Forum >> 156
Zsolesz04-07-2014 22:07:25 // 145953
És amúgy köszönöm, hogy értékeled az életemet, örülök, hogy neked jól megy. Legközelebb a hasonló véleményedet tartsd meg magadnak, pláne ebben a stílusban.
GTPeti04-07-2014 22:04:12 // 145952
Zsolesz, pedig nagyon úgy tűnik... Lásd Alba Autó-s ár...
Zsolesz04-07-2014 22:03:27 // 145951
Nekem 32 ezret mondtak és ez már kedvezmeényes ár volt. Mindent jó áron kapok, nem hinnérm hogy pont ezzel az egy alkatrésszel akartak volna lehúzni.
GTPeti04-07-2014 21:39:16 // 145950
Ha nem Zsolesz lenne (aki hűséges 156 tulaj), biztos megkérdezném, hogy bontott olaj nem érdekli-e. (Csak viccből, ne tessék komolyan venni! ;)
redbull9004-07-2014 21:30:31 // 145949
Hát ha neked 18 ezer forint sok egy lengőkarért akkor minek vettél autót?
Nem a szerelőre kell hagyni az alkatész beszerzést hanem körül kell nézni a neten...
Az alba autónál van ilyen én is ott vettem 2 éve... van gyári 18.633 ezerért meg Vema 14900 ér....
Nem a szerelőre kell hagyni az alkatész beszerzést hanem körül kell nézni a neten...
Az alba autónál van ilyen én is ott vettem 2 éve... van gyári 18.633 ezerért meg Vema 14900 ér....
koki7604-07-2014 21:14:22 // 145948
Sziasztok!
Van egy 156 SW 1.9JTD Facelift-em. Mostanában szórakozik velem. A kulcsról ha nyitom, vagy zárom az autót csak jobb oldalon villognak az indexek, megnéztem, hogyha beülök a kocsiba akkor belül a műszerfalon is csak a jobb oldala villog. Az elakadásjelzőm jó, azzal kezdtem. Néha megjavul 1-2 napra. De bevallom kicsit idegesít a hiba , nem tudom hol lehet benne az elektronikája ,ha van egyáltalán neki (mármint a központi zárnak).
Ha van valakinek ötlete, azt megköszönném.....
Van egy 156 SW 1.9JTD Facelift-em. Mostanában szórakozik velem. A kulcsról ha nyitom, vagy zárom az autót csak jobb oldalon villognak az indexek, megnéztem, hogyha beülök a kocsiba akkor belül a műszerfalon is csak a jobb oldala villog. Az elakadásjelzőm jó, azzal kezdtem. Néha megjavul 1-2 napra. De bevallom kicsit idegesít a hiba , nem tudom hol lehet benne az elektronikája ,ha van egyáltalán neki (mármint a központi zárnak).
Ha van valakinek ötlete, azt megköszönném.....
GTPeti04-07-2014 20:06:22 // 145947
Azt nem értem, mit vársz egy bontott hosszlengőkartól. Ez kopóalkatrész, ráadásul tényleg el is kopik és bizony nem kevés szerepe van az autó stabilitásában. Befolyásolja a futóműgeometriát és a gumik is hamarabb elkopnak, ha kopott benne a szilent.
(Én 200ekm-nél cseréltettem és bizony szükség is volt rá.)
(Én 200ekm-nél cseréltettem és bizony szükség is volt rá.)
Zsolesz04-07-2014 19:02:32 // 145946
Nekem eszembe jutott mikor megláttam mennyibe kerül. A szerelőnél meg pont van egy ilyen feleslegesen.
GTPeti04-07-2014 18:44:15 // 145945
A hosszlengőkarra gondolsz, ami "a küszöb folytatása" a kerék felé?
Az ugyanaz. (De nekem eszembe nem jutna bontottat betenni.)
Az ugyanaz. (De nekem eszembe nem jutna bontottat betenni.)
DanFather04-07-2014 16:30:52 // 145943
Köszönöm szépen!:)
Zsolesz04-07-2014 14:22:39 // 145942
Bilux04-07-2014 09:17:43 // 145940
SW-ben van sedanban nem tudom.
Bilux04-07-2014 09:17:08 // 145939
Csomagtartót nyisd ki annak az oldalán van elvileg egy fényes matrica.
DanFather04-07-2014 09:15:36 // 145938
Sziasztok!
Nagyon szeretném megtudni az autóm színkódját...ugyan még nem ástam magam bele nagyon az utánanézésbe, gondoltam hátha valaki kapásból ránézésre vágja.:)
Köszönöm szépen a segítséget!
