Forum >> Szerelőműhely
András bácsi06-05-2011 20:28:27 // 34622
Az úgy érdekes. Keress valami zárlatot.
András bácsi06-05-2011 20:27:20 // 34621
Szerintem megtekerte 180 fokot a szilenteket, és úgy rakta be.
Buddha06-05-2011 20:26:12 // 34620
Érdekes... Nem csúszott el oldalra a rúd? Mintha a bölcsőbe is beleérne. Nem tűnik épnek és gyárinak.
András bácsi06-05-2011 20:26:10 // 34619
Ez tényleg olyan, mintha fordítva állna.
Blacky06-05-2011 20:15:06 // 34617
Indítás után 2-3 perccel vágja ki és leáll a motor.
András bácsi06-05-2011 20:07:46 // 34616
Nem lehet, hogy kidörzsölödött a főkábeled és hozzáér valamihez? Mikor vágja ki?
Buddha06-05-2011 19:56:14 // 34615
Anyára gondolsz? Normál, 8-as menet... ;-)
Blacky06-05-2011 19:51:59 // 34614
Önindító és kábelei? Köszönöm.
Valami olyan probléma jobb lenne amit én is meg tudok oldani, mert jelen esetben úgy néz ki, hogy tele kell pakolnom a zsebem biztosítékkal, hogy eljussak szervizbe:-(
Valami olyan probléma jobb lenne amit én is meg tudok oldani, mert jelen esetben úgy néz ki, hogy tele kell pakolnom a zsebem biztosítékkal, hogy eljussak szervizbe:-(
András bácsi06-05-2011 19:46:06 // 34613
Asszem az az indítóáram. Önindító, és vezetékei.
Blacky06-05-2011 19:39:37 // 34612
zee06-05-2011 19:02:35 // 34611
mreni06-05-2011 18:55:50 // 34610
205/40, 195/45 vagy 195/40 ami jó rá,de nagyban függ a felni adataitól
mreni06-05-2011 18:54:27 // 34609
nem megy fel normálisan,beleér mindenhova...
szuhi16406-05-2011 16:17:01 // 34608
Üdv!! Ha valaki tud zender spoilert(küszöb,hátsó lökhárító,szárny,első lökhárító) Alfa 164-re az értesítsen az Üzenőfalamon vagy a szuhib007@citromail.hu e-mail címen vagy a 06306307120 -as telefon számon!!Fontos lenne köszönöm előre is a segítségeket!!! Leginkább Használt érdekelne!!!!
http://www.alfascoop.com/wp-content/gallery/alfa-164/alfa164b-zender1.jpg
http://www.alfascoop.com/wp-content/gallery/alfa-164/alfa164b-zender1.jpg
csaszar33806-05-2011 14:58:40 // 34607
Sziasztok!
A kérdésem a következő: az 1.6-os ts motornál a vezérlés feszítőcsapágyának felfogató csavarja hagyományos, vagy ellentétes irányú menettel van ellátva(balra vagy jobbra csavarva jön le) ?
A kérdésem a következő: az 1.6-os ts motornál a vezérlés feszítőcsapágyának felfogató csavarja hagyományos, vagy ellentétes irányú menettel van ellátva(balra vagy jobbra csavarva jön le) ?
Kareszka198406-05-2011 11:14:03 // 34606
értem...hát...katalizátor jelen helyzetben nincs...vagyis van, de az üres háza :D szlovén tulaj így oldotta meg az eltömődést :D utánna is van lambda
Dzsozy06-05-2011 11:01:28 // 34605
Vasmagos katalizátort általában a nagyobb köbcentis autókba (2500 feletti) szokták ajánlani, vagy régebben a kétüteműekhez. Nagyobb a benne lévő részecskeszűrők átmérője,gyorsabb az áramlás. De ha hagyod a kipuffot, meg meg magát a csövezést, akkor lehet, hogy visszafojtod. Nem beszélve arról, ha esetleg a kocsidnál a katalizátor után is van lambdaszonda, akkor az nem azt az értéket mérné, amit szerintem kelle, pont a nagyobb áteresztő képessége végett. Lehet, hogy bezavarna a benzin-levegő arányába, aztán mérhetne az Lmm akármit. Szóval azért meggondolandó, de ez csak az én véleményem, mint laikus alfabuhera.
