Poló12-05-2015 00:59:42 //
148403
Ez mi akar lenni a kesztyűtartó ajtaján? Minek a helye?

9e-ért elintézte egy "bérintéző". Igaz 10 napjába került,nekem meg két levél AlgoFlex Fortéba... Okmányirodában már minden ment mint a karikacsapás. 20 perc alatt kezemben volt a rendszám és a forgalmi :)
Kapcsold ki az AdBlockot.

Vègre rendszámos fa..om!!!!
Szia.
A kesztyűtartó mögött találod találod a relét. Amennyiben előtét ellenállás lesz a gond, abban tudok segíteni.
Sziasztok. Csak nekem nem jelenik meg az "Adok-veszek" rovat?
Lehetetlen találni.... :D
GTPeti11-05-2015 11:50:31 //
148395
És természetesen az előtét-ellenállás (ld. blog).
GTPeti11-05-2015 11:49:24 //
148394
Az autó használatijában benne van, hogy hol vannak a venti biztosítékai.
Amúgy letölthető a Fiat Aftersales oldaláról. (Google)
Itt írtam róla vmennyit. (Igaz a TS-nél lehet, nem az akksin van a kieg. bizt. tábla.)
(Ha nálad is leégett a motor, akkor az kivágta az egyik biztosítékot. De kontakthiba is simán lehet.)
Skodra11-05-2015 11:04:42 //
148393
Hali! Én is pont olyat keresek.....!
Sziasztok!
Nincs valakinek eladó 156 faceliftes első lökhárítója?
Ezüst lenne a legjobb, de ez mellékes!
Nasty11-05-2015 08:08:27 //
148391
Sziasztok!
Nem forog a vízhűtőventillátorom!
Ennek a biztosítékét vagy reléit merre találom?
Vagy mi mehetett tönkre?
1998 2.0 T.S.
Segítő válaszokat előre is köszönöm!
Hali!
Nem hiszem hogy csak úgy bele tudnád feszegetni az új szilentet, legalább is valamilyen szerszám nélkül biztos nem.
A hátsó stabrúdnál, nem kell fúrni, egy lapos vágóval finoman szét lehet pattintani.
Nekem elég jó állapotban vannak a szilentek, így ezeket nem cseréltem, csak bezsíroztam. Összerakásnál csak összepattintottam a bilincset, még csak meg sem kellett heftelni, szépen megállt, és így csavaroztam vissza a helyére.
Skodra10-05-2015 19:25:37 //
148389
Az elsők már cserálve lettek ,tudom hogy nem egyszerű kihúzni az első stabrudat. Az érdekel hogy az új szilent a bilincsbe oldalról becsúszik, vagy a bilincset szét kell fúrni a hátsó stabrúdnál?
Hátul a világon a legegyszerűbb :) csak elöl ne kelljen kicserélni mer ott a szopás!
Skodra10-05-2015 17:37:17 //
148387
Sziasztok! Szeretném kérdezni hogy valaki cserélt már hátsó stabszilentet 156-ban?
Szét kell fúrni a bilincseket v.oldalról belehet tolni...? köszönöm!
Hát ha katalizátor a gond akkor egy bontot ami sajnos nem.100% vagy pedig nyitot rendszer :-)
detox2008-05-2015 21:52:25 //
148385
Sziasztok! Nem tudom tud e valaki segiteni nekem abban, hogy az 1.9 jtd 156-omon miért sipol kicsit hangosabban a turbó? Valaki járt már igy? Hogyan lehetne orvosolni? Müködni müködik sztem mert szépen húz vsak elég hangos! Üdv detox20
Mike0108-05-2015 20:39:45 //
148384
Köszi, az nem baj, majd utazok akkor.
GTPeti08-05-2015 19:08:29 //
148383
Én
Zé.-t Ferkét és Csörit ismerem. Mindegyikük lelkiismeretes és kompetens, de sajnos nem ceglédiek.
Mike0108-05-2015 17:40:57 //
148382
Köszi a gyors (és egyben megnyugtató) választ.
Te tudsz itt ajánlani egy jó szakembert?
Hálás köszönettel.
GTPeti08-05-2015 17:13:46 //
148381
Na ja, attól, hogy az ECU a katalizátorra tippel még lehet kb 50 másik oka...
Kicsit korai még emiatt aggódni. Elég sokan vagyunk JTD-sek, a többség 200ekm felett jár és kat.cseréről még nem nagyon volt szó itt.
Egy példa: Nálam (ahogy a blogomban írtam) egyszer szétszaladtak a lovak és alig ment az autó. Amolyan szívódízeles feeling lett. Lehetett volna turbóhiba is, de csak egy 15eFt-os 2 perc alatt kicserélhető mágnesszelep adta meg magát. (Az ECU "turbó körüli" hibát emlegetett.) Szóval nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni. Viszont a jó szakember NAGYON fontos.
Mike0108-05-2015 16:52:58 //
148380
Sziasztok,
nagy gond van az autóval. (1.9JTD 115Le 8V)
Amint tartósan nyomom a gázt nagyobb fordulatszámon, azonnal besípol a katalizátor probléma, hogy menjek szervizbe. Amennyiben nem használok nagy fordulatot, csak max 2500-ig, akkor több ezer km-t is el tudok menni. Ilyenkor viszont az autó lomhul, azaz nem érzem egy előzésnél azt az erőt.
Mi lehet a gond? Milyen szervizt tudtok ajánlani? Katalizátort néztem, 170ezer Fortinttól kezdődik, remélem lesz más alternatíva, illetve nem konkrétan ez a gond. (Korábban olvastam valami EGR szelep takarítáról is.)
Várom válaszotokat, köszönettel.
GTPeti08-05-2015 13:51:32 //
148379
A fenébe. :(
Kitartás!
Nagyon szívunk ezzel a JTS felújítással !
Már bent volt a motor,indítózásnál megmozdult,aztán le is állt.
Szerelőm kivette,hogy irány vissza a gépműhely,mert valamit elszúrtak,aztán ott kiderült hogy a motor rendben,más a baj....
Hát az a nyavalyás új gyári olajszivattyú ketté tört belül.
Jelenleg várjuk a csere szivattyút és káromkodunk nagyokat a szerelő kartárssal.
Valószínű
,hogy Seleniára nem lesz kész,pedig már beleéltem magam,hogy végre a sajáttal mehetek.
Így bízzon az ember az új alkatrészekben,ráadásul nem is olcsó!
nagyT07-05-2015 16:59:38 //
148377
Na ezt le is töltötem gyorsan :-)
sty07-05-2015 14:24:07 //
148375
Thx,az Fl kezelésit valahonnan le lehet tölteni mert nekem csak az Fl előtti van meg?
ha a gombjának a bal oldalán világít a lámpa akkor belső keringtetésen van, ha a jobb oldalán akkor autómatán
sty07-05-2015 13:54:03 //
148372
156 Fl-nél hogyan kell belső levegőkeringetésre állítani a szellőztetést?
nagyT06-05-2015 18:58:35 //
148371
Dobd fel a facebook csoportba valak tutti rámegy :D Én is megtenném de most nincs rá pénz :-(
gabee06-05-2015 15:41:11 //
148370
sziasztok. kis segitsegre lenne szuksegem!
a kocsim - 156 sw - tetejen gyarilag nincsen tetosin... nem tudja - e vki, h a teto alatt a tetosin felszerelesehez elo vannak keszitve a fogado bakok minden sw-ben? tehat csak a megfelelo helyen kellene pontheg furoval kifurnim az - elokeszitett-m6 menet felett.. felek, h nem, de remelem megcafoltok.. (bar, lehet, h egyszerubb lenne megbontanom, s megneznem... csak ezt meg szerettem volna spórolni..)
Ha nem harap rá senki rövid időn belül, akkor jó eséllyel ez lesz a megoldás.
Úgyis érdekel hogy állna a GTV-n :)
nagyT06-05-2015 10:28:08 //
148368
Nem rossz :-)
Sziasztok!
Keresek JTS-be 6 vezetékes első lambdákat. Legalább 1-et:)
ystuc05-05-2015 14:42:01 //
148366
A 37-es ET miatt ér bele valószínűleg. 35-tel tökéletes lenne. Esetleg egy pár milis pogácsa megoldaná a problémádat.
Hardy03-05-2015 14:58:48 //
148364
A 99-es gyartasuba a motorterbe a pillangoszelep felett az biztos a levegőcsövön.

