Érdekes, mert új elem volt benne és a kapcsoló is tökéletesen működött! Sőt még a visszajelző led is villogott!
Tegnap szét szedtem, ki takarítottam, majd összeraktam... Azóta tökéletesen működik!
Forum >> 156
Gyalu17-04-2012 15:02:07 // 127603
zee17-04-2012 13:24:25 // 127602
Azért egy kis forraszanyag+páka nem árthat...
kazsmandi17-04-2012 12:41:45 // 127601
Gyalu,
nekem i svolt már hasonló problémám a kulccsal. Két dolog lehetséges, az egyik, hogy elemet kell cserélni, a másik pedig, hogy a nyomógomb alatt levő mikrókapcsoló letört az alaplapról és az miatt nem nyit. A megoldás egyszerű. szétszeded a kulcsot ( az alfa jel alatt van egy is csavar) és visszaragasztod a mikrokapcsolót. Én pillanatragasztóval oldottam meg, azóta tökéletes..
Remélem tudtam segíteni..
Üdv: kazsmandi
nekem i svolt már hasonló problémám a kulccsal. Két dolog lehetséges, az egyik, hogy elemet kell cserélni, a másik pedig, hogy a nyomógomb alatt levő mikrókapcsoló letört az alaplapról és az miatt nem nyit. A megoldás egyszerű. szétszeded a kulcsot ( az alfa jel alatt van egy is csavar) és visszaragasztod a mikrokapcsolót. Én pillanatragasztóval oldottam meg, azóta tökéletes..
Remélem tudtam segíteni..
Üdv: kazsmandi
Hakesh17-04-2012 11:54:28 // 127600
Sziasztok!
Nekem olyan problémám van, hogy a kulcs behelyezése és elforgatása után nem mindig alszik el a kulcs code kontroll lámpája... Olyankor 2-3 újrapróbálkozás után beadja. Ezt mi csinálhatja? Valaki találkozott ilyennel?
Nekem olyan problémám van, hogy a kulcs behelyezése és elforgatása után nem mindig alszik el a kulcs code kontroll lámpája... Olyankor 2-3 újrapróbálkozás után beadja. Ezt mi csinálhatja? Valaki találkozott ilyennel?
zee17-04-2012 10:14:24 // 127599
Elviekben ezek felelnek a válozó geometriás turbók lapátszög állásáért. Sztem okozhatja ez a problémát,tedd vissza a csövet és próbáld ki.
Ferke17-04-2012 10:00:08 // 127598
Végig olvastam a blogodat. Hát nem semmi:) Tanulságos..én valahogy azt érzem, hogy itt a szerelőkön csúszott meg a dolog.
Szerintem ha egy motor 1x valóban tisztességesen rendbe van téve, akkor az nem áll be újra...de ha csak ímmel-ámmal, akkor sosincs vége a folyamatnak..:P
Szerintem ha egy motor 1x valóban tisztességesen rendbe van téve, akkor az nem áll be újra...de ha csak ímmel-ámmal, akkor sosincs vége a folyamatnak..:P
sparco17-04-2012 09:14:24 // 127597
Megvan már! ;)
Abarai16-04-2012 22:45:44 // 127596
Csak a fórum vágta le a felét. Katt a képre, ott van az. :)
sparco16-04-2012 22:41:36 // 127595
Valaki nem tudja, hol lehetne megnézni, hogy az sw jobb hátsó tolatólámpa/ködlámpa belső burkolata megegyezik-e a sedanéval?
sparco16-04-2012 22:34:04 // 127594
Fogalmam sincs, hogy milyen cső... nagy örömömben nem is nézegettem utána, miután rájöttem, hogy az volt a hiba...de valszeg Nálad más gond lesz!
B@rney16-04-2012 22:28:41 // 127593
hát ha a kis elosztóra gondolsz ami a turbótól jön, nos mióta nálam van a gép azota a külön álló cső (ami nem egymás alatt van) tőben el van törve és addig is ment a gép, de ettől még lehet ez is...
B@rney16-04-2012 22:26:06 // 127592
igen, a PO235.....turbó feltölő töltésérzékelő áramkör hiba
PO191.....közös nyomócső áramkör hiba
P1671...nos ezt az utóbbit nem tudta a progi beazonosítani...
kontaktos lehet, vagy bedöglött teljesen?
