Pont nem, mert P-ben reteszel. Amit pl nem tudok, hogy kéziféket kezeli e pluszban, illetve hogy a retesz mire van kitalálva. Nem hiszem, hogy arra, hogy 1600 kilót tartson mondjuk lejtőn. Ezért kérdezem a hozzáértőket :-D
Eddig nagyon figyeltem, hogy lejtőn pl előbb kézifék, hogy tartsa az autót és aztán P, hogy ne legyen a reteszen az autó súlya.
	Forum >> 159
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2017 14:52:45 // 99032
	
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2017 14:47:51 // 99031
	Jó, köszi,  tisztában vagyok vele, hogy N-ben gurul :-D És a macska is felrobban a mikróban. :-)
	
Liquid09-09-2017 14:46:57 // 99030
	ez jól néz ki, anno nem volt ilyen specifikus sehol
	
Sanyi09-09-2017 14:39:02 // 99029
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2017 14:15:38 // 99028
	Semmi értelme az N-nek...nagyon az S-nek sem ...egyiket sem használom, a kormányon lévö válto fülnek sem néha kormànyzásnál véletlen hozzá érek és csodálkozom miért nem vált már fel
	
csokagm09-09-2017 13:25:31 // 99027
	Van benne egy oco kici kínai es az mindent tud.
	
Smith09-09-2017 12:59:22 // 99026
	Ez eleg jo de honnan tudja a kormany allast? Meg hogyn tajolja be az erkezest a vonalakra? Az kicsit kamunak tunik :)
	
RomeoOne09-09-2017 12:58:51 // 99025
	Ott, ha jól emlékszem az volt a baj, hogy nem lehetett elég jól elkülöníteni, hogy N-ben vagy P-ben van. Mivel lejtős volt a beálló, P-be kellett volna rakni, de véletlenül N-be rakta. És ezért pereltek, hogy szar, mert nem volt egyértelmű, hogy melyikben van.
	
RomeoOne09-09-2017 12:57:38 // 99024
	Nem értek az automatához, de gondolom annyi a különbség, mintha üresben hagyod manuál kocsid, vagy mellette behúzod a kéziféket is.
	
Erhard 242 (Pure Energy)09-09-2017 12:53:01 // 99023
	pont így halt meg az orosz fiatal színész N-be rakta az autóját oda ment a kapuhoz az autó meg halálra nyomta....
	
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2017 11:37:29 // 99022
	Akkor én értettem valamit félre :-) Egyébként asszem megvan a megoldás. Egy csipogással megúszom a beparkolást itthon, ha nem teszem P-be. Akkor nem jön rá, hogy parkolunk :-)
Egyébként aki ért hozzá mondja el nekem, a P állásnak mi a jelentősége? Értem, hogy reteszel. De feltétlen fontos használni? Miért annyira vészes dolog N-be rakott váltónál leállítani, hogy csipog miatta? Árt is neki, vagy csak parázik, hogy elgurul?
Magamtól azt mondanám, hogy kímélőbb a mechanikának, ha mondjuk kiszállok kaput becsukni/kinyitni, nem húzogatom át hátrameneten keresztül reteszelésbe.
	
Egyébként aki ért hozzá mondja el nekem, a P állásnak mi a jelentősége? Értem, hogy reteszel. De feltétlen fontos használni? Miért annyira vészes dolog N-be rakott váltónál leállítani, hogy csipog miatta? Árt is neki, vagy csak parázik, hogy elgurul?
Magamtól azt mondanám, hogy kímélőbb a mechanikának, ha mondjuk kiszállok kaput becsukni/kinyitni, nem húzogatom át hátrameneten keresztül reteszelésbe.
antonov09-09-2017 11:28:20 // 99021
	Úgy néz ki az akksi halt meg.
	
