Forum >> 159
David | Centocinquantanove25-08-2013 17:52:33 // 39849
Liquid kolléga tud elég olcsón szerezni, ismeri a forrásokat, nekem is tőle van! Igaz nem BT hanem sima USB, de szerintem megy neki mindkettő!
mzo25-08-2013 17:52:19 // 39848
Piritu - 1.000.00025-08-2013 17:52:11 // 39847
Most rendeltem, ezt.
Svéd25-08-2013 17:11:29 // 39846
Én is vennék interface-t,ha van valakinek felesleges.
Lexlutor25-08-2013 17:00:12 // 39845
Valamelyiken BT kód: 6789 vagy 5678. Nekem valamelyik ezek közül volt, de olvastam a neten 0000-ás kódot is. Elvileg más variáció nincs.
Lexlutor25-08-2013 16:48:09 // 39843
GTPeti25-08-2013 16:43:19 // 39842
Hogy nektek mi mindenetek van!!! :))
Lexlutor25-08-2013 16:42:06 // 39841
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:38:29 // 39840
Ne az alfánál nézd, hanem más típusoknál, olyannál, aminek hasonló a tömege.
Shadin25-08-2013 16:35:53 // 39839
Bármennyi notebookkal használhatod. 1234 a BT kód.
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:35:20 // 39838
azért kettesben a 3000 rpm kicsit durva, elég 3-ban 2500, vagy 4-ben 2500, és akkor még tempóban is maradsz.
GTPeti25-08-2013 16:33:53 // 39837
Lehet, akármennyire akarod. :)
Dömpi (il dottore)25-08-2013 16:33:42 // 39836
Tudom, de mi EU-ban I/100 km-ben. A km/l-re értettem, hogy nem sok értelme van.
Apám kint él Seattle-ban. Vele is "jókat" beszélgetünk a fogyasztásról, mikor ő mondja, hogy ennyit, meg annyit megy el 1 tank üzemanyaggal, én meg mondom, hogy enyit, meg annyit fogyaszt százon. K*rvára elbeszélünk egymás mellett. :)
Apám kint él Seattle-ban. Vele is "jókat" beszélgetünk a fogyasztásról, mikor ő mondja, hogy ennyit, meg annyit megy el 1 tank üzemanyaggal, én meg mondom, hogy enyit, meg annyit fogyaszt százon. K*rvára elbeszélünk egymás mellett. :)
mzo25-08-2013 16:32:01 // 39835
Shadin25-08-2013 16:25:59 // 39834
Nem találom ki kért használt első-alsó pajzsot, de a régim megvan...
Csabi25-08-2013 14:58:57 // 39832
Ha abszolút nincs, akkor a műszerfalon kivillan a töltés lámpa.
Ha alacsony a töltés azt csak úgy tudod, h rámérsz pl alapjáraton az akku saruira fogyasztók nélkül ~14V-nak kell lennie.
Ha alacsony a töltés azt csak úgy tudod, h rámérsz pl alapjáraton az akku saruira fogyasztók nélkül ~14V-nak kell lennie.
Csabi25-08-2013 14:56:03 // 39831
van egy utolsó tippem, de most már csak akkor írok a témában ha végre tényleg megoldódik...viszont erre megint kell várni egy évet mire nyár lesz ismét, a napokban 15fok volt nálunk reggel..olyan szépen indult mintha meleg lenne a motor
Norby25-08-2013 14:55:59 // 39830
Egy kérdés.
Honnan veszem észre, hogy nincs töltés?
Nem jelzi lámpa, de mintha merülne az aksi. Van egy bluetooth-os kiolvasóm és egy Torqe programom, ami nem mutat semmit a töltésnél.
Honnan veszem észre, hogy nincs töltés?
Nem jelzi lámpa, de mintha merülne az aksi. Van egy bluetooth-os kiolvasóm és egy Torqe programom, ami nem mutat semmit a töltésnél.
