Forum >> Szerelőműhely
pb_24-07-2007 00:07:38 // 16623
Akkor mégis csak jól gondoltam.( Riasztó ilyesmi cucc nincs a gépben?
Ferke24-07-2007 00:01:25 // 16622
Ha nincs eltörve, még az is lehet, hogy csak ki van lazulva a tartócsavarja. Akkor is kattog.
Ferke24-07-2007 00:00:37 // 16621
Egyszerűbb, ha Erhard-tól rendeled, nekem több kört kell futnom, mint neki.:)
Egyébként komolyan nem értem. Erhard már mióta hirdeti überakciósan a cuccokat az adokveszekben, közben meg mindenki veszi a marhadrága cuccokat a vasakhoz máshol..:))))
Egyébként komolyan nem értem. Erhard már mióta hirdeti überakciósan a cuccokat az adokveszekben, közben meg mindenki veszi a marhadrága cuccokat a vasakhoz máshol..:))))
Ofi23-07-2007 23:38:05 // 16620
Nézd meg, hogy nem tört-e el a határoló, ha nem akkor zsírozd be, ha pedig igen akkor cseréld ki.
golfimolfi23-07-2007 23:05:45 // 16619
Sziasztok!
Új vagyok még itt az oldalon, egy kis segítségre lenne sükségem. Van egy 147-esem, 3 ajtós, és olyan problémám van az ajtókkal ,hogy mikor kinyitom vagy becsukom, akkor háromszor kattan elég hangosan. Ahogy elnéztem az ajtó határolónál van valami problem, de nem tudom mit kéne vele csinálni...
Ha esetelg valakinek volt már hasonló problémája ,segítsen. Köszi!
Új vagyok még itt az oldalon, egy kis segítségre lenne sükségem. Van egy 147-esem, 3 ajtós, és olyan problémám van az ajtókkal ,hogy mikor kinyitom vagy becsukom, akkor háromszor kattan elég hangosan. Ahogy elnéztem az ajtó határolónál van valami problem, de nem tudom mit kéne vele csinálni...
Ha esetelg valakinek volt már hasonló problémája ,segítsen. Köszi!
Wickey23-07-2007 22:08:36 // 16618
erhard: télleg. Eper szerint is: 71739539 mindkettőre a cikkszám, és br. 110 a gyári szett... Na mindegy.
Ferke!
Hol láttál te Sachs-ot 50ért? Csak azért kérdem, mert Unixnál (és a Bárdinál is) a Sachs szett 94ezer, a Valeo 68ezer... 50ért tényleg kell a Sachs, egyszer-kétszer már elcsúszott egy-egy rosszabbul sikerült váltásnál a kuplungom. 50ért máris megveszem és fölteszem a polcra amíg szét nem hullik teljesen a mostani :))
Ferke!
Hol láttál te Sachs-ot 50ért? Csak azért kérdem, mert Unixnál (és a Bárdinál is) a Sachs szett 94ezer, a Valeo 68ezer... 50ért tényleg kell a Sachs, egyszer-kétszer már elcsúszott egy-egy rosszabbul sikerült váltásnál a kuplungom. 50ért máris megveszem és fölteszem a polcra amíg szét nem hullik teljesen a mostani :))
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2007 21:48:37 // 16617
mégis ua az ára :)))
Dekka23-07-2007 21:45:37 // 16616
megoldottuk a talanyt, a fejegyseg huzta az akksit, valahol biztos zarlatos
Dekka23-07-2007 17:58:51 // 16615
hát, 3 óra alatt merult le... de a masik akksi, tegnap delelott-tol estig birta,tehat este még beindult...
Wickey23-07-2007 17:56:04 // 16614
A leszívást kipróbálhatod olyan módon, hogy lehúzod a negatív akksisarut, hozzákötsz sorban egy 12V-os 5W-os égőt, és az égőt érinted hozzá az akksihoz. Ha valami fogyaszt, tehát áram folyik a körben, akkor az égőnek világítania kell.
Az akksid mennyi idő alatt merül le? Egy 44Ah-s akksi elvileg 10 órán át 4 ampert tud leadni (persze csak elvileg), de ha már egy fél ampernyi áram folyik, az egy 5 wattos égőt meg kell hogy derengessen. (Fél amperrel elvileg a 44Ah-s egy nap után gyenge, két nap után teljesen lemerült lesz).
