Forum >> Szerelőműhely
PistaFR16-11-2013 13:09:17 // 46471
Tehát ha a hangja (nem dízel) és a megjelenése (nem V6) nem tér el az eredetitől, akkor akármilyen motort is lehet így legalizálni?
Buddha16-11-2013 12:48:56 // 46470
...legális legyen?
Fogod, átszereled és örülsz, ennyi! Magyarországon a motorszám már nem azonosítójel, semmilyen jelentősége nincs! A motorkód elméletileg számít, de ha nem látható a motorban (ergo semmilyen olvasható jelzés sincs) akkor az eredetvizsgán megállapítják és az kerül a forgalmiba. Ha külföldről van a motor akkor az a jó ha semmi sem olvasható belőle, beszereled és nincs több dolgod. Mikor eladod az eredetvizsgán nem lesz olvasható, majd megállapítják a gyári motorkódot és beírják... ;-)
Fogod, átszereled és örülsz, ennyi! Magyarországon a motorszám már nem azonosítójel, semmilyen jelentősége nincs! A motorkód elméletileg számít, de ha nem látható a motorban (ergo semmilyen olvasható jelzés sincs) akkor az eredetvizsgán megállapítják és az kerül a forgalmiba. Ha külföldről van a motor akkor az a jó ha semmi sem olvasható belőle, beszereled és nincs több dolgod. Mikor eladod az eredetvizsgán nem lesz olvasható, majd megállapítják a gyári motorkódot és beírják... ;-)
0Balazs16-11-2013 12:27:10 // 46469
Már tárgytalan. Akartam venni egy donor autót (töröttet), hogy átrakjam belőle a motort a sajátomba. És arra lettem volna kíváncsi mi a menete, hogy legális legyen. De közben kiderítettem, és túl drága lenne, ha rendesen akarom csinálni. Köszi, hogy írtál.
Az viszont még mindig érdekelne, hogy 147-ből való 1.6TS belemegy-e 146-ba ha szintén 1.6TS?
Az viszont még mindig érdekelne, hogy 147-ből való 1.6TS belemegy-e 146-ba ha szintén 1.6TS?
mreni16-11-2013 12:19:05 // 46468
vagy pl ha a hosszbordas is rajta van akkor ott is szetneznek
Buddha16-11-2013 12:07:56 // 46467
Igen, de ha pl a vezérműtengely szorult meg akkor sem tudod tekerni. Azért írom ezt mert már sajnos javítottam ilyet, akkor is a főtengely volt célkeresztben, de szerencsére csak a hf volt. Sőt, lehet dugattyú, hajtórúd, illetve főcsapágy is, vagy ezek kombinációja!
Így nem lehet biztosat mondani, csak szűkíteni a kört valamennyire. El kell kezdeni bontani, aztán majd megmutatja a magát.
Így nem lehet biztosat mondani, csak szűkíteni a kört valamennyire. El kell kezdeni bontani, aztán majd megmutatja a magát.
ricsi8316-11-2013 07:31:07 // 46466
Azért gondolok a főtengelyre mert azt monták nekem át lehet kézzel tekerni és megse moccan!!!
ricsi8316-11-2013 07:29:35 // 46465
Hello hát elözmény annyi volt hogy amikor elindítottam csörgött vagy kopogott valami a vezérlés felöli oldalon,de szét lett szedve és a vezérlésnél minden oké.Egyik nap beindítottam hogy egy kicsit járassam és magátol lefulladt azóta nem lehet elindítani.
Buddha16-11-2013 01:26:59 // 46464
Ezt egy picit részletesebben kellene megírnod, mert így kb ezer dolog történhetett. Valami előzmény? Hangok? Olaj(szint)? Biztos, hogy a főtengely? Segíts, hogy segíthessünk! ;-)
Buddha16-11-2013 01:23:57 // 46463
Ezt valahogy nem értem. Írd le légyszi konkrétabban, hogy mit szeretnél. Jöhet mail-ben is, sőt, az a biztos. :-)
Valamit kitalálunk!
Valamit kitalálunk!
