Forum >> 159
Ricsi 14727-01-2014 14:29:00 // 46782
	Üdv mindenkinek! 159 tulaj lettem 2.4 Jtdm :)! Keresnék rá 17-es felnit teli gumi részére, mert csak nyarit kaptam... :S!
	
Alfonis27-01-2014 13:49:56 // 46781
	Kopog? Varj vele mig elmulik. :D megvetel utan par hettel nekem nyikorgott vmi hatul egy het alatt elmult. Majd a jobb oldalon elso ajtoba vagy hatsoba zorgott vmi uthibaknal. Azis elmult mondjuk az par honapig. Jobb hatso kerek kopogott apro uthibakon tipikus stab rud hiba elv. Azis elmult. :D ellenoriztem stab palcat mikor kopogott akkor kicsit lotyogott de mar fix. :D ido hianyaban nem tudtam foglalkozni veluk de mind megjavult. :D szerencsemre :D
	
Béci Ɨ|ѯ27-01-2014 11:29:05 // 46779
	Nekem volt ilyen hibám a Grande Puntomnál. Pont ugyanezeket a hibákat dobálta. Ott a féklámpa kapcsoló volt hibás. Filléres alkatrész...
	
.......................27-01-2014 11:16:13 // 46778
	mit cseréltél eddig?
	
.......................27-01-2014 11:14:20 // 46777
	a kuplung pedál kapcsoló kontakthibás,
igy amikor kellene a hill holder (mert úgy döl az autó)
akkor pont a kuplung kinyomásakor jelzett ugye?
	
igy amikor kellene a hill holder (mert úgy döl az autó)
akkor pont a kuplung kinyomásakor jelzett ugye?
Szabolcs 15927-01-2014 10:58:04 // 46776
	Vagy mär nem is Tudom mit kène cserèlnem lassan Az egèsz futòmü ûjj elöl ,halkabb lettt a kopogäs de nem szünt meg :( :(
	
Szabolcs 15927-01-2014 10:45:42 // 46775
	Torony csapägy ki cserèlve de a kopogäs még maradtt :( :( sajna következö axiäl csuklo lesz
	
Liquid26-01-2014 22:27:43 // 46774
	melyiket mész megnézni?
	
Ricsi 14726-01-2014 22:25:24 // 46773
	Nekem egyszer csinálta ugyanezt a 147-em, akkor is ilyen hirtelen jött a nagy hideg, az autó viselkedése, irányíthatósága megváltozott, nem jó irányba... aztán mentem kb 4 km-t, leállítás-újraindítás és az autó megjavult, utána soha többet nem csinálta.
	
Ricsi 14726-01-2014 22:20:41 // 46772
	Jó estét :)! Holnap megyek megnézni egy 2.4-es 159-et. A segítségeteket szeretném kérni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kellene figyelnem az autó átnézésénél?
	
Nexus626-01-2014 21:46:04 // 46771
	Szerintem még gyári. És lehet hogy nem tetszett neki ez a hirtelen hideg.
	
Tibcsi16626-01-2014 21:42:22 // 46770
	Ha gyári akksid van, akkor az kb. mostanában fog meghalni (4-5 év)
	
Nexus626-01-2014 21:42:18 // 46769
	Azt próbáltam, de nem segített.
	
Nexus626-01-2014 21:41:24 // 46768
	Köszi és üdv!
	
Tibcsi16626-01-2014 21:40:08 // 46767
	Üdv a csapatban !!
	
Tibcsi16626-01-2014 21:38:47 // 46766
	Ilyenkor azt kell csinálni, hogy alapjárat 5 percig majd motor leállít - beindít, és minden megy ismét. Nekem 1szer volt ilyen. Még amikor a gyári aksi volt benne.
	
Nexus626-01-2014 21:33:26 // 46765
	Hm,ez logikusan hangzik. Köszi szépen! Lehet hogy már régi az akksim, érdemes lesz megnéznem.
	
