Forum >> Szerelőműhely

swan20-03-2007 10:42:27 // 14823
Tömörítve 9! Asszem én is onna szedtem le annak idején mikor vettük az Uno-t
Ferke20-03-2007 10:40:51 // 14822
Tömörítve 9M? Mer ha nem, akkor ha tömöríted, akkor legalább a felére össze kéne menjen, az meg már jönne mélben.
Liquid20-03-2007 10:40:07 // 14821
az UNO-Club-ról próbáltad letölteni? Wazze nekem is lehet hogy ilyen gondom lesz, csak nálam még nem mindennapos...
swan20-03-2007 10:38:41 // 14820
Most nézem hogy 9M. Nem megy át!!!!!!!!!!!! Valami ötlet hova tegyem ki?
Ferke20-03-2007 10:36:34 // 14819
Köszi!!:))
swan20-03-2007 10:33:00 // 14818
Oke! Próbálkozom!
Ferke20-03-2007 10:29:42 // 14817
Mekkora? Nagy? Átjön méélben? Zippelve is jó, ha elküldenéd az oldalamon található méélre, nagyon megköszönném!:))
Ferke20-03-2007 10:23:09 // 14816
Azt nagyon megköszönném!!! :)))
Ferke20-03-2007 10:20:27 // 14815
Köszi gt! Megfújom mindjárt a visszamenő csövet. közben van egy nagyon rossz sejtésem. Pont azt megelőzően, amikor először csinálta, felakadtam egy nagyon magas járdán az aljával. Lehet, hogy megsérült valahol a visszamenő cső. Fogalmam sincs, hol lehet ez a nyomásszabályzó. a motortérben amit látok: üzemanyagcső megy ugye 2db az injektorhoz + megy előre is egy, teljesen előre, a zárhíd alsó részéhez egy fekete dobozhoz, ami kb 20x15x10 cm-es, hosszúkás valami, és elektrmos csati is megy bele. Ebben lehet a szabályzó?
swan20-03-2007 10:08:51 // 14814
Érdekel manual Unohoz? Lehet hogy talélsz benne hasznosat! Mert tok küldeni:-)
granturismo20-03-2007 10:00:06 // 14813
Na akkor az lesz a hiba. A visszafolyó csövet fújd meg szájjal, hogy be tudsz-e fújni a tankba. a szabályzó a motortérben van. A tetejére rá van vezetve a szívócső vákuum. Ha mérsz üzanyomást azt a vákuumcsövet addig le kell húzni. 1.1 barnál nem lehet több semmiképp.
Ferke20-03-2007 09:52:54 // 14812
Dedede! A közp injektor benenő csövénél. Én is marhára sokallom! Ezek szerint a 0.8-1 bar az nem véletenül van így írva? TEhát nem csak kevesebb nem lehet, de több se? Hogyan ellenőrizzem le a visszafolyó ágat szerinted? A nyomásszabályzó az az üaszivattyúnál lesz valahol gondolom.
granturismo20-03-2007 09:49:03 // 14811
Az olajjáratok tiszták. Sajnos:-( (teljesen átpucolt motor) Ezen a boxeren a blokköntvényben van az olajnyomás gomba nem a hengerfejben. Van egyébként gyárilag csatlakozás olajnyomásmérő műszernek is, de az is a blokköntvényben nem a hengerfejen.
Selmak20-03-2007 09:41:03 // 14810
Mivel általában a hengerfejben mérik az olajnyomást megpróbálnám az olajjáratokat kipucolni mert lehet hogy nagy beszükültek és oda tényleg alig jut olaj ami hosszú távon az vezérlésnek se tesz jót.
granturismo20-03-2007 09:39:42 // 14809
Hol mérted az 1.6 bart? Csak nem a központi injektor bemenetén? Az sok. Az üzemanyagnyomásszabályzód hibás vagy a visszafolyó ágban dugulás van. Azért torpan, mert sokat kap és azért is fogyaszt sokat.
Csöri20-03-2007 09:36:15 // 14808
Gyújtókábelt kimérted már?