GTPeti25-08-2013 14:55:40 // 39829
Ebben maximálisan egyet értünk. Teljesen más felfogás a kettő.(Aki eleve eladásra tervez, logikusan csak azt csináltatja meg, amit muszáj. Ez nem baj, hanem különbség. Olyan, hogy preventív jelleggel cserélni valamit, valószínűleg nem játszik. Hogy van-e értelme... szerintem felesleges lenne erről most flamelni.)
Liquid25-08-2013 14:53:04 // 39828
Zsír
DrB25-08-2013 14:51:25 // 39827
Köszi, megkaptam a guminyomás táblázatot. De sajnos a méretem (225/45 R18) nincs benne. Googlizom utána, de eddig nem jártam sikerrel...
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:44:50 // 39826
magasnyomású?
Csabi25-08-2013 14:28:55 // 39825
Szívósor tuti nem, egyrészt mert nekem cserélték újra(módosítottra) gariban ,meg csak nyáron 20-25fok felett csinálja...ha ez lenne akkor 10fokban is kellene csinálnia.
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:21:22 // 39823
hm akkor mi lehet az egyenletlen alapjárat? szívósort lekötötted már a lapátokat próbáltad úgy? injektor hiba nagyon ritka ...
Shadin25-08-2013 14:11:00 // 39822
Onnan is tudni a regenerálást, hogy alapjáraton a turbónyomás az első osztás alatt áll egy kicsivel.
Csabi25-08-2013 14:10:35 // 39821
jaja, vagyis inkább úgy mondom , h amiért kicseréltem őket(nyári egyenetlen alapjárat az első indításkor) azt nem oldotta meg. De nem bántam meg sokkal szebben jár a motor, és egy darabig nem kell velük foglalkoznom:)
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 14:07:33 // 39820
hát hallod a druszámnak 580e km-ig nem tömődött el akkor ez sosem fog :) a z injektorok voltak feleslegesek?
mzo25-08-2013 14:02:41 // 39819
bocs most nézem csak nem DFP, hanem DPF :))
Csabi25-08-2013 13:58:07 // 39818
Az biztos, h nem csak egy üres doboz, mert bevilágítva a csőcsatlakozáson apró lyukakat lehet látni...
Csabi25-08-2013 13:56:53 // 39817
Elég sok...:) kormányművön és injektorokon (ami még ráért volna, nem az volt a gond) kívűl mást nem cseréltem, ami a fő alkatrészeket illeti :)
A karetergáz leválasztót meg azért cseréltem, mert én is azt gondoltam, h nem végzi jól a dolgát...
Egyébként biztos ez is eltud rakódni olajsárral és akkor ugyanaz lesz mint a BMW-k nél.
A karetergáz leválasztót meg azért cseréltem, mert én is azt gondoltam, h nem végzi jól a dolgát...
Egyébként biztos ez is eltud rakódni olajsárral és akkor ugyanaz lesz mint a BMW-k nél.
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:55:16 // 39816
Még a 156-ban szoktam a hosszú autópályás etapokon szórakozni vele. Az ember nem tud mit kezdeni az adatokkal. Jó játék, de egy idő után meguntam.
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:51:38 // 39815
Azért mielőtt szétkapod nézz körül a csomagtartóban! Főleg a pótkerék környékén. A Spidert már majdnem szétszedtem, aztán rájöttem, hogy csak a betekerhető vonószem szabadult el, és az kopogott a csomagtartó alján.
mzo25-08-2013 13:50:08 // 39814
És tényleg :)
mzo25-08-2013 13:49:43 // 39813
Örülök! :) Hogy a Km/liternek mi értelme az jó kérdés.... Biztos van a világnak olyan része ahol így számolják a fogysztást... :) Egyébként nekem pont ma regenerált a DFP-m. Egyszer csak azt tünt fel hogy a fogysztás felment 16-18 liter környékére. Egyből átváltottam manuális üzemmódba és kettesben kb 3.000 fordulaton haladtam vagy 10 percig az M0-áson. Mákom volt hogy pont arrafelé jártam... Aztán egyszer csak visszament a fogyasztás a normál szintre. Ennyi. Ezt leszámítva semmit nem tapasztaltam hogy dolgozna a DFP reg. hang ugyanaz volt nem kormolt nem lett lomha az autó. Ha csak ennyi az egész akkor ezzel megleszek. :)
Piritu - 1.000.00025-08-2013 13:46:21 // 39812
Az angolszászok mérföld/gallonban gondolkodnak...
