Forum >> Szerelőműhely

András bácsi15-06-2005 19:28:28 // 6072
Gyertyákkal hogy állsz? Igazából az talán egyedül a gyengeséggel függhet össze.
András bácsi15-06-2005 19:27:27 // 6071
Kézifék-visszajelző: a szintjelző úszójának érintzkezőpárja a ludas, engem ugyanaz szivatott egy darabig. A másik problémára ötletem valamelyik jeladó kezdődő tönkremenetele, és hamis jel adása.
András bácsi15-06-2005 19:24:46 // 6070
Na ezt én is így tudtam. Bár ki tudja, hogy a számítógép szakik mibe tudnak beletúrni.
Gábor16615-06-2005 18:48:43 // 6069
Én kifogytam az otthon elvégezhető vizsgálatok ötletéből. Ma az én autóm kezdett új dolgokkal idegesíteni: A vízhőfokmérő 90 fokról indul. Ha 60 alatt megyek lassan de biztosan mászik a 130 fok felé. Ha 60 fölé gyorsítok, jön lefelé. A motor nem forog 5000 fölé, az autó elgyengült. A kézifék visszajelző lámpa világít. Mindhárom jelenség egyidőben jött elő! Az összes bizti jó. A ventillátor forog. Fékolaj tartály tele, kézifék kiengedve. Na erre varrjatok gombot! :-(
tom16415-06-2005 17:56:41 // 6068
Még mindíg előfordul, hogy felballag az alapjáratom 5000-ig! Megsasoltam a csöveket: kicsit el vannak repedve a bilincs mellett, de annyira a vízcsövek is elvannak és mégsem jön ki a víz nyomás alatt sem, szóval más a galiba. Ötlet valakinek????
a15-06-2005 10:23:39 // 6067
Hogyne lehetne... Mindent lehet egy digites autóval :))))) Egy hibája van: a km-óra állást tartalmazza a computer is. Azt nem tudod módosítani, csak nullázni, de akkor többé sosem fog számolni semmit. Szóval amikor rádugják a gépre, azonnal kinyomja a valós km-t, és buktál, vagy kinyomja a 000000-t, és akkor is buktál...
Gabriel15-06-2005 09:27:08 // 6066
Hallott máe valaki a VEMS-ről? (Variable Electronic Motormanagement System). Egy kollégám most izgult rá a témára. Hát amiket mondott megáll az eszem. Sokat nem értek belőle, de ha akarjátok beollózom a levelezését azzal aki ilyet szerel. A lényeg, hogy a kocsiban LCD-n látod a motor/kipufogó stb. eredményeit valós időben + állíthatsz is értékeket... Ez lesz a jövő???
swan15-06-2005 08:36:08 // 6065
Gyújtás problémám van megint szerintem. Eddig csörgött a moci terhelés alatt be lett állítva a gyújtás és rendbe jött, csak azóta többet eszik. De most nem ez a gond. Ez valami új. Beindítom az autót és elindulok. Olyan 1700 ford környékén megtorpan hiába nyomom a gázt. Toporog egy kicsit sé utána kilő. Ezt minden fokozatban csinálja. Ha megyek vele 500-600 métert teljesen megszűnik. Ha leállítom az gépet és melegen újra indítom akkor is jelentkezik egy ideig. Ha 2000 fölé pörgetem és úgy váltok nem szórakozik velem. Hétvégén észrevettem, hogy a gyújtás elosztón a vákuumcső le van csúszva gondoltam meg vagy visszatettem. Nem az volt. De ha most lehúzom akkor nem csinálja. Ötlet?
Paco15-06-2005 08:08:24 // 6064
Tudok neked írni egyet ha hozol egy nyers CD-t :)
15-06-2005 01:21:22 // 6063
Igen azt már írtad. :)
Barni14715-06-2005 01:02:45 // 6062
nekem is van ,csak hibás.:-((
15-06-2005 00:36:50 // 6061
Asszem van ilyenem. :)
Barni14715-06-2005 00:23:18 // 6060
Volt nekem egy progranom : Compact98 című. Alfa tipusú autók alkatrészei kereshetők voltak rajta. A cd megsérült. Pótolni szeretném. HELP!
Paco14-06-2005 22:15:49 // 6059
Öööö... izé?
zee14-06-2005 22:14:38 // 6058
Mert erős a gyanúm hogy 98-as létére a 70e kicsit kevés! :((( Nekem nem tetszik nagyon a mocim hangja!Mondjuk a vez. módosító is szarakodik már!
András bácsi14-06-2005 21:29:22 // 6057
Kösz, lehet, hogy van olyan óra, ami állításra szorul. :-)
Paco14-06-2005 21:16:08 // 6056
Szerintem olajnyomásgomba. 11K HUF. újonnan.
Paco14-06-2005 21:15:26 // 6055
Ezt mondtam én is :) Csak nem alkohollal kimosással, hanem fogja meg az úszút, és mozgassa oda-vissza néhányszor.
Robi14-06-2005 21:10:55 // 6054
Nemtom. De azt mondta, hogy sima ügy, akár olyanra is meg tudja csinálni, hogy egy kapcsolóval én is tudjak bele tekerni bármikor. Igaz, hogy nálam az volt a probléma, hogy túl kevés volt az órában. Egyébként megtaláltam a számát: húsz/9686588
András bácsi14-06-2005 21:07:59 // 6053
Kíváncsivá tettél... Hogy csinálja?
Robi14-06-2005 21:04:09 // 6052
Tudok embert, aki bármire be tudja állítani a digitálist.