(jah tesóm segíteni akart kis gázolaj adalékkal, amitől azonnal tilt a fedélzeti....)
PO191.....közös nyomócső áramkör hiba
P1671...nos ezt az utóbbit nem tudta a progi beazonosítani...
kontaktos lehet, vagy bedöglött teljesen?
(jah tesóm segíteni akart kis gázolaj adalékkal, amitől azonnal tilt a fedélzeti....)
sparco16-04-2012 22:21:52 // 127591
Lehet, hogy egyáltalán nem segít a tipp, de a héten hasonlóan jártam.
Az egyik vékony cső volt lecsúszva felül, egy 3 ágú kis műanyag elosztóról. Kis apró dolognak tűnt, de nagy galibát okozott. Miután visszadugtam, elaludt a piros engine lámpa+ újra ment mint a golyó, alacsony fordulatszámról is.
Az egyik vékony cső volt lecsúszva felül, egy 3 ágú kis műanyag elosztóról. Kis apró dolognak tűnt, de nagy galibát okozott. Miután visszadugtam, elaludt a piros engine lámpa+ újra ment mint a golyó, alacsony fordulatszámról is.
zalan16-04-2012 22:11:22 // 127590
gépre kötötted már ?
B@rney16-04-2012 21:55:08 // 127589
Üdv. cartársak....
Tudna e valaki segíteni a vasamon ill. rajtam????
Nos a problémám a járgánnyal a következő:
Teljesen belustult a gépem, csak 3000-felett jön meg a LE+Nm......2000-nél már kellene szakítania :)
190-et így is megy a 115-Ló, de CHECK ENGINE folyton világít, sőt azonnal letiltja olykor a motort! (forgalomban ez nagyon nem f..sza) 190-nél viszont elaludt a motor check...érdekes!
Mi lehet, hol keressem a problémát szerintetek? légtömegmérő, lambda szonda, vagy merre????
Előre is köszi a segítséget mindenkinek....
Tudna e valaki segíteni a vasamon ill. rajtam????
Nos a problémám a járgánnyal a következő:
Teljesen belustult a gépem, csak 3000-felett jön meg a LE+Nm......2000-nél már kellene szakítania :)
190-et így is megy a 115-Ló, de CHECK ENGINE folyton világít, sőt azonnal letiltja olykor a motort! (forgalomban ez nagyon nem f..sza) 190-nél viszont elaludt a motor check...érdekes!
Mi lehet, hol keressem a problémát szerintetek? légtömegmérő, lambda szonda, vagy merre????
Előre is köszi a segítséget mindenkinek....
sparco16-04-2012 20:40:53 // 127588
Asszem a másik lényeg lemaradt a képről, nem? :D Csak nem Tinnyén jártál? :)
Abarai16-04-2012 18:52:09 // 127587

Hamburger van?
Gyalu16-04-2012 15:19:57 // 127586
Előtúrtam a másik kulcsot és azzal van a gond nem a kocsival. Ez a jó hír. A rosszabbik az, hogy most a kulccsal kell valamit kezdjek:)
Kócosw16-04-2012 08:10:12 // 127585
igen...gazpedalelmozdulaserzekelö szorakozik...
cseres...
nem bonyolult ...a pedäl felett van.
cseres...
nem bonyolult ...a pedäl felett van.
Liquid16-04-2012 08:08:00 // 127584
tudom, csak mindig feldobod a labdát :)
linzenbold15-04-2012 23:27:29 // 127583
Valaki találkozott már olyannal, hogy nem működik a gázpedálom??? Vagyis olyan hogy ha nyomok egy padlógázt, akkor annyi történik, mintha félig se nyomnám. van amikor gondol egyet, és megjavul....
mreni15-04-2012 23:15:13 // 127582
annyi az.... :/
Dévid15-04-2012 23:06:01 // 127581
Tudod, hogy nem 2. fokozatban történt.
