Forum >> Stelvio

GT Ɨ|ѯ24-02-2017 07:24:32 // 99
Jobb, szebb, érdekesebb, szerethetőbb, kell/ene/:-)
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2017 22:51:05 // 98
Ha az embléma nem érdekelné a vevőt, akkor felesleges is, nem gondolod? Minek egy presztízs brandet felépíteni, ha úgysem befolyásol a vásárlásban. Szóval na. A 'pedig de'-nél jóval árnyaltabb a kép. :-) De felesleges ezen rugózni. Véleményt írtam, engem nem tudna meggyőzni a Stelvio, egyszerűen azért mert nem tetszik.
Kazes☻23-02-2017 22:45:42 // 97
Biztos... tudjuk, tudjuk...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2017 22:40:49 // 96
Akkor biztos baj van velem :-) Neked tetszik, nekem nem. Nem lehet ezt simán ítélkezés nélkül elfogadni?
avvocato23-02-2017 21:11:17 // 95
Azért nehogy már szégyenkezni kelljen a Stelvioval! Én ültem v8-as cayenneben, hát nem voltam elragadtatva, főleg a műanyagoktól, de nem is ment annyira. A formaterve a Stelvionak zseniális, aki szerint aránytalan, azzal valami baj van.
vm23-02-2017 21:08:36 // 94
Hát pedig pont de.
Egy Macan csak nálunk a gigafelső rétegsuvja, Jürgenéknél csak egy drágább népautó a középosztálynak. Pont szarnak az emblémára, és ha érdekesnek találják a Stelvit, átcuccolnak mint a pinty. Mint ahogy Haleszék is írták annó. Julist is kapkodják a jenki Bimmer-, meg Mergatulajok, mert unikum, és legalább olyan jó, mint ami a garázsban áll.
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2017 20:45:26 // 93
Én csak arra reagáltam, hogy mi minek az ellenfele. :-) Aki SUV-ot szeretne jó ár érték arányban, annak jó a Stelvio. Műszakilag mindenképpen. Kinézetre kinek hogy, én sem vagyok egy SUV rajongó. Biztos jó vezetni ezeket, kár hogy rusnyák :-)
Kazes☻23-02-2017 17:25:07 // 91
Nyilván nem fog senki átugrani, de véleményem szerint nem is ez a lényeg, hanem pl. aki szeretne azt a szintet igencsak megközelítő verdával járni olcsóbban, az megy a Stelvioért... ahogy vannak itt is olyanok, akik Ferrarisok, de arra nem telik, hát Maseratira sem, így marad az Alfa... és vannak, akik eredendően Alfások. :)
Ngynrbrt23-02-2017 16:34:26 // 90
Csak itt szerintem nem a Porschetől kell elcsábítani a vevőket, sokkal inkább a többi márkától azzal, hogy ez az autó jobb mint az összes többi amit ezért az árért kapni, és szinte van olyan jó mint a jóval drágább Porsche. Szerintem :)
Giuntini23-02-2017 16:04:27 // 89
Igen, csak a Macan egy VW alap, Audi motorokkal, és a Porsche átdolgozta. Akkor már egy Ferrari alapú motornak nagyobb a presztizse. De lehet hogy én vagyok elfogult. Azért ha a történelmet nézzük, a Porsche még a versenypályák közelében nem volt mikor az Alfa hülyére nyerte magát. Ennek ellenére igazad van, a Porschének a mindennapi presztizs értéke jóval nagyobb. De én egyáltalán nem vagyok elhalva a SUV formatervektől, és szerintem az Alfa az adott lehetőségekből a legjobbat hozta ki.
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2017 14:22:52 // 88
Ez, hogy a Porsche az ellenfél, ez jó marketing, hátha bejön. :-) Valójában azonban nem tudok elképzelni olyan vevőt (legalábbis nem sokat) aki egy Porsche szalonból csak átugrik kipróbálni egy Alfát is. Ezen a szinten már a névért teszik le a lóvét, és az Alfa egyelőre hiába mutat nagyon ütőset műszakilag, a presztízs értéke nem sok.
A Porsche egyébként nekem harmonikusabb kívülről. . Ha én Porsche vevő lennék, a formával sem igazán tudna elcsábítani a Stelvio, szerintem tök aránytalan. A Porsche fara lényegesen elegánsabb és hoz egy kis 928 utóérzetet. Egy Hamann tuningos Macan meg már majdnem kéne kategória :-) De ez egyéni ízlés kérdése.
