Forum >> Szerelőműhely

GTPeti18-02-2012 12:15:30 // 37572
Megnézted az eLearn-ban a kapcsolási rajzot?
Hermész 8818-02-2012 12:06:46 // 37571
Helloka. Ki mondja meg nekem, hogy a km òra jeladò végét hol találom a motor térben ? 2.4 jtd . 156- osss. Köszi
Robbye18-02-2012 09:20:32 // 37570
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy ha ki akarom cserélni a fordulatszám mérőt+a sebességmérőt azt megtehetem vagy nem?
köszi
mreni18-02-2012 08:56:18 // 37569
én is úgy emlékszem
Piritu - 1.000.00018-02-2012 08:50:13 // 37568
Aha, azt hittem valami bonyolult hókusz-pókusz.
Ferke18-02-2012 08:46:44 // 37567
Abban sima van szerintem.
Csöri17-02-2012 22:46:25 // 37566
Biztos, hogy nem.
Csöri17-02-2012 22:45:40 // 37565
Ez egy reset.
Ha szar az alapjárati motor nem lesz tartós.
GÁBOR14617-02-2012 22:42:03 // 37564
Konkrétan nem tudom mert autóvillamossági szerelő csinálta,de akinek van hozzá gépe az megtudja csinálni.
Átok79146TD17-02-2012 19:50:52 // 37563
Üdv uraim, olyan kérdésem lenne, hogy mi a menete-modja a fékfolyadék cseréjének?

válaszokat elöre is köszönöm.
Piritu - 1.000.00017-02-2012 17:56:45 // 37562
Hogyan zajlik ez az újra taníttatás?
Alfa GT-Csaba17-02-2012 17:47:33 // 37561
Sziasztok.Esetleg valaki megtudná nekem mondani hogy az izzító relének van biztosítéka ,és ha van hol találom??
GÁBOR14617-02-2012 15:43:36 // 37560
Megoldódott a 2000-2500-s alapjáratom minden jó volt rajt,a hiba az volt,hogy a számítógép elfelejtette az alapjárati beállításokat.Újra lett tanítva és tökéletes.Köszönöm a segítséget!
mreni17-02-2012 15:12:41 // 37559
Srácok!