Kareszka198406-05-2011 10:23:53 // 34604
néztem én is ezt a catacleant...jónak tűnik
találtam most fémbetétes katalizátort, annak szerintem nem árt annyira a magasnyomású mosó...persze csak ha lehet...??
találtam most fémbetétes katalizátort, annak szerintem nem árt annyira a magasnyomású mosó...persze csak ha lehet...??
Dzsozy06-05-2011 10:12:12 // 34603
A katalizátor tisztításra a CATACLINE angol gyártmányú löttyöt ajánlanám. Nem tudom, hogy magasnyomásúval neki mernék e állni tisztítani, egy-két azért tehet odabent kárt rendesen. Szerintem szétkapná a kerámia betétet mint floki a lábtörlőt.
Kareszka198406-05-2011 10:08:44 // 34602
tél elején láttam pillangószelepem...hát dzsuvás volt kegyetlenül...gyanús én is meglépem ezt a kartecső lekötést
Dzsozy06-05-2011 10:02:12 // 34601
Lényegében ezt csinálta Pl: Totti is, nekem is ez a tervem, és még vannak jó páran akik ezt megtették!!!! Én nem tudok referenciát szolgáltatni, csak arra kell gondolni, hogy valszeg már utána nem kell a pillangószelepházat pucolgatni, a lerakódott olajpára miatt, meg a motor csak oxigént kap az égéshez, olajpárát nem!
Kareszka198406-05-2011 09:34:10 // 34600
sziasztok :)
kerámia katalizátor helyetesíthető vasmagossal bármifélre mellékhatás nélkül? továbbá még mindig él a kérdésem: katalizátor ha úgy adódik mosható magasnyomású mosóval?
kerámia katalizátor helyetesíthető vasmagossal bármifélre mellékhatás nélkül? továbbá még mindig él a kérdésem: katalizátor ha úgy adódik mosható magasnyomású mosóval?
Otto06-05-2011 08:31:35 // 34599
Bemegy!
Fogyasztás nő, nem fog menni a kocsi előbb mész futóműalkatrészt venni...
Nem jó semmire a nagy kerék csak kurva jól mutat!:DD
Fogyasztás nő, nem fog menni a kocsi előbb mész futóműalkatrészt venni...
Nem jó semmire a nagy kerék csak kurva jól mutat!:DD
Totti06-05-2011 07:02:15 // 34598
A lényegen nem változtat!
Tom145ts06-05-2011 00:21:55 // 34597
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. 145-ös alfa alá (99es 1.6 ts) bemenne a 215/40 r 17 -es kerék?Vannak hátrányai?Tapasztalatok?
köszi!
Lenne egy kérdésem. 145-ös alfa alá (99es 1.6 ts) bemenne a 215/40 r 17 -es kerék?Vannak hátrányai?Tapasztalatok?
köszi!
bega198606-05-2011 00:01:46 // 34596
Helló
Jutottál már valamire?
Az FRA valószínűleg a lambda integráló miatt hibás.
A lambda integráló pedig valószínűleg a lambdaszonda miatt.
El tudnád küldeni emailben a képet amin a lambda jelalak van? Mert itt elég rossz minőségben jelenik meg.
Jutottál már valamire?
Az FRA valószínűleg a lambda integráló miatt hibás.
A lambda integráló pedig valószínűleg a lambdaszonda miatt.
El tudnád küldeni emailben a képet amin a lambda jelalak van? Mert itt elég rossz minőségben jelenik meg.
DELFIN05-05-2011 23:06:00 // 34594
Tehát ha a kartercsőre egy szürőt rakok, a pillangószelep elötti gumicsövön a lukat ledugózom az már sokat segit az 1.6 ts-emnek????