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2017 11:16:43 // 99020
	Hogy értve? Nekem egy raklap paramétert hoz a MES-ben. Biztos lehet élő adatozni is. Mondjuk nem szívesen bonyolódnék bele ilyesmibe. Mindenképp először diagolni kell egy ilyen szerkezetet. Aztán lehet nézegetni, ha már nagyjából elárulta, hogy mi a kínja.
	
RomeoOne09-09-2017 11:04:36 // 99019
	Az tényleg érdekes volna :D Azért mondtam fordítva :)
	
Shadin09-09-2017 10:59:50 // 99018
	
	
Giuntini09-09-2017 10:54:15 // 99017
	Az a baj az Aisinnél, hogy semmit nem lehet igazan ellenőrizni...
	
Sanyi09-09-2017 10:18:37 // 99016
	Hazaértem már nézem is. Remélem semmi komoly...
	
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2017 10:15:36 // 99015
	Ne nyúlj semmihez, míg ki nem olvastad! Nézd meg mire panaszkodik. Az ELM-327 jó lesz, nem kell színes adapter.
	
WarbiRunner (Gyuri)09-09-2017 10:13:03 // 99014
	Azért az az ő tart el az érdekes volna :-) Mondjuk nem panaszkodok, eddig kevéssel beérte.
Műszaki emberként viszont hadd zavarjon már, ha valamit szarul találtak ki. :-)
	
Műszaki emberként viszont hadd zavarjon már, ha valamit szarul találtak ki. :-)
antonov09-09-2017 10:04:00 // 99013
	Nincs. Az olajleeresztőjén a kis csavart kitekerve fél liternek kell kifolynia akkor van benne elég. Persze vízszintes helyzetben.
	
Sanyi09-09-2017 09:45:33 // 99012
	Van nívópálcája a váltónak? Vagy ezt hogy lehet csekkolni? Ha gépre dugom akkor kiírja esetleg ezt hogy az olajszint alacsony? 1-1,5 éve cserélt Csöri benne olajat. Azóta se csöpögés se semmi. Nem volt vele gond. Se rántás se kihagyás semmi. Kopp-kopp-kopp
	
Giuntini09-09-2017 09:28:16 // 99011
	Ha baj lenne a váltóval, úgy gondolom vészüzembe rakná. Szerintem elképzelhető, hogy az olajszint alacsony.
	
antonov09-09-2017 08:01:12 // 99010
	Lesz meló. Az EGR és a MAP hiba korábbi örökségek, az izzitást random bedobja, viszont az üzemanyag pumpa relé hiba gond, mert elkezdte, hogy hidegebb időben egy másodpercre beindul, és azonnal le is áll. Ezt olyan 3-4-szer megismétli és utána minden oké. A swirl flap hibát a hosszú indítózás közben dobta be. Találkoztatok már ilyennel? A tankszivattyút mi vezérli? Gyújtásnál ugye jól hallhatóan elkezd dolgozni, majd leáll. Indítózásnál alatt és miután beindult az autó újra bekapcsol? Vagy a nagynyomású képes utána felszippantani mint az adagló?

	

Sanyi09-09-2017 06:22:57 // 99009
	Sziasztok,
közel egy hét állás után elővettem a barna szörnyet :) (2,4JTD Autom.)
kb. 30km után kidobta a have gearbox checked üzenetet a kijelzőre.
Váltás utána is ment D-ben is és kézzel is. Semmi rendelleneset nem vettem észre.
Leállítás újraindítás után megszűnt. Ma reggel elgurultam vele melóba és 1km után megint jött az üzenet.
Valakinek már volt hasonló gondja? ELM327-el olvassam ki a hibát? Vagy valamelyik színes adaptert használjam?
Köszi előre is :)
	
