Forum >> Szerelőműhely
sty24-07-2013 18:37:58 // 45521
Skacok vettem egy multikormány,órarugóvak,ki is cseréltem de rendszerhiba üzenetet ír ki és az ASR lámpa is világit,lehet hogy az órarugóval van valami gond,vagy mondtak egy olyat hogy ezek a komputerek annyira érzékenyek hogy azért jelez be,üttessem ki a kódot és hátha nem jön vissza
osee_selespeed24-07-2013 14:04:18 // 45520
Üdv!
Valaki szedett már szét 2.0TS műanyag szívótorkot? Beragad a vakumos része, ezért szeretném ki takarítani. Kell valamire különösebben figyelni?
Valaki szedett már szét 2.0TS műanyag szívótorkot? Beragad a vakumos része, ezért szeretném ki takarítani. Kell valamire különösebben figyelni?
Hudini24-07-2013 13:21:01 // 45519
Z ajánlotta, azt mondta, jó, bajt nem csinálhat és elvileg valóban tudja amit......
Föckös24-07-2013 12:23:46 // 45518
kérdezd meg Zét, vagy Wmaast-ot, használták.
gecsa24-07-2013 11:44:26 // 45517
egyszer láttam, hogy ugyanezzel a szöveggel reklámoztak egy darab bontott téglát, ami a pedál alá berakva fogyasztáscsökkentő hatású.. még vaterán lehetett rá licitálni..:)
de ezek szerint még mindig van aki bedől neki..
de ezek szerint még mindig van aki bedől neki..
Liquid24-07-2013 10:32:37 // 45516
pont annyit mint a többi hasonló placebo effektre épülő okosság
Hudini24-07-2013 09:29:34 // 45515
timo23-07-2013 19:12:18 // 45514
Sziasztok!
Alfa 156 2,0 T.S. kipufogó flexibilis csövének pontos méretét meg tudja valaki mondani nekem?
Köszönöm
Alfa 156 2,0 T.S. kipufogó flexibilis csövének pontos méretét meg tudja valaki mondani nekem?
Köszönöm
aranytl23-07-2013 06:21:21 // 45513
Koránt sem biztos, hogy a szimeringnél engedi az olajat. Nekem konkrétan a váltó házából folyt az olaj, ahol a két fél össze van illesztve. A gyári tömítőanyag megadta magát és a váltó alja teljesen olajos volt. Viszont a kihajtásnál nem volt olajos. Szóval nézz alá jobban, hol olajos pontosan, honnan szivároghat.
Kuplung cserekor szétszedettem a váltót és kitakarították majd eltömítették. Most teljesen száraz kívül:)
Kuplung cserekor szétszedettem a váltót és kitakarították majd eltömítették. Most teljesen száraz kívül:)
Peti156Sw22-07-2013 21:40:52 // 45512
Sziasztok! Meg tudjátok mondani hogy egy 156 JTS 2.0 Selespeed Facelift-es kasztniba bele lehet építeni 156 2,4 Jtd M-jet motort, váltót?
Riki22-07-2013 18:54:00 // 45511
értem, köszi, az mit jelent milyen összegre számolhatok? óriási meló a csere?
Benz22-07-2013 18:51:53 // 45510
Üdv !
Az alfának terhelésnél 2000- 2500 fordulat között meglehetősen hangos csörgő hangja van utána elhagyja . Álló helyzetben pörgetve sincsen ilyen hangja, csak mikor menet közbe gyorsítva van vele. Ugye NEM hajtókarcsapágyas ?????. Vez. mód lehet? csöröghet az ??
Az alfának terhelésnél 2000- 2500 fordulat között meglehetősen hangos csörgő hangja van utána elhagyja . Álló helyzetben pörgetve sincsen ilyen hangja, csak mikor menet közbe gyorsítva van vele. Ugye NEM hajtókarcsapágyas ?????. Vez. mód lehet? csöröghet az ??