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2017 13:57:52 // 87
Na igen, az volt az egyik első tuningom, a pléh doboz hangot megszüntetni :-)
Tocke23-02-2017 11:57:18 // 86
Csikós már a Giulia benzines változatának (automata) tesztelésekor is csak pozítívan beszélt a motorhangról. A QV és az M3 motorhangja és kipufogóhangja is teljesen elkülönülnek egymástól, az M3-é mélyebb tónusú, a QV kicsit ércesebb, "rotyogósabb".
Giuntini23-02-2017 11:33:48 // 85
Igazad van! Nagyon jó!
A youtube-n már itt van a Stelvio első tesztje az AM-től. Nagyon jókat mondanak róla, kivéve ismét az infotainment részt. Ez a 210 lovas dízel, és ők is leszögezték, hogy nem az x3 ellenfele, mert annál mindenben magasabb szinten van a tudása, hanem a Porsche az ellenfél. Kiemelték az előnyét, hogy 10 ezer euróval olcsóbb mint a Porsche Macan, tudása ott van, ahol a német, csak bizonyos részletekben a Porsche még igényesebb. De ott van az árelőny.
Liquid23-02-2017 10:58:43 // 84
Az ajtócsukódás hang, megfizethetetlen, amúgy korrekt hangja van :)
WarbiRunner (Gyuri)23-02-2017 10:05:06 // 83
Ugyan.. a QV is csak ezt majmolja X-) Csak ez legalább forog is rendesen :-)
Giuntini23-02-2017 09:46:07 // 82
Sajnos a turbó, és a mai környezetvédelmi követelmények visszavesznek az autók hangjából. De a Veloce hangjától a tesztelők el voltak ájulva. Nem tolakodó, de nagyon jónak mondta mindenki. Kíváncsi leszek élőben. De ízlések és pofonok különbözőek. Ez a hang dolog nagyon szubjektív dolog. A németek az M3 hangját jobbnak tartják mint a QV-t. Viszont nemcsak az olaszok, hanem az amerikaiak is azt mondják, hogy a QV szebben szól. Nekem tetszik az M3 hangja, nagyon jó, de szerintem a QV hangja izgalmasabb. Van akinek az amerikai jellegű gurgulázás tetszik, van akinek a Ferrari üvöltése...
Kócosw23-02-2017 07:52:57 // 81
há odatette no :)
Tedi22-02-2017 21:34:26 // 80
Ez nekem is feltűnt és nagyon jól eső érzés.
Bár nem teljesen egy kategória, de vezettem X4-et. Az M-es dízelt. Kíváncsi leszek, hogy ahhoz képest mit tud a Stelvio. De az olvasottakat mérlegelve asszem csak többet. Oké, nem motorerőben. De minden másban.
Béci Ɨ|ѯ22-02-2017 21:30:24 // 79
Azért az, hogy már nem is a BMW-hez, vagy az Audihoz hasonlítják, hanem egy Porsche-hez, az szerintem nagyon nagy dolog.
Tedi22-02-2017 21:05:53 // 78
Bár élőben még nem hallottam, csak videón, de én sem voltak elájulva a Veloce hangjától :) De nyilván adok neki egy esélyt élőben :)
Giuntini22-02-2017 20:53:08 // 77
Így már én is elfogadom a leírtak alapján.
Giuntini22-02-2017 20:52:13 // 76
Tulajdonképpen ez is csak jót írt róla, de egyvalamit nem értek! Csikós lelkesedett a motorhangért, és a Giulia Veloce hangjáról mindenki áradozott, ez a tesztelő azt írta, "kevésbé jó motorhang". Ki érti ezt! Csikós azt írta, mindent űberel, a másik tesztelő meg nem tartja jónak.
Tedi22-02-2017 20:46:31 // 75
Asszem Csikós utolsó pár mondatában ott van a lényeg. Bár nem itt zajlott, de ezzel szerintem tökéletes választ adott az Sw kontra SUV vitára.
Kazes☻22-02-2017 19:49:38 // 74
Szuper... bírom ezt a csókát! :)
Jorjie22-02-2017 19:24:41 // 72
Giuntini21-02-2017 15:16:07 // 70
Nem hallottam, mert csak a Rock rádiót hallgatom. Mit mondott?
