Forum >> Szerelőműhely

Bandita21-01-2005 13:34:35 // 1721
Jöhetnek nekem is a manualok, minden infómagot gyűjtök! szabobandi@yahoo.com.uk
Kazes☻21-01-2005 13:28:35 // 1720
Mi a normál kompresszió érték 1.8 Giuliettánál? Cartársak, ha valaki tudna válaszolni!
TtK21-01-2005 13:24:54 // 1719
Nos e szerint a két motor nem ugyanaz, még a kódjuk is más. A 33-é 30746 (katalizátor nélkül 137 LE) vagy 30747 (katalizátoros 132 LE) a 146-é pedig 33401 (katalizátoros 129 LE). A befecskendezőjük, ahogy kinéz még csak nem is hasonlít egymásra.
Kazes☻21-01-2005 13:20:12 // 1718
BoTSássál meg, félreértettelek. Azt hittem emilben. Így is tökéletes, mégnagyobb köszönet érte és a fáradozásodért! :-)
András bácsi21-01-2005 13:17:52 // 1717
Postán és lakcímre. :-)
Kazes☻21-01-2005 12:32:18 // 1716
Még nem jött semmi! Nem ütötted el vmelyik bötüt véletlenül? kazes@freemail.hu
Kazes☻21-01-2005 12:27:09 // 1715
Köszi! Futok is, sietve megnézem!
András bácsi21-01-2005 12:23:33 // 1714
Feladtam az oldaladon szereplő címre a Giulietta füzetet.
Kazes☻21-01-2005 12:15:32 // 1713
Csak így tovább, csak így tovább, hajrá! :-)
Robi21-01-2005 11:59:16 // 1712
Elejtettem itt-ott a topic-okban, hogy mi az ábra. Gondoltam, hogy felhívlak, de ennek végül az lett az objektív akadálya, hogy nem tudom a számodat. :)
gabi3321-01-2005 11:58:39 // 1711
Aki kíváncsi hamar megöregszik. :))))
mati21-01-2005 11:55:43 // 1710
Szerencsére semmi. Kicsit köhögött néha, node beteg volt a drága, de gyertya csere, légszűrő, injektor tisztító, és újra egészséges. Egyszerüen csak érdekelnek ezek a dolgok.
pb_21-01-2005 11:51:14 // 1709
Van valami konkrét baj vele, vagy csak úgy érdekel?
mati21-01-2005 11:42:38 // 1708
Igen, elképzelhető a különbség, azonban nem valószínű, hogy minden részlete eltér. Bár az AR-t ismerve, igen leleményesek voltak. Szinte 2db ugyanolyan nincs is köztük. :-) Mindig azon múlott, hogy hová készítették!
pb_21-01-2005 11:39:58 // 1707
De neked a 33-ashoz kell. Pont azon agyalunk TtK kollegával, hogy mi a különbség a 33 és 45/46 között.
mati21-01-2005 11:17:54 // 1706
Én is megköszönném, ha van az 1.7 16V-hez bármilyen service manual. Cím: mati@vodafone.hu
TtK21-01-2005 10:36:08 // 1705
Passz. Mondom én eddig abban a hitben voltam, hogy a két típus motorja azonos.
giovanni21-01-2005 10:21:16 // 1704
Paco Ttk Köszi.. Holnap de nekiesek majd dokumentálom :)) azt tolok fel képet hátha valami csoda kerül elő megint mint az ABS-emnél. :(
Wickey21-01-2005 10:01:19 // 1703
Amikor ölbekaptuk ketten a kuplungozott, olajjal feltöltött, komplett cumót, akkor elgondolkoztunk egy ideig, illdomos-é 8 órakor téged felhívni, hogy hórukk van :-))) De ahhoz képest baráti, mert 6:20-7:00-ig felkerült és beállítódott a jobb fék, utána 8ig belekerült az olaj, meg felmászott a balos fék. 10-re meg már helyére volt pajszerolva a váltó. :-)
pb_21-01-2005 09:59:54 // 1702
Akkor lehet, hogy csak a vezérlésben van különbség. Azt nem tudod, hogy fejlesztettek-e a vezérlésén?