Goodboy22-07-2013 18:45:50 // 45509
hahooo fiuk. keresek vkit aki elektronikába tud távgyogyitani v tanácsokat adni 56 2.4 jtd t illetöen ,mert kiborit a sok kanoc...kösziiii
WarbiRunner (Gyuri)22-07-2013 14:39:58 // 45508
Az imént kimentem, hogy kiveszem gyorsan. Elég szűkös a hely, úgyhogy a szőnyeget visszahajtottam és kiszedtem az ECU védő műanyagot, hogy jobban férjek. Nézegettem, nézegettem, hogy hogy fog ez itt kiférni, elmentem kisebb csavarhúzóért hogy időt nyerjek :-)... közben vettem a nagy levegőt...nadehamár a kezemügyébe akadt a WD-40, jött az is velem.
Visszamentem, behelyezkedtem, néztem...van ott több csavar is, melyikkel próbálkozzak...
Áááálj! Miért is jött velem a jó haverom flakon? Venti csatlakozó le, elhajol, kűggyedneki. Jól befújkáltam. Mikor elült a szag, a környéket letörölgettem, csati fel, gyújtás ráad. Ééés MŰKÖDIK!!! :-D
Szóval nem derült ki hogy kifér e, de ha Te mondod, kifér, gondolom nem egy-két ilyet pakoltál már ki. Én most megúsztam :-)
Visszamentem, behelyezkedtem, néztem...van ott több csavar is, melyikkel próbálkozzak...
Áááálj! Miért is jött velem a jó haverom flakon? Venti csatlakozó le, elhajol, kűggyedneki. Jól befújkáltam. Mikor elült a szag, a környéket letörölgettem, csati fel, gyújtás ráad. Ééés MŰKÖDIK!!! :-D
Szóval nem derült ki hogy kifér e, de ha Te mondod, kifér, gondolom nem egy-két ilyet pakoltál már ki. Én most megúsztam :-)
Ferke22-07-2013 12:30:52 // 45507
Az nem a váltódból szivárog, hanem a váltó oldali főtengely szimmeringed felől a motorból...
Ferke22-07-2013 12:29:58 // 45506
??? de miért? Sem a 156 sem a 145/46-nál nem kell bontani semmit. 1 csavar fogja a ventiiházat alulról, majd kb 2 centit el kell tekerni, és lefelé kijön. 156-nál le kell szedni előtte a filces borítást a kesztyűtartó alatt, 145/46-nál ez sincs.
gecsa22-07-2013 12:19:36 // 45505
ha olyan, mint a 156, akkor rövid a válasz: mindent... :D
Ata14721-07-2013 11:50:43 // 45504
147- hez honnan tudnék beszerezni váltó- bowdent? HELP
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2013 11:25:59 // 45503
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata, esetleg fotója, hogy a 146 szellőztető ventillátorát hogy tudom kivenni? Már másodjára áll meg napokra a szellőzés, aztán egyszer észbekap és megy tovább. Valami kontakt gond lesz ott, csak hozzá kéne férnem.
Mit kell bontanom? Remélem nem az egész műszerfalat....
Mit kell bontanom? Remélem nem az egész műszerfalat....
Riki21-07-2013 11:09:18 // 45502
Sziasztok!
TS váltóknál mi a leggyakoribb ok ami miatt csöpög belőle az olaj? Lehet javítani valami tömítés esetleg? Igazából alulról benézve már nagyon csúnyán fest rajta elég vastag olajsár a váltón , és csöpög is belőle ha áll az autó.
TS váltóknál mi a leggyakoribb ok ami miatt csöpög belőle az olaj? Lehet javítani valami tömítés esetleg? Igazából alulról benézve már nagyon csúnyán fest rajta elég vastag olajsár a váltón , és csöpög is belőle ha áll az autó.
