Forum >> 156
gecsa22-03-2014 09:56:54 // 144653
ülés alatt az üzemanyag szivattyúnál nézz körül...
Demecsab22-03-2014 09:52:03 // 144652
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy Alfa 156-ban miért lehet benzinszag a csomagtartóban? Illetve a csomagtartóban a legerősebb, de persze az utastérben is érződik.
Melyik bilincs vagy cső lehet a hibás?
Köszönöm!
A kérdésem az lenne, hogy Alfa 156-ban miért lehet benzinszag a csomagtartóban? Illetve a csomagtartóban a legerősebb, de persze az utastérben is érződik.
Melyik bilincs vagy cső lehet a hibás?
Köszönöm!
mogyi 7322-03-2014 09:30:09 // 144651
Helló Próbáld meg az Auto-AS ba keresd Sorint és mond ,hogy Mogyi küldött (én ott dolgoztam 7 évet)!
Somcy22-03-2014 08:36:36 // 144650
és ha ügyes vagy, ebből még alkudhatsz is...
az enyim is hasonló árba volt kiírva, én 650-ért hoztam el tavaly :)
végre egy Alfás a közelemben... :)
az enyim is hasonló árba volt kiírva, én 650-ért hoztam el tavaly :)
végre egy Alfás a közelemben... :)
gecsa22-03-2014 07:17:19 // 144649
az első futómű kopó alkatrész,nem az a kérdés, hogy kell-e cserélni, hanem az, hogy mikor.. :) a gyári kulcs nem olcsó, és sokan cserélik, mert el szokott törni.. én a leírtak alapján belevágnék..
Bilux22-03-2014 06:02:49 // 144648
De jó látni egy volt fityó bolondot 😃
Üdv.: egy volt BIS-es illetve kabriós 😉
Üdv.: egy volt BIS-es illetve kabriós 😉
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)22-03-2014 00:48:52 // 144647
Üdv kollégák!
Szeretnék tanácsokat/véleményeket kérni mielőtt elmennék autónézőbe. A kiszemelt példány egy '99-es, egynyócas 156 sedan, szövetbelsős, gyári napfénytetővel.
Futólag körbejártam, a bódé egészen vonalban van, nem tűnik töröttnek, a fényezés gyárinak tűnik (sötétedett már, de árnyalateltérést nem nagyon láttam az elemeken), a motor szépen jár (se szelephang, se vezmód-csattogás nem hallatszott), a beltér is elég kulturált. Óra szerint 70 ezer mérföldet futott, ha valós, akkor épp esedékes a szíjcsere.
Alámászni a hétvégén fogok, meg az elektromos kütyüket is akkor fogom végigpróbálni.
Ami tutira nem jó: az első futómű valószínűleg rottyon van + nincsenek meg a gyári kulcsai, hanem csak valami másolt szutyok van hozzá.
Érdemes belevágni? Mit érdemes megnézni ha tüzetesebben vizsgálom?
Előre is köszi az észrevételeket!
Szeretnék tanácsokat/véleményeket kérni mielőtt elmennék autónézőbe. A kiszemelt példány egy '99-es, egynyócas 156 sedan, szövetbelsős, gyári napfénytetővel.
Futólag körbejártam, a bódé egészen vonalban van, nem tűnik töröttnek, a fényezés gyárinak tűnik (sötétedett már, de árnyalateltérést nem nagyon láttam az elemeken), a motor szépen jár (se szelephang, se vezmód-csattogás nem hallatszott), a beltér is elég kulturált. Óra szerint 70 ezer mérföldet futott, ha valós, akkor épp esedékes a szíjcsere.
Alámászni a hétvégén fogok, meg az elektromos kütyüket is akkor fogom végigpróbálni.
Ami tutira nem jó: az első futómű valószínűleg rottyon van + nincsenek meg a gyári kulcsai, hanem csak valami másolt szutyok van hozzá.
Érdemes belevágni? Mit érdemes megnézni ha tüzetesebben vizsgálom?
Előre is köszi az észrevételeket!