Marty20-03-2007 09:35:05 // 14807
De tudok tel számot!!!!:)
Marty20-03-2007 09:34:33 // 14806
Nem tudok neked segíteni, mert nem értek hozzá.... Én csak hajtom...:)
Koviubi20-03-2007 09:33:37 // 14805
Szevasztok! Egy toronycsapágy cserét meddig lehet elhúzni? Fényezésproject előtt állok, de akettő egyszerre nem fér bele az anyagi keretbe..:-(
Ferke20-03-2007 09:33:09 // 14804
Ha már félig nyomom, akkor is ezt csinálja. + a fogyi is szerintem horror, lehet vagy 10 liter.:(
Marty20-03-2007 09:32:04 // 14803
Hát ne nyomj neki padlógázt!:)
Ferke20-03-2007 09:30:53 // 14802
de nem esőben is csinálja, viszont esőben meg mintha 3x annyira csinálná. Most pl reggel amikor álló helyzetben nyomtam egy padlógázt, kb 5-6 mp kellett neki, hogy felpörögjön!!
Ferke20-03-2007 09:29:12 // 14801
a 156C046-os motorkódú, 1108 cm3-es, forgalmi szerint 37KW.
granturismo20-03-2007 09:27:18 // 14800
Hány lóerős?
Marty20-03-2007 09:23:02 // 14799
Szerintem nem szeret esőben menni:))))
Ferke20-03-2007 09:22:08 // 14798
Jah, és a legfurább: először egy külső gőzborotvázás után csinálta, először azt gondoltam, hogy csak véletlen egybeesés, de most meg mernék esküdni, hogy pl. esőben sokkal jobban előjön a tünet. Vagy ha nem, akkor már begolyóztam.:)
Ferke20-03-2007 09:19:31 // 14797
Valaki segítsen ötletekkel lécci, mert a sírba kerget ez a kis fiatuno! 1.1-es bosch központi injektoros (1db befecsivel, monojetronic, vagy mia fene a neve). Már 28x szétszedtem, összeraktam, és még mindíg hirtelen nagy gázadásra betorpan, nem pörög fel azonnal, dadog. Ha lassan kezdem nyomni, akkor hibátlan! Lambdaszonda jó. Mondták többen az üa. szivattyút. Abban a nyomás jó (0,8-1 bar-nak kell lennie). 1,6-ot mértünk. Nem értem, mi a fene baja lehet egy ilyen totál 1szerű szerkezetnek...talán az, hogy bosch?:)
granturismo20-03-2007 09:00:25 // 14796
Én szoktam cserélni olajszűrőt olajcserekor természetesen, de itt pár száz km volt a szűrőben, mert frissen összerakott és utána szétszedett motorról van szó.
Wickey20-03-2007 08:38:53 // 14795
képzelj már el egy velejéig retkes szűrőt. A sűrű olajat még átpasszírozta a kopott pumpa, de a híggal már nem boldogult. Amúgy meg olaj és szűrőcsere után (amikor meg is lett pasztázva végre a kiskarter tömítés) megjavult a szitu.
Ofi20-03-2007 00:34:29 // 14794
Ovatosan írj arról az 50-60 000 km-ről, ugyanis nem csak az olajon mullik, hogy egy motorban hány km-t bír ki az olaj, hanem a motoron is. Ha gyárilag azt írják elő, hogy húszezrenként kell példáúl cserélni akkor a legjobb olajjal sem fogsz többet elmenni károsodás nélkül.
pb_20-03-2007 00:01:08 // 14793
Felesleges, ha az ember 2-3 7ente leszedi a kartert, vagy leengedni az olajat, és mondjuk az olajban van 1-2k km, és mellesleg a szűrő amit rákerült vadiúj volt. Sztem felesleges a szűrő scerével kölön bajlódni, 10-12k km után ígyis-úgyis lecseréled az olajat szűrővel 1ütt. Ezeken a motorokon nincs olajhűtő, ha melegszik az olaj, akkor 1értelmű hűtési problémák vannak, amik a hűtőkörben keresendők.
pb_19-03-2007 23:53:59 // 14792
A szűrő mindenképp csereérett volt akkor.)) De, hogy ezért ment volna el a nyomás, számomra 1 kicsit rejtélyes a dolog.
pb_19-03-2007 23:52:14 // 14791
Pedig könnyen elképzelhető.
