Forum >> Giulietta
Jimmi T.08-09-2018 07:54:30 // 10384
elektromos szerelő megforrasztotta a kábelt valahol és elmúlt
Deka07-09-2018 19:11:16 // 10383
Szia! Nekem volt ilyen problémám. Kábel csere lett a vége.10-11e Ft-os tétel.
poteka07-09-2018 15:25:37 // 10382
Nekem is ilyen, illetve nagyon ritkán olyat is csinál, hogy az istennek sem áll le a hátsó ablaktörlő. Olyankor indítok egy hátsóablak-mosást, ami szintén elindítja a törlést és utána le is áll. Volt vezetékszakadásom is a hátsóajtó kötegében, de annak megforrasztása nem oldotta meg a problémát, ezért valamiféle végálláskapcsoló megszorulására, vagy érzékelő koszosodására gyanakodtam. A néhány oldalról a motorba fújt WD-40 nem oldotta meg, a szegecselt motort meg nem akartam lefúrni.
Eltöltöttem néhány órát külföldi fórumok olvasgatásával (erratic rear wiper giulietta), többeknél jelentkezett ez a probléma úgy, hogy más tünet nem volt. Aki gariban megnézette, annál volt, hogy cseréltek motort, de legtöbbször nem oldotta meg a dolgot.
Valamiféle vezérlőcomputert gyanúsítottak meg végül, ami okozhatja a problémát, de annak cseréje horror drága, úgyhogy a legtöbben megbékéltek vele, én is.
Vagy nem használom a hátsóablak-törlést, vagy ha igen, akkor a dugóban azzal töltöm az időt, hogy megpróbálom valamelyik oldalon minél vízszintesközelibb állapotban megállítani.
Bosszantó, mert az első ablaktörlő tökéletesen működik és ezt a funkciót már az 1984-es Trabantom is tudta megbízhatóan, de annyira meg nem gáz, hogy pénzt és időt áldozzak rá. Ha neked mégis megoldódik valami egyszerű módon, ne tartsd magadban :).
Eltöltöttem néhány órát külföldi fórumok olvasgatásával (erratic rear wiper giulietta), többeknél jelentkezett ez a probléma úgy, hogy más tünet nem volt. Aki gariban megnézette, annál volt, hogy cseréltek motort, de legtöbbször nem oldotta meg a dolgot.
Valamiféle vezérlőcomputert gyanúsítottak meg végül, ami okozhatja a problémát, de annak cseréje horror drága, úgyhogy a legtöbben megbékéltek vele, én is.
Vagy nem használom a hátsóablak-törlést, vagy ha igen, akkor a dugóban azzal töltöm az időt, hogy megpróbálom valamelyik oldalon minél vízszintesközelibb állapotban megállítani.
Bosszantó, mert az első ablaktörlő tökéletesen működik és ezt a funkciót már az 1984-es Trabantom is tudta megbízhatóan, de annyira meg nem gáz, hogy pénzt és időt áldozzak rá. Ha neked mégis megoldódik valami egyszerű módon, ne tartsd magadban :).
otci07-09-2018 11:02:54 // 10381
Szabolcs 15905-09-2018 06:26:05 // 10380
Zoli6701-09-2018 20:15:37 // 10379
Youtube, how to remove door panel from Giulietta
Ezen a videón láthatod
Ezen a videón láthatod
István00201-09-2018 17:16:40 // 10378
Kiakadt a kilincsem a vezető oldalon belül. Nem tört le, csak kiakadt. Hogy tudom leszedni a burkolatot, hogy hozzá férjek?
osee_selespeed31-08-2018 21:33:13 // 10377
Sziasztok! Giulietta vásárlás előtt állok, ha sikerül végre megfelelőt találnom. Sajnos legtöbb, ami tetszik magánszemélynél található. Ezért már vétel előtt szeretnék valami diagnosztikai eszközt vásárolni.
Használ valaki valami mobilost a Giuliettájához? Számítógépre van már ECUScan-em. De sajnos nincs az autóhoz való adapterem, csak a sima Vagkkl. Ezért inkább valami hordozható megoldást keresek.
Köszi!
Használ valaki valami mobilost a Giuliettájához? Számítógépre van már ECUScan-em. De sajnos nincs az autóhoz való adapterem, csak a sima Vagkkl. Ezért inkább valami hordozható megoldást keresek.
Köszi!
poteka27-08-2018 10:02:28 // 10376
Viszont van hozza kozepresz, felujithato a turbo, 80k a komplett felujitas a Ferrykernel, szoval ez onmagaban nem tragedia.
