Forum >> Szerelőműhely

06-06-2005 14:01:20 // 5822
Légzsák vezérlő "belső hiba"-val lehet vmit kezdeni? Azon kívül, hogy kidobom a kukába vagy lefestem a világító visszajelő lámpát?
SzJ06-06-2005 13:58:41 // 5821
OK! Téma lezárva.
06-06-2005 13:55:32 // 5820
Nézd vissza az olajos topic-ba mintha ott téma lett volna.
SzJ06-06-2005 13:53:26 // 5819
Ha nincs benne ásványi összetevő, akkor mért nem lehet szintetikus?
06-06-2005 13:50:02 // 5818
Mármint: "Szintetikus alapú" nem egyenlő a teljesen szintetikussal. A Récing az teljesen szintetikus.
06-06-2005 13:49:09 // 5817
"Szintetikus alapú" teljesen szintetikus A Récing az teljesen szintetikus.
Attie06-06-2005 13:46:42 // 5816
Gizda rapper :DDD
SzJ06-06-2005 13:43:24 // 5815
A 20K az szintetikus, leírás: Szintetikus alapú motorolaj, „energy conserving” tipusú (üzemanyagot takarít meg), az új generációs benzinmotorokkal együtt került megalkotásra. Minden gépjárműben tökéletes védelmet nyújt a motor számára, legyen az turbo, turbofeltöltős vagy sokszelepes, lehetővé téve a 20 000 km-enkénti olajcserét. A 20K Alfa Romeo az félszintetikus leírás: Két szintetikus és egy ásványi összetevőn alapuló motorolaj. Szabadonszívó, turbofeltöltős és sokszelepes motorokhoz készült. A SELENIA SPECIAL FORMULA ALFA ROMEO ideálisan megfelel a katalizátorral felszerelt valamint a környezetbarát üzemannyaggal működő gépkocsikhoz. A SELENIA SPECIAL FORMULA ALFA ROMEO a SELENIA olajcsalád jótulajdonságait magábanfoglalva abban különbözik társaitól, hogy nagyteljesítményű motorokban is kiválóan beválik.
Thomika06-06-2005 13:35:38 // 5814
Hüle! :))))))))))
Azmo06-06-2005 09:33:48 // 5813
és nyílván full hülye vagyok az új ékszeremmel :D

Azmo06-06-2005 09:22:32 // 5812
Thx Paco nem sürgös....mármint kéne, de ha kelleni fog Neked, akkor nem szerelném be, mert akkot úgyis ki kell szedni, majd megprószálunk szerezni másfelől!
Azmo06-06-2005 09:20:56 // 5811
na igen, futóműbeállítás...hova túróba vigyem gyerekek? Ösmertek jó helyeket?
granturismo06-06-2005 08:50:30 // 5810
Pacokám. Nem tudtam, hogy a Te autódba kell. Ha tudom, előre szóltam volna, hogy szopni fogsz.-)))) Banya ia valami hasonlót ügyeskedik ha jól sejtem. Én mához 1 hétre kezem a szopást:-)))
Paco06-06-2005 08:15:18 // 5809
Van még egy tartalék kábelem, összepróbálhatjuk, ha sürgős. Eladni ezt már nem szeretném, mert ez az utolsó, de addig szívesen odaadom, amíg Azmo nem szerez egyet a sajátjába, vagy ha full kompatibilis akkor nekem, hogy ne kelljen kétszer szerelni. :)
Gábor16606-06-2005 07:55:43 // 5808
A 166 LMM száma helyesen: F 00C 2G2 030 Tehát Wadarr írta jól. (Hiába fiatalabb, jobb a szeme.)
06-06-2005 00:30:02 // 5807
Durván egy rezsi óradíj, anyag nem sok kell hozzá. :)
Viktor8506-06-2005 00:27:16 // 5806
Hi! 4e Ft-ot mondtak nekem futómű mérésre, meg beállításra. Az korrekt ár?
06-06-2005 00:16:58 // 5805
Akkor marad a tiszta Paraflu, hogy nehogy bubérékos legyen a rendszer.
Robi06-06-2005 00:11:37 // 5804
Nem használok semmit. Eddig nem rakódott le dzsuva, pedig kemény a víz. Lehet, hogy a fagyálló nem engedi. A Perkins képviseleten szoktam dolgozni időnként, és a Perkins gyár nem ír elő semmi csodaszert. Pedig szerintük csapvizet kell önteni a fagyállóhoz, mert állítólag a desztvíz kavitációt okoz.