András bácsi14-06-2005 19:51:34 // 6051
Elvileg az óra számlálója megjegyzi az értéket, amivel kivették. De külön lehet nullázni is. Visszatekerni a digitest nem lehet.
zee14-06-2005 19:36:57 // 6050
Sziasztok! Lehet hülye kérdés de óracserével meg lehet oldani a km-óra állását?Ez egy 146-osban lévő digitális.
tom16414-06-2005 18:15:58 // 6049
Kuplung jó.
András bácsi14-06-2005 14:23:30 // 6048
Nem ott van a gond, ahol paco mester mondja (általában), hanem a kupak belsejében, ahol az úszó tengelyére szerelt érintkező zár. Szét lehet szedni, bár kockázatos, inkább célszerű valami alkoholos spray-vel néhányszor átmosni.
a14-06-2005 14:18:52 // 6047
Szerintem... Ez valami elektromos dolog. Mégpedig hidegen van jel (van érintkezés), ha bemelegszik, nincs jel (nincs érintkezés). Szerintem valahol van egy repedt/törött szál vagy forrasztás, ami a bimetál elv szerint a melegtől eltávolodik a másik felétől, és nem vezet... De csak szerintem... Én először is mérnék egy jelet a vezetékben, amikor az óra nem mutat. Onnantól lehet továbblépni.
wwwSentinelwww14-06-2005 14:09:42 // 6046
Skacok, nekem tök jó dolgot tud a kocsim. Van az olajnyomás óra a műszerfalon, ami hidegindításkor meg hidegjáratban max 60 fokos olajig jó. Aztán amikor bemelegszenek a dolgok akkor fogja magát és halottnak tetteti magát. Nem nullára megy hanem nulla alá, leesik az egész, mintha elájulna :) Most volt teljes olajcserém 2 napja, tele van az olajam, én az órára gondolok, vagy esetleg szenzor, de szerintem óra :) szerintetek?
Gordon14-06-2005 13:53:48 // 6045
A segítség mindig jól jön...
14-06-2005 11:42:50 // 6044
Jól van na, TSak segíteni akartam. :(
Paco13-06-2005 18:43:17 // 6043
A fékfolyadék tartály sapkájába van beleépítve. Vagy azt cseréled, vagy fogod magad lecsavarod, és megjáratod egy kicsit. Amúgy az is lehet, hogy laza rajta a csatlakozó....
Gordon13-06-2005 18:40:40 // 6042
Apropó, most jut eszembe, hogy amikor vettem a kocsit, akkor rámérettem a lengéscsillapítóra meg a fékekre és minden OKés volt. Azóta 10 ezer km lett beletéve, tehát a fékbetét tuti jó!
Gordon13-06-2005 18:26:27 // 6041
Lehet ezt az érzékelőt cserélni? Mert alapvetően nem zavar, mert naponta ha egyszer előjön, akkor sokat mondtam, van úgy hogy pár napig nem tapasztalom.
András bácsi13-06-2005 18:00:23 // 6040
Azért csinálja, mert a fékfolyadékszint érzékelője nem nyit. Valószínű a meleg az oka, nálam ugyanígy szórakozik, amikor olyanja van.
13-06-2005 16:43:02 // 6039
Ott nekik muszályból kell a megfelelő betétet berakni és összedugni a kábelt. :)
13-06-2005 16:37:41 // 6038
Nézd meg, nem árt.
giovanni13-06-2005 16:32:20 // 6037
Végülis.... Mindenesetre amit sele írt az gyakran előfordul márminthogy szakad a szál azt azért nézd/nézesd meg...
Gordon13-06-2005 16:30:27 // 6036
Eddig még nincs velük rossz tapasztalatom, csak az alkatrész árakkal vannak elszállva, de a szerelési költség elmegy. Kuplung csere, 15ezer, mármint a szerelési költség. Szerintem elmegy! Vagy nem?
giovanni13-06-2005 16:24:31 // 6035
Abban biztos lehetsz hogy azt számlázták....
Gordon13-06-2005 16:20:23 // 6034
Ezért sem gondoltam rá, hogy fékbetét lehet.
Gordon13-06-2005 16:20:01 // 6033
Hát füllel nem hallani semmit, a fék meg bitang mód fog.
Gordon13-06-2005 16:19:07 // 6032
Hétfőn, 20-án megyek időszakos szervízre, akkor megnézetem.
Gordon13-06-2005 16:18:35 // 6031
Az Üllői Fiat-nél lett cserélve, remélem ott olyat raktak bele!
13-06-2005 16:18:05 // 6030
Általában leszokták tépni a vezetéket. A legjobb ha a lábadban és a füledben van a kopás jelző műszer. :)
13-06-2005 16:16:49 // 6029
Van egy fém szál a fékbetétbe ami ha letestel vagyis hozzáér a tárcsához ad egy jelet ami után kigyullad a megfelelő lámpa akárhol.
giovanni13-06-2005 16:15:10 // 6028
Már csak az a kérdés hogy olyan betétet tettek e bele ami támogatja ezt a feature-t valamint hogy be is van-e kötve....
count M13-06-2005 16:14:52 // 6027
Szorri, "...többek között néhány Alfánál is", akartam mondani. :)
Gordon13-06-2005 16:13:22 // 6026
Ráadásul azt is a középkonzolban lévő panelnek kell jelezni, csak persze nem így, hanem ki kell neki írni, hogy el van kopva a fékbetét...
Gordon13-06-2005 16:11:38 // 6025
Az meg nem jelez semmit...
Gordon13-06-2005 16:11:25 // 6024
De az enyémben van kopás jelző....
Gordon13-06-2005 16:10:55 // 6023
De akkor a fékbetét kopást jelző lámpicsek minek van, illetve miért nem világít, vagy majd akkor, amikor már a tárcsát faragom?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.