Ha nincs ilyesmi, akkor a töltésed rossz, és menet közben a fogyasztók merítik le az akksit amit a motor nem tölt vissza.
Az akksid mennyi idő alatt merül le? Egy 44Ah-s akksi elvileg 10 órán át 4 ampert tud leadni (persze csak elvileg), de ha már egy fél ampernyi áram folyik, az egy 5 wattos égőt meg kell hogy derengessen. (Fél amperrel elvileg a 44Ah-s egy nap után gyenge, két nap után teljesen lemerült lesz).
Ha nincs ilyesmi, akkor a töltésed rossz, és menet közben a fogyasztók merítik le az akksit amit a motor nem tölt vissza.
Wickey23-07-2007 17:46:59 // 16613
Én csak tippeltem. Egyrészt a szóbanforgó 146 nem boxer, másrészt nem tudom, mennyire szétborítós a 145/6 eleje a kuplungozáshoz. Én úgy tippeltem, hogy kábé egy munkanap lehet, ha nincs túl nagy szopás valamivel. Azért mondom, hogy 25-30 ezernél több már sok érte. Kábé.
A boxer amúgy is tökmáshogy néz ki mint a sornégy.
A boxer amúgy is tökmáshogy néz ki mint a sornégy.
Dekka23-07-2007 17:44:29 // 16612
Hali mindenki,lenne egy sos surgos baj,amire 5leteket varok
állandoan lemerul az akksim. ez lehet a melegtol? vagy valami lehuzhatja? mik lehetnek ilyenek? esetleg zarlatos valahol mondjuk a radio? need help :D
jah, akksit csereltunk,ez mar a masodik akksi amivel ezt csinalja...
állandoan lemerul az akksim. ez lehet a melegtol? vagy valami lehuzhatja? mik lehetnek ilyenek? esetleg zarlatos valahol mondjuk a radio? need help :D
jah, akksit csereltunk,ez mar a masodik akksi amivel ezt csinalja...
Wickey23-07-2007 17:42:26 // 16611
A szerkezet más a kéttömegű lendkerék miatt. A kuplung mérete nem változott. Csak a kialakítása.
(tudtommal).
(tudtommal).
Wickey23-07-2007 17:41:06 // 16610
Ezt mégegyszer.
Kéttömegű lengkerekes 156JTD-hez 50ezer a Sachs SZETT??
Hol? Hogyan? És mikorra hozol nekem belőle?
Kéttömegű lengkerekes 156JTD-hez 50ezer a Sachs SZETT??
Hol? Hogyan? És mikorra hozol nekem belőle?
szasza(SW)23-07-2007 17:05:10 // 16609
Sziasztok!
Kis infó kéne:)
Szóval Érdeklödtem több tagunknál zár betét ügyben ,de inditókulcs és kód kártya meg computer öszefüggéssek miatt elég drágára sikerültek az árak.Nekem csak a három zárat kéne cserélnem mert egyik betét meghalt.A kérdés a Fiat zárbetétek jók az Alfába illetve a Fiat kódkártya használható-e mert van hozzá ??Viszont a Fiat sokkal olcsóbb mint az Alfa.Tehát megvehetem a zárbetéteket vagy nem ez itt a kérdés? Az inditókulcs nem fontos csak az ajtó betét.
Segítséget előre is köszi!!
Kis infó kéne:)
Szóval Érdeklödtem több tagunknál zár betét ügyben ,de inditókulcs és kód kártya meg computer öszefüggéssek miatt elég drágára sikerültek az árak.Nekem csak a három zárat kéne cserélnem mert egyik betét meghalt.A kérdés a Fiat zárbetétek jók az Alfába illetve a Fiat kódkártya használható-e mert van hozzá ??Viszont a Fiat sokkal olcsóbb mint az Alfa.Tehát megvehetem a zárbetéteket vagy nem ez itt a kérdés? Az inditókulcs nem fontos csak az ajtó betét.
Segítséget előre is köszi!!