Stef21-03-2014 20:10:33 // 144646
Hardy21-03-2014 16:31:40 // 144645
Hat engedd le a regit es tolts bele az ujat addig mig nem folyik ki a betolto csavarnal.
Qubi21-03-2014 13:12:23 // 144644
Egyetértünk. A hétvégén, legkésőbb keddig megpróbálom az ellenállásos dolgot. Sikerült szereznem, 2,3-as 3,3-as, 4,3-as ellenállást is...kiderül melyik milyen:D
Írok, ahogy van valami...
Írok, ahogy van valami...
redbull9021-03-2014 09:21:46 // 144643
Írtam :))
szabi.r1021-03-2014 09:11:37 // 144642
1.9 Multijetbe szeretnék váltóolajat cserélni.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogyan csináljam.
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogyan csináljam.
Somcy21-03-2014 07:43:19 // 144641
na azt én is (gondolom)... :()
akkor marad a szakszervíz platinaárban :(
akkor marad a szakszervíz platinaárban :(
159 Indigo Gray 2.4 Monster21-03-2014 06:54:09 // 144640
Még hányszor írjak hogy van egy relém? :-)
byfx20-03-2014 22:54:12 // 144639
allohelyzeti (MAR-os) rendszernyomast nagyon megneznem, nekem 15masodpercenkent ment a szivattyu, habos(feher) volt a folyadek
igy is mukodott, csak keresztezesben beszennyeztem az Alfa nevet, ha ott dobta ki uresbe villogo szammal
hidroakku csere utan MAR-ban ~30 perc lett!
most szeretnem tesztelni, de leadtam az autot kuzdesre szerelonek
igy is mukodott, csak keresztezesben beszennyeztem az Alfa nevet, ha ott dobta ki uresbe villogo szammal
hidroakku csere utan MAR-ban ~30 perc lett!
most szeretnem tesztelni, de leadtam az autot kuzdesre szerelonek
GTPeti20-03-2014 22:53:08 // 144638
"mert nem lehet mind a négy egyszerre kukás és a trafó vagy jó vagy rossz, állítólag"
Mert miért nem? Több is lehet egyszerre zárlatos sajnos.
Egy cartársnak konkrétan kettő romlott el az AlfaCity-n. (Tréler lett a vége. :(
Mert miért nem? Több is lehet egyszerre zárlatos sajnos.
Egy cartársnak konkrétan kettő romlott el az AlfaCity-n. (Tréler lett a vége. :(
byfx20-03-2014 22:47:34 // 144637
nagyon erdekelne mire jutottal!
ez a foglaltsag erzekelo egy nagy baromsag SZVSZ
ez a foglaltsag erzekelo egy nagy baromsag SZVSZ
MEO20-03-2014 20:53:43 // 144636
Gecsa cartárs instrukcói alapján én kicseréltem. Igaz nem olyan "simán" de sikerült.
gecsa20-03-2014 20:40:23 // 144635
nem árt azért, ha az ember tudja, hogy mit miért, és van szerszám..
mreni20-03-2014 19:42:25 // 144634
az közel sem biztos,hogy menni fog otthon a csapágycsere
redbull9020-03-2014 19:33:12 // 144633
pipák rendben biztosíték rendben :) majd vhonnét szerválok kölcsön relét egy két napra kipróbálom azt is azért.meg hát kiszedem a gyertyákat is leellenőrzöm kívül...
szasza(SW)20-03-2014 17:30:26 // 144632
Nálam meg pöcre indul nem,hogy izzításom,de visszajelzésem sincs:))
gecsa20-03-2014 16:06:14 // 144631
így igaz... először meg kell találni a hibát, és csak utána elhárítani..
Alfa GT-Csaba20-03-2014 15:17:43 // 144630
Mielőtt feleslegesen vennél izzító relét ,ellenörizd le hogy az izzító gyertyákon rendesen csatlakozik e a pipa és a motortérbe az 50A körüli biztosítékát is .De az sem biztos hogy az új izzító gyertyák közül nem adta meg valamelyik magát!
