kérdezd erhard 242-t :)
nekik elég nagy rutinjuk van ebben :)
Forum >> Szerelőműhely
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((06-08-2010 19:15:33 // 31022
Alfa GT-Csaba06-08-2010 19:11:37 // 31021
Sziasztok.Valaki tud nekem abban segiteni hogy melyik gyártmányú lengőkart érdemes megvenni,agyári olaszt vagy a németet?
Alfa GT-Csaba06-08-2010 19:09:21 // 31020
Sziasztok.Valaki tud nekem abban segiteni hogy melyik gyártmányú lengőkert érdemes megvenni,agyári olaszt vagy a németet?
Hari06-08-2010 18:50:25 // 31019
Mi az az "ÓÓÓCCSÓÉRT"?!!! ... mesélj valamit mit tartalmaz a "blok"?
Sityu06-08-2010 13:31:58 // 31018
Khhm.. 1.8 TS blokk, svájci 165.000 az órában. Óccsóért :)
hl7406-08-2010 09:51:12 // 31017
Sziasztok,
itt is megkérdem: 147-esemhez keresek megbízható szerelőt, Észak-Pesten, vagy vonzáskörzetében (Nógrád is jó!) Leginkább olyanokra gondolok, akiket nem nagyon lehet a weben fellelni, mert ott már szétnéztem. Szeretném gondosan tovább szervizeltetni a járgányt.
Ha van javaslat, jöhet priviben is, köszi!
itt is megkérdem: 147-esemhez keresek megbízható szerelőt, Észak-Pesten, vagy vonzáskörzetében (Nógrád is jó!) Leginkább olyanokra gondolok, akiket nem nagyon lehet a weben fellelni, mert ott már szétnéztem. Szeretném gondosan tovább szervizeltetni a járgányt.
Ha van javaslat, jöhet priviben is, köszi!
Dozer06-08-2010 06:21:20 // 31016
1.6 TS 10-11 liter?? Huhhh akkor befogom a számat a 13-mal, nem olyan rossz az :DDD
GTVili05-08-2010 22:25:38 // 31015
Majd a pénztárcádnak fog ártani....nem olcsó mulatság.....
Alfa GT-Csaba05-08-2010 22:21:55 // 31014
Nekem box van a gt-be rakva,és van egy olyan jelenség 5.-6.-ban hogy durvább gázadásnál berezonál szerintem a kettőstömegü lentkerék.Ez normális jelenség?Miért van ez?Ez árt a kocsinak?
Liquid05-08-2010 21:49:49 // 31013
vártam mikor fogsz ráharapni :D
Liquid05-08-2010 21:48:48 // 31012
így van, 70-nel 5-ben vagy 6-ban (kinek mi van) jó kis fogyasztások jönnek ki, még Perdix is megénekelte mikor elszuzukisodott :)
Alfa GT-Csaba05-08-2010 20:10:29 // 31011
ez így van!70-es tempóval 5.ben-6.ban minden kocsi jól eszik,nem sok a a különbség a benyás ás a diesel köztött,de normális tempónál literek.
Buksi05-08-2010 20:04:06 // 31010
Gratula a K-hoz! ;-))
Buksi05-08-2010 20:00:54 // 31009
Majd szorítunk és akkor nem fogod! :-DDD
csocsi05-08-2010 19:50:51 // 31008
Az ember mindig tanul valamit :))
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 19:47:32 // 31007
Már tudom hogyan jönnek ki a csoda fogyasztások, ma voltunk Agárdon és a 70-en szinte mindenki 70-nel ment ... gondolom az ilyen emberkék írnak be a népítéletbe hogy az 1.9PD A4 csak 4L-et eszik, a 2.0 Vectra meg csak 6L-et...mondjuk így nem csodálom :P
Alfa GT-Csaba05-08-2010 19:32:06 // 31006
Sziasztok.Ha a 156-os ts 1.6-os 7litert evett volna,még mindig nálam lenne!Nyáron 7,5-8 télen meg megzabálta a 10-11 litert.
GTVili05-08-2010 19:10:39 // 31005
Ááááááá....egy fenét! Óvatos használat mellett is 8,5-9litert eszik.....az 1.8 TS....