Benőke23-07-2007 13:09:55 // 16608
Jahm a kuplung munkahenger 1- 1,5 éve volt cserélve :)
Vegyek mégegyet a gumi miatt :D
Vegyek mégegyet a gumi miatt :D
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2007 12:04:22 // 16607
235mm mind a 2ő...145,146,147,156,166JTD...mind ua
pb_23-07-2007 12:01:51 // 16606
Annyi sajnos.(( Az 1.7 16v 45/6- ba 62, a 33-hoz 57. De nagyjából mindenhol ugyanennyi.(
Ferke23-07-2007 11:45:47 // 16605
Csak nagyjából emlékeztem!:)))
viszont nem más a tárcsa a kettős tömegű lendkerék miatt?
viszont nem más a tárcsa a kettős tömegű lendkerék miatt?
Erhard 242 (Pure Energy)23-07-2007 11:44:33 // 16604
ne tegyél rá egy ötöst :)))
146 jtd szett 54e valeo, 156jtd ua...mivel hogy ugyan az kell bele :))))
146 jtd szett 54e valeo, 156jtd ua...mivel hogy ugyan az kell bele :))))
András bácsi23-07-2007 11:30:25 // 16603
Tescoban. :D
De tényleg bármely autósboltban lehet venni javítószettet pár ezresért. Viszont egy új komplett munkahenger is kijön kb. egy ötösből.
De tényleg bármely autósboltban lehet venni javítószettet pár ezresért. Viszont egy új komplett munkahenger is kijön kb. egy ötösből.
Benőke23-07-2007 11:23:01 // 16602
Help me :D
Van egy lájtos problémám :)
Szóval tegnap hirtelen megnőtt a kuplunkom holtjátéka.
Ma reggel alánéztem, hogy mi a bibi.
Szóval a pedál és a kuplung munkahenger (azthiszem ez a felső) csatlakozna, ott
a munkahengerben van egy gumi O gyűrű, na most ez esett ki és szakadt el :)
Honnan lehet ezt beszerezni. Állítólag Tesco -ban vagy akárhol lehet kapni :)
Felhívtam egy boltot és ott kapásból 2 hetet mondtak rá :D
Hát elég nevetséges, egy ilyen kis gumi vacakra.
Van egy lájtos problémám :)
Szóval tegnap hirtelen megnőtt a kuplunkom holtjátéka.
Ma reggel alánéztem, hogy mi a bibi.
Szóval a pedál és a kuplung munkahenger (azthiszem ez a felső) csatlakozna, ott
a munkahengerben van egy gumi O gyűrű, na most ez esett ki és szakadt el :)
Honnan lehet ezt beszerezni. Állítólag Tesco -ban vagy akárhol lehet kapni :)
Felhívtam egy boltot és ott kapásból 2 hetet mondtak rá :D
Hát elég nevetséges, egy ilyen kis gumi vacakra.
Ferke23-07-2007 11:05:14 // 16601
Sachs 63-ért? Azért az durva! A 156 jtd-be 50k a szett. Sztem a 146 jtd-be jóval alatta kell, hogy legyen, mert abban még nem is a kettős tömegű lendkerék van benne.
Ferke23-07-2007 11:02:40 // 16600
Bocs, 146-ost. De végülis tökmindegy.:)
Ferke23-07-2007 11:02:17 // 16599
Az is menjen a fenébe, aki 25-30-ért kuplungoz egy 156-ost.:(( Ilyenkor mindíg rájövök, hogy milyen jó szerelője is van a boxeres brigádnak.:)))
Cgo23-07-2007 11:00:35 // 16598
van valakinel e-per installalva? azt kene tudni, hogy a 156 SW csak egyfele hatso ablaktorlo motorral keszult vagy van kulonbseg? koszi
Kau23-07-2007 10:47:19 // 16597
Á. Azért ennyire nem spórolok. Mondom, inkább kihagyom vmelyik programot v programokat. Azt eldöntöttem, hogy Valeo megy bele. Eléggé igénybe van véve.
Köszi.
Köszi.
pb_23-07-2007 00:56:48 // 16595
A GST felejtős, zörög-csörög, mint az állat, de az összes többi nonames is hasonló cipőben jár. Ha kuplung akkor, Sachs, Borg & Beck, Valeo, vagy LUK.
VaG23-07-2007 00:28:47 // 16593
Sajnálom....
a google-ban hirtelen ezt találtam....
http://www.carglass.hu/ourservices/default.asp
a google-ban hirtelen ezt találtam....
http://www.carglass.hu/ourservices/default.asp
Zsifi23-07-2007 00:22:27 // 16592
Ma elrepedt a szélvédőm.
