Forum >> 159

Kompressz úr10-02-2012 20:08:20 // 19198
A 2.4mjtd meg a 330D azért nem egy kategória, a 2.4mjtd közelebb vagy a 20D motorhoz mint a 30D-hez mind teljesítményben, mind pedig árban.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 20:04:23 // 19197
nem fogok az autómhoz olyat hasonlítani amiben semmi sincs csak legyen 2,4...tudod újkorában is a fapad meg a full között 4 mihály különbség van ...de ha már itt járunk ami a legjobban veszít az értékéből az a ford meg az opel :P
ALFI15610-02-2012 19:43:35 // 19196
Én a cikk alja felé raktam le a volksomat :)
jati15910-02-2012 16:01:35 // 19195
Én ezt a cikket is olvastam amikor nézegettem az autókat...
Cikk
ALFI15610-02-2012 15:11:28 // 19194
Hát ha a xenon a lényeg akkor lehet igazad van.De ha nem akkor 2.5-körül indul a 2.4m-jet 159.De legyen 3misi mondjuk egy 2007-es.Ha nézem a 2007-es 330bmw-ket akkor az meg 6-körül indul.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 08:51:40 // 19193
egy 3-as meg 3mill-tól indul tényleg jól tartja az árát
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 08:49:23 // 19192
jah egy db 2,4-es xenonos van fent 2007-es 3,6-ért nem az alapokról beszélek de ezt írtam is
ALFI15610-02-2012 08:38:43 // 19191
Jól beállt 2-2.5-re.Nézz meg egy 2006-os 2007-es diesel bmw-t mennyibe kerül.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 08:32:54 // 19190
azért tartja az árát ami normális állapotban van és felszerelt 1 éve nem nagyon esik az ára beállt egy szintre
papajax10-02-2012 08:31:21 // 19189
Amikor meg akarod venni használtan, akkor jól jön, hogy olcsó....:)
ALFI15610-02-2012 08:07:25 // 19188
Ez így van!
Azért az brutális,hogy mennyire nem tartja az árárt :(
Nézzél meg egy más márkát mennyibe kerül az azonos évj.Ha csak az olaszt nézem még a fiat baravo is jobban tartja az árát.
Erhard 242 (Pure Energy)10-02-2012 07:19:49 // 19187
persze hogy ott is elromlik valami csak jóval kevesebb dolog jóval több km után...engem nem hat meg a külső méret főleg úgy hogy az 59 kívülről nagyot mutat, belülről meg a legkisebb a kategóriájában ...meg a legnehezebb is, meg a legszebb is
Zsolt15510-02-2012 04:40:38 // 19186
Nem hasonlítgattam semmit semmihez, csak mondtam, hogy az általad dicsért 5-s BMW sem az az elromolhatatlan "istenkirály". Azt, hogy egy autót mennyiért akarnak eladni új korában, az nem befolyásolja sem kategóriáját, sem a minőségét.
Méretre a 159-st inkább a 3-s és az 5-s közé lehetne poziciónálni. Szerintem.
Piritu - 1.000.00009-02-2012 16:02:35 // 19185
Ma mentünk 2x60 km-t. A hidegben végre be tudott melegedni a motor is, meg az utastér is.
Ismét meglepett, hogy csúszós úton mennyire stabil a Párduc. Kényelmes, mondhatni öreguras tempóban mi voltunk a leggyorsabbak a félig havas úton :-)
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((09-02-2012 10:43:20 // 19184
Péceli mini alfa tali :)
Shadin09-02-2012 10:25:42 // 19183
Nekem is akkor csinálja csak amikor hideg van és eleve magasabb az alapjárat indítás után pár mp-ig...
Ernest09-02-2012 08:29:39 // 19181
Hi! segítség kéne...
2.4 jtdm-hez tud valaki szerviz kézikönyvet? pdf link jo lenne
jati15909-02-2012 07:20:05 // 19180
Tényleg lehet, hogy a szivattyú adja a hangot, mert elsőre mikor hallottam, erős lapátos szivattyú jutott eszembe... :-)
Pityukoma08-02-2012 23:54:11 // 19179
Az enyém -7 fok alatt hallatja a bennmaradó bendix hangot kb 1mp-ig. Ha melegebb van nem csinálja.
Csabi08-02-2012 22:54:58 // 19178
Nekem csak a szervószivattyú kiabált ilyen hidegben pár másodpercig, öntöttem utána olajat, és néma csend reggelenként...
Ami tetszett a mai esti órákban (-19°C Tolna) az a regeneráció,ahogy a ~600°C-os kipufogógáz találkozik a -20°C-al... nem lehet nem észre venni amikor padlógázra sűrű tejfehér füstöt lövel ki megterítve az aszfaltot 2-3 méter magasan... :)
jati15908-02-2012 20:36:07 // 19177
A zaj szerintem a valamilyen műanyag alkatrész okozhatja... Az enyém is csinál zajt, ezért inkább beállok vele a garázsba.
jati15908-02-2012 20:32:58 // 19176
Porlasztó csúcs! :( Meg kell nézetni, hogy milyen értékeket mutat!
.....08-02-2012 15:28:15 // 19175
Nálam is ez van,de nem tudom mi lehet ...
papajax08-02-2012 10:20:19 // 19174
Ahány autó, annyi féle és most összesen 3féle autóról beszélünk, amiknek már kapásból az ajtajaik más paraméterekkel rendelkeznek, így mindegyiknek más zenei stílus az erőssége.....:)
Shadin08-02-2012 09:58:17 // 19173
-15 -nél nekem is csinálja. Kint marad a bendix? Idegesítő...
.......................08-02-2012 09:57:39 // 19172
Nekem BOSE van Connect el a Brerában,
azt kell mondjam ,a Mito gyári hifi SZEBBEN!! szól
jobb a színpadkép,dinamikusabbak a mélyek is,