Dömpi (il dottore)25-08-2013 13:28:06 // 39811
küldök e-mailt
Dömpi (il dottore)25-08-2013 13:27:45 // 39810
Újabban rugótörés szokott előfordulni, főképp SW-k-nél.
Dömpi (il dottore)25-08-2013 13:21:21 // 39809
Az imént megnéztem.
Valóban állítható a km/mi és tényleg, beállítható, hogy a fogyasztást l/100km-ben mutassa, vagy km/l-értékben.
Mellesleg az utóbbinak mi értelme lehet?
Valóban állítható a km/mi és tényleg, beállítható, hogy a fogyasztást l/100km-ben mutassa, vagy km/l-értékben.
Mellesleg az utóbbinak mi értelme lehet?
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2013 13:10:50 // 39808
van olyan fő alaktrész amit még nem cseréltél ki? :) ezt pl minek hogy szétvághasd? :D
Szabolcs 15925-08-2013 12:56:23 // 39807
üdv na valami el kezdett kopogni hátul a bal oldal felöl hallom mi szokott tönkre menni elöször menetstabilizátor ra tippelek
Piritu - 1.000.00025-08-2013 12:55:08 // 39806
Szerintem csak egy üres doboz, amiben le tud csapódni az olaj.
Piritu - 1.000.00025-08-2013 12:54:24 // 39805
Nem másoknak veszek autót eladásra. Olyat keresek, ami nekem kell és használom. De ez az én privát hülyeségem :-)
Piritu - 1.000.00025-08-2013 12:48:27 // 39804
Meggyőztél, én a tavalyi árlistáját néztem, különös tekintettel a nyitott verzióra :-)
Dömpi (il dottore)25-08-2013 12:38:42 // 39803
Megcsináltam az eltörött ablakmozgató gombot!
Liquid elküldte nekem az ő régi, törött bal első konzolát, amiből kioperáltam a nekem szükséges 1 db ablakmozgató billenőkapcsolót.
Most tökéletes. Végre nem kell mindig kulccsal felhúznom az ablakot.
Igazából sorompós fizetőparkolókban voltam mindig bajban :(
Ez volt a bibi:

Liquid elküldte nekem az ő régi, törött bal első konzolát, amiből kioperáltam a nekem szükséges 1 db ablakmozgató billenőkapcsolót.
Most tökéletes. Végre nem kell mindig kulccsal felhúznom az ablakot.
Igazából sorompós fizetőparkolókban voltam mindig bajban :(
Ez volt a bibi:


Liquid25-08-2013 11:41:40 // 39802
ez így nem fedi a valóságot, a KKL is jó de csak korlátozottan.
A motorvezérlőhöz jó, illetve adapterrel az ABS-hez és a Xenon-hoz is jó.
Ettől függetlenül az ELM jobb mert , azzal szinte minden elérhető adapter nélkül is...
itt van a kompatibilitási táblázat
A motorvezérlőhöz jó, illetve adapterrel az ABS-hez és a Xenon-hoz is jó.
Ettől függetlenül az ELM jobb mert , azzal szinte minden elérhető adapter nélkül is...
itt van a kompatibilitási táblázat
DrB25-08-2013 11:29:49 // 39801
Lenne egy guminyomás kérdésem. A 159-en (2.4mJTD, limuzin) 225/45 18-as gumiabroncsok vannak. Nem megszokott méret. Így a kézikönyv javasolt gumiabroncsnyomás táblázatában sem szerepel. Eddig 2.6 körül raktam bele. Használ valaki ilyen méretet közületek, s ha igen, milyen nyomással? Illetve van valami képlet, netes oldal ahol megadva a gumiméretet, autó súlyát kidobja az ideális nyomásértéket?
Szabolcs 15925-08-2013 11:27:20 // 39800
akkor szerelöre bizom mert az ördög sose alszik
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
527
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?