Forum >> 159

Macccy12-02-2018 17:35:35 // 105330
Engem is állandóan húznak ilyen viccekkel, bár amikor múltkor bejelentettem, hogy magam cserélem ki a vezérlést, azért volt respektem, mint egy agysebésznek. Egyik kollégám is majd' minden nap cinkel valamivel, de nem bántom a japóságát, még akkor se ha egy majd 30 éves skyline -t vett, ami azóta is a szervízelésre vár és utána se nagyon fogja tudni használni :)
Haddel12-02-2018 17:28:28 // 105329
Ja most visszanéztem ,pont tavaly januárban ,olajszivattyú tömítéscserekor volt szervízben😃
multizseti12-02-2018 17:22:43 // 105328
Lehet venni bontottat, de nem látsz bele. Újat olyan 100 euro-ért kapsz.
Haddel12-02-2018 17:20:48 // 105327
Pedig ezt mindig meg fogjuk kapni. Pl nekem most nagyszervizen van az autóm Csörinél. És kérdezik ismerőseim ,megint szervizben van az alfa?? Mondom hogyhogy megint? Utoljára kuplungozáskor volt szerelőnél,másfél éve😃
De poén amin röhögtem ma .Mentem barátaimhoz Palotára de távolsági busszal(8-10 éve tuti nem ültem buszon ),és hívom őket ,hogy szedjenek már fel a buszvégen,csak néztek ,a gyerekek azt hitték vettem egy saját buszt ,azért megyek azzal😃😃
Macccy12-02-2018 17:18:16 // 105326
Hja, bár nyilván ezek szemezgetve lettek direkt, de ha ezeket elolvassa valaki és aztán körülnéz itt, akkor biztos az Alfa márkából kezd el szemezni a Ha.HU-n legközelebb. Nem sok ennyire gyötrelmes sztorit látni szerencsére :O
multizseti12-02-2018 17:08:56 // 105325
A trafo 35 wattos, nem jó bele másik.
Haddel12-02-2018 17:02:59 // 105324
Szuper kis merítés!😃😃
Balaska8812-02-2018 16:56:35 // 105323
Xenontrafóból érdemes bontottat venni, vagy inkább újat?
Esetleg itt valakinek eladó?
Shadin12-02-2018 16:46:43 // 105322
Akkor siker :-) Elvileg egyforma cikkszámon fut a két oldal.
csokagm12-02-2018 16:45:03 // 105321
Oke hogy erős az autó de egy Mustang mégiscsak 300+ le auto. Szóval nem hiszem hogy a mi dízel 159unk tanitana a mustangot.
Zolibácsi12-02-2018 16:36:54 // 105320
Mentünk M0-son hétvégén párom Giuliettajaval aztán jött egy mustang meg valami és tolták egymást, majd beálltak 120 köré, jött egy emelkedő na mondom most odaverek, nyílt a 3. Sáv elkezdtem gyorsítani 6.ban persze mustang is látta ő is nyomta meg vigyorgott is nagyon a srác. 180 nal már utol ért és el is ment. Sajnáltam hogy nem az enyémmel voltunk... Talán még az álmaiban is forgolodott volna hogy a kormos szarolaszt nem nyomja le :)
Balaska8812-02-2018 15:53:21 // 105318
Köszönöm a segítséget, meglett a hiba. Beázott a trafó elvileg.
Chianti12-02-2018 15:15:45 // 105317
Érdemes végigolvasni mindet. Ezek után ha valakitől maghallom, hogy szarolasz, egyszerűen csak pofán röhögöm... :o)
Liquid12-02-2018 15:13:17 // 105316
kösz :)
gecsa12-02-2018 15:04:20 // 105315
Nem kell az neked.
Liquid12-02-2018 15:01:24 // 105314
ejj de gyorsan feladtad :D
Haddel12-02-2018 14:52:06 // 105313
Áá én se vagyok profi ,csak épp pár napja volt téma a kulcsház vmelyik fb csoportban😃😃
Liquid12-02-2018 14:43:36 // 105312
na hamár profi vagy, adnék egy feladatot :D
Nem találok sehol értelmes megoldást a berlina csomagtérajtajának villanymotorosítására...