147 1.9jtdm 2005ös 120ló. a kérdés az lenne hogy ezeknek hidraulikus kinyomócsapágyuk van? mert két félék látok,alvázszámra nem dob semmit az ePer...
ACE16-02-2012 21:05:04 // 37558
Sziasztok!
Mivel nem tudom hova illik, ide is beteszem.
Ha valakit érdekel 2.0L Nord motorhoz rézborításos, lemezbetétes, grafitos hengerfejtömítés, a lentiekben megadott cégnél már volt minta.
Elvileg strapabíró, de majd a tapasztalat megmondja ha kész a vas. :)
http://www.tomitesgyar.hu/
Simon2316-02-2012 15:18:55 // 37557
hali egy kérdés
ma cseréltem izzót a refibe és lehet hogy köze nincs hozzá de az injektor lámpa kigyulladt a müszerfalon és egy ideig el sem indult az auto, azota már elinditottam és a hibalámpa még ég. Gburt cartárs segitett abban hogy megmondta mi az de hogy mit hol keressek vagy mivel lehet eltüntetni azt nem tudom. léccy segitsetek köszi
Attika0116-02-2012 13:40:57 // 37556
Sziasztok! Kérdésem a következő lenne. Sebességváltókar üresjáratban, nem ugik vissza a helyére. A váltón, kivettem a hosszú csavart, kimostam gázolajjal, brigéciollal, a hüvelyt is meg a csapot is. Kb-3-4-hónapig jó, aztán megint meg kell csinálni a műveletet. Hogyan , mivel kenjem meg hogy később ne "ragadjon" megint, és könnyen járjon a váltó? Próbáltam már automata zsírzóhoz való zsírt, grafitos zsírt,(grafitostól 1-hétig sem volt jó) lzs-2.
atika16-02-2012 13:14:15 // 37555
Szerintem nézd át a csöveket, a szűrőháznál a tömítéseket! Nálam a 75-ben volt egy hajszálezredrésznyi lyuk és attól csinált hasonlót!
Ferke15-02-2012 08:30:08 // 37554
Nem kevés ideig kell áztatni, és utána sem biztos, hogy kijön. Pucolni nem tudsz rajta semmit, az érzékelő felületét bent is le tudod takarítani, de ha nem veszi a jelet, akkor rossz.
DieselManiaco(NagyVad)14-02-2012 18:53:07 // 37553
VM diesel kérdés: Egy éjszaka állás után az üzemanyag szűrőből és a szűrőtől hátrafelé(tank felé) eltűnik a nyál,beindul és addig jár amíg az adagoló házban megvan a nyomás,aztán leáll.Folyás nincs alatta. Valakinek találkozott már ilyennel? Valami ötlet? 164-es 2.5 TD
mreni14-02-2012 18:50:56 // 37552
lehet azzal:),nekem 65fok alá nem megy le a víz ha maxon megy a fűtés 20-25percig akkor sem
Bilux14-02-2012 17:49:12 // 37551
Alapjáraton fűteni nem lehet a JTDm motoroknál ilyen hidegben, mert telejesen visszahűti a vizet. Tette ezt gyári elgyengült termóval meg új termóval is.
Piritu - 1.000.00014-02-2012 17:43:48 // 37550
Kérdezd meg a Nyugat-Dunántúl topikban, talán jelentkezik valaki. Én sajna csak a motorelektronikához férek hozzá.
Hermész 8814-02-2012 17:39:31 // 37549
A jövő héten rendszámoztatom utána már mobil leszek. Pápán ki tudhat ilyet?
Kösz a segitséget.
Piritu - 1.000.00014-02-2012 17:36:05 // 37548
Pápán vagy Győrben azért lett volna, aki ki tudja olvasni a hibát.
Piritu - 1.000.00014-02-2012 17:35:01 // 37547
Bármi, a kábelektől kezdve a szelepeken keresztül a központi elektronikáig. Ezeknél az autóknál kiolvasás nélkül nem érdemes hozzányúlni. Túl komplikált szerkezetek, csak felesleges pénzkidobás lesz belőle.
Ha nem az érzékelő volt rossz nem lesz jó utána :-((
Hermész 8814-02-2012 17:28:03 // 37546
Szia.Sajna nem ismerek senkit aki erre kiolvasná. Akkor veszek ujakat. Régit meg kivésem. Rem ok lesz utàna. Mi lehet még a gond ezen kivül?
Piritu - 1.000.00014-02-2012 17:18:16 // 37545
Gyakorlatilag sehogy, csak darabokban.
Pucolni nincs mit rajta, mert csak egy tekercs egy mágnesen. Ha nem szakadt, akkor működik. Az ABS kiolvasáskor jeladó hibát dobott?
Hermész 8814-02-2012 17:15:08 // 37544
Sziasztok. Tudja valaki ,hogy az ABS jeladót ,hogy lehet kivenni? Asszem bele van nőve a helyére. Az egyik kijött de 2 darabban :-)
Azert vettem ki mert nem volt abs-em és ki akartam pucolni. Volt màr hasonloan valki?
Kareszka198414-02-2012 08:16:13 // 37543
érdekes :)
mreni13-02-2012 22:15:09 // 37542
nem 100%,de ha lehúzod és akkor jól működik a gép akkor valószínű,illetve szívhat valahol "fals" levegőt is,meg van még pár lehetőség
vm13-02-2012 21:10:15 // 37541
Akkor se, ha kérdez... De komolyan...
Liquid13-02-2012 21:08:42 // 37540
az első lépés minden esetben a hibatároló kiolvasása, utána lehet szakérteni. Az autósboltosoknak meg ne higgy :)
Piritu - 1.000.00013-02-2012 20:31:37 // 37539
Mielőtt komoly összeget fizetnél ki, nem ártana kiolvasni a comp-ot, hogy tényleg az LMM okozza-e a hibát.
vm13-02-2012 20:28:35 // 37538
Ráadásul a kehes alapjárati nem elviszi az alapjáratot, hanem bolondítja a kompótert, az meg hintáztatja fel-le...
GÁBOR14613-02-2012 20:24:50 // 37537
Nem vagyok benne biztos,egy autósboltban mondták,hogy nincs köze az alapjárathoz.
Inkább neked hiszek mert az alfások jobban értenek hozzá,megpróbálom kicserélni aztán meglátom.Köszi.
Dzsozy13-02-2012 20:23:16 // 37536
Azért én kitakarítanám a pillangó szelepházat, a pillangószelep környékét,meg a LMM-t. Alapjárati léptető motort nem igen lehet takarítani,mivel van benne egy potméter, ami zárt részben van,csak roncsolással lehet egyáltalán hozzájutni. Az alapjárati moci egy csiga-csiga áttétel alapján működik.Mikor elfordul a pillangó szelep,a pici villanymotor fordulata ellenállásba ütközik,ezt az ellenállást méri a poti.
mreni13-02-2012 19:23:05 // 37535
légtömegmérő gond valószínű... honnan tudod olyan biztosan hogy az jó?
Roll198313-02-2012 18:37:33 // 37534
Új termosztáttal és új hűtővel nálam most ilyen hidegben, 90-et még nem láttam. 87 körül van, ha megyek vele városon kívül. A városban kicsit kevesebb, de azt vegyük figyelembe, hogy megy szépen a fűtés is ilyenkor. Nyáron viszont ha megzavarom a városban, vagy andalgok pályán 140-150-el, akkor simán 90 fölé tud csúszni és a ventilátor hűti vissza, épp ezért lett a nyáron a hűtő cserélve, de nem hozott változást. Most van új vízpumpa is, kíváncsian várom a nyári meleget.
GÁBOR14613-02-2012 18:31:54 // 37533
Sziasztok!146 1.6 16v ts.Meleg motornál az alapjáratom 2000-3000 között van,légtömegmérő jó,pillangószelep rendesen mozog,új légszűrő.Ha lehúzom a légtömeg csatlakozóját akkor beáll 1000-re,de világit a befecskendezés visszajelző.Az alapjárati motor lehet?Csere vagy csak tisztítás?Előre is köszönöm!
Lewes13-02-2012 18:24:56 // 37532
Köszönöm, holnap befűtök a garázsba és szétbontom a kicsikét :)
Bence13-02-2012 18:01:31 // 37531
Eddig nekem is pont így volt, 90fok bármikor, ki sem mozdult a mutató egy mm-t sem (mondjuk nyáron még nem vezettem ezt az autót) :D