Etanollal felesben meg 10-et......
Etanollal felesben meg 10-et......
Kau05-08-2010 19:08:03 // 31004
Nem győzöm én is mondani a TS tulajoknak, hogy a maxon tartsák az olajszintet, mert, ha csak félúton van a min-max között, akkor előbb utóbb a vezérlésmódosító is megszólal. Minimum szintnél nem is kell sokat várni.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 18:54:17 // 31003
Azért azt Te sem hiszed el hogy egy 1.8TS ha pakolod neki 7-8L-et eszik :P Hol vannak ezek a csoda járgányok? Szeretnék egyet kapni 7 végére....az én 156-om 6-6,5L-et evett és hajtottam....
pe-Ti05-08-2010 18:30:19 // 31002
Üdv!
GEORGE én nem fikáztam a JTD-t hanem a saját tapasztalataimat osztottam meg másokkal hidd el mihelyt kezdett hűlni a levegő jöttek a gondjai (EGR+turbó+izzítás) ami egyértelműen abból adódott, hogy teljesen mások a használati szokásaink! A dízelnek nem való a hidegen 3-4 km reggel melóba este haza ezért kezdek letenni az 59-ről mivel sorban olvasom az EGR, részecskeszűrős gondokat olyanoktól is akik pályáznak ha lenne egy értelmes benzines (illetve van a TBi de az horror árú) motor nem haboznék. A másik a fogyasztás téma az én Mjetem soha nem volt "éhezőművész" simán bekapta a 7-8 at ha pakoltam neki ezzel szemben "Hupikék" cartárs például ennyivel jár az 1,8 Ts-ével hajtósan (4 személy) így elvész a dízel előnye meg a szűk használható fordulatszámmal sem tudtam megbarátkozni de legalább kiderült a dízel nem az én világom!
GEORGE én nem fikáztam a JTD-t hanem a saját tapasztalataimat osztottam meg másokkal hidd el mihelyt kezdett hűlni a levegő jöttek a gondjai (EGR+turbó+izzítás) ami egyértelműen abból adódott, hogy teljesen mások a használati szokásaink! A dízelnek nem való a hidegen 3-4 km reggel melóba este haza ezért kezdek letenni az 59-ről mivel sorban olvasom az EGR, részecskeszűrős gondokat olyanoktól is akik pályáznak ha lenne egy értelmes benzines (illetve van a TBi de az horror árú) motor nem haboznék. A másik a fogyasztás téma az én Mjetem soha nem volt "éhezőművész" simán bekapta a 7-8 at ha pakoltam neki ezzel szemben "Hupikék" cartárs például ennyivel jár az 1,8 Ts-ével hajtósan (4 személy) így elvész a dízel előnye meg a szűk használható fordulatszámmal sem tudtam megbarátkozni de legalább kiderült a dízel nem az én világom!
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 15:59:07 // 31001
ezért kell töltögetni :)
GEORGE05-08-2010 15:40:00 // 31000
kevés TS tud max olajszinttel menni, mert fogyasztják....
pb_05-08-2010 15:12:18 // 30999
Én sem 10k Kmről beszélek.)
pb_05-08-2010 15:10:24 // 30998
Nyilván a min, max közötti változásról van szó.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 15:10:22 // 30997
nem 10e km-ről beszélgetünk...
pb_05-08-2010 15:08:51 // 30996
Nem az olajszint változásától lesz csapágyas 1 motor.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 14:55:34 // 30995
érdekes eset tanulmány ...ha a maximum olajszintből 10% hiányzik akkor az olaj forráspontja drasztikusan lecsökken...amitől sárosodik, csökken a hűtő képessége...azért kivi lennék hány TS lesz hajtókarcsapágyas mondjuk maximum olaj szinttel....
GEORGE05-08-2010 14:44:17 // 30994
Annyiszor megfogadom, hogy nem reagálok, de valahogy nem tudom megállni.....no meg gyűjteni kell a hsz számokat is :-) :-D
Peti ha annyit mennél TS-del mint anno én a TS-mel meg mint most az aktuális autómmal, már rég elő jött volna valami TS kín neked is.
Elhiszem mindenkinek, hogy jó a TS-e és még nem jött elő rajta semmi se.