JulesTS03-05-2015 00:26:01 //
148363
Ez az amit lejjebb belinkeltem...
Rizzo02-05-2015 07:50:40 //
148362
Én itt tudok küszöbgyártót (Újpest). Itt vannak már vagy 30 éve.
Autóküszöb
Ferke01-05-2015 22:18:34 //
148361
Anyós ülés előtt, a kesztyűtartó alatt, egy fekete műanyag burkolat alatt:) (hű de rég írtam ide már:) )
Jól tetted,sajna nekem nincs mèg külföldi rendszám sem. Amúgy leszarom,max szètbontom az enyèmet ès kèsz,nagy ügyet nem fogok csinálni belőle. De majd hètfőn vagy kedden kiderül.
Én jártam a külföldi rendszámmal. Szartam bele. Olcsó biztos nem lett volna, ha megállítanak.
Még 1x Megkérdezeném,valaki meg tudja mondani,hol a coputer a 1998 as 1.6 tsekeben!
Kecskemèten ilyenek ezek a fináncok hehe,csak az a baj,hogy nem annyira vicces.. Hát most kiadtam egy bèr intèzőnek inkább,hátha megoldja. Röhej azèrt,hogy mekkora faszfejek vannak ebben az országban. Direkt el kezdtem intèzni kedden,hogy hètvègère legyen meg a rendszám,mert nagyon szüksègem lett volna az autóra.
Jah, hát nem az alapján számolja a fasz a reg.adót. Nézzen be máshova. Meg azt az adás-vételit se nagyon vizsgálja senki.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.