SEGÍÍTSÉÉG!!!!
kébne kölcsönbe egy vonószem mert az enyém elveszett és nemműködik a teknika!!!20 ker közelében??
Forum >> Szerelőműhely
bzoli05-08-2007 11:21:18 // 16823
süsnye05-08-2007 11:19:44 // 16822
A hiba kódot nem olvastattam ki beszerelés után, mert megkérdeztem a szakit, akihez vinni szoktam hibakód kiolvasásra, aszonta nem kell csinálni semmit, pár 10km alatt megtanulja az értékeket és kész.
Az LMM lassan kizárva, mert az enyémen mért ellenálásokkal nagyságrendileg megegyező értékeket mértem még másik 3 bontott LMMen is (mind 8Vbe való).
Én is a keverékképzésre gyanakszom. A gyertyák egyébként szintén nem volotak hatással a jelenségre. Kb. két hónapja cseréltem őket a Bosch-ra, előtte Golden L 25hld volt benne.
A lev rendszerben már az alapjárati poti is ki lett mérve és az is OK. Most marad még az üa rendszer, mert lehet, h vhol lelevegősödik. Eseteg vmely befecsi szelep xar. Télleg azt tudja vki, hogy ilyen ultrahangos tisztítást mennyiért csinálnak? Érdemes csináltatni?
A hőmérséklet jeladók is jók (a motorhőm a termosztátban és a termiszor az LMM ben is ki lett mérve, a leírás szerint jó értékeket adnak, már amennyire ki lehet következtetni belőle a helyes értéeket :) )
még azért körül nézek fals levegők után, meg amiket írtál megnézem a comp csatlakozónál. köszi! :)
Az LMM lassan kizárva, mert az enyémen mért ellenálásokkal nagyságrendileg megegyező értékeket mértem még másik 3 bontott LMMen is (mind 8Vbe való).
Én is a keverékképzésre gyanakszom. A gyertyák egyébként szintén nem volotak hatással a jelenségre. Kb. két hónapja cseréltem őket a Bosch-ra, előtte Golden L 25hld volt benne.
A lev rendszerben már az alapjárati poti is ki lett mérve és az is OK. Most marad még az üa rendszer, mert lehet, h vhol lelevegősödik. Eseteg vmely befecsi szelep xar. Télleg azt tudja vki, hogy ilyen ultrahangos tisztítást mennyiért csinálnak? Érdemes csináltatni?
A hőmérséklet jeladók is jók (a motorhőm a termosztátban és a termiszor az LMM ben is ki lett mérve, a leírás szerint jó értékeket adnak, már amennyire ki lehet következtetni belőle a helyes értéeket :) )
még azért körül nézek fals levegők után, meg amiket írtál megnézem a comp csatlakozónál. köszi! :)
[k i z z o]05-08-2007 10:19:07 // 16821
Hi,
9 honapig nm volt benne szonda: a hibakodokat beszereles utan kiolvastad?
vagy nem volt addig lambdara konfigurálva? Motronic pin27? Ha GND akkor Lambda ON. Ezt felveheted GND - rol, de akkor CO potis AFM -et kell felrakni. van ilyen is.
A torpanás biztosan nem AFM. Ha hidegen jobban csinalja, melegen meg kevesbe az akkor v. benzin, --- keves v. tuldusit hidegen. v. gyujtás
Szerintem siman lehet a Bosch Super4 is. Probalj meg belerakni 8 sima gyertyat, valami NGK -t. Lehet hogy hidegen a dusabb kevereket nem tudja gyujtani. Nekem Champion N2G vel volt ilyen, de melegen elhagyta. iszont az egy nagyon kemény gyertya.
Hidegen sem lehet elindulás után a Lambda, mivel a szonda bemelegedeseig kb. 40s nincs lambdaszabályozás.
