami olyan üzemállapotba került, amit nem tud értelmezni. Vagy valamelyik szonda kezd elhalálozni, és nem talál korrelációt az értékek közt, vagy - mint nálam - a felesben használt E85-el nem tudott mit kezdeni a régi elektronika.
Az FRA/TRA paraméter egy öntanuló érték. Ezekkel korrigálja a motor az érzékelők jeleit (LMM, lambda, stb.), hogy optimális legyen az üzemelés. Ha "kiakad" akkor valami olyan üzemállapotba került, amit nem tud értelmezni. Vagy valamelyik szonda kezd elhalálozni, és nem talál korrelációt az értékek közt, vagy - mint nálam - a felesben használt E85-el nem tudott mit kezdeni a régi elektronika.
Buddha09-04-2014 18:36:15 // 48192
Részben off de olasz vasról kérnék tanácsot!
Fiat Stilo 2007 1.6 192B3000, tehát az opel motoros verzió váltója tönkrement. Bontókban szinte fellehetetlen, ha volt azonnal elvitték mert mindegyik tönkremegy állításuk szerint.
Az lenne a kérdés, hogy a Fiat motoros váltója miben különbözik ettől? Beépíthető az opel motorosba egészséges módon, vagy nem érdemes foglalkozni vele?
Fiat Stilo 2007 1.6 192B3000, tehát az opel motoros verzió váltója tönkrement. Bontókban szinte fellehetetlen, ha volt azonnal elvitték mert mindegyik tönkremegy állításuk szerint.
Az lenne a kérdés, hogy a Fiat motoros váltója miben különbözik ettől? Beépíthető az opel motorosba egészséges módon, vagy nem érdemes foglalkozni vele?
Kaci09-04-2014 18:00:51 // 48191
Sziasztok! Van valakinek valami tapasztalata a Fiat ECU scan FRA P1137-es hibáról? mi hozta elő? 98' 1.4 TS
ervin09-04-2014 11:49:04 // 48190
Sziasztok!
Hűtőcsere során szembesültem vele, hogy kissé hiányos az autóm. Törött volt, egy-két dolgot kispóroltak az összerakáskor. 145 első lökhárító alá való gumibabákat és a vízhűtő+klímahűtő alatti műanyag lemezt keresnék, ha lenne valakinek.
30/3358947
Köszi
Hűtőcsere során szembesültem vele, hogy kissé hiányos az autóm. Törött volt, egy-két dolgot kispóroltak az összerakáskor. 145 első lökhárító alá való gumibabákat és a vízhűtő+klímahűtő alatti műanyag lemezt keresnék, ha lenne valakinek.
30/3358947
Köszi
indi6909-04-2014 08:30:18 // 48189
ha nagyon sok az sem jó, de majd elfogy :D
jancsi09-04-2014 07:50:29 // 48188
Mobil Super 2000 , a szintet meg nemtudom mert a max. jelzés fölött nem sokkal már a rugós rész van a pálcán. De a szintet nem látom, annyival fölötte van.
indi6909-04-2014 06:34:25 // 48187
szerintem a zörgésnek nem számít a sok olaj. csak nagy lesz az olaj nyomás és ki nyomja a szimeringet. persze tudni kéne, hogy a szint felett hol van mert egy kevés nem számit. már nekem is szaladt meg a kezem, nem történt semmi. és milyen olajat rakott bele?
jancsi08-04-2014 23:20:10 // 48186
nincs egy hónapja, és max. fölötti a szint. Az lehet gond? Szerelő cserélte mert az imbuszkulcsot beleszakítottam a csavarba. Kissé túltöltötte :D
indi6908-04-2014 23:06:25 // 48185
szia. az én vezmódom is kerepel majd elhalkul. volt itt olyan aki több évig így használta. no para. nézd meg az olaj szintet, és mikor cserélted?
jancsi08-04-2014 22:55:06 // 48184
gondoltam hogy nem hasznos, csak hogy mennyire sűrgős, mert biztos nem olcsó a csere, hirtelen nem is tudnék akkora mennyiség pénzt leakasztani. Azonnal cserés? Vagy egykét hónapot elmegy amíg csak 2-3 másodpercig csinálja?
Buddha08-04-2014 20:07:19 // 48183
Bocsi, én siettem el a választ, nem figyeltem, hogy késöbb elhallgat. Vacsorázom, vércukormérés, inzulinadagolás stb...
A vezmód nem szokott elhallgatni. Sajnos már rutinból rámondom ha egy TS zakatol, hogy vezmód pedig vannak kivételek! ;-)
Cserélni kellene, garnitúrában. Tudod, ha valami hangot ad, zakatol akkor az ütődik is innen a hang és ez nem hasznos.