de attól is függ mit halgatsz rajta

A BOSE Metallikával szól a legjobban,
A mito pedig az elektronikussal
papajax08-02-2012 09:19:05 // 19171
Piritu nem túlzott, amikor azt mondta, hogy azonnal cserélni.....:-)
Én is úgy kezdtem, hogy áááá én nem bontom meg az összképet, hisz milyen szépen világit minden egységesen, aztán adtam esélyt a Yatour-nak, de mivel a másik autómban egy komolynak mondható zene van, így nehéz volt szembesülni a tompaságával minden alkalommal.
Ezután döntöttem úgy, hogy a másikba berakom a régebbi fejegységem, a pioneer-t, meg ebbe és akkor megúszom kezelhető áron....
Még a gyári kínai hangszórókkal is ég és föld, hisz megjöttek a mélyek és a magasak, bár kíváncsi leszek, hogy meddig fogom bírni fejlesztés nélkül.....:-)
droberto08-02-2012 08:53:53 // 19170
Gondolom hangilag van egy kis különbség!
papajax08-02-2012 08:36:48 // 19169
Nekem is ez a típus volt, de úgy döntöttem, hogy inkább berakom a pioneer-t, így most van egy felesleges YATOUR-om.:)
Egyébként a szerkezetet simán be lehet rakni a kesztyűtartóba.
DrB07-02-2012 22:19:54 // 19168
Több mint 48 órát állt a vas a garázsban a garázssoron. Fűtetlen, ezért a hőmérséklet tulajdonképpen ugyanannyi, mint odakint. Az elmúlt napokban volt itt -21 is. Ma délután volt az autóra újból szükség. Fáztam is tőle, be fog-e indulni. Egyrészt, hogy az akksi milyen állapotban van, másrészt az üzemanyag miatt. De pöcc-röff indult, a hőmérő -10-et mutatott. Az első pár ütem persze bizonytalan volt, de aztán szépen elkapta. Fémes hang nálam nincs, csak a szokásos hideg dieseles.
droberto07-02-2012 22:10:25 // 19167
Beszereltem a CD tár emulátort! Ez egy jó erős kompromisszum számomra a minőség oltárán!
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2012 22:05:54 // 19166
próbáltam Fater Aprilia-jat az 2T nekem jobban bejön a 4T :)
GTPeti07-02-2012 21:46:49 // 19165
Egyszer próbálnád ki a 2T-t...
droberto07-02-2012 21:46:35 // 19164
A 7 sávos EQ beállítását, hogyan kell megejteni?