De sajnos ettől még a főtengelyen nem megvezetett hajtókar ott van.
A keveset szállító olajszivattyú szintén, a változó alapjárat ami sokszor lefulladással jár, és hiába cserél az ember LMM-et, gyertyát, lambda szondát, nem tudja ki irtani a jelenséget. És akkor vez.módosítóról már ne is beszéljünk.
Jó pár TS tulaj szenved ilyennel csak vissza kell olvasni
érdemes a külföldi fórumokon is szétnézni, ott is ilyen gondokról beszélnek a TS tulajok. Gondolom ők sem csak kitalálják..
A TS-el jól lehet autózni, szépen viszi a gépet, jó a hangja, de ettől még a konstrukciós gondjai meg vannak.
és bizony bármely bontóba elmész hiánycikk a TS blokk, vagy a TS főtengely. Gondolom ezek nem műgyűjtők vásárolják a vitrinekbe....
Név nélkül, több olyan ismerősöm van akinek a TS K.O után újból előjött hajtókarcsapágy vagy más jellegű gond.....ha őket kérdezed másként nyilatkoznak a TS motorról, pedig a mai napig azt hajtják.
A JTD-k megbízhatóságra komoly nagyságrendekkel jobb, ettől még nem kéne rájuk haragudni. Én örültem volna neki a legjobban, ha a TS-ek csak megközelítették volna a JTD megbízhatóságát. akkor most lehet megint TS-ben ülnék.......
Akkor ideírom, hogy az 5 éves 240ezres jtd-nek milyen kínjai voltak.
200ezernél letört a turbónak a kipufogófelölői járókereke tőben. A turbós szerint a mai Garet turbók kb olyan szarok mint a Fosch alkatrészek és ritka amelyik ennyit elmegy. mutogatott nekem 60-70ezres turbókat főként renaultból és bmw-ből totálkárosan...ehhez képest bármelyik jtd-ben többet bír a turbó.
Behalt egy LMM, melyik Alfában nem kell min 1szer cserélni?
Most a héten az egyik fő biztosíték lábát "megette" a tisztító folyadék és megállt menet közben. Ez nem az autó hibája.
A jobb oldali belső féltengelycsuklót kétszer kellett cserélnem a közel 400Nm kinyírja ezt a hitvány opel alkatrészt.
Én kívánom Alfásnak, hogy ennyi baja legyen bármely Alfájával.
Én elismerem, hogy a JTD-nél a turbót szokták hibaforrásként megjelölni, nem is tagadom, mint ahogy te teszed a TS hibákat.
Tényeket nehéz elsumákolni.
Peti ha annyit mennél TS-del mint anno én a TS-mel meg mint most az aktuális autómmal, már rég elő jött volna valami TS kín neked is.
Elhiszem mindenkinek, hogy jó a TS-e és még nem jött elő rajta semmi se.
De sajnos ettől még a főtengelyen nem megvezetett hajtókar ott van.
A keveset szállító olajszivattyú szintén, a változó alapjárat ami sokszor lefulladással jár, és hiába cserél az ember LMM-et, gyertyát, lambda szondát, nem tudja ki irtani a jelenséget. És akkor vez.módosítóról már ne is beszéljünk.
Jó pár TS tulaj szenved ilyennel csak vissza kell olvasni
érdemes a külföldi fórumokon is szétnézni, ott is ilyen gondokról beszélnek a TS tulajok. Gondolom ők sem csak kitalálják..
A TS-el jól lehet autózni, szépen viszi a gépet, jó a hangja, de ettől még a konstrukciós gondjai meg vannak.
és bizony bármely bontóba elmész hiánycikk a TS blokk, vagy a TS főtengely. Gondolom ezek nem műgyűjtők vásárolják a vitrinekbe....
Név nélkül, több olyan ismerősöm van akinek a TS K.O után újból előjött hajtókarcsapágy vagy más jellegű gond.....ha őket kérdezed másként nyilatkoznak a TS motorról, pedig a mai napig azt hajtják.
A JTD-k megbízhatóságra komoly nagyságrendekkel jobb, ettől még nem kéne rájuk haragudni. Én örültem volna neki a legjobban, ha a TS-ek csak megközelítették volna a JTD megbízhatóságát. akkor most lehet megint TS-ben ülnék.......