3Szék-ej20-03-2014 15:10:52 // 144629
Üdvözlet mindekinek ezen a fantasztikus fórumon. Új tag vagyok, novemberben lettem Alfa tulajdonos. Németországból hozattam egy 2002-es 156 SW-t 2.0 JTS motorral. Persze a kis sárkánynak vannak opró működési hibái amit lassan orvosolni szeretnék, de ezekkel eggyütt nagyon-nagyon imádom. De ha már Alfa, akkor legyen tökéletes. Ezt a motort néztem ki magamnak, mert benzin a szagot szeretem, valamint több a lóerő és több nyomaték a TS-hez képest.
Akkor most kezdeném a kis hibákkal amikben a segítségeteket kérném. Most csak eggyel és majd lassan a többivel is.
Persze nálam is megvan a típus specifikus alapjárati ingadozás. Nem durván de érezhető,valamint amikor első fokozatban indulok 1200 fordulat környékén van egy egyhe torpanás szerű érzés,de csak 1-esben, tovább tökéletes, húz rendesen megvan az erő, csak félek tőle hogy nehogy romoljon a helyzet. Rátettem FES-re (már beszereztem azt is a fórumos tanácsokat mrgfogadva) és persze gyujtáskimaradást jelez, általánosat és hengerenként is, továbbá a hiba velejárójaként a katalizátort is jelzi, de az a gyujtáskimaradás miatt van.
Cseréltem gyertyákat ( platina NGK ),légtömegmérő tisztítva, pillangószelep tisztítva, mondjuk ezek nem is voltak koszosak,de az ingadozás megmaradt és a gyújtás hibakód visszajött.
Trafókra nem gyanakszom, mert nem lehet mind a négy egyszerre kukás és a trafó vagy jó vagy rossz, állítólag.
Ugyanezt a jelenséget taglalták hetekkel ezelőtt Széplaki és Jack Cartársak is, de nem született verdikt.
Amit konkrétan kérdeznék az, hogy a JTS motornak van-e EGR szelepe,és ha igen hol ?, mert én nem találtam, és a németországi szerelőm azt mondja hogy a JTS-ben állítólag nincs. Az ePer-ben pedig nem igazodtam el.
Esetleg lehet a hiba okozója az is,hogy a légbeömlő cső, a kömyök rész ami a pillangósz. előtt van el van hasadva ? Ezt csak leszerelésnél vettük észre mert alul volt a hasadás. Modjuk ezt beragasztottam ideiglenesen, persze csak szigszalaggal, de lehet hogy így is falsot szív ? A csövet cserélem mihamarabb.
Azért is kérem a Ti segítségeteket,mert én Szatmárnémetiben nem találok profi Alfa szakit, főleg JTS-hez. (azt hiszem az enyém az eggyetlen JTS a városban) .
Előre is köszi.
Akkor most kezdeném a kis hibákkal amikben a segítségeteket kérném. Most csak eggyel és majd lassan a többivel is.
Persze nálam is megvan a típus specifikus alapjárati ingadozás. Nem durván de érezhető,valamint amikor első fokozatban indulok 1200 fordulat környékén van egy egyhe torpanás szerű érzés,de csak 1-esben, tovább tökéletes, húz rendesen megvan az erő, csak félek tőle hogy nehogy romoljon a helyzet. Rátettem FES-re (már beszereztem azt is a fórumos tanácsokat mrgfogadva) és persze gyujtáskimaradást jelez, általánosat és hengerenként is, továbbá a hiba velejárójaként a katalizátort is jelzi, de az a gyujtáskimaradás miatt van.
Cseréltem gyertyákat ( platina NGK ),légtömegmérő tisztítva, pillangószelep tisztítva, mondjuk ezek nem is voltak koszosak,de az ingadozás megmaradt és a gyújtás hibakód visszajött.
Trafókra nem gyanakszom, mert nem lehet mind a négy egyszerre kukás és a trafó vagy jó vagy rossz, állítólag.
Ugyanezt a jelenséget taglalták hetekkel ezelőtt Széplaki és Jack Cartársak is, de nem született verdikt.