Bubi (147)20-07-2013 15:56:07 // 45501
Helló!
tudnátok ajánlani olyan helyett ahol kétoldali kipufogó rendszert csinálnak 147es-re
tudnátok ajánlani olyan helyett ahol kétoldali kipufogó rendszert csinálnak 147es-re
Dani20-07-2013 15:35:29 // 45500
Hali srácok! Az már biztos szerintem hogy az LMM -em betojt, viszont olyan gondom van, hogy a 156osom 98-as viszont 2001 utáni blokk van benne. Semmi nem lett cserélve a motortérben csak a motor. Elképzelhető, hogy az LMM nem ehhez a motorhoz való?? és ha igen akkor pontosan mi a teendő?? előre is köszi a segítséget!
Marek18-07-2013 11:30:03 // 45499
Sziasztok! Cserélt már valaki GTV/Spideren FL-esen klímavezérlő panelt?? miként kell nekiállni, h minimális szívás legyen?
atis_166jtd18-07-2013 08:19:33 // 45497
Nem párolog el a hab. Azért mondják hogy olyan hejre fujd ahol vissza tud folyni a kifolyóhoz. Próbáld ki fujj a kezedbe és nézd meg hogy egy ilyen kicsit ragacsos lötyi lesz belöle.
GTPeti18-07-2013 00:18:20 // 45496
Szerintem pedig pontosan a hab tud igazán bejuttatni fertőtlenítőszert olyan helyekre ahol a gombák/baktériumok megtelepszenek. Az tényleg fontos, hogy ismerje az ember a levegőjáratokat, hogy biztonságos legyen a hab használata. A 156-nál semmilyen gondot nem okozott és sehol sem csöpögött. Ugye nyomtalanul elpárolog.
(Megértem, hogy a TC egy ilyen álláspontot tett közzé. Nehogy akárki gondolkodás nélkül elkezdje fújni a habot és ezzel kárt tegyen az autójában, majd a TC-t hibáztassa.)
(Megértem, hogy a TC egy ilyen álláspontot tett közzé. Nehogy akárki gondolkodás nélkül elkezdje fújni a habot és ezzel kárt tegyen az autójában, majd a TC-t hibáztassa.)
ZOI16-07-2013 20:08:46 // 45495
Totalcar oldalról másoltam, klímatisztítók témában.
A kereskedelemben kapható tisztítók közül a habokat emelném ki, mint nemkívánatos eszközt az autós használatban. A gondolat jó, miszerint egy hosszú cső segítségével az autó levegőcsöveibe befecskendezett hab fertőtlenít, de a gyakorlat mást mutat. A habból egy idő után folyadék lesz, ami a csövek illesztésein keresztül kicsorog a műszerfal belsejébe és eláztat mindent, ami útjába akad. A középső beömlőből az autórádióba, esetleg a fűtésvezérlőbe folyik. A tisztítószer erősen maró hatású, nem barátságos anyag, órák alatt szétmarja az elektronika panelján lévő nyomtatott áramkört és a kisebb alkatrészeket. Egy gyári rádió vagy egy fűtéselektronika többszázezer forintos befektetés is lehet. Idén valahogy jelentősen megnövekedtek az ilyen jellegű hibák, rendseresen érkeznek az ügyfelek tönkrement készülékeikkel, amiknek a többségét nem lehet javítani. A tisztítást inkább gázzal végezzük. A gázzal működő sprayk használata, egyszerű. Az autón be kell kapcsolni klímát teljes intenzitással, majd belső levegőkeringetésre váltani. A sprayt be kell tenni az utastérbe és speciális kiképzésű fejét be kell pattintani, amitől az folyamatosan kiengedi a gázt. Gyorsan rázárjuk az ajtót, majd várunk tíz percet, ami idő alatt a fertőtlenítő gáz átjárja az autót és annak szellőzőjáratait. Tíz perc után nyitott ajtókkal hosszan átszellőztetjük az utasteret és kész. Lehetőleg ez az esemény essen egybe a pollenszűrő cseréjével. Márkát nem írok, az reklám lenne, de lényeg, hogy ne habot használjunk. Ez nem bonyolult feladat otthon is megoldható, bár a pollenszűrő cseréje egyes autótípusnál közel sem egyszerű (Ford esetében a gázpedált kell kivenni a helyérő), ezeket a kiemelten nehézkes cseréket bízzuk szakemberre.