Liquid15-04-2012 23:00:07 // 127580
lehet nem 2-esben kellett volna kipróbálni :DD
GTPeti15-04-2012 22:55:10 // 127579
Uhh... az három telitank... €€€
Szabeee15-04-2012 22:39:13 // 127578
de legalább autópálya is van... :D ha látnád itt mi van... 15 km autópálya, 30 km autóút/főút, közben 2-3 falu, város... aztán megint autópálya... vicces :D
nekem is kb. ugyan ennyi, csak az átlagfogyasztásom van olyan 8-8,5 környékén :)))
nekem is kb. ugyan ennyi, csak az átlagfogyasztásom van olyan 8-8,5 környékén :)))
mreni15-04-2012 22:04:17 // 127577
itt is van néha 60as korlát,bár csak rövid szakaszon :)
1.5hónap alatt beleugrott 3ezer km a 156ba,~6literes átlagfogyasztással :)
1.5hónap alatt beleugrott 3ezer km a 156ba,~6literes átlagfogyasztással :)
Szabeee15-04-2012 21:42:57 // 127576
jah, viszont szerintem szlovák autópályán nem szeretnél vezetni.... volt olyan korlátozás, hogy csak pislogtam.... 60-as..... és azért a büntetés majdnem annyi, mint nyugaton, ha túllépjük a megengedett sebességet.... így bátorságom nincs.... tavaly AC-ből hazafelé jöttünk egy darabon 190-el, mert egy BMW-s barom felcseszett..... persze én mentem volna tovább, az autó is bírta, csak hát majd legénykedek akkor, ha lesz pénzem a bírságra :)
Dévid15-04-2012 21:35:36 // 127575
Rendberakattam, azóta 2 szívósort durrantott le, és 8000 km/1 év múlva 5000-es fordulaton megint feldarált minimum egy csapágyat. :)
Nincs szerencsém a 2.0 TS-el. :)
Most komplett motort veszek bele, nem csak fűzött blokkot, hátha jobb lesz az a variáció. Közben autószerelőt is cseréltem.
Nincs szerencsém a 2.0 TS-el. :)
Most komplett motort veszek bele, nem csak fűzött blokkot, hátha jobb lesz az a variáció. Közben autószerelőt is cseréltem.
Robbye15-04-2012 21:29:35 // 127574
Hála a jó mit tudom én kinek nekem nem az első volt és nem is az utolsó. :) 20ezret már beleraktam hasonló tempóval de nem zörög nem csörög simán fut és nagyon szeret menni!10000:1-hez hogy rossz autot fogsz ki! én egy Sharan-al jártam így 130000km-nél megadta magát az autómataváltó a haveréba 300000 van és kutya baja :] ennyi
Dévid15-04-2012 21:22:05 // 127573
Enyém egyszer futotta meg a 200-at, de beállt az olajpumpa, beállt a főtengely, eltört a 2. hajtókar... Enyém nem bírta. :D
Robbye15-04-2012 21:19:52 // 127572
150?Az nem sebesség! Hála a németeknek itt ki lehet kormolni a kicsikét 200 simán mosolyogva aztán levillogtak :D:D itt azért vannak nagy csúnya bácsik!! :D
Dévid15-04-2012 21:18:22 // 127571
Ezt a példányt nem volt szerencsés megvenni, plusz a szerelőim sem voltak a helyzet magaslatán. A mostani szerelőmmel csak olajat nem szabad cseréltetnem, mert azt nem szépen csinálja. Nem biztos, hogy amiatt állt be a blokk, de lehetséges.
Ha visszahúzatom a jobb első tornyot a helyére, akkor az enyém is stabilabb lesz.
Még így is jó volt kanyarban, pedig nem lehet rendesen beállítani a jobb első futóművet.
Ha visszahúzatom a jobb első tornyot a helyére, akkor az enyém is stabilabb lesz.
Még így is jó volt kanyarban, pedig nem lehet rendesen beállítani a jobb első futóművet.
fony7215-04-2012 21:16:20 // 127570
Nálad is ez van?
