Forum >> 156

Cgo09-03-2011 11:35:28 // 118604
tudja valaki, mennyi kulonbseg van az ablakmosos 156 es a sima 156 facelift kozott? Az ablakmoso tartaly is mas? Ugyanaz a szivattyu tolja a vizet, vagy van kulon szivattyu?
Gyalu09-03-2011 09:41:22 // 118603
No ennek jól utána olvasok ;)
Ferke09-03-2011 08:15:33 // 118602
Annyi az egész, hogy a motor nem fődarab. Tehát ha nincs motorszám, akkor a kompetens NKH-nál ezt egy A4-es papíron tanúsítják, amivel be lehet íratni a forgalmiba a motorkódot...
Liquid09-03-2011 08:06:08 // 118601
nem lesz jó ha ennyire vaskalaposan ragaszkodtok a szabályzathoz :(
ebben a topicban úgyis ritka az offolás, eddig egyszer sem éreztem zavarónak
dfg (Tanárúr)09-03-2011 07:02:57 // 118600
Mondjuk ezt nem is bánnám, de ebben a topicban nem nagyon láttam moderálnivalót, mióta megvan az 56 nekem. bezzeg a 46 topicban :DDDDD
kando.09-03-2011 07:00:56 // 118599
Ha valakinek hatalmat adunk... eddig sima tag volt, de miután most már ,,fegyvere'' is van, szeretné használni is :P
dfg (Tanárúr)09-03-2011 06:52:54 // 118598
ez itt most nem volt off...


Légyszives a Moderátorok topicba írni legközelebb... :D:D
Vinnie09-03-2011 02:42:52 // 118597
"Off"

Ez feltétlenül kellett? Senkit sem zavart a hozzászólás. Főleg, hogy látható miért idevaló.

Engem jobban zavar, ez cselekvéskényszer féleség a tisztelt Moderátortól.

"On"

A legszebb még mindig a 156 SportWagon.
Moderátor09-03-2011 00:21:49 // 118596
A netikettből idézve:

Ne legyél offtopik!

Minden témakör és topik címe kifejezi, hogy milyen jellegű beszélgetést szolgál. Amennyiben az adott témától meredeken eltérsz, azt Off-olásnak vagy Offtopiknak nevezzük internetes szlenggel élve. Az offolást sokan nem fogják jó szemmel nézni. Ezért ilyet csak akkor tegyél, ha feltetlenül szükség van rá, és jelezd azzal, hogy felhívod erre a figyelmet egy rövid "Off" felirattal. Emellett ajánlott a Csevegek gomb használata az ilyen hozzászólásoknál. Ez a tevékenység a Tagsági feltételek szerint szankcionálható.
GTPeti09-03-2011 00:16:07 // 118595
Egy javaslat: a lényeges dolgokra koncentráljunk!
GTPeti09-03-2011 00:14:21 // 118594
A hozzászólást tudatosan ebbe a topicba posztoltam. Ne tévesszen meg, hogy egy 5er látható a képen.
Moderátor09-03-2011 00:03:47 // 118593
Legközelebb légy szíves az OFF-os verdák, tapasztalatok topicba tedd a hasonló hozzászólásokat.
Gyalu08-03-2011 21:19:16 // 118592
Szia

Ez hogyan is van most pontosan, vagy hol tudok ennek utána olvasni???
Gyalu08-03-2011 21:18:22 // 118591
Szia

A km óra állása könnyen állítható ha már szét van szedve a műszerfal. Kell hozzá egy eeprom égető meg egy speckó szoftver. Nekem mind a kettő van itthon. Ha érdekel a szoftver nevét is megkeresem neked!
Taxi33™08-03-2011 20:29:51 // 118590
OK! Köszi!
GTPeti08-03-2011 20:21:48 // 118589
Van persze. Bár nem ez volt a kérdés. :)