A kereskedelemben kapható tisztítók közül a habokat emelném ki, mint nemkívánatos eszközt az autós használatban. A gondolat jó, miszerint egy hosszú cső segítségével az autó levegőcsöveibe befecskendezett hab fertőtlenít, de a gyakorlat mást mutat. A habból egy idő után folyadék lesz, ami a csövek illesztésein keresztül kicsorog a műszerfal belsejébe és eláztat mindent, ami útjába akad. A középső beömlőből az autórádióba, esetleg a fűtésvezérlőbe folyik. A tisztítószer erősen maró hatású, nem barátságos anyag, órák alatt szétmarja az elektronika panelján lévő nyomtatott áramkört és a kisebb alkatrészeket. Egy gyári rádió vagy egy fűtéselektronika többszázezer forintos befektetés is lehet. Idén valahogy jelentősen megnövekedtek az ilyen jellegű hibák, rendseresen érkeznek az ügyfelek tönkrement készülékeikkel, amiknek a többségét nem lehet javítani. A tisztítást inkább gázzal végezzük. A gázzal működő sprayk használata, egyszerű. Az autón be kell kapcsolni klímát teljes intenzitással, majd belső levegőkeringetésre váltani. A sprayt be kell tenni az utastérbe és speciális kiképzésű fejét be kell pattintani, amitől az folyamatosan kiengedi a gázt. Gyorsan rázárjuk az ajtót, majd várunk tíz percet, ami idő alatt a fertőtlenítő gáz átjárja az autót és annak szellőzőjáratait. Tíz perc után nyitott ajtókkal hosszan átszellőztetjük az utasteret és kész. Lehetőleg ez az esemény essen egybe a pollenszűrő cseréjével. Márkát nem írok, az reklám lenne, de lényeg, hogy ne habot használjunk. Ez nem bonyolult feladat otthon is megoldható, bár a pollenszűrő cseréje egyes autótípusnál közel sem egyszerű (Ford esetében a gázpedált kell kivenni a helyérő), ezeket a kiemelten nehézkes cseréket bízzuk szakemberre.
picturesmaker16-07-2013 19:26:41 // 45494
Sziasztok!
Nincs valakinek 156 jtd-hez refimoso kapcs. rajza (bekötési rajz)?
előre is köszi.
Nincs valakinek 156 jtd-hez refimoso kapcs. rajza (bekötési rajz)?
előre is köszi.
VMate16-07-2013 16:22:08 // 45493
megvan a hiba, összeégett a kábelköteg, az egr hőcserélőjéhez hosszabb ideje hozzáérhetett és megpörkölt pár vezetéket, esetleg ha másnak is ott fut figyeljen oda rá, én arrébbhuzattam igy mostmár tuti.
azzz15-07-2013 22:28:53 // 45492
Sziasztok! Előre szkúzi a homály kérdésért..3 éve nem volt vele gondom de újabban nem tudom visszazárni a tanksapkát a Mitomon. Kulcsot bele, azzal forgat és úgy is zár vissza. Eddig no problem de most (utóbbi 2 tankolásnál) csak hangosan kattog (eddig más hangot adott, mikor be tudtam zárni) és nem akad bele a menetbe, elforog folyton.
El tud romlani az ilyen? Vagy hirtelen máshogy zárom? Sose tankolt kutas helyettem de már lassan ott tartok, megkérem. Hátha neki sikerül...
Mit tegyek? Lehet ilyet venni valahol? Help please
El tud romlani az ilyen? Vagy hirtelen máshogy zárom? Sose tankolt kutas helyettem de már lassan ott tartok, megkérem. Hátha neki sikerül...