Szabeee15-04-2012 21:05:32 // 127569
hát igen... kinek a pap, kinek a paplan.... alaposan mellényúltál a 156-al, ugye? ma olyan simán utaztunk 500 km-t, hogy hihetetlen :) imádom.... pályán is mentünk pár km-t, szakadó esőben, semmi gond nem volt, itt-ott sikerült elszaladnom 150-ig, de hát.... mit tehetek?! cuore sportivo :)
Dévid15-04-2012 21:01:29 // 127568
Nekem az 5 éves tervben egy autócsere szerepel. :D
Vagy fiatalabbra, vagy öregebbre, és egyik sem 156. :D
Vagy fiatalabbra, vagy öregebbre, és egyik sem 156. :D
Szabeee15-04-2012 20:56:48 // 127567
tervek nekem is :D csak az még nagyon sok € és idő.... időközben elhatároztam, hogy az 5 éves tervbe bekerül az autó teljes újrafényezése, minden hibájának kijavítása, ami nem kis tétel :) de lehet h előtte vásárolgatok pár hülyeséget, csak mert fanatikus lettem.. :D
Dévid15-04-2012 20:52:27 // 127566
Már megvannak a tervek fejben. Ha nem adom le bontásra, akkor szépen össze lesz építve. Eladni úgysem lesz érdemes akkor már. :D
Gyalu15-04-2012 20:45:58 // 127565
Valahol a műszerfalban van egy vezérlő egység, abban van a vevője. Azzal lehet valami gond, bíztam benne, hogy valaki találkozott már ilyen hibával ...
Szabeee15-04-2012 20:32:46 // 127564
tudom milyen ez.... a 46-t megmostam, kiporszívóztam, géllel ápoltam a műszerfalat, csinosítottam... 2 napra rá fater karambolozott vele, nem az ő hibájából... fél évet porosodott a garázsban, de aztán jóra fordultak a dolgok, úgyhogy fel a fejjel! :))
Dévid15-04-2012 20:28:35 // 127563
Ma én is kimentem megnézni a kicsikémet. Néha rá szoktam nézni, olyankor beülök brümmögni. Egész jól néz ki még mindig, de azért van nyoma a fél év állásnak sajnos. :(
Szabeee15-04-2012 20:10:57 // 127562
lekopogom, de utoljára november elején szevizeltük... azóta csak benzint kér :))) kedden meg is kapja a jutalmát :)
Robbye15-04-2012 19:50:41 // 127561
Haliho ujra itt 3000km gond nélkül imádom az alfámat :)
fony7215-04-2012 19:31:47 // 127560
Na az nekem se megy! Gondolt egyet és egyik pillanatról a másikra kikattintotta a csomagtér ajtót, aztán már nem is reagált többet semmire. Piszkálja is az agyam eleget de mostanában sajna elég a bajom, nincs rá energiám, hogy belenézzek...
Gyalu15-04-2012 17:42:02 // 127559
Sajnos nem! Sőt ha a kapcsolóval le állítod is megszólal ha beindítod a motort!
A riasztó az jól működik, a távirányítóm nem megy ... :(
A riasztó az jól működik, a távirányítóm nem megy ... :(
Piritu - 1.000.00015-04-2012 17:06:28 // 127558
Elvileg elhallgat a riasztó, ha elindítod a motort.
Gyalu15-04-2012 16:38:11 // 127557
Sziasztok!
Tegnap reggel ismét meglepett az autóm, mivel a távirányítóval nem tudtam kinyitni csak kulccsal. Így megszólalt a riasztó! Amit nem tudtam kikapcsolni, így kénytelen voltam a biztosítékot kivenni:(
A távirányító jó, az elem új benne, de valami még sem kerek.
Járt már így valaki? Van valakinek valami ötlete mi lehet a probléma oka?
Tegnap reggel ismét meglepett az autóm, mivel a távirányítóval nem tudtam kinyitni csak kulccsal. Így megszólalt a riasztó! Amit nem tudtam kikapcsolni, így kénytelen voltam a biztosítékot kivenni:(
A távirányító jó, az elem új benne, de valami még sem kerek.
Járt már így valaki? Van valakinek valami ötlete mi lehet a probléma oka?
fony7215-04-2012 16:35:19 // 127556
Köszi! Megpróbálom.
mreni15-04-2012 16:23:55 // 127555
én az akksi saru-generátor közötti vezetéket cserélném/nézném át elsőnek.Biztosítéka nincs
fony7215-04-2012 16:21:47 // 127554
Most már tényleg nem hagy nyugodni ez a generátor história. Van a visszatöltésnek biztosítékja a panelen? A piktogramok szerint nincs. Viszont!!! Biztosítékból van 3x6 db a piktogramok szerint meg 3x5. na ez aztán érdekes. Alattuk meg még egy biztosíték panel van, abban meg van bizti faszig, csak ahhoz meg ábrák nincsenek. Akkó most mihez kezdjek ezekkel?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?