Valakinek van-e javaslata, ötlete hol és mennyiért lehet orvosolni a jelenséget?
Viszonylag sűrgős!
Valakinek van-e javaslata, ötlete hol és mennyiért lehet orvosolni a jelenséget?
Viszonylag sűrgős!
Wickey22-07-2007 22:27:27 // 16591
Szintén nem javaslom.
Valami komoly gubanc van ott.
Kau: az a rossz hírem van, hogy meg kell bontani a kuplungodat a pontos diagnózishoz mindenképp. A kuplung le/fölszerelését úgyis ki kell fizetned, akkor pedig nem érdemes mondjuk 15ezer forintért tárcsát venni, 25-30ezerért berakatni, majd két hónap múlva újra 25-30ezerért kicseréltetni a szerkezetet és/vagy a kinyomócsapágyat.
A Bárdinál van valami csudálatos GST gyártmányú kuplungszett 28ezerért, a semminél több... Ismeri ezt egyáltalán valaki? :)))
Gondolom nem éppen egy Sachs minőség, de legalább ocsó.
Ha ocsóságot akarsz, akkor rakasd bele azt, két-három évet kihúz ez is minimum.
Van persze Sachs is 63ezerért, az nyilván más kategória...
Valami komoly gubanc van ott.
Kau: az a rossz hírem van, hogy meg kell bontani a kuplungodat a pontos diagnózishoz mindenképp. A kuplung le/fölszerelését úgyis ki kell fizetned, akkor pedig nem érdemes mondjuk 15ezer forintért tárcsát venni, 25-30ezerért berakatni, majd két hónap múlva újra 25-30ezerért kicseréltetni a szerkezetet és/vagy a kinyomócsapágyat.
A Bárdinál van valami csudálatos GST gyártmányú kuplungszett 28ezerért, a semminél több... Ismeri ezt egyáltalán valaki? :)))
Gondolom nem éppen egy Sachs minőség, de legalább ocsó.
Ha ocsóságot akarsz, akkor rakasd bele azt, két-három évet kihúz ez is minimum.
Van persze Sachs is 63ezerért, az nyilván más kategória...
Kau22-07-2007 22:15:41 // 16590
Köszönöm a tanácsokat.
Sajna valami(ke)t ki kell hagynom :(
Azért a kocsi az elsőbb.
Sajna valami(ke)t ki kell hagynom :(
Azért a kocsi az elsőbb.
falcokc22-07-2007 22:07:47 // 16589
azt nem ajánlom személy szerint!
sztane22-07-2007 22:04:17 // 16588
ha már szétszeded, látni fogod, hogy a szerkezet kiemelővillái is meg lesznek kopva, vagy esetleg eltörve,s a kinyomócsapágy is kukás közeli állapotban lesz, nincs arányban az anyagköltség megtakarítás a munkadíjjal illetve az újabb bosszúsággal
sztane22-07-2007 22:01:41 // 16587
komplett szett csere volt , tárcsa +szerkezet+kinyomócsapágy
Kau22-07-2007 21:56:53 // 16586
És mi a vélemény csak tárcsa cserén? (Ha az a baj).
Mert a jövő hónapban terv szerint sok lenne a kiadás...
11-én EVO, 12-én Rep.nap Kecskemét, 18-án Rábaring Győr...
Mert a jövő hónapban terv szerint sok lenne a kiadás...
11-én EVO, 12-én Rep.nap Kecskemét, 18-án Rábaring Győr...
Kau22-07-2007 21:54:33 // 16585
Köszi szépen mindenkinek!
A kuplung most visszajön alaphelyzetbe. (De mitől esett be?)
Az autósboltban nálunk múltkor 46-ért mondták a Valeo szettet a szerelés meg vidéki áron mozog. Remélem 15-ből megcsinálja a srác.
A múltkori kuplungfőmunkahenger csere anyaggal + hidraulikaolaj + munkadíjj + jatt 15 ezer volt. Csak olyannal megyek máshoz, amit nem bíznék rá, pl. vezérlés v. tuning.
A kuplung most visszajön alaphelyzetbe. (De mitől esett be?)
Az autósboltban nálunk múltkor 46-ért mondták a Valeo szettet a szerelés meg vidéki áron mozog. Remélem 15-ből megcsinálja a srác.