Erhard 242 (Pure Energy)26-01-2014 21:26:30 // 46764
	ha kevés a feszkó az akkuban akkor írja mivel ezek külön kapják a pozitív tápot ...mire leértél már töltött annyit a generátor
	
Nexus626-01-2014 21:22:28 // 46763
	Sziasztok, 
159 1.9 JTDM-em van és érdeklődnék hogy tapasztalt-e valaki hasonló hibát.:
Az történt hogy a hétvégén beütemeztem egy jó kis hegyi túrát, szépen felmentem a csúcsra, remekül teljesített a gép. Ott aztán állt az autó kb 2 órát míg túráztam, majd kezdett besötétedni, jó nagy hó lett az úton, egy része pedig teljesen le is fagyott a nagy hideg miatt. Ahogy aztán elindultam lefelé, kb 15 méter után 3 hibaüzi: ABS unavailable, VDC unavailable, Hill Holder unavailable. Nem túl bíztató. Mivel elég para volt a helyzet, illetve az útviszonyok, kénytelen voltam hóláncot rakni. Ahogy lejöttem a hegyről, szinte abban a pillanatban egy csapásra visszajött minden :)
Tapasztalt már valaki ilyen hibát és mi állhat mögötte? Gondolom valami ABS szenzor meghibásodás lehet..? Nem a legjobb pillanatban csinálta.
Köszi előre is!
	
159 1.9 JTDM-em van és érdeklődnék hogy tapasztalt-e valaki hasonló hibát.:
Az történt hogy a hétvégén beütemeztem egy jó kis hegyi túrát, szépen felmentem a csúcsra, remekül teljesített a gép. Ott aztán állt az autó kb 2 órát míg túráztam, majd kezdett besötétedni, jó nagy hó lett az úton, egy része pedig teljesen le is fagyott a nagy hideg miatt. Ahogy aztán elindultam lefelé, kb 15 méter után 3 hibaüzi: ABS unavailable, VDC unavailable, Hill Holder unavailable. Nem túl bíztató. Mivel elég para volt a helyzet, illetve az útviszonyok, kénytelen voltam hóláncot rakni. Ahogy lejöttem a hegyről, szinte abban a pillanatban egy csapásra visszajött minden :)
Tapasztalt már valaki ilyen hibát és mi állhat mögötte? Gondolom valami ABS szenzor meghibásodás lehet..? Nem a legjobb pillanatban csinálta.
Köszi előre is!
☻SKULL☻26-01-2014 20:12:16 // 46762
	Légy üdvözölve!  nagyon jó választás :o)
	
Liquid26-01-2014 19:59:20 // 46761
	Üdv itt! :) Sok boldog kilométert! :)
	
mzo26-01-2014 18:33:35 // 46760
	Neeem is!  
(Na jó egy kicsit) :-D
	
(Na jó egy kicsit) :-D
Shadin26-01-2014 17:41:30 // 46759
	Ez klikkesedés/részrehajlás/elfogultság :-D
@Viktor! Használd egészséggel! Üdv a 159-esek között!
	
@Viktor! Használd egészséggel! Üdv a 159-esek között!
mzo26-01-2014 17:34:13 // 46758
	Oh Q-tronic akkor légy duplán is üdvözölve általam itt az 59-esek táborában! :)
	
vzsiros26-01-2014 17:21:04 // 46757
	Autó: 159, 1.9 JTDm, 150 pacis, Q-Tronic, SW - ezüstmetál, 6 éves, 90ezer km-el - németországból. Bőrös. Személyre szólóan nekem behozva, ismerős autóbehozatallal foglalkozó vállalkozó által. Holnap csinálok képeket. Gyönyörű.
	
Shadin26-01-2014 17:15:19 // 46756
	:-D
	
Dömpi (il dottore)26-01-2014 17:04:50 // 46755
	hol vetted?
	
Piritu - 1.000.00026-01-2014 16:58:39 // 46754
	Nem élnék vele, de legalább kiderült, hogy újra él az Amorés email cím! :-))
	
Chianti26-01-2014 16:47:22 // 46753
	Szeva! Üdv a fedélzeten! Sok sok élvezetes és balesetmentes km-t, meg jó egészséget kívánok a verdához! Amúgy  sedan, vagy SW...fotót kérünk!!!
	