Falsot nem sziv valahol? Szivóoldalon. Az alapjarati motor biztosan OK. Irtam it mar, hogy az nem szabalyoz semmit sem. Alapjaratot benzin + ign. adv gorbekkel allit a motronic. Amig tudja:)
Hom, jeladok? beszivott lev. hom, hfej. hom jelado. Nezd meg a jeleket kozv. a motronic labain: Lambda szabalyzo jel, hom. jeladok jelei.
Mindenkeppen a gyertyat is, Gyertyakép? AFM, alapjarati motor kizárva. Pillangó mikrokapcsoló OK?
+ a falsokat nezd meg. Szivhat a hfej - szovocso kozott is a kicsi gumiosszekötőknél is.
Ha sok a levego akkor sem megy, szegény lesz a a keverék.
lambda szenzorbol meg az utangyartott is uolyan jo. be kell rakni, ki kell mérni fűtést, aktiv jelet, es OK. legtobben rosszul kotik, mivel a labkiosztas az utangyartottnal mas, es azert mondjak NOK.
kizzo
9 honapig nm volt benne szonda: a hibakodokat beszereles utan kiolvastad?
vagy nem volt addig lambdara konfigurálva? Motronic pin27? Ha GND akkor Lambda ON. Ezt felveheted GND - rol, de akkor CO potis AFM -et kell felrakni. van ilyen is.
A torpanás biztosan nem AFM. Ha hidegen jobban csinalja, melegen meg kevesbe az akkor v. benzin, --- keves v. tuldusit hidegen. v. gyujtás
Szerintem siman lehet a Bosch Super4 is. Probalj meg belerakni 8 sima gyertyat, valami NGK -t. Lehet hogy hidegen a dusabb kevereket nem tudja gyujtani. Nekem Champion N2G vel volt ilyen, de melegen elhagyta. iszont az egy nagyon kemény gyertya.
Hidegen sem lehet elindulás után a Lambda, mivel a szonda bemelegedeseig kb. 40s nincs lambdaszabályozás.
Falsot nem sziv valahol? Szivóoldalon. Az alapjarati motor biztosan OK. Irtam it mar, hogy az nem szabalyoz semmit sem. Alapjaratot benzin + ign. adv gorbekkel allit a motronic. Amig tudja:)
Hom, jeladok? beszivott lev. hom, hfej. hom jelado. Nezd meg a jeleket kozv. a motronic labain: Lambda szabalyzo jel, hom. jeladok jelei.
Mindenkeppen a gyertyat is, Gyertyakép? AFM, alapjarati motor kizárva. Pillangó mikrokapcsoló OK?
+ a falsokat nezd meg. Szivhat a hfej - szovocso kozott is a kicsi gumiosszekötőknél is.
Ha sok a levego akkor sem megy, szegény lesz a a keverék.
lambda szenzorbol meg az utangyartott is uolyan jo. be kell rakni, ki kell mérni fűtést, aktiv jelet, es OK. legtobben rosszul kotik, mivel a labkiosztas az utangyartottnal mas, es azert mondjak NOK.
kizzo
Epy03-08-2007 16:52:15 // 16820
Hali! Szervízben is érdeklődtem, azt mondta a csákó , idézem "hát, ha kis olaj folyik az jó, ha sok az nem" szerintetek? normális a csávó? Most vagy folyhat, vagy nem! Nem? Vagy van lyuk az olajtér fele, vagy nincs! Esküszöm ez ez egész világ kész bolondok háza! Egyébként kérdeztem Pirit is ő azt mondta hogy a csvarok az olajtérben végződnek. Már nem értek semmit azt hiszem!
Alfimi03-08-2007 08:21:45 // 16819
Köszi,remélem igy lesz!
TIbor02-08-2007 19:12:35 // 16818
Sziasztok!
Hát az olajfolyás valóban nem természetes ám az említett helyen, utána kell annak járni, ilyet nem csinálnak Giorgioék sem !