Amit konkrétan kérdeznék az, hogy a JTS motornak van-e EGR szelepe,és ha igen hol ?, mert én nem találtam, és a németországi szerelőm azt mondja hogy a JTS-ben állítólag nincs. Az ePer-ben pedig nem igazodtam el.
Esetleg lehet a hiba okozója az is,hogy a légbeömlő cső, a kömyök rész ami a pillangósz. előtt van el van hasadva ? Ezt csak leszerelésnél vettük észre mert alul volt a hasadás. Modjuk ezt beragasztottam ideiglenesen, persze csak szigszalaggal, de lehet hogy így is falsot szív ? A csövet cserélem mihamarabb.
Azért is kérem a Ti segítségeteket,mert én Szatmárnémetiben nem találok profi Alfa szakit, főleg JTS-hez. (azt hiszem az enyém az eggyetlen JTS a városban) .
Előre is köszi.
redbull9020-03-2014 14:29:43 // 144628
hahahah köszi :D minden ruhában ráz :D szóval akkor kukásak a gyertyák lehet?
egy hete mértem ki őket amióta ez a jelenség van az adatok jókat mutattak.
nincs kedvem megint cserélni olyan gáz helyen van :S :D
egy hete mértem ki őket amióta ez a jelenség van az adatok jókat mutattak.
nincs kedvem megint cserélni olyan gáz helyen van :S :D
Hardy20-03-2014 14:21:34 // 144627
Az hogy most cserélted nem jelent semmit. Van olyan cartárs akinek 2 hetet bírt az új. Ha megráz akkor ne fészkelődj annyit a műszálas ruhába az ülésen. Barátnőmet akkor szokta a másik autóm megrázni :-))) Ez már nem mert ebbe bőr ülés van.
redbull9020-03-2014 14:16:43 // 144626
akkor viszont a relé lesz a hibás mer a gyertyákat most cseréltem juppii örülök...
minden egybe romlott el :D cr pumpa lmm most akkor a relé.
Jah meg ha kiszállok megráz az ajtó gondolom az meg test hiba lehet...
minden egybe romlott el :D cr pumpa lmm most akkor a relé.
Jah meg ha kiszállok megráz az ajtó gondolom az meg test hiba lehet...
gecsa20-03-2014 13:21:30 // 144625
arra nem panaszkodok.. :D
Alfa GT-Csaba20-03-2014 13:17:45 // 144624
Nagyban függ a kompressziótól is !!!
gecsa20-03-2014 13:15:05 // 144623
nekem ugyanúgy indul télen-nyáron, pedig nincs izzításom nekem sem..
Alfa GT-Csaba20-03-2014 13:14:52 // 144622
Meg de az 1millióból 1 eset ,annyira ritka!
gecsa20-03-2014 13:14:20 // 144621
a relé is meg szokta adni magát.. :)
Alfa GT-Csaba20-03-2014 13:09:27 // 144620
valamelyik izzító gyertyád kukás,ás ha már beindult utána nem hűl le annyira a motor ,ezért indul könnyebben!
redbull9020-03-2014 13:04:25 // 144619
Az autóm 1.9jtd minden napi első indítása nehézkes de elindul és villog az izzítás visszajelzőm aztán utána ha 100x elindítom pöcc röff...
Ez mitől lehet??? Cr pumpa most lett cserélve nincs 1 hónapja..
Levegősödik a rendszer?
Vagy valami nyomásszabályzó a pumpán?
Hibát nem ír azt már néztem vagyis a lmm rossz jelet ad de ezt tudtam eddig is csere folyamatban de ez az indítást nem befolyásolja....
Valakinek hasonló jellegű hiba vagy ötlet?
Ez mitől lehet??? Cr pumpa most lett cserélve nincs 1 hónapja..
Levegősödik a rendszer?
Vagy valami nyomásszabályzó a pumpán?
Hibát nem ír azt már néztem vagyis a lmm rossz jelet ad de ezt tudtam eddig is csere folyamatban de ez az indítást nem befolyásolja....
Valakinek hasonló jellegű hiba vagy ötlet?