Ez a mostani 5er SZVSZ inkább a Bangle-5er elődje lehetne formailag. (De nem rossz.)
szasza(SW)08-03-2011 20:15:18 // 118588
Mutatót kitekered mindkét irányba ütközésig.Megjelölöd a mutatót meghosszabbítva,hova mutat.Villával mutató lepattint.Számlap leszed,másik fel.Mutató helyére, beállítod,hogy a jelekre mutasson.Kész!Egyszerű nekem, mert már sokszor csináltam:))
Csöri08-03-2011 20:07:33 // 118587
Meg. Szét kell szedni az órákat.
Taxi33™08-03-2011 20:06:28 // 118586
Kilométer órát cserélt már valaki? Fehér számlapost cserélnék Fekete számlaposra. De a kilométer óra állást azt szeretném ha az eredeti maradna. Megoldható ez valahogy?
156er08-03-2011 18:20:31 // 118585
értem, nekem nem hála isten nem csinál ilyet. az enyém azt csinálja, hogy mondjuk tele van a tank, leállítom az autót a mutató teli állásból elindul szépen lefelé ahogy kell, majd kb negyed-fél között megáll és úgy 1 másodperc után lezuhan nullára!! de ha negyedig van akkor leállításkor nem moccan lefelé csak 1 másodperc után lezuhan... menet közben kiürülésig szépen megy le csak leállításkor csinálja ezt.
úgy néz ki, hogy a valós szintet mutatja, igazából hátránya nincs, csak mégse olyan szépen megy le mint pl a vízhőfokmérő:)
csak ezért kérdeztem:)
csocsi08-03-2011 16:29:01 // 118584
Szerinted van az újabb gépek között egyéni???
Nézd meg a mito-t és a többieket :((
gekki08-03-2011 16:15:33 // 118583
hát igen, de az biztos, hogy olyan teljesítményű mocihoz már illik futóművet meg fékeket is combosítani...
Ferke08-03-2011 15:48:30 // 118582
A motor miatt nem kell megtömni semmit, a motor már nem számít fődarabnak, így az olyan, mint motorszám sem számít már...ha nincs, akkor motorkódot kap, ennyi...
dfg (Tanárúr)08-03-2011 15:48:21 // 118581
A már lepapírozott 2.0 TS helyére a sor4túró bepasszol, aránylag kis átalakítással. a 155Q4 motorja pl. 146-ba, 145-be elég sokban benne van.
de azzal is lehet szopni, mert pl mreni már vagy másfél éve faragja... Pirinek van benne tapasztalata, tőle kellene érdeklődni.
Gyalu08-03-2011 14:32:58 // 118580
Tudom hogy van sok ilyen, de ezt mire behozod és lepapírozod egy vagyon.
Fiat blokkot meg lehet találni, mert nem fiatalok azok a vasak.
A kérdés annyi, hogy mekkora munka ezt bele tenni, és hány zsebet kell megtömni egy érvényes forgalmiért ... :(
gekki08-03-2011 14:30:05 // 118579
volt aki olyat épített amiben alfa moci volt, V6 2000 turbo, az is jó lehet...
az egyik cimbim a 155-ösébe a 2,5 V6 helyére rakatott be egy V6 2000 turbót, egy 164-esből szedte a motort, jól ment :)
gekki08-03-2011 14:27:37 // 118578
gekki08-03-2011 14:22:00 // 118577
látom, szerintem már árulják egy ideje, úgy emlékszem korábban én is láttam már ezt a gépet így hirdetésben, a felni elég feltűnő, az volt ismerős...
Gyalu08-03-2011 14:18:13 // 118575
De itt nem a 2.0 TS re tették a turbót hanem a Fiat Coupe 2.0 20v Turbo van beletéve...
gekki08-03-2011 14:12:29 // 118574
időnként megjelenik egy-egy ilyen paripa eladásra...
szoktam nézegetni (érdekesség kedvéért) a svájci és német használt autós oldalakat ott akad egy-egy...
van ahol 2.0 TS mocira raknak turbót van ahol 2,5 V6-ra és amit belinkeltél olyat is láttam már.
Gyalu08-03-2011 13:31:46 // 118573
Üdv

Ilyet látott már valaki élőben?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=142108836&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=9&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&fuels=PETROL&negativeFeatures=EXPORT&tabNumber=1