Ja egyébként most cseréltem LMM-t, eredeti BOSCH csomagban, abszolut gyári cucc, házhoz szállítva jattal 48 eFt volt ! Remélem végre ez legalább jó bolt volt!
Hát az olajfolyás valóban nem természetes ám az említett helyen, utána kell annak járni, ilyet nem csinálnak Giorgioék sem !
Ja egyébként most cseréltem LMM-t, eredeti BOSCH csomagban, abszolut gyári cucc, házhoz szállítva jattal 48 eFt volt ! Remélem végre ez legalább jó bolt volt!
András bácsi02-08-2007 13:18:41 // 16817
Azért erre kíváncsi volnék, ki mondott ilyet? Mert ha ez így lenne, akkor tömíteni is kellene.
Epy02-08-2007 13:02:36 // 16816
Hali! megérdeklődtem több helyről is és azt mondták teljesen normális, mert sok csavar benyúlik az olajtérbe! :) igazad volt , ami az olaszokat illeti, aztán lehet sok más márkánál is így van.
András bácsi02-08-2007 09:24:38 // 16815
Ez egy nyócszelepes moto. Tök más.
Grando01-08-2007 22:33:05 // 16814
Nyilván. Viszont szép bosch dobozost csak csővel együtt adnak. Legalábbis a V6-hoz. :(( (Talán nem értetted, pénból mondtam, hogy a cső 40 rongy... ;)) )
süsnye01-08-2007 22:24:44 // 16813
egyébként, a szonda nem új, hanem az, ami anno benne volt.
süsnye01-08-2007 22:24:03 // 16812
gagyi??? előbb veszek újonnan NTK (=NGK) szondát, mint BOSCH-t. :))
RoliQ401-08-2007 22:20:45 // 16811
a lambda csak alapjáraton kutyul be a dolgokba! meg ugye ki lett mérve! ez LMM saját tapasztalatból tudom! ugyan ez volt nekem is!!!!!!!!
RoliQ401-08-2007 22:19:05 // 16810
Ezek az árak mind cső nélkül értendők... egy csövön nem megy tönkre semmi!:D
Grando01-08-2007 22:17:53 // 16809
Hát te tudod...
Csak kicsit érdekes, hogy lambda nélkül ugyanolyan, mint ezzel az új gagyi lamdával...)
Csak kicsit érdekes, hogy lambda nélkül ugyanolyan, mint ezzel az új gagyi lamdával...)
RoliQ401-08-2007 22:17:03 // 16808
Én otto155 től kaptam... szerencsére jót! de tényleg lutri a használt és nem ócsó az is 10 körül van... én ajánlom az ujjat de szét kell nézni hol ócsó!
süsnye01-08-2007 22:13:05 // 16807
nem értem miért erőlteted ezt a lambdát... :)))
A leírt jelenségek akkor is megvoltak, amikor még nem volt benne szonda (9 hónapig minimum nem volt benne). Most, h be lett szerelve semmi nem változott, anank ellenére, hogy szépen dolgozik.
Szal, a szonda az ég világon semmilyen hatást nem fejtett ki a megtorpanásra ill. az alapjárat problémára... pedig én is bíztam benne, h ha bekerül, akkor ezek megszűnnek :))
A leírt jelenségek akkor is megvoltak, amikor még nem volt benne szonda (9 hónapig minimum nem volt benne). Most, h be lett szerelve semmi nem változott, anank ellenére, hogy szépen dolgozik.
Szal, a szonda az ég világon semmilyen hatást nem fejtett ki a megtorpanásra ill. az alapjárat problémára... pedig én is bíztam benne, h ha bekerül, akkor ezek megszűnnek :))
Grando01-08-2007 22:11:44 // 16806
Nem alkatrészszámot adtam. Sejtettem, hogy nem V6... ;))
Attól még lehet, hogy érdemes rákérdezni, vagy utánanézni, nem?