Akkor ideírom, hogy az 5 éves 240ezres jtd-nek milyen kínjai voltak.
200ezernél letört a turbónak a kipufogófelölői járókereke tőben. A turbós szerint a mai Garet turbók kb olyan szarok mint a Fosch alkatrészek és ritka amelyik ennyit elmegy. mutogatott nekem 60-70ezres turbókat főként renaultból és bmw-ből totálkárosan...ehhez képest bármelyik jtd-ben többet bír a turbó.
Behalt egy LMM, melyik Alfában nem kell min 1szer cserélni?
Most a héten az egyik fő biztosíték lábát "megette" a tisztító folyadék és megállt menet közben. Ez nem az autó hibája.
A jobb oldali belső féltengelycsuklót kétszer kellett cserélnem a közel 400Nm kinyírja ezt a hitvány opel alkatrészt.
Én kívánom Alfásnak, hogy ennyi baja legyen bármely Alfájával.
Én elismerem, hogy a JTD-nél a turbót szokták hibaforrásként megjelölni, nem is tagadom, mint ahogy te teszed a TS hibákat.
Tényeket nehéz elsumákolni.
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 14:19:46 // 30993
mondjuk egy év alatt keresnek TS-hez 25-30 blokkot JTD-hez meg talán egyet....
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 14:18:22 // 30992
de visznek...vezérlés szettet meg féktárcsákat :P
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 14:17:38 // 30991
nekem meg ez a 3. dejzel autóm és ennek van némi "baja" de a 3 dejzellel kb 100e km-et mentem és a kopó alkatrészeken kívül nem nagyon kellett költenem egyikre sem....
Liquid05-08-2010 14:16:34 // 30990
a dízelesek biztos nem tőled vásárolnak :))
gyml05-08-2010 14:10:26 // 30989
Az én TS-emmel sincs semmi gond! Spider 123ezer km.
GTVili05-08-2010 09:10:55 // 30988
Húúúú.....csak össze ne keverjem.....;-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 08:21:25 // 30987
most mondjam a statisztikákat ami lecsapódik nálunk? szarul járna a TS....
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2010 08:18:37 // 30986
2 hetet? mire? van polcon mindenhol :P
Ferke05-08-2010 08:15:57 // 30985
Mert még bejáratós!:))) Majd 300k-nál is számolj be:))))
Liquid05-08-2010 08:09:28 // 30984
vegyük elő ismét a témát :)))
csatlakozom, kip-kop eddig semmi, az általad felsoroltakon kívül -termosztát +szervó tisztítás, szóval csak folyadékok és kopó cuccok, 182e km
csatlakozom, kip-kop eddig semmi, az általad felsoroltakon kívül -termosztát +szervó tisztítás, szóval csak folyadékok és kopó cuccok, 182e km
Buksi05-08-2010 03:51:02 // 30983
Na ilyenről még nem is hallottam, hogy ez kotyogna! :-)
Egyébként igen, ez a neve és mikor bemész a boltba mindenképpen köszönj előtte! :-DD
Kicserélni meg nem gáz! Lekötöd a kormányösszekötö gömbfejet, aztán lehúzod a kormányműről a prvédő gumi és egy nagy csőfogóval meglazítod az axiális csuklót és szépen letekered! A felrakás meg fordítot sorrendben! ;-)))
Egyébként igen, ez a neve és mikor bemész a boltba mindenképpen köszönj előtte! :-DD
Kicserélni meg nem gáz! Lekötöd a kormányösszekötö gömbfejet, aztán lehúzod a kormányműről a prvédő gumi és egy nagy csőfogóval meglazítod az axiális csuklót és szépen letekered! A felrakás meg fordítot sorrendben! ;-)))
Dévid04-08-2010 23:43:29 // 30982
Néha előjönnek még problémák az enyémnél is, de hála az égnek egyre ritkábban és egyre kisebb gondok. :)
Hari04-08-2010 23:43:07 // 30981
EGR! ...?! Na igen! Lehet azt mondaní, hogy nem igazán jó ez a kipufogógáz visszacsatolás! Sajnos sokszor megfordul nálam is ilyen problámával JTD (a multhéten pl egy Opel! - az is JTD!)