Nagyon szeretném megtudni az autóm színkódját...ugyan még nem ástam magam bele nagyon az utánanézésbe, gondoltam hátha valaki kapásból ránézésre vágja.:)
Köszönöm szépen a segítséget!
NGC04-07-2014 07:52:56 // 145937
Elméletileg az 56-é van benne, és az előző törött rugóhoz mérve ugyanakkora volt. Márkaszervizben szereztettem be, és ott is rakták be. A munkahenger most egy éves. Az lesz, hogy tényleg szétszedem az egészet. remélem össze is tudom majd rakni. :)
NGC04-07-2014 07:48:01 // 145936
Szervizben rakták össze, ha jól emlékszem 3-szor, mert mindig kiesett, nem lett a pedálhoz rögzítve. Végül sikerült. De átnézem, köszi.
Balage1504-07-2014 06:37:56 // 145935
Köszi a tippet. Ki fogom próbálni. :)
GTPeti03-07-2014 23:03:42 // 145934
Én ezt máshogy látom. El kell dönteni, hogy akarsz az EGR kevés előnyével és több hátrányával élni, vagy nem. Legalábbis szerintem. Ha utóbbi, akkor ki kell írni és el van intézve. Egy régebbi, 115LE-s motornál pedig csati lehúz és ledugóz.
Hardy03-07-2014 22:54:13 // 145933
Kristyon03-07-2014 22:38:49 // 145932
Köszi!
Csatit, nem húztam le, csak falaztam, először csak alulról, majd a szívó oldal felől is. Igazából még működik, csak úgy vettem észre kevésbé kormol, ha le van falazva, illetve nem kéne takaritgarni ;)
Olyan mintha egyre sűrűbben kéne hozzányúlnom...
Csatit, nem húztam le, csak falaztam, először csak alulról, majd a szívó oldal felől is. Igazából még működik, csak úgy vettem észre kevésbé kormol, ha le van falazva, illetve nem kéne takaritgarni ;)
Olyan mintha egyre sűrűbben kéne hozzányúlnom...
GTPeti03-07-2014 22:24:54 // 145931
A tiednél már nem lehet minden további nélkül lehúzni, mert kigyújtja az ECU lámpát is. De a falazást szerintem nem érzékeli. Ha igen, akkor Manky-től kaphatsz egy optimalizált szoftvert.
Kristyon03-07-2014 22:18:07 // 145930
Hali!
Lefalaznàm én is, ha nem dobna motorhibát. Két hete kaptam tippet, ha az EGR mind két oldalát lefalazom, akkor nem fog hibát dobni. Kipróbáltam, de így is dobja :(
Marad a takarítgatása...
Lefalaznàm én is, ha nem dobna motorhibát. Két hete kaptam tippet, ha az EGR mind két oldalát lefalazom, akkor nem fog hibát dobni. Kipróbáltam, de így is dobja :(
Marad a takarítgatása...
GTPeti03-07-2014 21:08:14 // 145929
Ha nem így lenne nem írtam volna. ;)
Balage1503-07-2014 20:49:45 // 145928
Hibát nem ír ha lehúzom a csatit de szerinted berakhatok oda vaktömítést?
Bilux03-07-2014 19:21:00 // 145927
Vagy a munkahneger szar már az akksi alatt. Nekem kismértékben (a porvédő gumi még megfogta) szivárgott és volt hogy nem jött fel teljesen.
GTPeti03-07-2014 19:13:29 // 145926
Nem lenne egyszerűbb lehúzni csatlakozóját és betenni egy vaktömítést?
A te autódnál ezt simán megteheted.
A te autódnál ezt simán megteheted.
Hardy03-07-2014 18:58:38 // 145925
Ha nem jon fel akkor lehet hogy nem az 56 e van benne. A 47 rugoja kicsit rovidebb. De nekem akkor nem jott fel mikor el volt kopva a gumi. Es igy oldottam meg.
Balage1503-07-2014 18:14:00 // 145924
Sziasztok!
156 1,9JTD 116Le-hez keresek EGR-t. Ki tud ebben segíteni? Köszi előre is.
156 1,9JTD 116Le-hez keresek EGR-t. Ki tud ebben segíteni? Köszi előre is.