A vezmód nem szokott elhallgatni. Sajnos már rutinból rámondom ha egy TS zakatol, hogy vezmód pedig vannak kivételek! ;-)
Cserélni kellene, garnitúrában. Tudod, ha valami hangot ad, zakatol akkor az ütődik is innen a hang és ez nem hasznos.
jancsi08-04-2014 19:59:42 // 48182
Na elkiabáltam :D És ha hidrotőke akkor azt cserélni kéne? Vagy amíg ilyen, hogy hamar elhallgat addig maradhat? Nem lesz belőle nagyobb gondom?
jancsi08-04-2014 19:58:43 // 48181
A lényeg hogy akkor tuti nem hidrotőke a kuka, a vez.módosító meg gondolom amíg teszi a dolgát nem feltétlen kell cserélni. Köszi a segítséget :)
Buddha08-04-2014 19:57:27 // 48180
Foghézagok miatt, mert kopik. Egyébként alapjáraton mindig szokott zakatolni ha már rossz, hiszen akkor nem kap olajnyomást. Lehet mégis valamelyik hidrotőkéd lesz rossz? :-)
Buddha08-04-2014 19:53:30 // 48179
Kár, hogy nem lehet a hsz.-t szerkeszteni...
Egy Amore blog...
Egy Amore blog...
jancsi08-04-2014 19:52:39 // 48178
Oké, addig stimm, hogy a szíjtárcsa és a vez.mű tengely között van, és ahogy a fordulatszám nő (vele együtt értelemszerűen az olajnyomás is), az olajnyomás elfordítja a vez.mű tengelyt néhány fokkal, és ezért változik a szelepvezérlés. De mi csattog benne és hol? Miért csak indítás után? Gondolom az olaj hiánya miatt, de amíg nincs ott az olaj miért csattog?
Nekem nem tűnik úgy, hogy szarul működne, tegnap meghajtottam a kocsit, 3000-től tiltásig (7500) úgy húz, hogy átülök a hátsó ülésre, de alacsonyabb fordulaton is megindul az autó rendesen.
Nekem nem tűnik úgy, hogy szarul működne, tegnap meghajtottam a kocsit, 3000-től tiltásig (7500) úgy húz, hogy átülök a hátsó ülésre, de alacsonyabb fordulaton is megindul az autó rendesen.
Buddha08-04-2014 19:50:35 // 48177
Légyszi írd be a keresőbe, rengeteg találatot kapsz a hibájára. Itt a blogokban is sokan leírták már képekkel, hogy milyen volt és milyen lett, de ezt nem tudom hogyan lehet megtalálni! :-)
Pl Szakál Metál
Pl Szakál Metál
Buddha08-04-2014 19:43:53 // 48176
jancsi08-04-2014 19:35:51 // 48175
és tudsz rá értelmes magyarázatot? Hogyan néz ki a vez.módosító? Milyen elv alapján működik, és miért csak indítás után pár mp-ig csattog? Meg konkrétan mi adja a hangot? Csak hogy meg is értsem a dolgokat :)
Buddha08-04-2014 19:28:18 // 48174
Vez.mód. lesz az, nem hidrotőke.
jancsi08-04-2014 19:19:54 // 48173
Sziasztok.
Indítás utáni dízelhang milyen hibára utalhat? (146 1.4 TS '98)
Csak 2-3 mp-ig csinálja, utána teljesen elhallgat. Hideg motorral is, de üzemmeleggel is, ha leállítom kb fél percre, majd újra indítom. Gondolom ahogy a hengerfejből lefolyik az olaj leállítás után. Olvastam sok félét, hogy lehet vez.mód. hiba, lehet hogy a hidrotőkék engedik el az olajat, és kell az a 2-3 mp, hogy feltöltődjenek újra és addig csattognak, de konkrét magyarázatot még nem találtam. Mi adhatja ezt a hangot, így csak indítás után rövid ideig? (Mert utána sosem jön elő a hang, csak ha leállítom, majd kis idő múlva újra elindítom) És érdemes vele foglalkozni, vagy ez normális ezeknél a régi hidrotőkés motoroknál? Lehet ebből később nagyobb gondja a motornak? A segítséget köszönöm.
Indítás utáni dízelhang milyen hibára utalhat? (146 1.4 TS '98)
Csak 2-3 mp-ig csinálja, utána teljesen elhallgat. Hideg motorral is, de üzemmeleggel is, ha leállítom kb fél percre, majd újra indítom. Gondolom ahogy a hengerfejből lefolyik az olaj leállítás után. Olvastam sok félét, hogy lehet vez.mód. hiba, lehet hogy a hidrotőkék engedik el az olajat, és kell az a 2-3 mp, hogy feltöltődjenek újra és addig csattognak, de konkrét magyarázatot még nem találtam. Mi adhatja ezt a hangot, így csak indítás után rövid ideig? (Mert utána sosem jön elő a hang, csak ha leállítom, majd kis idő múlva újra elindítom) És érdemes vele foglalkozni, vagy ez normális ezeknél a régi hidrotőkés motoroknál? Lehet ebből később nagyobb gondja a motornak? A segítséget köszönöm.
Peti V6 TB08-04-2014 13:27:05 // 48172
Szia, nem is az ülés alatt, hanem az üléstámla mögött lehet kivenni a tankból a szivattyút, megtaláltam kiszedtem, kitakaritottam, nagyon tele volt kosszal, sajnos a tankot is gondolom le kellene engedni de azt most nem csinálom, megütögettem, kifújtam kompresszorral a szivattyút és most jó, hogy meddig majd meglátom, de legalább már tudom hol van. Köszönöm!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
519
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?