Gondolom ezt kis hazánkban lepapírozni esélytelen...
GTPeti08-03-2011 13:29:24 // 118572
Ferke08-03-2011 13:00:37 // 118571
Aha, megvan, hasznos volt:) Jól megfogalmazott kis blog, ahogy a többi is mellette:))) De nem teljesen vettem ki azt, hogy miért kapott sokkot a szintjelző? Összefüggésben lehet azzal, hogy annyira leapadt a tank?
Ahogy olvasom, tisztítással megoldódott, szóval valszeg kontakthiba szerűség volt...nálam i sanszos lehet, mert végül is több, mint 4 évig nem mozdult az autón semmi...
Ferke08-03-2011 12:54:20 // 118570
Már megyek is, köszi:)
Poló08-03-2011 11:52:35 // 118569
Olvasgass Hardy blogjában ;)
Ferke08-03-2011 11:03:43 // 118568
Navééégre, valaki! Nekem ugyanez van....ezt miért csinálja? Ma akarom kicserélni az egész berendezést a tankban, hátha jobb lesz.
A frászt hozza rám, néha még a lámpa sem világít, és egyszer csak leesik full nullára...általában indítózás után esik le, de van, hogy menet közben, és a köv. indításnál meg nagyjából visszaáll a helyére...rohadtul idegesítő:)
Cgo08-03-2011 08:43:27 // 118567
de nem mp3...
Cgo08-03-2011 08:36:33 // 118565
nalam az elejetol fogva azt csinalja, hogy inditozaskor (barmennyi gazolaj van benne) felugrik maximumra aztan szep lassan megindul visszafele. Kb. fel ora mulva beall a realis ertekre. 10 inditozasbol 4-5x ezt csinalja. Miota egyszer allva hagyott (mutato szerint fel tank, realisan szahara), azota nem nezem a mutatot soha, 850 km utan mindig megyek tankolni...
Liquid08-03-2011 08:17:13 // 118564
nagyon szép
osee_selespeed08-03-2011 08:15:03 // 118563
Gyönyörű. :) Eddig ez a legízlésesebb pedálszett, amit láttam. Kár, hogy nekem két pedálom van. :D
Cgo08-03-2011 08:01:04 // 118562
szerintem nincs olyan, h funkcio nelkuli kitamaszto. Nagyon (vakon) hiszem, hogy valaki tudta, miert kerult oda es valami miatt el is szakad. Ha nem lenne rantas, terheles, nem szakadna el. Ha meg van rantas/terheles, akkor illik az oda tervezett alkatresszel felfogni, nehogy esetleg masvalami szakadjon. De ez nem vitatema, mert nem vagyok szakember.
Trombozis08-03-2011 05:51:27 // 118561
Nah, a generátoros problémám kezd megoldódni. :-) Fh@szom az emberekbe. Mindenki mást mond.
Felhívtam a generátor felújítós inast, aki azt mondta, hogy neki szólt a szerelő, amikor visszarakta, hogy nem jó. Mondta neki küldje vissza...de nem tette. Kérdőre vont, hogy miért én hívom, miért nem konzultál vele a szerelő. Há' mer tutyimutyi. A kocsim meg szar b+.
Hétfőn egyeztetek megint, hogy melyik nap legyen kibombázva a pörgettyű. Eszem megáll. Vittem volna bőrözni...még a kormányt se juttattam el. Most rá lesz szórva megint egy kis pénz. Be van készítve. :-/ Megy a fényezőhöz is, eldöntöttem.
Trombozis08-03-2011 05:48:11 // 118560
Nem eszel eleget! :-)
Poló08-03-2011 02:01:18 // 118559
Poló08-03-2011 00:06:21 // 118558
Ráteszem a gyújtást és nem mozdul meg a mutató, lent marad a legalsó pozícióban. Kijárok a garázsból, addigra már van hogy elindul felfelé, de van, hogy meg kell tennem úgy 100 métert, mire megmozdul. Ilyenkor szeret hülyeségeket is mutatni. Általában akkor csinálja, ha már kevés üzemanyag van a tankban.
Kócosw07-03-2011 20:09:58 // 118557
legyen ugy :)
Ferke07-03-2011 20:00:49 // 118556
Ha csak az előlapja más, akkor elvileg jó lehet a Tiedbe az a fejegység....ennek utána kéne nézni, hogy tényleg csak az előlap más, vagy valami más is...én úgy emlékszem, hogy a kijelző panel karakterei is mások a 147-ben, de ebben nem vagyok biztos...
Dévid07-03-2011 19:58:41 // 118555
Egyszer összeáll, de akkor durván. :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.