Amikor az enyémet csereberéltük, pont volt Harinál egy 156 1.6 TS. Az univerzális szondát tették bele tán egy évvel ezelőtt, és már meghalt. Úgyhogy ezekkel télleg nem érdemes xarozni. (De egyébként asszem pont te mondtad nekem, hogy CSAK A GYÁRIT! Nem betétet, hanem az egész cuccot. Azt mégse úgy lett. Pedig a túrós meg a 2.5 sem ugyanaz...)
Attól még lehet, hogy érdemes rákérdezni, vagy utánanézni, nem?
Amikor az enyémet csereberéltük, pont volt Harinál egy 156 1.6 TS. Az univerzális szondát tették bele tán egy évvel ezelőtt, és már meghalt. Úgyhogy ezekkel télleg nem érdemes xarozni. (De egyébként asszem pont te mondtad nekem, hogy CSAK A GYÁRIT! Nem betétet, hanem az egész cuccot. Azt mégse úgy lett. Pedig a túrós meg a 2.5 sem ugyanaz...)
Grando01-08-2007 22:07:03 // 16805
Bontottat ne vegyél, mert lehet, hogy pár kilométer után ugyanúgy eljön az ideje...
Azért azt a lambdát sem ártana megnézetned diagnosztikával, mert az enyém is (a régi) matatgatott valamennyire, de már haldoklott. Belepróbáltuk az univerzálisat (vadiújan), és még rosszabb lett. A gyárival tökéletes.
Azért azt a lambdát sem ártana megnézetned diagnosztikával, mert az enyém is (a régi) matatgatott valamennyire, de már haldoklott. Belepróbáltuk az univerzálisat (vadiújan), és még rosszabb lett. A gyárival tökéletes.
süsnye01-08-2007 22:06:29 // 16804
jah... :)) bár írhattam volna. :) 155 1.8 TS 8V
András bácsi01-08-2007 22:05:14 // 16803
Rossz infot adsz, nézd meg milyen motor. :)
Grando01-08-2007 22:04:17 // 16802
Mi meat&doria légtömegmérő-betétet raktunk be. Ez kb. feleár a gyári cucchoz képest. A cső nélkül jön, csak azért nem adunk +40 rongyot. Ahogy kivettük a dobozból, láss csodát: a bosch cucc volt benne. Repül vele a vas, mint az álom! ;))))
(Na mondjuk nem kis cirkusz volt, mire megjött, de sztem ennek nézz utána, ha már cserélni kell. Márpedig ha az LMM tönkremegy, akkor már hiába bűvölöd.)
(Na mondjuk nem kis cirkusz volt, mire megjött, de sztem ennek nézz utána, ha már cserélni kell. Márpedig ha az LMM tönkremegy, akkor már hiába bűvölöd.)
RoliQ401-08-2007 22:00:19 // 16800
Nekem mondod... én is így tettem:) azóta jó a gép!
süsnye01-08-2007 21:55:49 // 16799
jézusom!!
más ennyiért autót vesz. Ennyit biztos nem adok érte, akkor inkább veszek bontottat, persze vásárlás előtt kimérve. :)
más ennyiért autót vesz. Ennyit biztos nem adok érte, akkor inkább veszek bontottat, persze vásárlás előtt kimérve. :)
süsnye01-08-2007 21:54:09 // 16798
én tettem bele itthon. Nem bosch, hanem NTK (beszerelés után ki is mértem jól működik), de ahogy írtam sztem nem az zavar be, mert eleddig be sem volt szerelve, és a leírt jelenségekre nem volt hatással a beszerelés, viszont erősebb lett és egyenletesebben húz.
Grando01-08-2007 21:48:03 // 16797
A gyári lambdát tettétek bele? Mert ha nem, az simán lehet xar...