Suttogó19-03-2007 18:51:19 // 14790
Mit hallok? Nem cseréltél szűrőt olajcserénél? Ne légy ilyen hanyag. A mostani modern olajok (pl.: helix) simán kibírnak 40-50 ezer kilométert, ha a szűrőt cserélnéd mondjuk 5 ezrenként. Ezt nem én mondom hanem egy fizikus-kémikus aki pont motorolajokkal foglalkozik. Egyébként szerintem nagyon melegszik a motorolajod, és ezért nincs olajnyomásod alapjáraton. Olajhűtő nincs a gépen, mert ha van azt kellene megnézni.
Nasty19-03-2007 18:40:09 // 14789
Oh! Thx a gyors választ!
András bácsi19-03-2007 18:38:24 // 14788
A 147/156/GT futóműve azonos, a 155/145/146 megint azonos. (zömében) ezeknek csereszabatosak a rugói, de 155-é még nem is hasonlít a 156-ra.
Suttogó19-03-2007 18:34:14 // 14787
Sziasztok! Valaki segítsen! A két első lámpám bevakult. Csak komplett az egészet lehet cserélni, vagy ki lehet cserélni benne a projektort külön? 166-osom van.
Nasty19-03-2007 18:31:22 // 14786
Egy röpke kérdés: Ha jól tudom a 147 és a 156 futóműve ugyan az. Akkor ugyan olyan ültetőrugó is mehet bele? Olyat is hallottam h 155 rugója jó a 156-ba. Hülyeség? Vélemény? (gondolom azé' az autó tömege is meghatározó)
Wickey19-03-2007 16:45:50 // 14785
tudja a hátam. Az olajban nem volt sok, mert szivárgott az olajteknő tömítésénél, és mindig töltögetni kellett rá, tehát ÁTLAGOSAN friss olaj volt benne :-)) Kedélyes méretű olajtócsákat hagytam mindenhol. A szűrőben? Szerintem még az emberiség előtti időkben tehették fel. Nemtudom. Hogy 30ezer volt benne az a minimum.
Ferke19-03-2007 16:11:01 // 14784
Azért az szép volna, ha a bazidrága import pumpa döglött volna be...
pb_19-03-2007 15:51:24 // 14783
1k km-enként, minden olaj leengedésnél teljesen felesleges.
pb_19-03-2007 15:47:14 // 14782
Azt tudom.) Én Wickey kolléga adataira lennék kíváncsi.)
Tommaso 15919-03-2007 15:46:07 // 14781
Én nem tudnám elképzelni az olajcserét szűrőcsere nélkül:-(((
granturismo19-03-2007 15:36:39 // 14780
Mondjuk Opel olaj volt:-( De hát frissen összetett motor volt teszt olajjal.
granturismo19-03-2007 15:35:04 // 14779
1000 se
pb_19-03-2007 15:32:58 // 14778
Hány km volt az olajban, és a szűrőben?
granturismo19-03-2007 15:06:37 // 14777
Hát ezaz hogy a 164-ban van gyárilag olajnyomásmérő, de ezekből már kispórolták:-( De a hiba ami ott előfordult tök ugyanaz mint nálam.
granturismo19-03-2007 15:02:32 // 14776
Pont ezen spekuláltam hogy be kéne építeni egy olajnyomásmérőt. Olajszűrőt megpróbálok cserélni ez nem jutott az eszembe. Köszi.
dfg (Tanárúr)19-03-2007 13:25:47 // 14775
Köszönöm.
Wickey19-03-2007 13:08:27 // 14774
Egyszer már szűrő okozott nálam pont ilyen tüneteket. 1000rpm alatt melegen világított az olajnyomás lámpa, és az olajnyomás mutatója is nulla körül feküdt (164 3.0V6). Fordulaton (2000 fölött) jó volt, kicsit alacsony volt ugyan a nyomás, de megfelelő. Azt mondta utána a srác, hogy cserélt olajat és szűrőt, utána jó lett. Valamint hozzátette hogy a szűrő volt eltömődve dzsuvával. A shell helix nem gagyi olaj, annak bírnia kéne, pláne ha vadonat új. A gyári új olajpumpa, főleg ha hónapokig jó volt, akkor valszeg jó. Mértél már mechanikusan olajnyomást melegen?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.