Tuningman03-07-2014 14:58:52 // 145923
A Textar betét jó választás:)
Tuningman03-07-2014 14:58:01 // 145922
Tudok adni bontottat:)
Tuningman03-07-2014 14:56:18 // 145921
Nézd át újra, hogy biztos jó helyre tetted-e a visszanyomó rugót. Nem igazán egyértelmű a helye a tűzfalon egy pici mélyedés szerűbe kell belerakni. Általában ha nem jó helyen van akkor szokott kibicsaklani. Ha nagyon nem megy akkor vedd ki az egészet és úgy nézd meg, hogy visszajön-e a pedál rendesen. Ha igen akkor úgy is hagyhatod.
Zsolesz03-07-2014 10:25:50 // 145920
Mivel csak a készleten levő anyagokból tudok választani egyéb okok miatt, mi a tapasztalat, melyik kombó lenne jobb?
Hátsó fék:
Brembo tárcsa +
1: Remsa betét
2: Textar betét
Durván 2000 Ft különbség van a kettő között a Textar javára.
Ha 251-es tárcsa lenne a kocsiban, akkor ugyan ez a kérdés, csak Ferodo tárcsával.
Délután 4-ig várom a tippeket :)
Hátsó fék:
Brembo tárcsa +
1: Remsa betét
2: Textar betét
Durván 2000 Ft különbség van a kettő között a Textar javára.
Ha 251-es tárcsa lenne a kocsiban, akkor ugyan ez a kérdés, csak Ferodo tárcsával.
Délután 4-ig várom a tippeket :)
Petya 15603-07-2014 09:41:56 // 145919
Sziasztok! remélem tudtok segíteni szétment a légtőmegmérő utáni csövem nem tudom mi a pontos neve. Harmonika szerű az elején és van rajta egy fölfele álló cső amibe belemegy még egy vékony cső ami a motorba megy. Nem tudjátok esetleg van e valakinek elfekvőbe vagy lehet e kapni valahol és mennyibe kerülne? Előre is köszi a segítséget.
NGC03-07-2014 07:58:02 // 145918
Üdv!
Kuplung pedál téma. A pedál alatt van egy rugó, ami teljesen felnyomja a pedált. Ezt a rugót tavaly cseréltem ki, mert eltört. Azóta nem jön fel teljesen, mert ez a remek rugó/műanyag kombó mindig kibicsaklik a helyzetéből. Van valakinek valami ötlete egy alternatív megoldásra, hogy ne kelljen lábbal felhúzni a pedált minden váltás után?
Köszi!
Kuplung pedál téma. A pedál alatt van egy rugó, ami teljesen felnyomja a pedált. Ezt a rugót tavaly cseréltem ki, mert eltört. Azóta nem jön fel teljesen, mert ez a remek rugó/műanyag kombó mindig kibicsaklik a helyzetéből. Van valakinek valami ötlete egy alternatív megoldásra, hogy ne kelljen lábbal felhúzni a pedált minden váltás után?
Köszi!
Zsolesz02-07-2014 21:55:21 // 145917
Jee, köszi!
Rémlett, hogy már olvastam valahol erről, de akkor itt. Lesz időm megnézem valakivel.
Rémlett, hogy már olvastam valahol erről, de akkor itt. Lesz időm megnézem valakivel.
Attika0102-07-2014 19:25:11 // 145916
Felújító szettel Nekem 2-hónapig bírta. Jobban jársz a cserével. Nem is bonyolult..... DOT-4 olajat használtam. Fő hengerről beszélek. Alsó nem produkált nálam ilyet, az folyt :))
Bazsi00902-07-2014 19:09:36 // 145914
Üdv!
Szerencsémre most kezdi el magát megadni a kuplungom... :( így szombat előtt néhány nappal:( Az a jelenség áll fent hogy felpuhult a kuplungom és van amikor majdnem teljesen bent marad van amikor félig visszajön. Az én tippem h a munkahengernél ereszti az olajat. Az lenne a kérdésem hogy valakinek volt-e ilyen tapasztalata már és hogy a javitó szettel ha kicserélem a tömítéseket szerintetek megoldhatom a problémát. Ha igen milyen olajat töltsek bele?? Köszönöm a segítséget.
Szerencsémre most kezdi el magát megadni a kuplungom... :( így szombat előtt néhány nappal:( Az a jelenség áll fent hogy felpuhult a kuplungom és van amikor majdnem teljesen bent marad van amikor félig visszajön. Az én tippem h a munkahengernél ereszti az olajat. Az lenne a kérdésem hogy valakinek volt-e ilyen tapasztalata már és hogy a javitó szettel ha kicserélem a tömítéseket szerintetek megoldhatom a problémát. Ha igen milyen olajat töltsek bele?? Köszönöm a segítséget.