közel egy hét állás után elővettem a barna szörnyet :) (2,4JTD Autom.)
kb. 30km után kidobta a have gearbox checked üzenetet a kijelzőre.
Váltás utána is ment D-ben is és kézzel is. Semmi rendelleneset nem vettem észre.
Leállítás újraindítás után megszűnt. Ma reggel elgurultam vele melóba és 1km után megint jött az üzenet.
Valakinek már volt hasonló gondja? ELM327-el olvassam ki a hibát? Vagy valamelyik színes adaptert használjam?
Köszi előre is :)
RomeoOne09-09-2017 01:04:48 // 99008
	Volt egy fasor az út másik oldalán és amögött állt úgy, hogy abba az irányba mért, amerre mentem. Igazából láttam, mikor elmentem mellette, de nem volt egyértelmű, hogy merre mér, szembe is jöttek, gondoltam csak nem engem. Siettem a FEZENre Fehérvárra, aztán nem akartam koptatni a féket. Oda kellett érni Tankcsapdára :D
	
RomeoOne09-09-2017 01:01:37 // 99007
	Kivéve, ha a nő megvett kilóra és ő tart el. Most a 159-ese csak nem dobhatja ki Warbit :DDD
	
Tomi Stark08-09-2017 22:42:41 // 99006
	Egy nőnek fele ennyi rinya után ajtót mutatok... :-)
	
Liquid08-09-2017 22:28:39 // 99005
	így van :) Van egy kamerám hátul, egy elöl ha bekapcsolom, oszt jóvan :D
	
Giuntini08-09-2017 22:06:39 // 99004
	Annyira jó hogy nekem nincsenek ilyen problémáim! Nincs parkradarom.:)) Örülök neki!
	
WarbiRunner (Gyuri)08-09-2017 21:51:26 // 99003
	Nálam akkor, ha N-ből bárhova húzom. Ez lehet előre és hátra is. Egy szűk Y-ozás közben 3x kell kinyomni, szerintem baromi zavaró.
	
WarbiRunner (Gyuri)08-09-2017 21:48:15 // 99002
	Nem új, eddig is zavart :-)
	
Don Gombóc08-09-2017 21:36:38 // 99001
	Szerintem is tök jó. Egy kis zenei érzék kell hozzá, és már érthető is. :-)
	
WarbiRunner (Gyuri)08-09-2017 21:34:26 // 99000
	Hát ezt nem mondtam, de tényleg borzalmasan idegesítő ahogy összevissza csipog, hol erről, hol arról. És az, hogy beparkolok és utána visít, az viccnek jó max. Ez nekem egy tök felesleges funkció. :-) Egyszer próbáltam használni hátul, akkor sem bíztam benne, inkább megnéztem, hogy biztos nem két szenzor közé megy e az a táblaoszlop. :-)
A 3 zónás klíma megint egy nagy hülyeség (mono manuális módban használom), arra jó, hogy a gyerekek elpiszkálják és megzavarodjon az egész. Amitől még készen vagyok (és lusta voltam még kikapcsolni) azaz utcamosó  a lámpamosó. Nagy marhaság. Egy kocsit lemosok annyi vízből, amit kinyom, és nyomja ha kell, ha se. Nem lehet külön, csak azt kapcsolni. Koszos az ablak? Nosza locsoljuk fel az utcát :-D
De hogy tovább menjek nekem a Trip A/B és a külön km számláló is elég redundáns, kb mindent kinullázok egyszerre, baromira nincs igényem statisztikákat gyártani, átlag fogyasztásokkal bíbelődni egy tankra, évszakra, vagy havi ciklusra (értsd jól) bontva :-)
Azért van pár extra, amihez hamar hozzászoktam és tetszik. Nekem pl a sokat szidott gagyi navi az hasznos. Utálok telefont bazbirigálni, ez meg állandóan mutatja, hogy hol járok, pont annyit segít amennyire általában szükség van. A kicsit butuska USB olvasós zenelejátszó is pont elég nekem. Lejátsza pendriveról összevissza és kalap. :-)
Aztán pl a tempomat az nekem nagyon kézre/lábra áll, azt nagyon bírom, hogy a fékpedálhoz épp hozzáérek és leold, nagyon érzékeny, illetve resetre váltogat is ha kell. Az nagy feeling. A hill holder automatával is egy királyság. Ezek tényleges vezetés segítő és kényelmi dolgok, amik jók. Az ESP ASR kombó is egész jó onnantól, hogy megszoktam, hogy igenis beleavatkozik. Általában jól avatkozik be, azt is meggyőzően megcsinálták.
	