A hutorendszert is erdemes megnezni, a sok muanyag csatlakozo es a meleg miatt sok helyen ereszthet a rendszer. Raadasul a vizhofokmero nagyon keson szol, mivel 70 es 105-110 fok kozott ugy all 90 fokon a mutato, mintha odaszogeztek volna.
Emiatt a bemelegitesre is nehez figyelni. En tervezem, hogy valahogy kiszedek belole egy olajhomersekletet, az sokkal hasznosabb.
Az olajcsere minosege es surusege nagyon fontos. Ha betartottak rajta a 35 ezres gyari eloirast, akkor inkabb nezz egy masikat.
A hutorendszert is erdemes megnezni, a sok muanyag csatlakozo es a meleg miatt sok helyen ereszthet a rendszer. Raadasul a vizhofokmero nagyon keson szol, mivel 70 es 105-110 fok kozott ugy all 90 fokon a mutato, mintha odaszogeztek volna.
Emiatt a bemelegitesre is nehez figyelni. En tervezem, hogy valahogy kiszedek belole egy olajhomersekletet, az sokkal hasznosabb.
Az olajcsere minosege es surusege nagyon fontos. Ha betartottak rajta a 35 ezres gyari eloirast, akkor inkabb nezz egy masikat.
Golyszi27-08-2018 08:27:11 // 10375
Szia, ha a párodnak lesz, Te ne vezed, mert nem akarsz kiszállni :)
Kérdésedre referálnék. Tipikus Giulietta problémák. Amit érdemes plusszba figyelni, hogy milyen volt az olajcsere. Évente minimum 1x (10k-t nem meghaladva).
Nagyon melegedős motor, csatlakozók "jobban öregednek", érdemes átnézni.
Ha nem megfelelően használják a TB motort, hajlamos elfujni a turbót. Érdemes lediagolni, terhelés alatt, hogy a turbó képes leadni azt a teljesítményt, amit kikér a comp.
Kb ennyi ami plusz QV-re vonatkozik! Jól nézd meg őket! Én 1 éve vettem az enyém, akkor 10db-ot néztem meg!
Kérdésedre referálnék. Tipikus Giulietta problémák. Amit érdemes plusszba figyelni, hogy milyen volt az olajcsere. Évente minimum 1x (10k-t nem meghaladva).
Nagyon melegedős motor, csatlakozók "jobban öregednek", érdemes átnézni.
Ha nem megfelelően használják a TB motort, hajlamos elfujni a turbót. Érdemes lediagolni, terhelés alatt, hogy a turbó képes leadni azt a teljesítményt, amit kikér a comp.
Kb ennyi ami plusz QV-re vonatkozik! Jól nézd meg őket! Én 1 éve vettem az enyém, akkor 10db-ot néztem meg!
Zoli6725-08-2018 11:08:47 // 10374
Az enyém elmúlt 4 éves(78000km), most tört le a bal első belső kilincs.
Más baja nem volt. Az olajcsere intervallumot feleztem, gyári
Olajat és Mann szűrőket használok. Gyertya csere 60ekm után.Most cseréltem szíjakat, görgőket és vízpumpát. Napi forgalomban, autópályán használom, így a futóművel sem volt gondom. 150 tempomattal 10-10,5 a fogyasztás.én nagyon szeretem😀
Más baja nem volt. Az olajcsere intervallumot feleztem, gyári
Olajat és Mann szűrőket használok. Gyertya csere 60ekm után.Most cseréltem szíjakat, görgőket és vízpumpát. Napi forgalomban, autópályán használom, így a futóművel sem volt gondom. 150 tempomattal 10-10,5 a fogyasztás.én nagyon szeretem😀
Larini25-08-2018 07:19:37 // 10373
Tisztelt Urak!
QV vásárlás előtt állok.(a drágámé lesz) Van esetleg valami, amire illik odafigyelni?
QV vásárlás előtt állok.(a drágámé lesz) Van esetleg valami, amire illik odafigyelni?
Öcsi22-08-2018 21:16:54 // 10372
Meg volt az EGR fedél csere. 15.-én vittem Miskolcra, 16.-án hozták haza. Egy 20-as volt a munkadíj. A fedelet már rég megvettem Erhardtól. Amíg beértem a szerelőhöz nem fogyott egy csepp víz sem, hajszálrepedés volt, a fedélen látszott, hogy nedves.