A múltkori kuplungfőmunkahenger csere anyaggal + hidraulikaolaj + munkadíjj + jatt 15 ezer volt. Csak olyannal megyek máshoz, amit nem bíznék rá, pl. vezérlés v. tuning.
Wickey22-07-2007 21:50:01 // 16584
Rugót nem cserélgetünk a tárcsán. Komplett tárcsát veszünk legalább, hiszen az gyárilag új rugókkal (nem megfáradt régiekkel!) van szerelve, és ki is van balanszírozva. Esetleg nem fogja szétrázni az egész miskulanciát :))
Wickey22-07-2007 21:48:27 // 16583
Az alfaszerelőt főbelőni. Ha jár a motor akkor az forgatja is a főtengelyt, onnantól már a vezmódosítónak kurvasok köze nincs a mechanikához...
Kuplung mechanika lesz, főleg ha a kuplungpedál visszatér alaphelyzetbe.
Alaphelyzetben a kuplung MINDIG zárva van. Ha lenyomod a pedált, akkor a kapcsolatot szünteted meg a motor főtengelye és a kuplung kihajtás között.
Ha ez a kapcsolat állandóan szünetel, akkor a kuplungtárcsával vagy a szerkezettel lesz valami.
A unixnál 50,000 HUF a Valeo kuplungszett az autódhoz, ebben benne van az összes kritikus kuplungalkatrész: kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, kuplungtárcsa.
Erre jön rá a munkadíj. Saccra 70-80ezer forint körüli összeggel kell számolnod.
Ha ennél több, akkor hívd fel Robit, és mutasd meg neki az autót. Nem akarom az ő faszával verni a csalánt, de úgy gondolom, hogy ő megcsinálja 80ból a komplett kuplungozást a fent említett Valeo szettel.
Kuplung mechanika lesz, főleg ha a kuplungpedál visszatér alaphelyzetbe.
Alaphelyzetben a kuplung MINDIG zárva van. Ha lenyomod a pedált, akkor a kapcsolatot szünteted meg a motor főtengelye és a kuplung kihajtás között.
Ha ez a kapcsolat állandóan szünetel, akkor a kuplungtárcsával vagy a szerkezettel lesz valami.
A unixnál 50,000 HUF a Valeo kuplungszett az autódhoz, ebben benne van az összes kritikus kuplungalkatrész: kuplungszerkezet, kinyomócsapágy, kuplungtárcsa.
Erre jön rá a munkadíj. Saccra 70-80ezer forint körüli összeggel kell számolnod.
Ha ennél több, akkor hívd fel Robit, és mutasd meg neki az autót. Nem akarom az ő faszával verni a csalánt, de úgy gondolom, hogy ő megcsinálja 80ból a komplett kuplungozást a fent említett Valeo szettel.
Kau22-07-2007 21:40:45 // 16582
Ez érdekes. És, hogy orvosoltad? Rugó vissza vagy csere? Gondolom nem érdemes csak az egyiket cserélni, hanem kompletten tárcsa, szerkezet, kinyomó triót, nem?
Jó lenne, ha nem :))
Jó lenne, ha nem :))
Ferke22-07-2007 21:40:04 // 16581
Ez tuti az lesz, amit sztane mondott.
Kau22-07-2007 21:38:36 // 16580
A vezmódot én is ilyen értetlenkedve fogadtam.
Szerintem is a kuplungnál van valami, de, hogy mi, ez csak a jövő héten derül ki szétszedéskor. Addig csak érdeklődök.
Járó motornál sem történik semmi. Berakom mint máskor, felengedem és semmi. De sebességbe van. Mindegy melyikben. Kicsit keményebben fog a kuplung.
Szerintem is a kuplungnál van valami, de, hogy mi, ez csak a jövő héten derül ki szétszedéskor. Addig csak érdeklődök.
Járó motornál sem történik semmi. Berakom mint máskor, felengedem és semmi. De sebességbe van. Mindegy melyikben. Kicsit keményebben fog a kuplung.