0Balazs15-11-2013 18:03:11 // 46462
Még egy kérdésem lenne! A 147-es 1,6TS belemegy a 146-ba? (szintén 1.6TS)
ricsi8315-11-2013 16:18:14 // 46461
Sziasztok abban kérnéma segítségeteket hogy az automon megszorult a főtengely és nem tudom miért?Mi lehet a hiba és mennyibe fog fájni.köszi156 1.6 ts
0Balazs15-11-2013 06:25:31 // 46460
Hali! Lehet, hogy nem ez a megfelelo topik, de nem tudtam eldonteni, hogy hova irjak. Olyan kerdesem lenne, hogy ha veszek egy donor autot motorcsere miatt, hogyan tudom lepapirozni, hogy kesobb ha akarom el tudjam adni? Es korulbelul mennyibe kerulne ez nekem? Remelem tudtok segiteni, 2 eve vettem a kocsit, azota kb fel evet ha tudtam hasznalni :/ Szep napot mindenkinek!
PistaFR13-11-2013 20:30:46 // 46459
"Gtaati2013-06-13 20:45:37 // 107
Helló nekem a gt-m csinált hasonlót de ott kinyitotta az ajtókat utána indít villogot a kmm számláló és nem engedte kinyitni a csomagtér ajtót és le se tudtam húzni az ablakokat de egy aksisarus áramtalanítás segített átmenetileg egy darabig aztán megint ezt játszotta, a probléma nálam az aksi volt taz hányt be és utána minden rendben vol!"
Így hirtelen ezt találtam ebben a topikban.
Helló nekem a gt-m csinált hasonlót de ott kinyitotta az ajtókat utána indít villogot a kmm számláló és nem engedte kinyitni a csomagtér ajtót és le se tudtam húzni az ablakokat de egy aksisarus áramtalanítás segített átmenetileg egy darabig aztán megint ezt játszotta, a probléma nálam az aksi volt taz hányt be és utána minden rendben vol!"
Így hirtelen ezt találtam ebben a topikban.
PistaFR13-11-2013 17:27:22 // 46458
Nem emlékszek pontosan nagy(obb) butaságot meg nem szeretnék írni. Próbálj visszakeresni itt, meg esetleg a 156 topikban (én ezeket, meg még a dízelmániát látogatom rendszeresen), ezek közül valamelyikben olvashattam.
VKG231!!! (156+75)13-11-2013 15:26:09 // 46457
Ha kijön, valahonnan hiányoznia kell... Ha nem hiányzik, akkor kondenzvíz.
MiszöszFőnök13-11-2013 15:16:06 // 46456
Sokat lityi lötyizek a városban, de ez az eset egy 50-60 km es úton volt :(
Kickass13-11-2013 15:09:27 // 46455
Ha olaj lenne akkor kéket nyomna ha víz akkor meg inkább fehéret, nem lehet hogy a kondenvizet azonosította a kollega? Sokat jársz rövid távokon?
MiszöszFőnök13-11-2013 15:05:57 // 46454
Segítség!
Az utánam jövő autós így írja le a hibajelenséget!
"Konkrétan odafele úton majdnem végig nem folyamatosan, de amennyire figyeltem nagyobb gázadásoknál valami szürkés lé folyt ki. Érdekes is volt mert szétcsapódott és egy része szürke köddé vált a maradék folyadék (gondolom víz) meg a szélvédőmre csapódott. Szerintem nézesd meg mert én még ilyet kocsiból kijönni nem láttam!"
Wattafuck ez?
Az utánam jövő autós így írja le a hibajelenséget!
"Konkrétan odafele úton majdnem végig nem folyamatosan, de amennyire figyeltem nagyobb gázadásoknál valami szürkés lé folyt ki. Érdekes is volt mert szétcsapódott és egy része szürke köddé vált a maradék folyadék (gondolom víz) meg a szélvédőmre csapódott. Szerintem nézesd meg mert én még ilyet kocsiból kijönni nem láttam!"
Wattafuck ez?
lakosg0113-11-2013 04:28:42 // 46453
Igen, pontosan így viselkedett.
Thorpe13-11-2013 01:38:53 // 46452
Arra gondolsz esetleg, hogy az
akksi indítási kapocsfeszültsége alacsony és fel kellene tölteni v.
vmi egész másra akksi ügyben?
akksi indítási kapocsfeszültsége alacsony és fel kellene tölteni v.
vmi egész másra akksi ügyben?