Csöri22-08-2018 21:07:00 // 10371
Én ebből a csomagtér átvezető kábelt emelném ki. A többit nem nevezném gyakran előforduló hibának.
poteka22-08-2018 11:01:50 // 10370
Akkor lehet, hogy nekem is kevés benne az anyag, azért rendetlenkedik. De mondjuk másfél éve van nálam, előtte a számlákban nem sok nyomát láttam klímatöltésnek, szóval lehet, hogy a gyári töltet eddig kitartott, szóval ezt nem venném hibának.
A csomagtartófedélbe nekem is megvolt a szakadás, a kilincs helyett pedig a komplett vezetőoldali kárpit szakadt le. Az ajtóbehúzót tartó két csavarról szakadt le a műanyag idom, de ezt epoxival beragasztott műanyag persellyel javítottam saját kezűleg.
Szóval nekem inkább olyan hibáim voltak, ami ritkán fordul elő, pl. olajpumpa....
A csomagtartófedélbe nekem is megvolt a szakadás, a kilincs helyett pedig a komplett vezetőoldali kárpit szakadt le. Az ajtóbehúzót tartó két csavarról szakadt le a műanyag idom, de ezt epoxival beragasztott műanyag persellyel javítottam saját kezűleg.
Szóval nekem inkább olyan hibáim voltak, ami ritkán fordul elő, pl. olajpumpa....
István00221-08-2018 21:00:06 // 10369
Érdekes, nekem is csinálta ugyan ezt. Klíma feltöltéssel megszűnt viszont a hiba.
Lassan írhatnánk "Giulietta gyakran előforduló hibák" listát:
- EGR szelepfedél
- ABS és kerék érzékelő kábel szakadás
- Csomagtartó kábel szakadás
- Kilincs törés
- Klíma
Lassan írhatnánk "Giulietta gyakran előforduló hibák" listát:
- EGR szelepfedél
- ABS és kerék érzékelő kábel szakadás
- Csomagtartó kábel szakadás
- Kilincs törés
- Klíma
poteka21-08-2018 19:33:45 // 10368
Pontosítanék, mert most ismét prímán hűt. Kicsit nyomoztam, hogy akkor most mi van. Szóval igazából az a tünet, hogy egy bizonyos külső hőmérséklet fölött csak egy bizonyos idő után kapcsol be, mintha "túl melege lenne".
Ez normális? Eddig nem volt ilyen gond, illetve nem tapasztaltam ezt. Jellemzően napon hagyott autónál fordult elő most néhányszor a napokban.
Ez normális? Eddig nem volt ilyen gond, illetve nem tapasztaltam ezt. Jellemzően napon hagyott autónál fordult elő most néhányszor a napokban.
poteka21-08-2018 19:10:38 // 10367
sziasztok Urak,
Tudtok mondani megbízható autóklímást Budapesten, akinél voltatok már (tovább egyenlő látott már Alfát)?
Néhány nap alatt elgyengült a klímám, tegnap még nagy sokára bekapcsolt, ma már egyáltalán nem, gondolom nyomásvesztés miatt már nem indul el a kompresszor. Remélem, csak fel kell tölteni.
Tudtok mondani megbízható autóklímást Budapesten, akinél voltatok már (tovább egyenlő látott már Alfát)?
Néhány nap alatt elgyengült a klímám, tegnap még nagy sokára bekapcsolt, ma már egyáltalán nem, gondolom nyomásvesztés miatt már nem indul el a kompresszor. Remélem, csak fel kell tölteni.
Zoli6721-08-2018 18:14:55 // 10365
Nem nyílt ki ma a tanksapka fedél az előző autómon.Valakinek volt már ilyen?
KrTibi19-08-2018 17:00:03 // 10364
A visszapillantó borításával jártam így. Fényezve lett, de az sokkal kisebb darab, nem fájt annyira. Lehet foltban javítani, és utána összepolírozni, de ilyen szembetűnő helyet ne, mert nem lesz tökéletes. Legalább lakkozni teljes elemet kell. Plusz szívás a matricarendszám...
Próbáld meg garanciában.
Próbáld meg garanciában.
zgi52118-08-2018 19:14:19 // 10363
2eves autonal ez boven garis hiba , sztem ne te old meg!
Kavics ilyet mem csinal.
Kavics ilyet mem csinal.
Zolibácsi18-08-2018 16:55:51 // 10362
Ha már nagyobb helyen lejon a lakk én akkor újra fenyeztetnem, de fotó előtte fotó utána hogy lassak nem törött volt
vzsiros18-08-2018 15:49:43 // 10361
Fényezve még semmi nem volt a kocsin, ez tuti :), kavics az mondjuk valószínű.