Kareszka198405-05-2011 21:09:18 // 34593
hehhh :) nála is bentvan a gázcucc :)
Totti05-05-2011 20:45:04 // 34592
Lényegében teljesen igaza van az öregnek !DE azért nem össze tévesztendő egy 20-on x éves 8 szelepes kopel motor tetézve egy kis gáz üzemmel egy modern akár milyen motorral azért esetünkben nem ilyen drasztikus a helyzet de tény hogy sok xarság vissza megy a motorba minek nem ott lenne a helye ugy a benzinesnél ugy a dejzelnél!
Dzsozy05-05-2011 19:53:48 // 34591
Hihetetlen az öreg: www.videa.hu hho+karterszűrő cím alatt.
Dzsozy05-05-2011 19:27:06 // 34590
Nem tudom! De amit olvastam erről az egészről,azt támasztja alá, hogy nem, sőt! Jobb hatásfokú az égés, hiszen nincs olajpára az égéstérben, pusztán oxigén. Az írások azt taglalják, hogy simább alapjárat, csendesebb motor, és kevesebb fogyasztás. De az olajatzabáló motoroknál nem igen jött be ez a mutatvány. Vannak drágább módszerek a kartergáz lecsapolók, és az olcsóbbak, a kartergáz szűrők. A lecsapolók gyűjtik az olajsarat majd "szelektív hulladékgyűjtőbe öntik". A szűrőknél gondolom meg "elpárolog" az egész cucc, max a motor kartervédőre csepeg egy-két csepp olaj. Elég sok minden van fent a neten erről, ajánlom mindenkinek aki még nem tévedt erre a dologra.
Kareszka198405-05-2011 18:31:45 // 34589
fogyasztásba ez nem szól közbe? :)
Totti05-05-2011 17:18:07 // 34588
Ja ja szerintem se jó a motornak ezért kötöttem le én is a szívó oldalról ! ! :-) Amugy a V6 nál is úgy van előtte és utána van vissza vezetés !
Dzsozy05-05-2011 16:59:52 // 34587
Kipróbáltam a vasat egy egyszerű megoldással, ami persze nem végleges, de kíváncsi voltam. Volt két régi benzinszűrőm,újak. Beleeszkábáltam a kartervisszavezetőkbe, abával megszorítottam,nehogy fals legyen, és furikáztam, volt egy kis dolgom. Lehet, hogy már ez a vég kezdete, de egész simább volt a kocsi, mind alapjáraton, mind terhelés alatt!!! Hazajövet, meg a fehér szűrő, ami benne volt az, tiszta dzsuva lett! Szóval lehet valami a dologban?!
Dzsozy05-05-2011 16:54:35 // 34586
Jobb kétszer mint egyszer se :)
Dzsozy05-05-2011 16:53:16 // 34585
Eltűntem kicsit! :) A kérdésedre a válasz, hogy maga az olajpára, ha vissza van vezetve a kartergáz, az nem jó a motornak! Csak pusztán a környezetvédelmi bic-bacok miatt tették ezt meg. Csak azt nem értem, hogy más autóknál, ezt a kartergázt a légszűrőházba vezették vissza. Max sűrűbben cserélik a 300,-ft-os papírszűrőt, de valahogy ésszerűbb megoldásnak látszik, mint pl.az enyém, a pillangó szelepház előtt és utána is van egy visszavezetés közvetlenül. Ezért van az, hogy egy idő után elkoszolódik a szelepház, és nem kap levegőt alapjáraton a vas. Aztán valamiféle vákumról is beszélnek az okosok, főleg alapjáraton, inkább olyankor kiszívja a rendszer az oxigént. Több megoldást is láttam az éterben, valaki írta, hogy 1000km alatt 1deci sűrű trutyit öntött ki a gyűjtődobozból. Na ez valszeg nem tesz jót a mocinak. Mivel az égéshez oxigén kell, nem olajpára, ezért gondoltam én is, hogy valamiféle szűrő kéne a masinára. Igaz az enyém csak 2.0 ts, nem egy "totti" féle erőmű :) , amin még jól is néznek ki a krómozott szűrőcskék, de gondoltam "beruházok". :) SIM carbonra esett a választás, mert szivacsos, és talán egyszerűbb tisztán tartani, a dugózás meg már akármivel megoldható. Szóval szabaduljunk meg a kartergáztól!!! :)