Ennél a tarts nyomva a lefele nyilat én elakadok...
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2012 21:45:08 // 19163
hát olyan fémes :) ahogy hidegen kopognak a porlasztók meg minden amíg ki nem tágulnak a fémek ...
droberto07-02-2012 21:40:55 // 19162
Az 1.9 is kvarrog rendesen. Az első 10 másodperc az halál, aztán vagy 1 perc múlva kezd egy kis járáskultúrát magára kapni!
droberto07-02-2012 21:37:22 // 19161
Az első nekem ilyen volt!

3 szezont bírt! Túl lágy volt az anyaga. Állandóan összerágott és lenyalta a csavarfejről a 3x120°-os dudorokat. A recék pedig nyomatékot nem vettek fel. A takarókupakjait 1 év alatt elhagytam, pedig még szilós ragasztóval rögzítettem is!
A második, mely mozgókúpos, egy távolkeleti kacat. 1 év után már a króm bevonat már rozsdásodik.

Szóval nekem ilyen élményeim vannak!
Tibcsi16607-02-2012 21:04:37 // 19160
Jaa nekem is pöcc-röff és igen ilyen fémes hang. Ez normális? Régi vasnál nem emlékszem hogy ilyen lett volna bármikor is. Milyen nálad ez a fémes hang ??
Tibcsi16607-02-2012 20:25:39 // 19159
Szerintem is jobb és biztonságosabb a McGuard-nál és szinte fele annyiba kerül. A minőség majd kiderül pár év múlva :) Remélem nem lesz vele gond.
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2012 20:24:23 // 19158
nem tudom mert nekem a -10-ben is pöcc-röff...eleinte van fémes hang de hát dejzel :)
Tibcsi16607-02-2012 20:21:03 // 19157
Valakinek van ötlete a hidegben indítózás hangjára ??
Tibcsi16607-02-2012 20:19:03 // 19156
Igen, E-bay-en vettem és PayPal-al lehet fizetni.
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2012 20:08:16 // 19155
nekem valami kínai gagyi van szerintem de már a 3. éve jól üzemel ...azt hiszem 3 rugó volt :)
droberto07-02-2012 12:58:47 // 19154
Döntöttem! A kerékőrt a Mercsényi Miklóstól veszem meg! Eléggé otthon van a témában!
Ha megjön a blogomban majd írok róla!
Előzetesen:
Méret: M14 x 1,5 - 25-27 mm, 60°-os kúpszög, 10.9-es anyagminőség. Egyedi fej, gyári kóddal, 2 db kódkártyával. A pótfej, kód alapján, melyet ő intéz, 4000 Ft-ért két nap alatt megjön légipostával.
Az ember McGard-al kezdte, de szerinte ez most jobb nála! Azt mondja, hogy a McGard fejénél kisebb az érintkező felület, és ezáltal az gyorsabban kopik!
droberto07-02-2012 10:11:09 // 19153
Code kártya beszerzős, első tulajdonos megismerős történet itt!
Erhard 242 (Pure Energy)07-02-2012 09:17:13 // 19152
már mondtam hogy ne almát hasonlítsunk a körtével az 59hez a 3-ast hasonlítsd az én autóm új ára 12-13 milla volt szerintem pont annyi mint egy felszerelt 3-as ...az 5-ös persze hogy drágább de az más kategória mondjuk a csomagtartójába berakom az 59-et...
ALFI15607-02-2012 09:06:57 // 19151
Ez,hogy jön ide? :) Én az elnyűhetetlen 1.9TDI-t hoztam fel.Ami a négyes passatig jó.Addig is a 110 lóerősig.A 116 már pd-s.De azt mondják az igazi elnyűhetetlen a 3-as passat a maga vas futóművével.
Zsolt15507-02-2012 04:17:26 // 19150
Ott is ingadozik - mint az olaszoknál - az összeszerelés minősége.
Alig 6 hónapos Jettának az ajtaján például elengedtek a ponthegesztések és a külső lemez elkezdett külön életet élni.
Ez sem az az igazi "német minőség".

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.