Vajon ezt lehet valami útonmódon javítani az egész elem festése nélkül? :O senki sem fogja elhinni nekem, ha egyszer eladnám, hogy nem törtem :(
Vajon ezt lehet valami útonmódon javítani az egész elem festése nélkül? :O senki sem fogja elhinni nekem, ha egyszer eladnám, hogy nem törtem :(
Zolibácsi18-08-2018 15:42:51 // 10360
Lehet hogy kavicsot kaptál már régebben és ennyi idő kellett neki hogy meginduljon
Zoli6718-08-2018 15:37:53 // 10359
Nekem már a 3. Gium van de ezzel a hibával nem találkoztam.Lehet, hogy fújva volt már valamiért? Sajnos műanyag elemet kevesen tudnak tisztességesen/ tartósan fényezni.
vzsiros18-08-2018 14:47:08 // 10358
már előre fázom, meglátja apám ,megint jön a "szarolaszozás" :( - pedig olyan jól működött minden, eddig minden szuper volt - most meg itt van, ilyen idős kocsinál ez kb megbocsáthatatlan, szerintem :(
vzsiros18-08-2018 14:45:19 // 10357
Zoli6717-08-2018 17:03:36 // 10356
KrTibi17-08-2018 11:43:25 // 10355
Itthon is kapni ilyet:
Kilincs
'16 januári gyártás az enyém, rücsis a műanyag mögötte. Remélem tényleg javítottak az anyagminőségen is.
Kilincs
'16 januári gyártás az enyém, rücsis a műanyag mögötte. Remélem tényleg javítottak az anyagminőségen is.
Kazes☻17-08-2018 10:17:58 // 10354
Megesik... ;)
Bettesp17-08-2018 10:16:17 // 10353
'12-es
A gyári kárpit a kilincs mögött mind2 oldalon sima, gumiborítású volt. AZ újak már mind "rücsis" műanyagok most. Remélem valamifél "improve" folyamat része a változás :)
A gyári kárpit a kilincs mögött mind2 oldalon sima, gumiborítású volt. AZ újak már mind "rücsis" műanyagok most. Remélem valamifél "improve" folyamat része a változás :)
Zoli6716-08-2018 20:52:20 // 10351
Hát ez rossz hír, milyen évjáratú az autód?
Ha ezt tudom rendelhettem volna kevlár mintázatú vagy piros betéttel is, ha utána egyszer a jobb is cserés lesz.☺
Remélem tényleg javítottak rajta valamit az olasz mérnökök.
Ha ezt tudom rendelhettem volna kevlár mintázatú vagy piros betéttel is, ha utána egyszer a jobb is cserés lesz.☺
Remélem tényleg javítottak rajta valamit az olasz mérnökök.
Piritu - 1.000.00016-08-2018 20:49:33 // 10350
Ezek szerint öregszem :-((
Piritu - 1.000.00016-08-2018 20:48:35 // 10349
Pedig már évek óta hirdet itt is. Most épp az Adok-veszek 4. hirdetője. Néha bont null km-es autókat is...
Kazes☻16-08-2018 20:42:37 // 10348
Na, ugye... és van még más(nak) is! ;)
Bettesp16-08-2018 20:39:42 // 10347
Új kárpitokon azt vettem észre, hogy a kilics mögötti fekete műanyag rész nem gumi-, hanem rücsis borítást kapott. Lehet hogy semmit nem jelent, én viszont bízom benne, hogy ez már valami új széria jele lehet esetleg, ahol már jobban figyeltek az anyagminőségre.
Zoli6716-08-2018 20:39:32 // 10346
Sajnos Őt nem ismerem, szervízben 110e lett volna, ebayről rendeltem gyári újat olaszból, 250 EUR volt. Bontott 100-150 EUR, vagy 25e itthon, de azt nem akartam hátha 2 hét múlva az is a kezemben marad.
Bettesp16-08-2018 20:36:06 // 10345
Szia,
Tavaly cseréltem a vezetőoldalit, most pár hete a jobboldalit... :/
Tavaly cseréltem a vezetőoldalit, most pár hete a jobboldalit... :/
Piritu - 1.000.00016-08-2018 20:35:42 // 10344
Tényleg volt, csak biqci volt a szenvedő alany.