Mit tegyek? Lehet ilyet venni valahol? Help please
GTPeti15-07-2013 22:22:51 // 45491
Srácok, a Sidem márkájú lengőkarokkal milyenek a tapasztalatok?
VMate15-07-2013 20:45:31 // 45490
Nagyon szuper, köszi :)
GTPeti15-07-2013 20:11:37 // 45489
"jó lenne egy kapcs. rajz mert már lett volna rá szükség máskor is.."
5 hozzászólással ezelőtt írtam erről. Illetve a 156 topicban kb. fél órája. :)
5 hozzászólással ezelőtt írtam erről. Illetve a 156 topicban kb. fél órája. :)
VMate15-07-2013 20:06:53 // 45488
Na, természetesen műszerrel olvastam ki a 139 fokot, mert ez csak pár tizedmásodpercig tartó állapot, ennyi idő alatt a mutató nem tudja lekövetni az infot, de a piros, forrásra figyelmeztető jel már felvillan, tehát az info az ecuhoz és a kocsi vizhőfokjelzőjéhez ugyanattól a szenzortól érkezik, amiről tudom, hogy nem hibás hiszen lehuzott csatinál is ugyanez a jelenség annyi különbséggel, hogy "szakadásnál" -40 fok a vizhőfok de ugyanúgy felugrik néha 139re, szerintem valahol zárlatos lesz a 2 szál vezeték, jó lenne egy kapcs. rajz mert már lett volna rá szükség máskor is..
GTPeti15-07-2013 18:31:01 // 45487
Ha lehúzod és nem megy a vízhőfokmérő, akkor megtaláltad a hibás/kontaktos szenzort.
(Kivéve, ha a 139 fokot MES-sel olvastad ki és nem a műszeren olvastad le.)
(Kivéve, ha a 139 fokot MES-sel olvastad ki és nem a műszeren olvastad le.)
VMate15-07-2013 16:43:42 // 45486
Ha lehuzom akkor a vizhofokmero se megy, ezrt gondoltam h csak 1 szenzor van, es hol van a masik ?
GTPeti14-07-2013 23:51:26 // 45485
"ha lehúzom a vizhőfokmérő csatit ugyanez a jelenség tehát nem a szenzor rossz"
De. Mert kettő szenzor van. Te valószínűleg a motorvezérlőét húztad le. (Ennek valószínűleg nem örült és egy eltárolt hibakóddal díjazta.)
De. Mert kettő szenzor van. Te valószínűleg a motorvezérlőét húztad le. (Ennek valószínűleg nem örült és egy eltárolt hibakóddal díjazta.)
VMate14-07-2013 21:40:04 // 45484
Sziasztok, adott egy 159, 1.9jtd 8v, "ingadozik" a vízhőfok, ami azt jelenti, hogy amikor melegszik a motor gondol egyet és 139 fokot érzékel az ecu, meg persze össze vissza, ha lehúzom a vizhőfokmérő csatit ugyanez a jelenség tehát nem a szenzor rossz, ha valaki talákozott ilyennel jelezze, de ha tud valaki segíteni kapcs. rajzot hol találok azt is szívesen fogadnám. Köszönöm
GTPeti14-07-2013 11:48:16 // 45483
156 topic 140092. ;)
szasza(SW)14-07-2013 11:31:01 // 45482
Sziasztok!
Nincs valakinek 156 hoz ablaktörlő elektromos kapcsolási rajza?A problémán a két lassú fokozat nem megy.A végállás se.Kicseréltem a motoron a vezérlő egységet,de a hiba még mindig fent áll.Azt kéne kiderítenem a fokozatokhoz van-e külön relé vagy biztosíték.Nem akarok mindent kicserélni fölöslegesen.Aki tud segítse akár infóval is.Köszi!