Haddel12-02-2018 14:36:58 // 105311
Bízd profira a keresést😃😃
gecsa12-02-2018 14:25:40 // 105310
Össze-vissza jerestem ebayen, de nekem ezt sosem dobta fel. :D
tom16412-02-2018 14:09:37 // 105307
Sziasztok!

Kollegám elhagyta 159-es Alfájának a kulcsát.

Van valami megoldás arra, hogy emberi áron pótolhassa?
gecsa12-02-2018 14:06:39 // 105306
És innen hogy is kell vásárolni?
Smith12-02-2018 13:55:00 // 105304
Ha talalsz valahol ne tartsd magadban :)
Petra-Gergő12-02-2018 13:47:32 // 105303
akku üresen 12.8 V, indítózásnál 10,9 V, járó motornál pedig 13,8 - 14,3 V között mozog..megpróbálkozok egy új akkuval aztán ha azt sem segít akkor marad az ABS kocka
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2018 13:41:16 // 105302
Igen, nekem is ez a mániám. Ahelyett, hogy vennék egy benzinest :-) De a sötét oldal nem ereszt. A terv TBi volt.. de tényleg.. esküszöm :-) És tessék, itt ülök a sötét oldal legmélyebb és legsötétebb bugyrában. Messze a libatollak világától egy súlyos szörnnyel :-) Áhh és de jó :-D
gecsa12-02-2018 13:39:02 // 105301
Hol lehet emberi áron kulcsházat szerezni?
Krisz15612-02-2018 11:48:36 // 105300
Nem lett nézve de hétfőn lesz tisztítva az EGR akkor ránezetek arra is.
Shadin12-02-2018 11:06:55 // 105299
Én is azt szerettem a 2.0 programjában, hogy rendesen "benzinesen" viselkedett.
RomeoOne12-02-2018 10:56:11 // 105298
Manky is ilyesmit mondott, hogy benzines karakterisztikára írja és forgatni kell a motort a teljesítményért meg a nyomatékért.
Giuntini12-02-2018 10:53:31 // 105297
Igen tudom, ez a váltó még többet elvisel. A Volvo XC 90 nyomatéka 460Nm ugyanezzel az Aisin váltóval. Szerintem a határnak valahol efölött kell lenni.
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2018 10:47:00 // 105296
2000-nél 440Nm 'only', 3000-nél van a maximum, 450Nm, majd ismét 440-re esik és amennyire levegővel bírja, ezt tartja. 4000-nél még 420 fölött van. Figyeltem arra, hogy ennek a váltónak 440Nm a hivatalos limitje. Habár van olyan Saab amelyik gyárilag többet tud ugyanezzel a váltóval. Már nem emlékszem melyik, valami Aisines fórumon írtak róla. Elég jól utána néztem én mielőtt belepiszkáltam :-)
A dízel púpokat én szeretem elsimítani és inkább beáldozok a csúcsnyomatékból, csak lapos legyen a görbe. Inkább fent szeretem eröltetni kicsit, hogy hosszan legyen lapos :-) Nekem érzetre ez jött be, így szeretem. Azt a 10Nm-t vicces módon érezni lehet 3000-nél és az egész egy 'nem fogy el, csak tol' érzetet ad.
Shadin12-02-2018 10:43:58 // 105295
Akkor alkalmazkodj :-)
Giuntini12-02-2018 10:15:52 // 105294
Annyit azért megkérdeznék Gyuri, hogy mennyit emelkedett a nyomaték? Hogy bírja az automata váltó?
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2018 10:06:25 // 105293
Az is megtörtént. Nagyjából mindent átprogramoztam már. :-) Igazából jó ez így. Városban az egész autó túl erős, szerintem jobb is hogy automata. Mindig olyan érzésem van, hogy egy rossz mozdulat és legázolom a népeket.
Országúton, pályán viszont a mostani beállítással van meg az a természetes vezetés érzet. Nekem zavaró volt, hogy a gázpedál érzéketlen volt és alul a konverter dolgozta össze a nyomatékot, aztán inkább mégis visszaváltott. Most végre ahogy a lában mozdul, azzal együtt mozdul az autó is és nem váltogat vissza. Ezelőtt közepes gázra egy nagy semmi történt, aztán észbe kapott, visszacsapta, meglódult, aztán másodpercekig még pörgött a motor pedig már rég befejeztem amit akartam :-)
Ennyi, hogy most tényleg ott az erő a talpam alatt, normálisan, érezhetően. Visszább nem venném, inkább magamból veszek még vissza :-)
Bár amúgy is tök békésen vezetek, ma is beállt mellém gyorsulni egy Jetta a surranó sávba (muhaha) én meg elengedtem :-) Ha a TD-vel vagyok, tuti lekormoltam volna az utat rendesen :-D
pettinke12-02-2018 09:48:14 // 105292
ezt most nem pont értem, hogy az üres akksi terhelés hatására miért mutatna többet ...