Valamelyik este kezdődött ez a 80-90es ingázás, de azóta folyamatosan fennáll a dolog. Csak városban használom mostanában.
.......................13-02-2012 17:15:47 // 37530
Kit érdekel a Vókszvágen,ha a lufikról
van szó
Piritu - 1.000.00013-02-2012 16:37:46 // 37529
Gyanúm, hogy nem "azonnal" nyit teljesen, hanem egy tól-ig tartomány kell, hogy elkezdjen és teljesen nyitva legyen. A megadotton kezdhet nyitni.
Amikor elmegy 90-ig, akkor már teljesen nyitva lehet és onnan a hűtőé a fő szerep. A Spideren is kb itt áll a mutató. Az igénybevételtől függően elmegy 90-ig, aztán ide vissza.
mreni13-02-2012 16:32:25 // 37528
82foknál asszem
Piritu - 1.000.00013-02-2012 16:31:18 // 37527
Itt nyit a termosztát.
mreni13-02-2012 16:04:49 // 37525
Kellene nekem egy normálisan működő, és lehetőleg minél újabb Fiat ePer,a gépem megdöglött így megint össze kell szednem minden ilyen cuccot.... :/

Tud valaki dobni egy linket?
GTPeti13-02-2012 13:31:46 // 37524
Fázásjelző. :)
mreni13-02-2012 13:30:00 // 37523
ez nem valószínű :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.