Thorpe13-11-2013 01:36:39 // 46451
Úgy érted, hogy neked sem ment ilyenkor a kp. zár belülről, a csomitartó nyitás + az ablakok
de minden más igen?
És eközben villogott az össz km jelző?
de minden más igen?
És eközben villogott az össz km jelző?
Jack12-11-2013 22:53:21 // 46450
Az új motor még a bejáratás alatt sem evett olajat az első 1000km alatt, tehát nem törvényszerű, hogy fogynia kell. :P
Fairlane12-11-2013 22:12:05 // 46449
A rutin.... :P
Óvatosan egyengesd vissza, hogy a menet ne sérüljön, azt jó lesz ez még.
Óvatosan egyengesd vissza, hogy a menet ne sérüljön, azt jó lesz ez még.
Piritu - 1.000.00012-11-2013 22:02:12 // 46448
Az enyém lassan 16 lesz, olajutántöltés nélkül...
Liquid12-11-2013 21:54:24 // 46447
urológushoz se megy az ember csak úgy viccből :D
Liquid12-11-2013 21:53:27 // 46446
oszt mé? :) az enyém 15 éves volt mikor eladtam és nem evett olajat
Buddha12-11-2013 21:49:44 // 46445
Szerencsésebb vagy, több a munka! :-D
Ferke12-11-2013 21:46:29 // 46444
Ez igaz, de en amiket latok, azoknal nem ilyen jo az araany..:)
Buddha12-11-2013 21:14:26 // 46443
A kor nem számít, az állapot inkább... ;-) Két óra alatt is szét lehet taposni egy motort, de van kinek 15 év alatt sem sikerült! :-)
Ferke12-11-2013 21:03:52 // 46442
Igen jo a statisztika feletek, 11 eves ts-nel en nem lennek ennyire optimista...:))
Buddha12-11-2013 20:31:01 // 46441
Mivel a motorod előéletéről semmit sem tudunk az olajon kívül, szerintem méress egy veszteséget olyan helyen ahol profik benne. Kopott henger/gyűrűknél nyoma lesz a dolognak, és lesznek jelei a kopásnak. Ebben az esetben a hengerfej felé kell fordítanod a figyelmed, mert ezek a motorok szeretik a szelepszárnál szippantani a jó drága olajocskát. Esetleg a szelepvezető sincs helyzete magaslatán ez pedig hatványozott olajfogyasztással jár.
Tehát nem 100%, hogy a motorod kukára kopott csak igényel egy kis törődést. Ami motorokat csináltam olajfogyasztás problémával 3-ból 2-nél csak a hengerfejjel volt gond. Persze sajnos lehet, hogy Te éppen az az egy vagy... ;-)
Tehát nem 100%, hogy a motorod kukára kopott csak igényel egy kis törődést. Ami motorokat csináltam olajfogyasztás problémával 3-ból 2-nél csak a hengerfejjel volt gond. Persze sajnos lehet, hogy Te éppen az az egy vagy... ;-)
.......................12-11-2013 20:21:16 // 46440
sok,de nem ez tényleg a megengedett 1 Liter/1000km alatt van
tudom nagyon bosszanto,föleg ,hogy most vetted a kocsit
én is megjártam egy 626 mazdával az olajfogyasztással
Jack
kolléga pont most van egy motorfelújításban
tudom nagyon bosszanto,föleg ,hogy most vetted a kocsit
én is megjártam egy 626 mazdával az olajfogyasztással
Jack
kolléga pont most van egy motorfelújításban
Tuningman12-11-2013 20:11:48 // 46438
Rakjál bele jó minőségű olajat, úgy talán nyerhetsz 1-2 decit ha szerencséd van.
Szerelő van bőven csak tulaj nincs aki kifizesse a generál árát:D
Szerelő van bőven csak tulaj nincs aki kifizesse a generál árát:D
gecsa12-11-2013 19:58:54 // 46437
Sok pályára meg kormos kell... :-)
gecsa12-11-2013 19:57:33 // 46436
Emlékeim szerint a gyár egy liternél húzta meg a határt..