Jorjie21-02-2017 08:49:09 // 69
Rákóczi Feri most hozta szóba a Stelviot a reggeli műsorban :-)
gradvolttomi20-02-2017 18:33:35 // 68
Kazes☻31-01-2017 20:19:06 // 67
Rendelhető Magyarországon a Stelvio, az elsőt már el is adták...
Sőt, valaki már meg is tette, ugyanis megérkezett az első rendelés Magyarországról a Stelvióra.
pettinke30-01-2017 15:43:05 // 66
"The cockpit is crafted around the driver with a diagonal tunnel and pleasantly curved dashboard"
szerintem arra a ferde izére gondolnak:
Halesz30-01-2017 13:57:41 // 65
Így jár az, aki egy az egyben átcopyzza a sajtóanyagot :)
Abban sem értettem már ezt :)
Halesz30-01-2017 13:31:41 // 64
Ez a változat igen, az alapmodell valahol 11-12 milla között lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2017 13:30:48 // 63
szép, az ára is ok
droberto30-01-2017 13:04:29 // 62
Lényegében a First Edition a Giu Velocének a megfelelője.
droberto30-01-2017 13:02:59 // 61
Formula - FCA
"A cockpit átlósan kialakított padlóalagúttal .... teremt hívogató vezetői környezetet." - Ez vajon mit jelent?
Meg a Bigland bácsi mondta a bemutatón, hogy ebben már benne van a várva várt Android Auto és az Apple Carplay.
Kócosw30-01-2017 12:41:31 // 60
15,69 töl indul ezek szerint akkor :)
Halesz30-01-2017 12:07:38 // 59
GT Ɨ|ѯ29-01-2017 17:00:22 // 58
Nem ért el idáig.....:-)
Kazes☻28-01-2017 14:48:46 // 56
Szuperjól kezdődik ez a videó... mondjuk egy ilyen remek autóról nem is nehéz... király ez a verda (is)! :)
Tedi25-01-2017 17:41:59 // 55
Azért az a 18 milla elég nagy túlzás. Az olaszoknál 17,5 a First Edition alapára, itthon ennél is sokkal olcsóbb lesz, mint ahogy minden eddigi új Alfa.
Norby25-01-2017 17:03:03 // 54
Nem kell ezen felháborodni. Most a Bajor az etalon. Nincs azzal semmi baj, ha egy auóval csak megközelítjük. A következő generációval,utolérjük és az azt követővel megelőzzük.
20 év múlva nem fog senki emlékezni egyikre sem, de jobbak az eladásaik és lehet jobbak is bizonyos szempontokból.
Szerintem jó dolog, hogy ilyen semmiségeken dől el melyik a jobb!
Giuntini25-01-2017 10:19:01 // 53
Nagyon szomorú, hogy ilyen buta és agymosott emberek vannak! Mikor az Alfa a versenypályák ördöge volt, akkor a BMW-nél még csak gondolkoztak azon, hogy lehet autót gyártani. A legnagyobb újításokat az olaszok találták ki az autóiparban. Az meg hogy az Alfa nem "prémium", az egyszerűen nevetséges. Az Alfa előbb volt prémium, mint a BMW, vagy az Audi. Az Audi egy kikozmetikázott VW! Sajnos ma Magyarországon akkora német autó imádat, hogy nem látnak ki a szemükből. Csak kérdem én, miért a BMW-vel hasonlítják a teszteken össze az Alfákat, miért nem az Opellel, ha nem prémium? A 156-ot annak idején állandóan az A4-el hasonlították össze nemzetközi szinten. A 159 meg prémiumabb volt a konkurenseknél.
GT Ɨ|ѯ25-01-2017 07:17:50 // 52
Korrekt, ára annyira nem, az oldal alján a hsz-ket inkább ne nézzük...beteg és buta, agymosott, tipikus rosszindulattal élő emberek tömegei vannak jelen sajnos:-(
Giuntini24-01-2017 09:57:02 // 51
Nem lesz olcsó! Az igazi alap a csak hátsókerékhajtású alap dízel lesz, az gondolom kevesebbet kóstál majd.Ezek szerint a QV simán belekerül majd 25 millióba.
Jorjie24-01-2017 08:47:16 // 50
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.