Shadin26-01-2014 15:22:22 // 46751
	Ezúton kérek elnézést minden kedves Alfás cartárstól, megszaladt a kezem a Dropbox-omban és küldtem pár meghívót. Aki él vele annak köszi, akit zavartam, még1x bocsi :-)
	
droberto26-01-2014 14:58:41 // 46749
	Ergo tényleg az ECU szoftvere más.
	
droberto26-01-2014 14:56:35 // 46748
	
	
GTPeti26-01-2014 13:54:20 // 46747
	Bobby, ha most 1:1-ben addig forog az önindító, amíg nyomod, akkor könnyen lehet, hogy csak később jött hozzá egy hw-figyelőkapcsolás. Ez meglehet, a kapcsrajz alapján lehetne eldönteni. (Bár ha az ECU-n belül történt módosítás, azt nem.)
	
droberto26-01-2014 13:51:27 // 46746
	Igen, ezt az AlfaOwner-en is többen írják, meg itt is volt téma.
Bár nálam nincs észrevehető füst.
	
Bár nálam nincs észrevehető füst.
GTPeti26-01-2014 13:36:46 // 46745
	Mintha már láttam volna valahol a srácot. Tuti nem vmi VW-s találkozón, mert olyanon még én sem jártam. :)
	
Shadin26-01-2014 13:19:24 // 46744
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)26-01-2014 12:57:15 // 46743
	mivel más a motorvezérlő nehéz is lenne a teljes átjárás de annak cseréjével lehetne orvosolni a start gomb nyomogatását bár ha ezt zavar is bárkit csak szokás kérdése...
	
vzsiros26-01-2014 12:49:48 // 46742
	srácok, nyakig be van fagyva, meg a hó sem akar lemenni róla... :D majd ha kivakartam a téli bundájából fotózok - amúgy is illik fotókat felrakni az amore-ra... :D
amúgy rémisztő volt visszajönni Bp-re nyári gumival az "extrán jól takarított" 4es főúton tegnap este - de már pörgök a 16"-os felni garnitúra + téligumi beszerzésen
	
amúgy rémisztő volt visszajönni Bp-re nyári gumival az "extrán jól takarított" 4es főúton tegnap este - de már pörgök a 16"-os felni garnitúra + téligumi beszerzésen
Shadin26-01-2014 12:47:29 // 46741
	Valószínűleg a kettő együtt, mert az enyémen volt sw. frissítés 2012-ben és így is folyamatosan kell nyomni a gombot a beindulásig. Ez a motor sw.-t érintette, a "dashboard" vagy az "instrument" modul lehet érte a felelős amire nem volt frissítés. Nem átjárhatóak az évjáratok. A MY11-es fej sem fog soha működni teljes funkcionalitásában :-(
Miért ráz a hideg az sw. frissítéstől? Többeknek segített már indítási problémával kapcsolatban.
	
Miért ráz a hideg az sw. frissítéstől? Többeknek segített már indítási problémával kapcsolatban.
'''''26-01-2014 12:42:28 // 46740
	Üdv itt! Képeket én is hiányolom!
	
droberto26-01-2014 12:39:30 // 46739
	Gratula hozzá. :)
Fotó?
	
Fotó?
vzsiros26-01-2014 12:37:32 // 46738
	Megvan az új autóm, 159-es - egy álom ez a kocsi ;-)
	
'''''26-01-2014 12:31:15 // 46737
	Rövid táv utáni leállítás és utána indítás után nekem is nehezen indul.Nagyon füstölve és nehezen ugrik be.Nekem a Kollár féle átírás után kezdte el.
A turbó csere miatt valószínű megint más progi kell.Akkor kiderül,hogy nálam tényleg a progi miatt van-e.
	
A turbó csere miatt valószínű megint más progi kell.Akkor kiderül,hogy nálam tényleg a progi miatt van-e.
droberto26-01-2014 12:18:22 // 46736
	A másik dolog, hogy gondolkodtatok (vagy esetleg meg is tettétek) már azon, hogy facelift előtti vasat, utólag update-eljétek, hogy Start gombot ne kelljen nyomva tartani indításkor?
Elég lehet egy Start gomb csere, vagy szoftveres módosítás is szükséges?
	