Qubi20-03-2014 09:35:38 // 144618
Még mindig nem értem
http://forum.alfa145.com/lofiversion/index.php?t21635.html
itt meg 3,3-at írnak és ohm, nem k ohm... Most akkor melyik a jó? Van valaki aki megoldotta már ezt a problémát és tudja a pontos értéket?
http://forum.alfa145.com/lofiversion/index.php?t21635.html
itt meg 3,3-at írnak és ohm, nem k ohm... Most akkor melyik a jó? Van valaki aki megoldotta már ezt a problémát és tudja a pontos értéket?
Somcy20-03-2014 09:16:20 // 144617
Max tünet annyi, hogy idonkent kidobal sebessegbol...
Somcy20-03-2014 09:14:58 // 144616
Nem akartam en keverni... mertem feltetelezni a gyarit, azert vettem azt.
Igen tejecske lett...
Nem tom milyen rendszeresen kapcsol be...
Kene hallanom valamit? :)
Igen tejecske lett...
Nem tom milyen rendszeresen kapcsol be...
Kene hallanom valamit? :)
Qubi20-03-2014 08:06:23 // 144615
Most olvastam itt:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/309259-passenger-seat-pad-airbag-sensor-resistor.html
4,3 ohm-os kell:D megpróbálom:D Igazából szeretném, ha működne, mint ahogy az kell...
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/309259-passenger-seat-pad-airbag-sensor-resistor.html
4,3 ohm-os kell:D megpróbálom:D Igazából szeretném, ha működne, mint ahogy az kell...
Qubi20-03-2014 08:04:04 // 144613
Akkor most mi van? nem jó megoldás?!:)
osee_selespeed20-03-2014 06:44:40 // 144612
Ez nem igaz, hogy jó mind2.
Tutela Cs Speed SAE 75W-nek felel meg, míg a DEX III az SAE 10W.
Tutela Cs Speed SAE 75W-nek felel meg, míg a DEX III az SAE 10W.
byfx19-03-2014 22:47:49 // 144611
Hazilag csapagylehuzoval lehet boldogulni? Presem nincs...
byfx19-03-2014 22:45:51 // 144610
Ok de milyen szin?
byfx19-03-2014 22:44:54 // 144609
Ez kellene nekem is...
A szerelo agya elborult mikor mondtam neki, hogy rakjon ra ellenallast.
Szoporoller agra futottak egy bmvessel, alig birtam elmenekulni elole...
Azt hittem, jo kuncsaft vagyok.
A szerelo agya elborult mikor mondtam neki, hogy rakjon ra ellenallast.
Szoporoller agra futottak egy bmvessel, alig birtam elmenekulni elole...
Azt hittem, jo kuncsaft vagyok.
byfx19-03-2014 22:37:51 // 144607
A szín számít - legegyszerűbben.
Tutella :arany
Dextron III -szintű hidraulika olaj: piros(rózsaszín)
De lehet fordítva :)
Mindkettő jó, de ne keverd.
Tejszínű lett?
En mikor lecsereltem a tutellat akkor jartam igy, a nyomastarto akkumulator halt meg. Milyen rendszeresseggel indul be a hidraulikaszivattyud?
Tutella :arany
Dextron III -szintű hidraulika olaj: piros(rózsaszín)
De lehet fordítva :)
Mindkettő jó, de ne keverd.
Tejszínű lett?
En mikor lecsereltem a tutellat akkor jartam igy, a nyomastarto akkumulator halt meg. Milyen rendszeresseggel indul be a hidraulikaszivattyud?
Alfa GT-Csaba19-03-2014 16:19:40 // 144606
Nekem a gumi szilent elment nyikorgás nélkül több mint egy évig ,és nem azért cseréltem mert elkezdett nyekeregni,hanem mert a gömbfej purcant ki!Én gépzsírral kentem meg nem is nyikorog !!
gecsa19-03-2014 16:09:47 // 144605
és tényleg.. nem tudom miért rémlett nekem, hogy a lyukkiosztás nem egyezik..
Alfa GT-Csaba19-03-2014 15:59:15 // 144604
Szerintem meg kerékcsapágyból nincs jobbos -balos!Most cseréltem a lancián ,vettem 2 db-ot és egyforma volt!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
524
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?