RoliQ401-08-2007 21:47:45 // 16796
áhh ! nem ... amikor én érdeklődtem... 80E a gyári 60E a közel a gyárihoz... 20E a japán szar .. ők mondták! :) wilkernél volt ez!
süsnye01-08-2007 21:33:07 // 16795
van benyaszag a kipufban. Ma kimértük az LMM-et, még a gyári van benne, de sajnos messze nem a manualban leírt értékeket hozza. :(
Lehet ezt javíttatni?
Lehet ezt javíttatni?
RoliQ401-08-2007 20:17:57 // 16794
Benziszaga jün a kipufból...? de egyébként... ez LMM lesz! nekem is ilyen problémám volt....! ha csak alapjáraton lenne akkor lambda szonda is lehetne... de az felső fordulatnál nem szabályoz! asszem! na már most a LMM et tisztíthatod.. ha már szar!!!:D sokat nem érsz vele!:)
RoliQ401-08-2007 20:10:22 // 16793
a 16 szelepesé 4.4 liter!
csocsi01-08-2007 19:53:30 // 16792
Vaze akkor tényleg nem vagy valami szeencsés. Más boltot nem próbáltál még?
csocsi01-08-2007 19:52:40 // 16791
Nekem is meghalt a lambdaszondám és az alapjáraton ezt nem lehetett észrevenni. Nekem akkor nem ment a gépem :(
Skodra01-08-2007 19:49:19 // 16790
Sziasztok! Tudna valaki segíteni 2.0 TS motorban mennyi az olaj mennyiség cserénél? 3.7L körül??? Köszi!!
TIbor01-08-2007 19:47:56 // 16789
Én is arra a piszok szerencsére vetek, nem sok részem volt eddig benne!
Amikor vettem a termot, először nem jót hoztak le, plussz két út a boltig és két újabb nap!
Vízpumpát is cseréltem , mondták van a polcon ! Micsodaaaaa?
Hazaviszem, kibontom, hát az egyik fűl meg van repedve! Újabb két út a boltig plussz újabb két nap !
Hát így szoktam én vásárolni !
:-)))
Amikor vettem a termot, először nem jót hoztak le, plussz két út a boltig és két újabb nap!
Vízpumpát is cseréltem , mondták van a polcon ! Micsodaaaaa?
Hazaviszem, kibontom, hát az egyik fűl meg van repedve! Újabb két út a boltig plussz újabb két nap !
Hát így szoktam én vásárolni !
:-)))
TIbor01-08-2007 19:44:01 // 16788
Bálesz! Hát mindenképpen csináltass valami normális helyen diagnosztikát, elvégre a lambdasz. a kat. előtt van nem?
Amúgy ez csak az én tippem, szerintem az alapjárat-ingadozás nem a szonda miatt van, az enyémben totál nem működött, de az alapjárat stabil volt!
Amúgy ez csak az én tippem, szerintem az alapjárat-ingadozás nem a szonda miatt van, az enyémben totál nem működött, de az alapjárat stabil volt!
csocsi01-08-2007 19:42:01 // 16787
Akkor nem volt szerencséd vele. Nekem amit hoztak az tökéletesen működik, ősszel lett beletéve. Azóta télen-nyáron 90°C-on áll a mutató legtöbbször.
TIbor01-08-2007 19:39:03 // 16786
Hát alvázszám alapján ez jó az enyémhez, eper-es cikkszám minden stimmel, csak épp nem működik rendesen, pedig olasz gyártmány de abból a gyengébb Facet !
Bálesz01-08-2007 18:00:51 // 16785
Sziasztok!
'99-es évjáratú 146 1.6 TS a masinám. 170.000 Km van benne. A kérdésem: A totalcaron a népítéletben olvastam a 146-ok egy olyan mondatot, hogy rossz volt a katalizátor és ezért sűrűn bekrepált a lambdaszonda. Nekem a gépben tavaly dec. 1-én cserélték és most újra játszik a fordulattal néha a kis hamis. (gondolom az LMM-nek is lehet bánata, de...) Érdekelne a véleményetek. A masinának vezetett szervízkönyve van és nem írja a kipufogó rendszer cseréjét én meg ezt nem ejtettem meg, de akkor lehet, hogy így visszaköszön a rossz katalizátor? ..!