Szerintem, ha nem állandó magas fordulaton (autópálya) van használva, ezen lehet csökkenteni, így nyerhető még egy kis idő.
Szerintem, ha nem állandó magas fordulaton (autópálya) van használva, ezen lehet csökkenteni, így nyerhető még egy kis idő.
6UR2012-11-2013 17:39:32 // 46435
Igen az valóban nagyon sok, vagy öntögeted vagy generál. Azt meg lehet olcsón de az olyan is ezen nem szabad spórolni.
PistaFR12-11-2013 15:43:28 // 46434
Úgy emlékszek, korábban mások azt írták, hogy az akksi miatt lázad így.
Ferke12-11-2013 15:21:20 // 46433
Persze, megoldható profin, csak kvára nem lesz olcsó sajnos...kinéz egy motorgenerál..:P
bellenygergely 147 2.0 TI12-11-2013 14:43:40 // 46432
Sziasztok. Van egy 147es TI 2.0 benzines autóm. Friss tulaja vagyok. 2004es évjáratú.
Az a kínom, hogy 1000 km utazással(föként autópályán használom) 7-8 deci olajat bever!!! Az Előző tulaj állítása szerint ez normális, meg mondta. h ő is mint most én, csak Seliniát told bele, 10w40 v 10w60ast....
Kérlek segitsetek!!! Normális? Sztem nem! Hol van jó, de nem horror árú szereő mühely, ahol profin meg tudják oldani a baj?! Köszi, ÜDv
Az a kínom, hogy 1000 km utazással(föként autópályán használom) 7-8 deci olajat bever!!! Az Előző tulaj állítása szerint ez normális, meg mondta. h ő is mint most én, csak Seliniát told bele, 10w40 v 10w60ast....
Kérlek segitsetek!!! Normális? Sztem nem! Hol van jó, de nem horror árú szereő mühely, ahol profin meg tudják oldani a baj?! Köszi, ÜDv
lakosg0112-11-2013 11:57:44 // 46431
Én akkor tapasztaltam ilyet, ha a vezető oldalon az ablakemelő kezelőszervéről le voltak húzva a kábelkötegek.
Lehet, hogy nálad valamilyen érintkezési hiba van. Próbáld meg kiszedni, megmozgatni a kábelkötegeket, esetleg egy kis kontaktspray.
Lehet, hogy nálad valamilyen érintkezési hiba van. Próbáld meg kiszedni, megmozgatni a kábelkötegeket, esetleg egy kis kontaktspray.
Thorpe12-11-2013 09:58:44 // 46429
2004-es 147-esnél
Időszakosan az indítást követően a km számláló és alatta pillanatnyi táv számláló villog
Minden működik, megy, kivéve
ilyenkor az ablakok, csomagtartó, kp. zár stb. a műszerfalról nem működtethető.
Aztán később vmiért megjavul.
Most 1 héten belül 2x jött elő a dolog.
Tapasztalt már vki hasonlót?
Mi ilyenkor a hiba ill. a teendő?
Időszakosan az indítást követően a km számláló és alatta pillanatnyi táv számláló villog
Minden működik, megy, kivéve
ilyenkor az ablakok, csomagtartó, kp. zár stb. a műszerfalról nem működtethető.
Aztán később vmiért megjavul.
Most 1 héten belül 2x jött elő a dolog.
Tapasztalt már vki hasonlót?
Mi ilyenkor a hiba ill. a teendő?
Attika0111-11-2013 20:59:24 // 46428
Sziasztok! S.O.S!!! 1.9-2.4 jtd cooler megegyezik?
Ferke11-11-2013 20:49:47 // 46427
Naaa tessék, éééés neem csak én ragadtam le a relénél!:)
Ferke11-11-2013 20:48:58 // 46426
Mindig ingatok, igyekszem!:)))
Ferke11-11-2013 20:48:32 // 46425
Jaa, vágom én, beengedem a téest is a műhelybe, csak leakadtam a 'relé' szón, és nem esett le...:))
Inter156 (il mascalzone)11-11-2013 20:47:45 // 46424
Nemértenimadgyart! :-DDD
Köszi :-)
Köszi :-)
zee11-11-2013 17:15:56 // 46422
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
579
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?