TtK21-01-2005 09:55:20 // 1701
Én úgy tudtam, hogy a 146 és a 33 1.7 16V motorja detto ugyanaz. Ezek szerint mégse..
TtK21-01-2005 09:53:47 // 1700
Így kell kiszedni a motrot:

pb_21-01-2005 09:51:08 // 1699
Robesz a 33 1.7 16v-t kérdezte, ott Motronic ML 4.1 van. Mondjuk azt nem tudom, hogy mi a különbség a 33 1.7 16v és a 45/46 1.7 16v között.
TtK21-01-2005 09:44:38 // 1698
Robesz: Az 1.6-é Motronic M3.1 vagy Rochester. Az 1.7 16V-é Motronic M2.10.3. Service manual mindháromhoz van, darabja egy mega. Ha adsz egy mélcímet, amire mehet ennyi már küldöm is. És nézd meg Grandtourismo oldalát itt a cs.hu-n, ő azt hiszem ír valamit arról, hogy mi a különbség.
Paco21-01-2005 08:33:53 // 1697
Ha ugyanolyan mint a 155-ben akkor nem kell lebontani. Le kell húzni a csatlakozót a motorról (a motor az utas előtt van a műszerfal alatt, és alulról hozzáférhető), majd egy laza mozdulattal a motort balra elcsavarni, és lefelé kihúzni. Bajonettzáras a szentem :)
pb_21-01-2005 08:33:35 // 1696
Esetleg kipuf?
giovanni21-01-2005 08:06:37 // 1695
Tegnap este megvizsgáltam és ahogy sejtettem nem a biztosítéka szállt el a ventillátornak :((( szal megin csinált nekem hétvégére elfoglaltságot a drágám... Bonthatom le a zegészet...
Paco21-01-2005 08:01:45 // 1694
Csak nem szóltál, hogy operáció lesz :)
Robi21-01-2005 01:43:12 // 1693
Jelentem, az az idióta ezoterikus-pszichoszomatikus-izoakármi váltórudazat fent van a helyén, és funkcionál. Továbbá fent van a kardán, és le van rögzítve a de-dion tartó keresztgerenda. Utóbbit külön élmény volt rögzíteni, mert persze a hézegoló alátétek jól összekeveredtek a dobozban, fogalmam se volt, hogy melyiket honnan vettem ki. Úgyhogy még azt is méregethettem. Hátra van a kipuff, és az a szemét fékcső. Persze a fékcsőhöz csak akkor férni hozzá, ha leengedem a váltó hátulját, úgyhogy a féltengelyek és a kézifékbowden sincs még bekötve. Olyan jól esett beállni egy forró zuhany alá, hogy kb egy órán keresztül ottfelejtettem magam. :)))
Bg.20-01-2005 23:37:50 // 1692
Teddy, A kilincset le tudod csavarozni, egy műanyag fedőt kell lepattintani a csavarról. A légbefúvót csak hátulról a kárpitról, de ahhoz előbb kilincs, kartámasz...
Wickey20-01-2005 23:22:06 // 1691
Lób@szó köcsög váltó. Fennvan. Kupplung is jó. Csak a q. fékcső nembírta, annak kellett eltörnie. A kipufogó, a kardán összeeresztése, meg a váltórudazat volt hátra 11 körül.
Tom20-01-2005 20:53:51 // 1690
Hi! Egy kis segítséget szeretnék, pénteken elkészült az autóm (fényezték), és kedd óta a jobb hátsó ülés felől valami fémes hang zörög, ha rázkódik az otó, és az istenért nem jövök rá. Már a csomagtartóban lévő szerszámokat is átrendeztem de semmi. Nincs valakinek valami ötlete, hogy mi zöröghet?
Robesz720-01-2005 18:41:47 // 1689
Sziasztok! Meg tudná mondani valaki, hogy a 33 1.7 16V injektora miben különbözik a 146 1.6 8V injektorától??? Sejtem, hogy több üzemanyagot szállít, de valóban???? És mindezt hogyan teszi.... Légyszi, csak olyan valaki írjon, aki biztosan tud valamit, mert a működési elvét én is tudom, csak tényeket nem. Köszi... :-)))
Kazes☻20-01-2005 17:59:55 // 1688
Robikám, mi van a váltóval?! Várom a beszámolót! ;-)))
Kazes☻20-01-2005 17:44:02 // 1687
Minden adatom fennt van a reglapomon! :-) Előre is köszi!