Elég lehet egy Start gomb csere, vagy szoftveres módosítás is szükséges?
droberto26-01-2014 12:18:13 // 46735
	A másik (félmelegen nehezen indulós, sokáig tekerős) problémámmal kapcsolatban is keresgélek de egyenlőre még csak morzsákat találtam.
Adtatok már néhányan tanácsot, kutatatok, meg töröm a buksimat.
Amik szóba kerültek:
- Gyenge akkufesz. (Ezt kizárnám, mert az enyém új)
- Régi szoftver (Lehet, hogy segítene egy SW Update, de ez amolyan utolsó megoldás.)
- Izzítógyertyák (A hideg indítással nincs gond. Nyáron pedig sohasem csinálta. Ellenben a többszöri izzítás segít.)
- Főtengely jeladó. (Ennek hibájáról még nem hallottam 59-nél. Egyébként ennek hibája abban nyilvánul meg, hogy hidegen megy, melegen nem.)
Múlt héten csináltam egy diagot egy MES frissétés apropójaként, és érdekes hibát vettem észre: (P0340 - Fázisérzékelő
Camshaft position sensor circuit malfunction. Check sensor and wiring. - Azaz vezérmű tengely jeladó.) Egyébként a hiba nem volt már jelen. A bekövetkezés idejét pedig sajna nem rögzíti a motor vezérlő. :(
Ma elkezdtem újra olvasgatni a témában és itt is írogattak érdekeseket.
Írták a fentiek egy részét, de írtak újakat is:
- "Anti polution filter clogged - DPF tömődés hibaüzenet a műszefalon". Ezt nekem is írta már néha, akkor amikor indítózok és azt hiszem, hogy már elindult de leáll. Emlékeim szerint ez is akkor történt amikor félmeleg volt és sokáig kellett tekertetni, hogy induljon. Bár ez még azóta, hogy ez a nem indulás elhatalmasodott (tavaly szeptember óta) még nem fordult elő. - Ez kizárnám, mert szerintem ez okozat és nem ok. Máskülönben amikor a kiírások előfordultak a tömődés rendre 70% alatti volt. (Bár ez is részben csak egy számolt érték)
- Lehet, hogy mégse vezérmű, hanem főtengely jeladó?
- Elmászott a vezérlés. - Ezt kizárnám.
- Generátor - Ezt is kizárnám, mert 14,1 V a töltés, a nyugalmi feszültség meg bőven 12 V felett van. Továbbá az önindító fordulatszáma is szokványos.
	
Adtatok már néhányan tanácsot, kutatatok, meg töröm a buksimat.
Amik szóba kerültek:
- Gyenge akkufesz. (Ezt kizárnám, mert az enyém új)
- Régi szoftver (Lehet, hogy segítene egy SW Update, de ez amolyan utolsó megoldás.)
- Izzítógyertyák (A hideg indítással nincs gond. Nyáron pedig sohasem csinálta. Ellenben a többszöri izzítás segít.)
- Főtengely jeladó. (Ennek hibájáról még nem hallottam 59-nél. Egyébként ennek hibája abban nyilvánul meg, hogy hidegen megy, melegen nem.)
Múlt héten csináltam egy diagot egy MES frissétés apropójaként, és érdekes hibát vettem észre: (P0340 - Fázisérzékelő
Camshaft position sensor circuit malfunction. Check sensor and wiring. - Azaz vezérmű tengely jeladó.) Egyébként a hiba nem volt már jelen. A bekövetkezés idejét pedig sajna nem rögzíti a motor vezérlő. :(
Ma elkezdtem újra olvasgatni a témában és itt is írogattak érdekeseket.
Írták a fentiek egy részét, de írtak újakat is:
- "Anti polution filter clogged - DPF tömődés hibaüzenet a műszefalon". Ezt nekem is írta már néha, akkor amikor indítózok és azt hiszem, hogy már elindult de leáll. Emlékeim szerint ez is akkor történt amikor félmeleg volt és sokáig kellett tekertetni, hogy induljon. Bár ez még azóta, hogy ez a nem indulás elhatalmasodott (tavaly szeptember óta) még nem fordult elő. - Ez kizárnám, mert szerintem ez okozat és nem ok. Máskülönben amikor a kiírások előfordultak a tömődés rendre 70% alatti volt. (Bár ez is részben csak egy számolt érték)
- Lehet, hogy mégse vezérmű, hanem főtengely jeladó?
- Elmászott a vezérlés. - Ezt kizárnám.
- Generátor - Ezt is kizárnám, mert 14,1 V a töltés, a nyugalmi feszültség meg bőven 12 V felett van. Továbbá az önindító fordulatszáma is szokványos.
'''''26-01-2014 11:09:54 // 46734
	Jóképű,ugye? :-)
	
droberto26-01-2014 09:59:13 // 46733
	Ki ez a mókus? Olyan ismerős.
Csak nem Bobby Ewing dublőre? :)))
	
Csak nem Bobby Ewing dublőre? :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 