A 3 zónás klíma megint egy nagy hülyeség (mono manuális módban használom), arra jó, hogy a gyerekek elpiszkálják és megzavarodjon az egész. Amitől még készen vagyok (és lusta voltam még kikapcsolni) az
De hogy tovább menjek nekem a Trip A/B és a külön km számláló is elég redundáns, kb mindent kinullázok egyszerre, baromira nincs igényem statisztikákat gyártani, átlag fogyasztásokkal bíbelődni egy tankra, évszakra, vagy havi ciklusra (értsd jól) bontva :-)
Azért van pár extra, amihez hamar hozzászoktam és tetszik. Nekem pl a sokat szidott gagyi navi az hasznos. Utálok telefont bazbirigálni, ez meg állandóan mutatja, hogy hol járok, pont annyit segít amennyire általában szükség van. A kicsit butuska USB olvasós zenelejátszó is pont elég nekem. Lejátsza pendriveról összevissza és kalap. :-)
Aztán pl a tempomat az nekem nagyon kézre/lábra áll, azt nagyon bírom, hogy a fékpedálhoz épp hozzáérek és leold, nagyon érzékeny, illetve resetre váltogat is ha kell. Az nagy feeling. A hill holder automatával is egy királyság. Ezek tényleges vezetés segítő és kényelmi dolgok, amik jók. Az ESP ASR kombó is egész jó onnantól, hogy megszoktam, hogy igenis beleavatkozik. Általában jól avatkozik be, azt is meggyőzően megcsinálták.
Erhard 242 (Pure Energy)08-09-2017 20:26:08 // 98999
	látod, látod mennyivel jobb egy TD még ez sem zavart benne ezek az új CR szarok telepakolva minden baromsággal :DDDDD
	
csokagm08-09-2017 19:50:59 // 98998
	"Ilyen alacsony futással keves van europaban." -de most is van 30.
Gondolja a paraszt a magában...
	
Gondolja a paraszt a magában...
Giuntini08-09-2017 19:44:37 // 98997
	Megrendeltem a vízcsövet, amelyik az Egr hőcserélőhöz megy. Van amikor jobban szivárog, és szerintem fellevegősödik a rendszer. Azt néztem, hogy a bilincs alatt már nagyon el lehet vékonyodva a gumi, és ezért szivárog alatta. Jövő héten mindenképpen kicseréltetem.
	
Roll198308-09-2017 19:44:31 // 98996
	Ennél a csókánál lassan 0 km-es 7-10 éves autókat lehet kapni . :) Már 46 ezer km-nél tartunk. :D :D :D :D
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_turismo_46e-km_szalon_allapot-11962449
	
https://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_8v_turismo_46e-km_szalon_allapot-11962449
csokagm08-09-2017 19:23:18 // 98995
	Szerintem ez mindegyikben igy van:)
	
Haddel08-09-2017 19:03:04 // 98994
	Én is szoktam cserélni.
	
Haddel08-09-2017 19:00:38 // 98993
	Én szeretem nagyon a radart,sztem király ,engem egyedül akkor zavar ,ha futó van kötve a kocsi után ,de én vagyok a hibás lustaságból nem kötöttem be rendesen. De csak felnyúlok és kikapcsolom ,ha zavar.
	
tirex08-09-2017 18:45:02 // 98992
	A parkradar akkor aktiválódik ha hátramenetbe kapcsolsz  vagy ha benyomod a gombot. Nálam
	
Shadin08-09-2017 18:36:22 // 98991
	Látom új hepped lett most, hogy az ülést megszoktad ;-)
	
csokagm08-09-2017 18:34:29 // 98990
	Én szeretem csak lehetett volna kicsit szorosabbra húzni.  1méternél tényleg nem tudom minek őrjöng.
	
csokagm08-09-2017 18:33:26 // 98989
	Milyen messze volt tőled a trafi? Vagy csak simán nem vetted észre?
	