Somcy02-07-2014 07:44:54 // 145913
Köszönöm mindenkinek...
Nem jó hírek...
Az "IN J." feliratú relé kapcsolgat folyamatosan...
Mr. Captain... Elfogadom a meghívást... megkereslek majd a szomszédból... :)
Nem jó hírek...
Az "IN J." feliratú relé kapcsolgat folyamatosan...
Mr. Captain... Elfogadom a meghívást... megkereslek majd a szomszédból... :)
MEO02-07-2014 07:02:06 // 145912
Üdv!
Van esetleg valakinek ötlete, miért mennek tönkre 5-10 ezer Km.-ként a holtponti jele adók? (1.6ts)
Van esetleg valakinek ötlete, miért mennek tönkre 5-10 ezer Km.-ként a holtponti jele adók? (1.6ts)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)02-07-2014 02:58:31 // 145911
Ahogy elnézem, falumbéli vagy. A laptopomon fent van a MultiEcuScan, megvan a komplett KKL kábelszettem is adapterekkel együtt, szóval ki tudom olvasni a hibakódokat ha valamikor átugrasz.
Zsolesz02-07-2014 00:17:25 // 145910
Azoknál a reléknél elég nagy áramok mennek nem? Lehet azt nem bírja valami, hogy a relé kapcsolgat. Azt kellene kideríteni hogy melyik kattog.
Más:
A ventilátorom 1. fokozata szerintem megint megadta magát, ma klímáztam és szerintem csak a gyors fokozat működik, nekem meg ettől halt meg múltkor a klíma rendszer. Lehet ezt javítani valahogy? Vagy csak cserélni újra?
Más:
A ventilátorom 1. fokozata szerintem megint megadta magát, ma klímáztam és szerintem csak a gyors fokozat működik, nekem meg ettől halt meg múltkor a klíma rendszer. Lehet ezt javítani valahogy? Vagy csak cserélni újra?
GTPeti01-07-2014 23:36:26 // 145909
Nem nagyon hiszem, hogy egy relé miatt megy tönkre a bizti. Ennek az esélye nagyon kicsi. :(
Somcy01-07-2014 22:53:07 // 145908
Sziasztok,
Kicsi ótókám folyamatosan kiveri a váltó olaj pumpa? biztosítékot /30A/, az akkumlátoron.
Ha cserélni akarom, az új biztivel folyamatos kattogás / kerepelés hallatszik az akksi alól.
Még egy valami, hogy az akksi előtti relék egyike folyamatosan kattog kb. 5-10 másodpercenként.
Lehet, hogy ez a relé kotlott csak meg, és ezért veri ki a biztit?
Ma háromszor kellett cserélnem kb. 1 km-eren, aztán a többi tízet kibírta.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
Kicsi ótókám folyamatosan kiveri a váltó olaj pumpa? biztosítékot /30A/, az akkumlátoron.
Ha cserélni akarom, az új biztivel folyamatos kattogás / kerepelés hallatszik az akksi alól.
Még egy valami, hogy az akksi előtti relék egyike folyamatosan kattog kb. 5-10 másodpercenként.
Lehet, hogy ez a relé kotlott csak meg, és ezért veri ki a biztit?
Ma háromszor kellett cserélnem kb. 1 km-eren, aztán a többi tízet kibírta.
Előre is köszönöm a segítségeteket.
redbull9001-07-2014 18:45:08 // 145907
Lassan jön az új autó így szeretnék megválni tőle!
Az ár alku képes azért ennyi mer eladni szeretném nem árulni!
Alfa Romeo 156 1.9 jtd Friss műszakival
Az ár alku képes azért ennyi mer eladni szeretném nem árulni!
Alfa Romeo 156 1.9 jtd Friss műszakival
Szabeee01-07-2014 16:29:04 // 145906
Sziasztok, nem tudna valaki segíteni, hogy a 2.4 M-JET klímakompresszorába milyen számú csapágy megy a szíjtárcsához?
zozo14530-06-2014 23:19:56 // 145905
Helló! Nem tudja valaki mit lehetne kezdeni a távirányítós kulccsal, ha nincs benne a távírányítós része?:) A kocsiban benne van a riasztó, a kulcsot is megismeri, csak éppen kéne bele távirányító.
Bull8830-06-2014 22:10:44 // 145904
Ezt megnézem én is , úgy is olajoznom kell a hőmérséklet érzékelő mögötti kis ventilátort
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
527
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?