Csak, mert unom, hogy az ITÁLIAI ménes nem bír vágtázni a germán igás lovak miatt... és ez kezd bosszantani egy cseppett... :(
'99-es évjáratú 146 1.6 TS a masinám. 170.000 Km van benne. A kérdésem: A totalcaron a népítéletben olvastam a 146-ok egy olyan mondatot, hogy rossz volt a katalizátor és ezért sűrűn bekrepált a lambdaszonda. Nekem a gépben tavaly dec. 1-én cserélték és most újra játszik a fordulattal néha a kis hamis. (gondolom az LMM-nek is lehet bánata, de...) Érdekelne a véleményetek. A masinának vezetett szervízkönyve van és nem írja a kipufogó rendszer cseréjét én meg ezt nem ejtettem meg, de akkor lehet, hogy így visszaköszön a rossz katalizátor? ..!
Csak, mert unom, hogy az ITÁLIAI ménes nem bír vágtázni a germán igás lovak miatt... és ez kezd bosszantani egy cseppett... :(
csocsi01-08-2007 17:48:20 // 16784
Az autósboltban valami utánygyártott volt, 10k-ért.
Hát az nagyon nem jó :((((
Nekem az alvázszám alapján hozatták meg.
Hát az nagyon nem jó :((((
Nekem az alvázszám alapján hozatták meg.
TIbor01-08-2007 17:00:31 // 16783
Szia !
Milyen gyártmányút tettél bele ?
Tegnap kb 20 fokban 17 km után is max 70 fokos volt a vizem, ez nem jó :-((((
Csere lesz asszem BEHR-re !
Milyen gyártmányút tettél bele ?
Tegnap kb 20 fokban 17 km után is max 70 fokos volt a vizem, ez nem jó :-((((
Csere lesz asszem BEHR-re !
Csabo2201-08-2007 15:29:52 // 16782
Rendben, köszi még1szer
Holnap délelőtt lekapom a leömlőt, és viszem is a Janó kipuffhoz.
Holnap délelőtt lekapom a leömlőt, és viszem is a Janó kipuffhoz.
Csöri01-08-2007 14:59:28 // 16781
A hegesztés a megbízhatóbb.
Sajna ez típushiba a 147-en.
Sajna ez típushiba a 147-en.
süsnye01-08-2007 14:49:29 // 16780
sztem hegesztés a tartós és biztos megoldás
Csabo2201-08-2007 14:37:31 // 16779
Köszi srácok.
Reméltem, h nem kell hurcolásznom, időpontot 1eztetni, stb...
Láttam nemrég egy spéci pasztát ami alkalmas a kipuff ragasztására is. Ne tegyek azzal előbb 1 próbát?
Reméltem, h nem kell hurcolásznom, időpontot 1eztetni, stb...
Láttam nemrég egy spéci pasztát ami alkalmas a kipuff ragasztására is. Ne tegyek azzal előbb 1 próbát?
Ferke01-08-2007 14:32:22 // 16778
(Csigalassú vagyok ma.:)) )
Ferke01-08-2007 14:31:35 // 16777
Sztem ez nem tömítés lesz, hanem maga az öntvény. Lehet elvileg hegeszteni, viszont akkor már tömítést is cserélj.:)
Csöri01-08-2007 14:27:20 // 16776
Nem a tömítésnél, hanem a hegesztésnél fúj ki. Egy ügyes kipuffos meg tudja csinálni, de le kell venni a leömlőt hozzá.
Csabo2201-08-2007 14:25:58 // 16775
swan01-08-2007 13:37:35 // 16774
Valszeg kontakt hiba! Meg kellene keresni a jeladó csatiját. De azt nem tudom 56-ban hol van. Talán jön valaki 56 tudor és megmondja.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
563
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?