3 dolgot mérj meg:
- leállítod az autót, kikapcsolod a gyújtást. akku üresjárati fesz. olyan 12,7 V tájéka
- indítózol, és az indítózás közben méred az akkut. ekkor biztos, hogy 12 alá fog esni, csak az a kérdés, mennyire. itt szokott kritikusan 10 V alá menni (akár egy pillanatra is), amitől az összes elektronika hülyét kap
- járó motornál a generátor tölt, a töltési feszültség 13,4 V max. szabad legyen (de legyen olyan 13)
Shadin12-02-2018 09:33:17 // 105291
Kézihez vagyok szokva :-)
Akkor programozd a pedál állásához tartozó kikért nyomaték értékeket.
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2018 09:18:10 // 105290
Állítottam azon is, szép egyenletesen túl sok :-)
Az automata miatt a fokozatokhoz tartozó limiterek nálam nem üzemelnek :-)
Manuál váltósnál lehet külön limitálni, itt gondolom a konverter miatt nem.
Shadin12-02-2018 09:10:52 // 105289
Állíts a nyomaték limitereken (is).
WarbiRunner (Gyuri)12-02-2018 08:54:26 // 105288
Megvan a remap hátránya. :-) Városban nem bír mit kezdeni a nyomatékkal. Nagyobb gázra elforog, megtolja az elejét egy pillanatra. Ilyen 3-mas, 4-esben (passz, automata a drága). Mezei szituációkban, hogy jobbra kanyarodót egy nagy gázzal kerülöm, drámázik.
Shadin12-02-2018 08:02:51 // 105287
A terelő, nyitó, záró lapátok a műszerfal közepe alatti klíma blokkban vannak, szerintem nem azokat hallod a kormány környékéről. Végig kellene matatni azt a környéket mocorgó alkatrészeket keresve.
Shadin12-02-2018 07:59:09 // 105286
Várnék mindenképp a köv. hibákig, lehet h ez egyszeri "véletlen" volt.
Utána üa. szűrőt és a nagynyomású nyomásszenzorát ill. annak szűrőjét nézném meg. Na meg a jeladó csatlakozóját természetesen.
Shadin12-02-2018 07:52:57 // 105285
Gondolom nem bírja a ballaszt.
Shadin12-02-2018 07:52:35 // 105284
És mi van ha 55W-ost teszek bele?
Shadin12-02-2018 07:51:21 // 105283
Adja magát, még a kihajtás ívét is belelátom...
Angelo Bianco11-02-2018 22:40:35 // 105282
Hali! Ki ismeri a digit klíma szellőztető belső lapátkák helyeit? Mennyi és hol lehet a műszerfal alatt? Nagy sebességnél valami zörög a műszerfal alatt, a kormány környékéről... Nem tudok mire gondolni?!?! :S Ezek zöröghetnek ugyan??? Vagy mi a t*köm?!
RomeoOne11-02-2018 22:12:59 // 105281
Na kicsit megjárattam ma az autót, mert már egy hete állt. Mentem egy 30 km-es kört, úgy húsz kilométernél, amikor elkezdtem nagyon taposni, akkor 3-asban 3000 fordulat felett megvillant a csekk&dzsinn.
Elsőre nem is foglalkoztam vele, mert szökő évente egyszer feldobja, ha nagyon taposom neki. Viszont elkezdte veszteni a teljesítményt is és nem úgy vészmódosan, hanem egyre gyengébb lett. Mikor a lakótelepre jöttem fel, a dombnak felfelé már 2-esben is ejtette a fordulatszámot.
Fél óra múlva mentem le kiolvasni, p0091 volt. Töröltem és nem is tért vissza. Kíváncsiságból mentem még egy kisebb kört a városban, de teljesen tünetmentes volt. Találkozott már valaki ilyennel? Haldoklik majd lassan a nagynyomású vagy jelent ez valamit?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.