06-06-2005 00:01:53 // 5803
Az a vízkő alattomos dolog. Felétek igen puha lehet a víz vagy használsz vmi vílágyítót is? :) Én a Paraflu-ra esküszöm egy kis deszt vízzel és kész. :)
Robi05-06-2005 23:53:46 // 5802
A piálás miatt már megütöttem egyszer a bokámat, így már csak akkor kerül be a rekesz, ha valami "ottalvós" buliba megyek. A víz meg univerzális, teljesen közönséges csapvíz. Inni nem olyan jó, mert már jó ideje érik a kannában, de tökéletes kézmosásra, és a hűtőbe is. Utóbbival kapcsolatban fennatartásaim voltak eleinte, de amióta tudom, hogy pl a Perkins és az Opel kifejezetten csapvizet ír elő a hűtőbe a fagyálló mellé, azóta teljes lelki nyugalommal használom én is.
05-06-2005 23:47:22 // 5801
5L víz helyett én inkább egy rekeszt sört szoktam vinni a csomiba viszont abból 10L-t. A deszt víznek elég sz@r lehet az íze. :)
Robi05-06-2005 23:44:32 // 5800
"Az mindig bejön", ahogy Wickey cartárs mondaná. Nálam is ott figyel 4 liter olaj a csomagtartóban, az 5 liter víz mellett, biztos ami biztos alapon. :)
05-06-2005 23:39:20 // 5799
Ott van az a kutya elásva. :)
05-06-2005 23:37:00 // 5798
Épp most veszek 147seles-től 6L Részinget, mert 145e km óta az van az autómba és Ő jó áron adja. Ja, a csomiban mindig van egy két literes Récing, tartalékba, hogy nehogy kevernem kelljen más viszkozitású olajjal. :) Okés?
Robi05-06-2005 23:32:04 // 5797
IC csapágya baromi nehezen forgott. De nem is csoda, a zsír már rendesen be volt kövesedve benne. Leginkább csak valami sárgásfehér por maradt csak belőle. Azmo régi csapágya nem volt rossz, gyári, Olaszországban gyártott SKF volt benne. Csak annyi a bibi, hogy ezek a csapágyak nem bírják ki, ha kihúzod belőlük a kerékagyat. Szétmennek. Ez is azt tette. Nem volt mai darab ez se, de még bírta volna. Csak sajnos nem a megfelelő csonkállványban volt. Milyen autót gyűjtesz be? Ki lesz a "szerencsés"? :P
Ékszij05-06-2005 23:30:22 // 5796
Köszi a segítséget remélem ott lesz a hiba ahol írtad :) megnézem még a gyertyákat is és lehet ki is cserélem /tudom sajnos nem olcsó/...
Robi05-06-2005 23:25:19 // 5795
A Selenia Racing full szintetikus, a 20K pedig félszintetikus. Ha utóbbit használja, akkor semmi gáz, lehet keverni bármilyen félszintetikus olajjal, bár azért én inkább nem tenném.
Robi05-06-2005 23:21:26 // 5794
Gratula! :) Mi is elkészültünk Azmo autójával. Úgy néz ki, hogy jó lett. Mondjuk egy ABS jeladó hibádzik még, de attól még megy az autó. A 155-ben, amit elbontottál, milyen jeladó volt? Lehet, hogy jó a 33-ba?
05-06-2005 23:19:40 // 5793
Csaknem öntött 10W-40-et bele ha full szintetikus volt benne eredetileg.
Robi05-06-2005 23:17:24 // 5792
Ugye full szintetikus a Selenia? A 10W40-es MOL olaj valószínűleg félszintetikus. Én nem keverném a kettőt.
05-06-2005 22:27:38 // 5791
Dobd ki az egészet nem vagyok híve a kevergetésnek, olyan rosszul hangzik.