Dzsozy05-05-2011 16:53:01 // 34584
Eltűntem kicsit! :) A kérdésedre a válasz, hogy maga az olajpára, ha vissza van vezetve a kartergáz, az nem jó a motornak! Csak pusztán a környezetvédelmi bic-bacok miatt tették ezt meg. Csak azt nem értem, hogy más autóknál, ezt a kartergázt a légszűrőházba vezették vissza. Max sűrűbben cserélik a 300,-ft-os papírszűrőt, de valahogy ésszerűbb megoldásnak látszik, mint pl.az enyém, a pillangó szelepház előtt és utána is van egy visszavezetés közvetlenül. Ezért van az, hogy egy idő után elkoszolódik a szelepház, és nem kap levegőt alapjáraton a vas. Aztán valamiféle vákumról is beszélnek az okosok, főleg alapjáraton, inkább olyankor kiszívja a rendszer az oxigént. Több megoldást is láttam az éterben, valaki írta, hogy 1000km alatt 1deci sűrű trutyit öntött ki a gyűjtődobozból. Na ez valszeg nem tesz jót a mocinak. Mivel az égéshez oxigén kell, nem olajpára, ezért gondoltam én is, hogy valamiféle szűrő kéne a masinára. Igaz az enyém csak 2.0 ts, nem egy "totti" féle erőmű :) , amin még jól is néznek ki a krómozott szűrőcskék, de gondoltam "beruházok". :) SIM carbonra esett a választás, mert szivacsos, és talán egyszerűbb tisztán tartani, a dugózás meg már akármivel megoldható. Szóval szabaduljunk meg a kartergáztól!!! :)
Totti05-05-2011 14:36:28 // 34583
Ott is én konkrétan ezeket a Norautoban vettem :-)
Fairlane05-05-2011 14:21:12 // 34582
Ok, köszi.
Hol lehet ilyent kapni egyébként? Tuningboltokban?
Hol lehet ilyent kapni egyébként? Tuningboltokban?
Totti05-05-2011 13:44:56 // 34581
Hát max ki tisztani ha nagyon ganyés lenne de mivel nem egy drága dolog (1000)Ft körül már van igy akár minden második olaj cserénél ki cseréli az ember az sem nagy tétel!
Fairlane05-05-2011 13:37:50 // 34580
Van a 155 nyóccelepesben is valami, aminek ráadásul van egy alsó kivezetése, ami az olajteknőbe megy.
Viszont ettől még ugyanúgy bedzsuvázza a szívórészt...
Viszont ettől még ugyanúgy bedzsuvázza a szívórészt...
Fairlane05-05-2011 13:36:04 // 34579
Kell egyébként gondozni valahogy ezt a szűrőt?
Mittomén, olajozni, vagy kimosni, mint a direktszűrőt?
Mittomén, olajozni, vagy kimosni, mint a direktszűrőt?
mreni05-05-2011 13:30:39 // 34578
illetve gyári turbósokban szokott lenni lecsapató tartály,pl a 155q4ben lancia thema-ban és a fiat coupe-ban is van.
mreni05-05-2011 13:29:40 // 34577
semmi negatív hatása nem lesz,környezetvédelmi/emissziós előírások miatt használják ezt a megoldást a gyárak.
mreni05-05-2011 13:27:57 // 34576
Az egyik a kartergáz szűrő a másik pedig a kartergáz lecsapató:)
Totti05-05-2011 13:13:15 // 34575
Na oda meg nagy valószínűséggel mi nem megyünk!
Kareszka198405-05-2011 13:07:18 // 34574
:( ahova remélhetőleg eljutok az szeged lesz, de sajnos még ez sem 100 :(
Totti05-05-2011 12:53:02 // 34573
Mármint mi nem tesz jót a motornak az hogy nem szívja be az olajos xart vagy mi?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
588
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?