András bácsi20-01-2005 17:12:52 // 1686
Akkor küld el mailben a címedet, légy szíves. Aztán meg figyelmeztess, mert elfelejtős napjaim vannak.
Kazes☻20-01-2005 12:50:13 // 1685
Hóóóógyne érdekelne! Nagy-nagy köszönettel bíz igényt tartok rá! :-)
beeep14620-01-2005 12:49:16 // 1684
:-)) Tegnap gondolkodtam is, hogy rárakok egy "ne húzd be, ha hideg van, vazze!!!" feliratot, de körbetelefonálás után sehol nem biztattak, hogy lenne. Le kellene gyártatni... :-PP
András bácsi20-01-2005 12:46:38 // 1683
Csatlakozom Pacohoz, a kézifék csak nyáron használatos luxuscikk.
András bácsi20-01-2005 12:45:47 // 1682
Ha érdekel Guilietta jav. útmutató, akkor fénymásoltat tudok prezentálni. Ugyan nem teljes, de elég sok minden használható talán.
Kazes☻20-01-2005 11:07:12 // 1681
Köszi, bár Giulietta nincs benne, de tudom hasznosítani, mivel előd. Köszi!
giovanni20-01-2005 09:15:30 // 1680
bazz mármint "bizti"
giovanni20-01-2005 09:12:27 // 1679
Ilyen prózai okok mint egy "bizt" nekem már eszembe sem jutnak.... de úgy legyen :)))
Paco20-01-2005 08:52:30 // 1678
Leginkább a biztosítékra tippelek :) Ha az nem akkor rosszabb a helyzet mert valószinűleg a motor. :(
giovanni20-01-2005 08:30:44 // 1677
Jobb reggelt :( Főleg villanyászok asszem... Reggel szokás szerint 5 percel a párom előtt kimentem hogy kicsit melegedjen az autó meg eltávolítsam az üvegfelületekről a jégpáncélt. Ceremónia Motor be: OK Háccsóablak/tükörfütés be: OK Fütés fel maxra: OK Levegöbefúvás fel maxra: OK-nak indul ventill. felpörög majd elhalgat onnantól se kép se hang.... mindenféle a működésével kapcsolatos gombok nyomkodásának tekergetésének ellenáll.. Igen nagy challenge volt így bejönni dolgozni 13mp-ként lepárásodó szélvédővel.. nem soxor ismételgetném.. Vélemények? És ne mondjátok hogy törölgessem a szélvédőt :)))) mer attól meleg még nem lesz..
Robi19-01-2005 17:58:20 // 1676
Köszönjük a nép nevében! :) Én részemről már be is spájzoltam. :)
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)19-01-2005 16:37:19 // 1675
Hali ! Ha nem latta volna valaki a főoldalon akkor: www.docky.info Alfa doksik, legfőképpen 75 ös , de egyéb is van, lesz, nem az ami a www.alfa75.info-n van!! Nagyon jó minőségű olvasható rajzok, főleg ugye az elektromos rajzok amik problémásak voltak..... mostanáig ;) !!!
beeep14619-01-2005 08:43:22 // 1674
Hirtelen, hogy meg tud betegedni az ember a munkahelyén!!! :-)) Húztam haza, kiolvasztani a kis drágát! Méegyszer kö Paco!
beeep14619-01-2005 08:11:05 // 1673
Kösz Paco! Rácsörögtem a faterra, hogy valamit ba***on vele...:-))
Paco19-01-2005 08:06:38 // 1672
Befagyott. Típushiba, a kézifék rögzítő bowdenje a féknyeregből lefele inul ki, és a porvédő gumiharang mellett befolyik a víz. Most a hidegben megfagyott, és rögzíti a bowent. Csak kiolvasztani tudod valami meleg helyen. A megoldás sajnos az, hogy nem használsz télen kéziféket. Valamit javít, ha nyáron amikor ki van száradva, lehúzod a porvédő harangot és telenyomod az egészet zsírral, majd úgy húzod rá vissza.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.