András bácsi05-06-2005 18:19:33 // 5790
Én lecserélném az egészet. A Selénia nem szereti a mással való keverést, de nem valószínű, hogy nagy kárt okozott néhány kilométer.
wwwSentinelwww05-06-2005 17:40:05 // 5789
Skacok, a V6 megette a Seléniát, de sajnos ezt pont egy hosszú utazás alatt észleletem, nem volt nagyon nyomás :) piros nem villant ki. Namost nem akartam kockáztatni a legközelebbi kúton vettem egy olajat, amit bele kellett öntenem, ugyis leengedjük meg teljeset. Mol olajat nyomtam bele 10W 40 etilyen is volt benne csak selina. Namost szerintem buborékozik remélem nem lett baja, serintetek van erre sansz? Mármint hogy elveszti a kenőképességét az olaj?
Wickey05-06-2005 14:49:16 // 5788
hehe. IC lett volna a tippem, már emeltem fel a telefont, hogy szólok neki, de akkó látom, hogy már kifosztottátok. Mitől szar neki a kerékcsapágya? Az jó volt anno... Azmo régi csonkjából nemmegy át a csapágy? bytheway: úton vagyok, begyűjteni életem negyedik dedion hidas autóját :-P Qrva vonatozás, gyűlölöm.
Paco05-06-2005 14:29:50 // 5787
Össze van rakva. Menet közben még a riasztót is meghekkeltem, utóbbi időben nagyon nehezen nyitott. Máskor meg úgy sem lehet hozzáférni, ki kell szuedni a műszerfalat. Most megigazítottam az antennát, meg újrakódoltam a kulcsokat - remélem megjavul. :-P Radler meg hőségben nagy királyság, jobban bejön mint a nehezebb sörök. :-P
Robi05-06-2005 12:43:24 // 5786
Nem eléggé, még mindig nem rohantak le a kecsegtető ajánlatokkal. :) Igaz, engem se. Pedig bíztam benne, hogy az összes 33 tulaj éberen figyeli a topicot, és arra vár, hogy végre segíthessen nekünk. :)))
Azmo05-06-2005 12:35:13 // 5785
vazze, mert rám nem figyel senki, mi?:)
Robi05-06-2005 12:31:15 // 5784
Látom, azért ott figyelt a kötelező védőital, egy Radler képében. :) Szép kis projekt, nem irigyellek. :)
Robi05-06-2005 12:29:26 // 5783
Gyorsan írok valamit, nehogy lecsússzon a topic a frissek közül, és elvesszen Azmo fontos hozzászólása. :) Tehát ismétlem: Nincs valakinek P4-hez egy jobbos csonkállványa jó kerékcsapággyal? De már az is megoldaná a problémánkat, ha valaki kisegítene egy jó kerékcsapággyal. Háttérinformációk: A régi csonkállványban 1 azaz egy darab jó menet van a négyből, kettő rossz, a negyedik pedig fel van fúrva nagyobbra. Ez használhatatlan számunkra, mert nem szándékozzuk felfúrni az új gátlót. Van egy jó csonkállványunk IC-től, de abban meg a csapágy rossz. Ha valaki ki tudna segíteni egy csapággyal, akkor össze tudnánk rakni a gépet, és boldog lenne a Duce. :)))
Azmo05-06-2005 11:20:42 // 5782
Szeva mindenkinek! Autóm jobb oldalal sajna még mindig nincs kész, fogta magát és a csonk álványban lévő menetek megszakadtak, ergo nem lehet az új lengéscsillapítóhoz fogni! Nagyon SOS nem tud valaki valakit, akinek van jobb oldali csonk álványa benne működő csapággyal és neadjisten rajta ABS jeladóval? SOS srácok, mert ott áll az autó és nem tudom mit tegyek most:( Köszi előre is! u.i. aki Pepies telefonszámát tudná kérem jelezze, mert neki van egy P4-e ami alkatrésznek árult!
Gábor16605-06-2005 10:33:44 // 5781
Én hétfőn cseréltem LMM-et. Illetve csak az érzékelőt. Ugyan arra a következtetésre jutottam: Már akkor is baja volt, amikor az autó hozzám került. Mivel lassan romlott tovább, én folyamatosan hozzászoktam. (A 2G2-t én 262-nek olvastam. Most nem tudom leellenőrizni. majd pontosítsunk!)
András bácsi05-06-2005 10:27:21 // 5780
A 10e Ft az új ára, vagy valami bontott szerzemény?