Sjnos ezeket már nem leehet "levakolní"!!! Akkor folyamatosan hibát jelez!
Ha ezeken a hibajelző kigyúlad, hiába alszik el!!! A tárolóban megmarad ahibakod! Csak törléssel tüntethető el!
Sjnos ezeket már nem leehet "levakolní"!!! Akkor folyamatosan hibát jelez!
Ha ezeken a hibajelző kigyúlad, hiába alszik el!!! A tárolóban megmarad ahibakod! Csak törléssel tüntethető el!
GTPeti04-08-2010 23:38:20 // 30980
"ez a gyengéje a gt-nek?"
Ennek semmi köze a GT-hez. Ez a modern dízelmotorokhoz tartozik. Van rá megoldás, de nem akarom magam ismételni.
(OK, esetleg ki lehet íratni is a SW-ből is. De a köv. ECU update-nél visszajön.)
Sajnos ez ilyen. A dízeleknél viszont nincs elkoszolódó pillangószelep...
Ennek semmi köze a GT-hez. Ez a modern dízelmotorokhoz tartozik. Van rá megoldás, de nem akarom magam ismételni.
(OK, esetleg ki lehet íratni is a SW-ből is. De a köv. ECU update-nél visszajön.)
Sajnos ez ilyen. A dízeleknél viszont nincs elkoszolódó pillangószelep...
Alfa GT-Csaba04-08-2010 23:24:00 // 30979
Tavaly cserélték Érden a Szabónál az egr-t kb 2hetet vártam rá mire beszerezték mert állítólag nem volt belöle az országba.1év garanciát vállalnak rá,de ezek szerint sokkal többet nem is nagyon bír ?!Olajat is sűrün cserélek és a kocsit is szoktam pörgetni hogy ne kormosodjon le minden,ezért nem értem hogy miért adja meg ez magát! lehet hogy ez a gyengéje a gt-nek?
Poló04-08-2010 23:19:36 // 30978
Én nem. A TS-em motorján eddig csak termosztátot kellett cserélnem. Ja, meg olajat, olajszűrőt, levegőszűrőt, gyertyákat, szíjakat, görgőket. Meg 1x lett tisztítva a pillangószelepem. Ami meg nem motor, az két felső lengőkar, két hátsó lengőkar, meg kézifék bowden. És ez elforog 7000ig :)
Dévid04-08-2010 23:14:18 // 30977
Az irigyük vagyok... :D
Poló04-08-2010 23:07:48 // 30976
Istencsászár soha el nem romló JTD...
GTPeti04-08-2010 23:05:24 // 30975
Le kéne dugózni a francba és többé nem koszolódna el.
Alfa GT-Csaba04-08-2010 22:54:57 // 30974
Köszi szépen a segitséget!Azért az dühitö hogy 1 éve lett cserélve EGR,és már megint szarakodik!
pe-Ti04-08-2010 22:49:04 // 30973
Üdv!
Én annó ugyanezzel a jelenséggel szívtam majd egy évig már mindent kicseréltem (LMM+turbónyomás szenzor+vákuumszelep+kétszer takarították a turbómat) aztán a végén az EGR-szelep volt a ludas (P0238 hibakódot írt be) mivel az ECU eltárolja és csak jó pár hibátlan menetciklus után törli javaslom olvastasd ki a hibatárolót! Én lehúzott EGR csatival jártam hónapokig és a hiba egyszer sem jött elő többé! Ha nem zavar, hogy ég a MIL-lámpa nyugodtan húzd le a csatit!
Én annó ugyanezzel a jelenséggel szívtam majd egy évig már mindent kicseréltem (LMM+turbónyomás szenzor+vákuumszelep+kétszer takarították a turbómat) aztán a végén az EGR-szelep volt a ludas (P0238 hibakódot írt be) mivel az ECU eltárolja és csak jó pár hibátlan menetciklus után törli javaslom olvastasd ki a hibatárolót! Én lehúzott EGR csatival jártam hónapokig és a hiba egyszer sem jött elő többé! Ha nem zavar, hogy ég a MIL-lámpa nyugodtan húzd le a csatit!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
569
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?