Nincs valakinek 156 hoz ablaktörlő elektromos kapcsolási rajza?A problémán a két lassú fokozat nem megy.A végállás se.Kicseréltem a motoron a vezérlő egységet,de a hiba még mindig fent áll.Azt kéne kiderítenem a fokozatokhoz van-e külön relé vagy biztosíték.Nem akarok mindent kicserélni fölöslegesen.Aki tud segítse akár infóval is.Köszi!
atis_166jtd14-07-2013 11:06:46 // 45481
Én a múltkor olvassgattam mert nekem meg a bombát ajánlották a klimához és igazábol annyi a lényeg a kettö között hogy az az utasteret is tisztitja. Viszont abból sem az olcsó a jó. Kaptam próbára egy loctite-ot az állitolag elég jó.
Tavaly én habbal csináltam még két nap mulva is folyt belöle arrol nem is szolva hogy a belsö világitás elektronikávam bánta.
Tavaly én habbal csináltam még két nap mulva is folyt belöle arrol nem is szolva hogy a belsö világitás elektronikávam bánta.
pepegino14-07-2013 02:33:45 // 45480
Rápróbálok majd. Köszi a segítséget..
mgabor13-07-2013 22:56:26 // 45479
az ár a kétgombos alfa kulcsé- a megadott címen érdemes érdeklődni előtte, van-e épp készleten
mgabor13-07-2013 22:51:00 // 45478
www.kulcsmasolas.com a gyári kulcs (én nem vittem semmit) programozva 39000ft lehet van jobb nem tudom, én oda mentem és nem bántam meg.
Arno16613-07-2013 22:37:43 // 45477
Ha valakit érdekel, 16db új INA (német, minőségi) hidrotőke van eladó.
TwinSpark-ba biztosan jó, ha másba kell utána kell nézzek. 46000HUF mindösszesen.
Esetleg 8-8 bontásban is oda tudom adni.
TwinSpark-ba biztosan jó, ha másba kell utána kell nézzek. 46000HUF mindösszesen.
Esetleg 8-8 bontásban is oda tudom adni.
theBanyai13-07-2013 18:01:41 // 45476
A nyers bicskakulcsot te vitted? Nekem univerzális központi zár vezérlőm van, azzal is elboldogul? Összegeket írhatnál mi mennyi! Köszi!
Zselé13-07-2013 16:55:11 // 45474
Sziasztok,
Hogy kell kiszedni a jobb első fényszóró izzó (h7) drótkengyelét? A kengyel jobb oldala kijött könnyen, de a bal oldalára ötletem sincs, még a végét sem találom.
Egy rajz jól jönne, mert az e learnbe nem találtam
Hogy kell kiszedni a jobb első fényszóró izzó (h7) drótkengyelét? A kengyel jobb oldala kijött könnyen, de a bal oldalára ötletem sincs, még a végét sem találom.
Egy rajz jól jönne, mert az e learnbe nem találtam
mgabor13-07-2013 16:52:58 // 45472
Olvastam a régebbi hozzászólásokban, hogy van akinek a távirányító már csak teljesen a kocsi mellől működik, és nincs ötlete. Nos az enyém is ilyen volt. Itt próbáltam keresni megoldást, de nem találtam....elemet cseréltem, de nem használt. A kocsihoz én egy kulcsot kaptam annak a távirányítója viszont csak a kocsiban működött kívülről már nem. De egy kulcs merész dolog,( főleg ha elveszik) így beterveztem veszek még egyet. Pápán van egy kulcsos,aki minden kocsira tud pótkulcsot csinálni, többen ajánlották is, ezért kocsikáztam egyet.. Kb 20 perc alatt kulcs kód nélkül is. kész volt az új kulcs. De a lényeg mivel a gyári új kulcsnak borsos ára van így grátisz programozták újra a régi kulcsomat... Egy szó mint száz a régi kulcs ujra akár 10 m-röl nyitja a kocsit.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
480
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?