Piritu - 1.000.00016-08-2018 20:28:03 // 10343
Szerintem Phonnak lett volna jóval kevesebbért is.
Zoli6716-08-2018 20:23:26 // 10342
Holnap készítek képet és felteszem. Egyszerűen megérkeztem a munkahelyemre, nyitottam az ajtót és a kezemben maradt.Lényegében majdnem tőben tört el. Komplett ajtókárpitot kellett rendelni.....százezres történet.Egyébként én úgy emlékszem, mintha Jimmy T-nek és még valakinek már letört. Úgy látszik elfáradt, vagy anyaghibás volt.Egyébként ennyi pénzért lehetne szálcsiszolt alu is.
Kazes☻16-08-2018 20:19:44 // 10341
De valakinek mintha már lett volna, úgy rémlik... aztán meg ki tudja, ha még itt van, hátha jelzi. :)
Piritu - 1.000.00016-08-2018 20:05:21 // 10340
Az meg hogyan? Mi törött el?
Nem is emlékszem hasonlóra itt az Amore-n. Fényképed nincs róla?
Nem is emlékszem hasonlóra itt az Amore-n. Fényképed nincs róla?
Zoli6716-08-2018 20:04:03 // 10339
Ha valaki vezet meghibásodási statisztikát a Giu-ról, akkor a vezetőoldali belső ajtónyitó töréshez húzzon egy strigulát. Nem jól kezdődött a nap...
Bazsika89816-08-2018 10:10:00 // 10338
Kedves Cartásak !
Ha valaki esetleg tudna segìteni mi lehet a gond.
Klimaból eltünt a gáz illetve csekelyre csökkent a mennyisége.
Tavaly kezdödött hol hút a klima hol nem java reszt a nagy melegbe kezdte el csinalni.
Elvittemem klímáshoz első nem tudta tölteni mert állìtolag nem tudja pontosan mennyi gáz megy bele, és szét durranhatnak a csövek nyomasprobán nincs szivargas.Elvittem egy másik klimáshoz akik feltöltötték minden rendben nem szivárog.jól hűt állìtásuk szerint viszont néha leáll 22.000ft és ugyan úgy szar a klimám 30fok felett leáll.
Üdv B
Ha valaki esetleg tudna segìteni mi lehet a gond.
Klimaból eltünt a gáz illetve csekelyre csökkent a mennyisége.
Tavaly kezdödött hol hút a klima hol nem java reszt a nagy melegbe kezdte el csinalni.
Elvittemem klímáshoz első nem tudta tölteni mert állìtolag nem tudja pontosan mennyi gáz megy bele, és szét durranhatnak a csövek nyomasprobán nincs szivargas.Elvittem egy másik klimáshoz akik feltöltötték minden rendben nem szivárog.jól hűt állìtásuk szerint viszont néha leáll 22.000ft és ugyan úgy szar a klimám 30fok felett leáll.
Üdv B
AlfaWatch14-08-2018 23:17:43 // 10337
Sziasztok!
Ma voltam Budaörsön az elso szervizen. Olaj, olajszuro leg- es pollenszuro csere volt. 15e kmtol elobb vittem el.
Nagyon korrektek voltak, koszonet erte!
Blogban irok majd reszletesebben!
Ma voltam Budaörsön az elso szervizen. Olaj, olajszuro leg- es pollenszuro csere volt. 15e kmtol elobb vittem el.
Nagyon korrektek voltak, koszonet erte!
Blogban irok majd reszletesebben!
zgi52114-08-2018 07:54:18 // 10336
David | Centocinquantanove13-08-2018 14:49:53 // 10335
Üdv Hölgyek és Urak!
Költözés miatt közelebb került a lakóhelyem a munkahelyemhez, ezért az 1.9 JTD 8V 159-esemet kénytelen kelletlenül benzines 159-re vagy Giuliettára cserélném, természetesen érték egyeztetéssel.
Aki megbízható, rendszeresen karbantartott, szó szerinti dédelgetett dízel 159-re váltana, kérem hogy keressen privátban. Főleg csere érdekelne egyelőre!
Költözés miatt közelebb került a lakóhelyem a munkahelyemhez, ezért az 1.9 JTD 8V 159-esemet kénytelen kelletlenül benzines 159-re vagy Giuliettára cserélném, természetesen érték egyeztetéssel.
Aki megbízható, rendszeresen karbantartott, szó szerinti dédelgetett dízel 159-re váltana, kérem hogy keressen privátban. Főleg csere érdekelne egyelőre!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
693
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas






