Forum >> 159
SKrisz13-02-2012 18:57:11 // 19280
	Én az első tankolás óta írom, hogy mennyit tudok menni egy tankkal. Mindig (na jó az esetek 95%-ban) 60 liter felett tankolok és mindig tele. Ha púder van benne, akkor min. 50Km mel tobbet megyek, pedig az arányok (város vs országút) szinte mindig azonosak. Most így 30.500Km után, nekem a vépúder továbbra is az előtérben lévő üzemanyag :)
	
Csabi13-02-2012 18:57:04 // 19279
	Miután megvettem utána került csak bele C3, addig Alfás tulajdonú vas volt,gondolom hogy 95e km-ig Ő is WRD-t kapott.
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:56:17 // 19278
	Szerintem nem éri meg a hat évet. 200-220ezernél megy. Már egyesek fenik is már rá a fogukat :-)
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:55:02 // 19277
	Viszont túl van 44e km-en :-))
(A regenerációnál elvileg a nagy molekulájú korom egész kis méretűre ég el, ami ne látszik. Egyesek szerint pont ezért veszélyesebb a tüdőre.)
	
(A regenerációnál elvileg a nagy molekulájú korom egész kis méretűre ég el, ami ne látszik. Egyesek szerint pont ezért veszélyesebb a tüdőre.)
Csabi13-02-2012 18:52:52 // 19276
	Az én kipuffom csak a két regen között ilyen, a regenerációk alkalmával kormos lesz...valahol csak kijön ami addig bent maradt :) A Tied még 1,5éves sincs, majd 6éves korában is dobj egy képet róla, akkor muszáj lesz  kormosnak lennie :))
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:52:42 // 19275
	Többször próbáltam a 156-al is, meg ezzel is. Ugyan annyi fogyott. Most is az van benne, a hideg miatt kapta kárpótlásul, mert a garázsban a Pók van. Tény, hogy nem kerreg annyira. (Peti szerint ugyan ez a hatás a 2T-vel is.)
	
SKrisz13-02-2012 18:46:31 // 19274
	Én már hónapok óta vépúdert tankolok. Árban a vége édsemindegy, mert amennyivel többe kerül, annyival többet is tudok menni vele, a motor hangja viszont ég és föld. Nekem bizonyított :)
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:41:09 // 19273
	Bilux elvitte a volt vasamat (156) egy ilyen mérésre. 190ezerrel a háta mögött is teljesen együtt voltak az injektorok. (A tankolási rendszeremet az előbb írtam.)
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:39:30 // 19272
	Szinte csak hagyományos nyálat tankolok, néha a jobbikból. Adalékot sose.
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:36:40 // 19271
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 18:27:47 // 19270
	na akkor ezért jó a DPF az olaj miatt....nekem meg a fos WRD-t rakták bele az idióták :(((
	
Csabi13-02-2012 18:26:25 // 19269
	Amikor megvettem sima gázolajat tankoltam akkor kb 500km után regenerált(30-40% város mellett), ha hosszabb távokat mentem akkor volt nagyobb az átlag.(6-700)
Az olaj az elejétől C3 volt ( castrol edge 5W-30)
Szerintem a max átlagot ilyen használat mellett így lehet elérni, a spuri is meg a prémium is hozzátesz...;)
	
Az olaj az elejétől C3 volt ( castrol edge 5W-30)
Szerintem a max átlagot ilyen használat mellett így lehet elérni, a spuri is meg a prémium is hozzátesz...;)
Csabi13-02-2012 18:17:12 // 19268
	Nyáron átlag 7,5-8lityi, most a hidegekben 8,5-9. Nem kell mondanom hogy mióta ezt nyomom alapjárati ingadozás nincs, -21ben is gond nélkül indul, és ami talán fontosabb az injektorok is együtt futnak, nincs gigakorrekció! :)
	
droberto13-02-2012 18:16:55 // 19267
	Akkor itt az ellenpélda! Tisztelet Csabiii159-nek! :-))
És az nem lehet, hogy csak a spuritól van a ritka eltömődés és nem a prémiumlétől?
Milyen olajjal jársz?
	
És az nem lehet, hogy csak a spuritól van a ritka eltömődés és nem a prémiumlétől?
Milyen olajjal jársz?
SKrisz13-02-2012 18:15:42 // 19266
	Aham... erre nem is gondoltam volna. De logikusan hangzik :)
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:11:52 // 19265
	Mennyit fogyaszt ebből a turmixból?
	
Csabi13-02-2012 18:09:10 // 19264
	A regenerálás nagyban függ attól is hogy mit tankolsz, milyen az égés, tapasztalatból és hetenkénti ecu "turkálásból" mondom... 30-40% városozással evoneo-val +spuri keverékével 1200km az átlagom.(10 tank átlagából) Mindez a napokban bizonyosodott be,amikor is kifogytam a spuriból , és csak simán az izmosabb dizelt tankoltam, így a regeneráció már 700km után bekövetkezett. Tudom, hogy így jóval drágább az autózás, de a szívósorom nem panaszkodik, és az EGR-em is csak fekete,korom lerakodásnak nyoma sincs...
110e km (óra szerint, a valóságban ki tudja) után is a regeneket követően 20%alá pucolja ki, szóval nem nagyon látom hogy itt egyszer is kuka lenne a DPF...:)
	
110e km (óra szerint, a valóságban ki tudja) után is a regeneket követően 20%alá pucolja ki, szóval nem nagyon látom hogy itt egyszer is kuka lenne a DPF...:)
droberto13-02-2012 18:08:33 // 19263
	Nem sok kedvel, de majd lenyúzom róla a bőrt és majd mondom a diagnózist! Most kéne a cucc, de ilyen hidegben nem fogok nekiállni!
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:04:52 // 19262
	Mármint, hogy meddig megy el a Párducban :-)
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:04:26 // 19261
	No majd meglátjuk :-))
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 18:02:01 // 19260
	Valamiféle átlagot mutat, de nem a pillanatnyi értéket az biztos... 
Kérdés hogy hol van a hőmérője. A Spiderben a termosztátban van, egy az egyben a blokkból kifolyó vizet méri, relatíve kis hőtehetetlenséggel. A 159-é nem tudom hogy van, de eléggé furcsán mozog felfelé. Darabosan. Olyan mintha nagy lenne a hőtehetetlensége, vagy az elektronika integrálná az értéket. Nem látni rajta azt sem, hogy hol nyit a termosztát. A TS-nél látni, mert kicsit visszahűl a víz, aztán újra nekirugaszkodik.
	
Kérdés hogy hol van a hőmérője. A Spiderben a termosztátban van, egy az egyben a blokkból kifolyó vizet méri, relatíve kis hőtehetetlenséggel. A 159-é nem tudom hogy van, de eléggé furcsán mozog felfelé. Darabosan. Olyan mintha nagy lenne a hőtehetetlensége, vagy az elektronika integrálná az értéket. Nem látni rajta azt sem, hogy hol nyit a termosztát. A TS-nél látni, mert kicsit visszahűl a víz, aztán újra nekirugaszkodik.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 17:57:50 // 19259
	nem valós értéket mutat csal 15-20%-ot le meg fel...ezért áll be középre nekem is nem ilyen ordas hidegben
	
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 17:56:11 // 19258
	áhh ne írassa ki új DPF-et kell venni potom 4 kilóért 100e-ként :)
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 17:55:27 // 19257
	Könnyen el lehet törni a szálat ( a 156-ban is) ha pl rátérdelsz az ülésre.
	
.......................13-02-2012 17:45:37 // 19256
	DPF nélkül sem füstöl,ha csippes,tök fölösleges bele
ezt úgy mondom ,hogy én is a tiszta dolgokat szeretem
	
ezt úgy mondom ,hogy én is a tiszta dolgokat szeretem
droberto13-02-2012 17:36:13 // 19255
	Ez így igaz! Az a jó, ha közel van a DPF a motorhoz, mert így magasabb hőmérsékletű gáz áramlik be, így jobb az öntisztulása, és regeneráláskor könnyeben bemelegszik! Ezért elég egy kisebb koromszűrő!
A gond az, hogy 4 regent félbeszakítottam restarttal (mivel ugye nem tudtam, hogy épp éget), ezen kívül és gőzöm sincs milyen kukás olajat csepegtettek bele. Ha kicsit jobb idő lesz, végre ledobom és megy bele a C3!
Nem hiszem egyébként, hogy bármelyik 100k km feletti DPF kibírna 800-1000 km-eket regen nélkül.
Én már az 5-600-nak is örülni fogok, 50-50%, országúti - rövid városi használat mellett!
A világért sem szeretném kiíratni, én még hiszek a tiszta dízelmotorokban. ;) Tudjátok, csudaszép zöld, fák, csicsergő madarak, zéró emisszió! Phúúúh... :))
Na lépek ECU-t túrkálni, ma végre megjött - egy hónap alatt - Honkongból a BT-s ELM-em! ;)
	
A gond az, hogy 4 regent félbeszakítottam restarttal (mivel ugye nem tudtam, hogy épp éget), ezen kívül és gőzöm sincs milyen kukás olajat csepegtettek bele. Ha kicsit jobb idő lesz, végre ledobom és megy bele a C3!
Nem hiszem egyébként, hogy bármelyik 100k km feletti DPF kibírna 800-1000 km-eket regen nélkül.
Én már az 5-600-nak is örülni fogok, 50-50%, országúti - rövid városi használat mellett!
A világért sem szeretném kiíratni, én még hiszek a tiszta dízelmotorokban. ;) Tudjátok, csudaszép zöld, fák, csicsergő madarak, zéró emisszió! Phúúúh... :))
Na lépek ECU-t túrkálni, ma végre megjött - egy hónap alatt - Honkongból a BT-s ELM-em! ;)
SKrisz13-02-2012 17:16:50 // 19254
	Azért erre kíváncsi vagyok, hogyha nem a valós értéket mutatja akkor mit? :)
	
DrB13-02-2012 17:14:13 // 19253
	A visszahülést a vízfokra értettem, az utastér szépen bemelegszik, aztán azt tartja is, fügetlenül, hogy épp városi tötyörgés van.
	
DrB13-02-2012 17:12:40 // 19252
	Az ülésfűtés a vezetőoldalon nálam is megadta magát. Szerviz megnézte, s a fűtőszálak eltörtek diagnózist hozta. Valaki itt nálunk is említette, hogy nála is előfordult, s német fúrumokon is bele-belefutottam.
	
droberto13-02-2012 17:10:10 // 19251
	Könnyű építés! :) Ez jó! Ez teccik!
Sejtettem, hogy hasonló lesz egyesek reakciója.
Az azért túlzás, hogy nehezményezem, meg küzdök, inkább mondjuk azt, hogy mást/többet vártam egy 18 évvel frissebb, 1 kategóriától feljebb levő dög nehéz autótól.
Pont ezért írtam le, mert más még ezt nem említette, viszont nekem furcsa volt. Nagy hideg ide, vagy oda.
Fontos megjegyezni, hogy ez csak a szóban forgó dolgokra igaz. Egyébként bazi elégedett vagyok mindennel.
Kegyeleem! :)
	
Sejtettem, hogy hasonló lesz egyesek reakciója.
Az azért túlzás, hogy nehezményezem, meg küzdök, inkább mondjuk azt, hogy mást/többet vártam egy 18 évvel frissebb, 1 kategóriától feljebb levő dög nehéz autótól.
Pont ezért írtam le, mert más még ezt nem említette, viszont nekem furcsa volt. Nagy hideg ide, vagy oda.
Fontos megjegyezni, hogy ez csak a szóban forgó dolgokra igaz. Egyébként bazi elégedett vagyok mindennel.
Kegyeleem! :)
DrB13-02-2012 17:08:58 // 19250
	Nekem, biza visszahül.
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 17:08:33 // 19249
	A 159-é már németautós, nem a tényleges hőmérsékletet mutatja. Oda van szegezve a 90-re. Mintha tizedfokokkal szabályozna a rendszer, meg se mozdul a mutató. Ilyen nincs a valóságban.
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 17:05:54 // 19248
	Köszönöm :-DD
	
SKrisz13-02-2012 17:05:49 // 19247
	Nincs ott semmi gond :) Ha egyszer belegeszik, nekem sem hül vissza, még ilyen időben, városi menetben sem :)
	
DrB13-02-2012 17:04:33 // 19246
	Droberto, irasd ki a csudába! :D
	
Piritu - 1.000.00013-02-2012 16:54:55 // 19245
	Az enyém kisebb. A kattal együtt a motor előtt van. Ha sűrűbben eltömődik, ott valami gond lesz. 
Most majd jönnek a többiek és közlik, hogy írasd ki a csudába :-))
	
Most majd jönnek a többiek és közlik, hogy írasd ki a csudába :-))
Piritu - 1.000.00013-02-2012 16:50:55 // 19244
	Nem volt szó fikázásról -)
Csak kicsit érdekes dolgokat "nehezményezel", főleg egy könnyű építésű autó után.
2005-óta vagyok topiklakó, de még sose olvastam, hogy valaki hasonló problémákkal küzdene.
Az én utastársaim átkérezkednek az 535-ös bömbiből, mert komfortosabban tudnak utazni a 159-ben :-P
	
Csak kicsit érdekes dolgokat "nehezményezel", főleg egy könnyű építésű autó után.
2005-óta vagyok topiklakó, de még sose olvastam, hogy valaki hasonló problémákkal küzdene.
Az én utastársaim átkérezkednek az 535-ös bömbiből, mert komfortosabban tudnak utazni a 159-ben :-P
Föckös13-02-2012 14:59:42 // 19243
	az nem izzítás gond lesz.
saját tapasztalatból tudom, hogy (5ből jó 1 izzító esetén is be tud indulni az autó, legfeljebb) nehezen, de beindul.
	
saját tapasztalatból tudom, hogy (5ből jó 1 izzító esetén is be tud indulni az autó, legfeljebb) nehezen, de beindul.
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 14:38:47 // 19242
	benyás
	
Tozo13-02-2012 14:18:29 // 19241
	Sziasztok!
Elöször is üdv mindenkinek :-)!
Lenne egy kérdésem az autómmal kapcsolatban (1.9 JTDm 8v). -20 fokban hibátlanul indul, különösebb erőlködés nélkül, izzitógyertya kb 7-8 másodpercig fűt indítás elött. Ha ilyenkor elindulok és 1-2 km után megállok (pl. kirakom gyereket ovodába) majd újra beülök, gyújtás 1-2 másodperc izzítás és nem indul a gép. Vmiért olyan érzésem van, mintha melegnek érezné a vezérlője a motort, de közben még hideg, és nem izzít rendesen. Ha hagyom állni fél-egy órát, akkor megint pöcre indul :-)!
Ötlete vkinek?
Zoli
	
Elöször is üdv mindenkinek :-)!
Lenne egy kérdésem az autómmal kapcsolatban (1.9 JTDm 8v). -20 fokban hibátlanul indul, különösebb erőlködés nélkül, izzitógyertya kb 7-8 másodpercig fűt indítás elött. Ha ilyenkor elindulok és 1-2 km után megállok (pl. kirakom gyereket ovodába) majd újra beülök, gyújtás 1-2 másodperc izzítás és nem indul a gép. Vmiért olyan érzésem van, mintha melegnek érezné a vezérlője a motort, de közben még hideg, és nem izzít rendesen. Ha hagyom állni fél-egy órát, akkor megint pöcre indul :-)!
Ötlete vkinek?
Zoli
Föckös13-02-2012 13:59:10 // 19240
	Olvasom Petikém, nem veszekedni akarok én! Nálam meg úgy van, ahogy írtam, felmegy 90re, aztán NEM HŰL VISSZA.
így az enyém kiesik az összes dízel kategóriából.
ne bántsatok már, a végén azt fogom gondolni, hogy az én autómmal van a baj, mert nem hűl le
	
így az enyém kiesik az összes dízel kategóriából.
ne bántsatok már, a végén azt fogom gondolni, hogy az én autómmal van a baj, mert nem hűl le
droberto13-02-2012 13:50:59 // 19239
	A Punto 1,3-as vagy benzines?
	
droberto13-02-2012 13:48:17 // 19238
	Ez már lehet egy indok a gyors lehűlésre! Az alumínium 3x jobb hővezető mint a vas!
Viszont az átlag motortól ugye nagyobb a tömege, ami miatt azt vártam, hogy jobban tartja a hőt! Tévedtem!
A víz szerintem nem olyan kevés 7,5 l, a 2.0-ban már csak 6,1 liter van! Viszont az olaj az több! :) 4,6 4,9 l. :)
	
Viszont az átlag motortól ugye nagyobb a tömege, ami miatt azt vártam, hogy jobban tartja a hőt! Tévedtem!
A víz szerintem nem olyan kevés 7,5 l, a 2.0-ban már csak 6,1 liter van! Viszont az olaj az több! :) 4,6 4,9 l. :)
GTPeti13-02-2012 13:25:17 // 19237
	Remélem ezt Bőrmacy is olvassa. :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2012 13:20:18 // 19236
	mínusz 10-15ben nagy csodát ne várjál ha talpalod neki 100 fölött akkor beáll 90-re ahogy város jön vissza hűl 60-70 fokra ....az összes dejzel ilyen sőt a csaj puntoja is ugyan ilyen felmegy 90 fokra a városban meg vissza 70-re...
	
droberto13-02-2012 13:18:00 // 19235
	Még nem sok használati tapasztalatom van, meg még az interfészem sem jött meg!
Tartok tőle, hogy az én szűrőm tárolókapacitása töredéke a tiednek!
A szöveget félreértettem! Akkor korábban is mindig tisztított, mikor felment a fogyi. Nem kellet volna restartoljak. GRRR! Vártam az ikont, az ugye nem jött és azt hittem gond van!
Köszi a tippet! Ettől függetlenül közölhetné a vas az userrel, hogy mi a fogynövekedés oka!
Szar látni, hogy az átlagot - amiért jól megdolgoztál -, megdobja egy literrel!
	
Tartok tőle, hogy az én szűrőm tárolókapacitása töredéke a tiednek!
A szöveget félreértettem! Akkor korábban is mindig tisztított, mikor felment a fogyi. Nem kellet volna restartoljak. GRRR! Vártam az ikont, az ugye nem jött és azt hittem gond van!
Köszi a tippet! Ettől függetlenül közölhetné a vas az userrel, hogy mi a fogynövekedés oka!
Szar látni, hogy az átlagot - amiért jól megdolgoztál -, megdobja egy literrel!
droberto13-02-2012 13:05:25 // 19234
	Akkor ezzel van a baj! :) Nem megy az ülésfűtésem! Tartok tőle, hogy ebben a szezonban már nem is fog! Hidegben nem szerelek!
Remélem, hogy meg tudom kendácsolni és nem kell semmit vennem hozzá!
	
Remélem, hogy meg tudom kendácsolni és nem kell semmit vennem hozzá!
droberto13-02-2012 12:59:36 // 19233
	A Search után mi történik?
Próbáld meg a Alternatív Frekvenciák (AF switching) keresését,

illetve a körzeti adások vételét (Regional Mode)

kikapcsolni!
Valószínű elfosta magát egy vagy több hidraulikus rezgéscsillapító!
A korszerűbb lejátszóknál mindig előre beolvas egy részt az beteszi egy memóriába és csak később játsza le! Így elkerülve a lemez ugrását!
Nézz utána típus szerint a neten, hogy ez a tiednél, hogy működik!
Talán segíthetsz azzal, hogy ha a tár rögzítését átalakítod rugalmasra! Próbaképpen támaszd ki szivaccsal!
Nekem még nem ürült ki. A 159 ablakmosója az átlagnál nagyobb. A könyve szerint 6 l.
	
Próbáld meg a Alternatív Frekvenciák (AF switching) keresését,

illetve a körzeti adások vételét (Regional Mode)

kikapcsolni!
Valószínű elfosta magát egy vagy több hidraulikus rezgéscsillapító!
A korszerűbb lejátszóknál mindig előre beolvas egy részt az beteszi egy memóriába és csak később játsza le! Így elkerülve a lemez ugrását!
Nézz utána típus szerint a neten, hogy ez a tiednél, hogy működik!
Talán segíthetsz azzal, hogy ha a tár rögzítését átalakítod rugalmasra! Próbaképpen támaszd ki szivaccsal!
Nekem még nem ürült ki. A 159 ablakmosója az átlagnál nagyobb. A könyve szerint 6 l.
droberto13-02-2012 11:51:58 // 19232
	Már leírtam! (18429 hsz.)
Miért fikáznám azt az autót, melynek kiválasztása 4 évig érlődött bennem?
Ezek az én, és utastársaim tapasztalatai - nyilván az előző saját/céges autókhoz képest -, pont ezért kérdeztelek titeket.
Az üvegfelületek aránya meg szerintem nem nagy, a magas övvonal és az oszlopok szélessége miatt. (Bunkerfeeling) Bár ez szinte az összes mai autóra igaz.
Én ezekben a dolgokban csalódtam!
	
Miért fikáznám azt az autót, melynek kiválasztása 4 évig érlődött bennem?
Ezek az én, és utastársaim tapasztalatai - nyilván az előző saját/céges autókhoz képest -, pont ezért kérdeztelek titeket.
Az üvegfelületek aránya meg szerintem nem nagy, a magas övvonal és az oszlopok szélessége miatt. (Bunkerfeeling) Bár ez szinte az összes mai autóra igaz.
Én ezekben a dolgokban csalódtam!
Piritu - 1.000.00013-02-2012 11:46:09 // 19231
	1. lehet, pl ha valami zavarja. Felénk ilyen a Kossuth. Valami horváth nyelvű izé jön a helyén és a nyomorult rádió állandóan próbálkozik jobbat keresni. 
2. a CD-tár rázkódásvédelmét kellene megoldani, valószínűleg kissé odavan már amechanika. Vagy kidobni és egy Loudlinket betenni a helyére és SD kártyáról zenélni.
3. Lámpamosó nélkülinél is fogy. A nagy ablakra sokat nyom. (A Spiderből pl. ősszel ki kellett szívnom, mert semmi sem hiányzott belőle:-D )
	
2. a CD-tár rázkódásvédelmét kellene megoldani, valószínűleg kissé odavan már amechanika. Vagy kidobni és egy Loudlinket betenni a helyére és SD kártyáról zenélni.
3. Lámpamosó nélkülinél is fogy. A nagy ablakra sokat nyom. (A Spiderből pl. ősszel ki kellett szívnom, mert semmi sem hiányzott belőle:-D )
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
1
		Guests1
548
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