WarbiRunner (Gyuri)08-09-2017 18:08:48 // 98988
	Na ez jó hír :-) Már csak az egy gombra örökre kikapcsolást kellene valahogy megérttetni vele :-)
	
csokagm08-09-2017 18:06:11 // 98987
	20 kmh alatt gombbal barmikor betudod kapcsolni manualisan is.
	
RomeoOne08-09-2017 17:54:53 // 98986
	Nekem majdnem egy hónap kellett. Ma átvettem. Költsék gyógyszerre :D
	
WarbiRunner (Gyuri)08-09-2017 17:19:07 // 98985
	Ezzel képben vagyok, de pl az udvaron a két épület közé úgy tudok most beállni, hogy hátra ráfordulok, előre a szőlőig és megint hátra. Közben mint egy 747-esen, nyomkodni kell azt a sz.rt, ha nem akarok belehülyülni, hogy épp merről visít :-) Utálom, utálom :-)
A parkolókban meg pont semmit nem ér, mert ugye D-ben érkezek, befordulok a parkolóba orral és majd akkor kezd visítani, amikor P-be húzom és leállítom. Tehát felőle aztán lezúzhatnám az orrát, majd utólag sipákolna.
Mondjuk egy dolgot nem próbáltam még, ez most jutott eszembe. Ha nem aktív a parkradar, a gombbal tudom aktiválni (sebességváltás nélkül, lassú menetben)? Ennek még valahol volna értelme.
Szerintem ennek úgy kellene működni, hogy ha akarom gombbal aktiválom, vagy sebességváltással magától bekapcsol. Ha deaktiváltam, akkor a következő sebességváltásra nem kezdi a szirén éneket megint, nyilván azért nyomtam ki, mert baromira nem vagyok rá kíváncsi :-) És lehetne valami normálisabb helyen a kapcsolója (pl kormány?), mert parkolás közben a plafont fixírozni, hogy melyik kis gyöszt nyomjam meg.. hát nem épp praktikus :-D
	
A parkolókban meg pont semmit nem ér, mert ugye D-ben érkezek, befordulok a parkolóba orral és majd akkor kezd visítani, amikor P-be húzom és leállítom. Tehát felőle aztán lezúzhatnám az orrát, majd utólag sipákolna.
Mondjuk egy dolgot nem próbáltam még, ez most jutott eszembe. Ha nem aktív a parkradar, a gombbal tudom aktiválni (sebességváltás nélkül, lassú menetben)? Ennek még valahol volna értelme.
Szerintem ennek úgy kellene működni, hogy ha akarom gombbal aktiválom, vagy sebességváltással magától bekapcsol. Ha deaktiváltam, akkor a következő sebességváltásra nem kezdi a szirén éneket megint, nyilván azért nyomtam ki, mert baromira nem vagyok rá kíváncsi :-) És lehetne valami normálisabb helyen a kapcsolója (pl kormány?), mert parkolás közben a plafont fixírozni, hogy melyik kis gyöszt nyomjam meg.. hát nem épp praktikus :-D
RomeoOne08-09-2017 17:06:34 // 98984
	Felnyúlsz a fejed felett a lámpához hátramenetbe rakás után. Egyébként én el sem tudnám képzelni nélkül. Abból a kocsiból semmit nem látni ki hátra.
	
WarbiRunner (Gyuri)08-09-2017 16:49:26 // 98983
	A parkradar kikapcsolható MES-ből? Az idegeimre megy.  Aki kitalálta  a működését az vagy füvezett, vagy ivott :-)
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
400
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