Ferke22-07-2007 21:36:34 // 16579
Igen, tényleg, valszeg ez lesz! Végülis kinyomott állapotban halt meg, ezért nem történik semmi a váltáskor.
falcokc22-07-2007 21:35:08 // 16578
vez modosítót felejsd el, mert semmi köze hozzá
le kell venni a váltót és megnézni a kuplungot, mert ott lesz a hiba
le kell venni a váltót és megnézni a kuplungot, mert ott lesz a hiba
Ferke22-07-2007 21:34:34 // 16577
Vez módosító miatt nem veszi a sebességeket??? Ez sztem sehogy sem logikus. A kuplung sem stimmel, mert ha szétesett a szerkezeted, akkor járó motornál egyetlen sebességébe sem tudhatod berakni!
Járó motornál tudod a sebessgéeket pakkolni, és nem történik semmi?????
Járó motornál tudod a sebessgéeket pakkolni, és nem történik semmi?????
sztane22-07-2007 21:29:31 // 16576
nekem is volt ilyen problémám tavaly, ha álló motornál sebességbe raktam, akkor hiába nyomtam be a kuplungot indításra hajtott a motor, a hiba a következő volt, a kuplungtárcsában lévő csillapító rugók közül egy kibújt a fészkéből és kitámasztotta a szerkezetet.
Kau22-07-2007 21:21:44 // 16575
Gondoltam beírom ide is. Ti mit gondoltok?
Májusban volt egy hiba. Beesett a kuplungom, de utána felkeményedett és tudtam vele menni. Utána ki lett cserélve a kuplung főmunkahenger. Reméltem, hogy jó lett. De nem! Valamelyik nap ismét ugyanez a hiba, csak felkeményedés után már hiába volt sebességbe az autó, gázadásra csak a motor bőgött, mintha üresben lenne. Látszólag bevesz minden sebességet, csak nem mozdul. Mi mehetett tönkre. Persze most van idő hezitálni rajta, mert az autószerelő srác nyaral, a géppel máshová menni meg nem tudok. 2 hét kényszerszünet :((
Eddig hallottam kuplungtárcsa hibát. Azt, hogy esetleg eltört a szerkezet. És nem tudom, hogy kapcsolódik ide, de szóba jött a vezérlésmódosító is. Ez is lehetséges lenne? (Alfa szerelőtől hallottam ezeket).
Májusban volt egy hiba. Beesett a kuplungom, de utána felkeményedett és tudtam vele menni. Utána ki lett cserélve a kuplung főmunkahenger. Reméltem, hogy jó lett. De nem! Valamelyik nap ismét ugyanez a hiba, csak felkeményedés után már hiába volt sebességbe az autó, gázadásra csak a motor bőgött, mintha üresben lenne. Látszólag bevesz minden sebességet, csak nem mozdul. Mi mehetett tönkre. Persze most van idő hezitálni rajta, mert az autószerelő srác nyaral, a géppel máshová menni meg nem tudok. 2 hét kényszerszünet :((
Eddig hallottam kuplungtárcsa hibát. Azt, hogy esetleg eltört a szerkezet. És nem tudom, hogy kapcsolódik ide, de szóba jött a vezérlésmódosító is. Ez is lehetséges lenne? (Alfa szerelőtől hallottam ezeket).
Cgo22-07-2007 21:08:29 // 16574
sziasztok, megtalaltam vegre miert villagit a kiegett izzo visszajelzo... 3 napig tartott!! a hamutarca megvilagitasa volt a hunyo... vazzz...
nagyobb gond a hatso ablaktorlo, valoszinuleg viz kerult bele, ugy nyikorog, mintha nulla kenese lenne. gondolom zsirozni nem lehet, csak cserelni... nem tudja valaki, hogyan kell leszedni a muanyag boritast a 156 SW-n? kiszedtem 500 csavart, de ugy nezem hogy meg 4 muanyag lab tartja, de ketto jobbra enged, 2 balra, ugyhogy max. letorni lehet :((
erdemes egyaltalan foglalkoznom vele? vagy csere es kesz?
nagyobb gond a hatso ablaktorlo, valoszinuleg viz kerult bele, ugy nyikorog, mintha nulla kenese lenne. gondolom zsirozni nem lehet, csak cserelni... nem tudja valaki, hogyan kell leszedni a muanyag boritast a 156 SW-n? kiszedtem 500 csavart, de ugy nezem hogy meg 4 muanyag lab tartja, de ketto jobbra enged, 2 balra, ugyhogy max. letorni lehet :((
erdemes egyaltalan foglalkoznom vele? vagy csere es kesz?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
655
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?