Paco05-06-2005 10:10:21 // 5779
Tegnap úgy gondoltam kicserélem végre a GT-vel boltolt kűlső/belső áramlás szabályozó motort. Asszem Giovanni, vagy Giuseppe (nekem mindegy ki tervezte) nőnemű ági felmenő rokona nagyokat csuklott közben. Én kis naiv fejjel úgy gondoltam, hogy a leggyengébb alkatrész ami a klímában leggyakrabban tönkremegy, hozzáférhető hlyen ven. Nos nem. A tűzfal és a klímabox között található (érdekes módon kiszerelt klímaboxnál nem olyan bonyolult szerelni, de én nem akartam szétrobbantani a fűtést, klímagázt, egyebeket.
Szóval elkezdtem alulról utána lebontottam a műszerfalat, ahhoz a váltóboxot, mindezek után a klímaboxot de csak félig, hogy ne kelljen elereszteni a gázt, és a fagyállót. Ezzel elvoltam estig, kicseréltem a motort, és most megyek megpróbálom összerakni.

Ja, balesetek képekben :o)



05-06-2005 08:25:46 // 5778
Tedd szgépre, lambda szonda fűtőszál szakadás lehet. Érdemes még megnézni a befecskendezési időt, 5ms környékén biztosan dús a keverék ami lamdba szabályozatlanság miatt lehet. A lambda jelleg görbének is "tág" határok között kell mozogni. Ha már szgéppel nézed nézd meg a légtömeg mérőt is. Az egész rendszert pedig a lambda integrálóval (lehet, hogy másképp hívják) tudod ellenőrizni 100% környékén kell lennie, ha nem akkor vmi nem stimmel. Hibakódok között látni fogod a problémát. Házilagosan, kiveszed a lambda szondát (22-es kulcs asszem), őz barnának kell lennie és a pólusok végének pedig fehérnek. Ha kormos akkor biztosan dús a keveréked s az un. "vészprogram" működik az autóban ahol a compúter próbálja szabályozni a keverék képzést, több kevesebb sikerrel.
Ékszij04-06-2005 23:29:57 // 5777
Hello CARTÁRSAK! A segítségeteket kérném :-mi az oka annak hogy a 156-osomnál hidegindítákor ingadozik az alapjárat korán reggel amikor hűvösebb van, ha viszont késöbb indítok akkor meg fasza, akkor is ingadozik amikor üzemmeleg de akkor ritkán és alig érezhetően? Amúgy jól megy mást nem tapasztaltam.Voltam már alfa szervízben de azt mondták minden OK!? Szerintetek?
04-06-2005 22:11:55 // 5776
Ellenőrizted kompjúterrel az átfolyó levegő mennyiségét? Mellesleg, ügyes húzás volt. Miért nem tudunk mi is 10e Ft-ért kapni LMM-et?
W04-06-2005 20:29:36 // 5775
Tisztelettel jelentem, hogy a VR6 -os Golf 4 legtomegmeroje beleaplikalhato a 166-ba :) A veletlen folyaman kerult hozzam egy ilyen darab, alapesetben nem lehet racsatlakoztatni de egy kis farigcsalas utan hibatlanul a helyere csuszan. Tokeletesen mukodik, nagyon jol megy az auto, nagyon jol fogyaszt, nem doglodik a motor 5000-es fordulatnal stb. Mondhatnam csodalatosan uzemel! :) Szerintetek megert 10e ft-ot ? :) Van egy olyan sejtesem, hogy miota megvettem az autot azota doglodik ez a cucc, csak most adta meg magat teljesen. Egyebkent az enyemre F 00C 2G2 030 van irva, ennek meg 032 a vege. Probaltunk bele mas feleket de az eredmeny mindig az volt, hogy durrogott, rangatott, stb. Egyebkent ennek meg az oldalan van egy dioda szeru hoerzekelo is, a tobbinek nem volt. Lehet, hogy ez csak nagykobcentis autoknal van.
Don Gombóc04-06-2005 10:17:30 // 5774
Gábor166!! küldtem egy mailt a javításról.
Thomika03-06-2005 22:50:27 // 5773
Sajnálatos hír! 5letem nekem is van!Látom Te is pesti vagy! jövő héten hétfőn vagy kedden megyünk countM-mel szervízbe, elvisszük az autóját, ismerek egy jó kis szerelőt! Ha gondlod,gyere ki velünk és beszélj a pasival! Hátha tud tanácsot adni! De ha úgy jobb ,akkor elküldhetem mailben a telszámot, meg a címet! Üdv. Thomika
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.