Forum >> 156
osee_selespeed15-07-2010 09:10:33 // 110804
Na erre én is kíváncsi vagyok, mert az enyémre azt mondták, hogy nincs dőlésszög állítási lehetőseg...
Trombozis15-07-2010 09:04:56 // 110803
Még gyorsan kérdezek, mert húzok el itthonról. :-)
Valaki tudja, hogy a hátsó kereket milyen szögekben lehet állítani? Tudom plussz, minusz, de hogy mit hol? Kajak olyan "hozzánemértés" van a futóműveseknél, hogy az tiszta szégyen/vicc.
Valaki tudja, hogy a hátsó kereket milyen szögekben lehet állítani? Tudom plussz, minusz, de hogy mit hol? Kajak olyan "hozzánemértés" van a futóműveseknél, hogy az tiszta szégyen/vicc.
Trombozis15-07-2010 09:02:45 // 110802
Na de az érdekes, mert olyat nekem is csinált, hogy a minimum alá ment egy kicsit, de után meg ott figyelt a víz szintje. :-)
De most annak örülök, hogy nem nyüszög, kopog semmi. Jujj másvilág az egész. Csak most nem megy. :-)
De most annak örülök, hogy nem nyüszög, kopog semmi. Jujj másvilág az egész. Csak most nem megy. :-)
Trombozis15-07-2010 09:00:52 // 110801
Azt mondod?
Keresek egyet tesztre és utána majd kiderül a továbbiakban mi légyen vele.
Keresek egyet tesztre és utána majd kiderül a továbbiakban mi légyen vele.
Cgo15-07-2010 07:08:23 // 110800
mostanaban engem is idegesit a homerseklet. Mikor Csori berakta az uj termosztatot, azt mondtam, hogy ne aggodjak a 80 ok miatt, mert megmerte es picit csal az ora, igy jo. Viszont kb. 1 honapja mindig 90 fokon van, vagyis
1. megjavult az ora
2. az ora tovabb csal es a motor >100 fokon dolgozik, ami nem egeszseges
Raadasul meg mindig fogy a hutovizem, de mindig csak 2-3 mm-el a minimum ala, aztan ott all, ami kb. 3 deci. Az utobbi 3000 km-ben mar nem is toltottem utana, ha annyira ott akar lenni a szint, akkor legyen ott.
1. megjavult az ora
2. az ora tovabb csal es a motor >100 fokon dolgozik, ami nem egeszseges
Raadasul meg mindig fogy a hutovizem, de mindig csak 2-3 mm-el a minimum ala, aztan ott all, ami kb. 3 deci. Az utobbi 3000 km-ben mar nem is toltottem utana, ha annyira ott akar lenni a szint, akkor legyen ott.
admirális14-07-2010 23:18:39 // 110799
145/146/155-ben is volt ilyen.
Trombozis14-07-2010 19:41:10 // 110798
Értem (remélem), csak írtad, hogy abban a szeremcsés helyzetben vagyok. :-)
És nem tudtam, hogy mire értsem, hogy ritka, drága, más elven működik vagy sokkal többet bír. :-))))
De tuti nem találok ilyen 111es végűt, csak újat. :-O
És nem tudtam, hogy mire értsem, hogy ritka, drága, más elven működik vagy sokkal többet bír. :-))))
De tuti nem találok ilyen 111es végűt, csak újat. :-O
szasza(SW)14-07-2010 18:11:27 // 110797
Ez tuti szándékos volt mert ívben azért nem esik rá semmi,főleg úgy,hogy még párhuzamos is a két-két vonal.Ez szerintem egy kulcscsomó volt,két kulcs nyoma.Van mélyebb karc is gyanítom azt is szeretetből kaptam.Azokat is megpróbálom,ha nem segít jön a gyári festék és lakjavító.
admirális14-07-2010 16:58:45 // 110796
De ott a két vonal között még teljesen jó! Az 85 fok, szóval semmi nem múlik azon.
admirális14-07-2010 16:44:40 // 110795
A LMM és a trafók csatlakozója szögletes, ellentétben a legtöbb 156-tal, amiben ovális, legömbölyített. És nem csak ennyi a különbség mert más elven is működik. Ez a kockacsatis jóval többet bír, igaz hogy drágább is.
A hőmérő 90 és 50 közötti jelölése 80 fokot jelent, nem 70-et. Ebben a melegben szerintem illene a 90-et elérni városban, vagy legalább nagyon közel lenni hozzá.
A hőmérő 90 és 50 közötti jelölése 80 fokot jelent, nem 70-et. Ebben a melegben szerintem illene a 90-et elérni városban, vagy legalább nagyon közel lenni hozzá.
Trombozis14-07-2010 15:03:54 // 110794
Milyen kocka csatis? Nem is néztem még milyen.
Termót Erhard küldte, csak az. :-)
Annó meg...ööö szerintem azt még az itteni olasz szerelő rakta bele. Na azt nem tudom már, de szerintem alkatrészek terén nem volt nyomorék a manusz,, de nem is ezek miatt nem járok többet hozzá. Az akkori berakás után egy telet bírt és utána már csak a 70es mutatóhoz állt be.
Termót Erhard küldte, csak az. :-)
Annó meg...ööö szerintem azt még az itteni olasz szerelő rakta bele. Na azt nem tudom már, de szerintem alkatrészek terén nem volt nyomorék a manusz,, de nem is ezek miatt nem járok többet hozzá. Az akkori berakás után egy telet bírt és utána már csak a 70es mutatóhoz állt be.
admirális14-07-2010 14:56:56 // 110793
LMM-et érdemes lenne belepróbálni egy biztosan jól működőt mielőtt kiadsz érte 45-60E ft-t. De te abban a szerencsés heylzetben vagy hogy még egy bontottal is érdemes lenne próbálkozni mert ez a kockacsatlakozós fajta ritka 156-ban, de elég tartós!
Termóból gyári volt és gyári lett betéve?
Termóból gyári volt és gyári lett betéve?
Trombozis14-07-2010 14:49:15 // 110792
Tegnap este elhoztam a kocsit. Vennem kell egy LMM-et, mert nem fasza így. Nem pörög úgy, ahogy kéne.
Vége a kopogásnak, nyüszögésnek. Amit nem cseréltem az első lengéscsilli. Vízfokom nem áll 90 fokon, de már kibeszéltük. Eddig a vonalkán állt, most az újal a két vonal között. Lehet jó volt az is. Mondjuk, ha bele gondolok nem, mert az anno 90 fokra merevedett. :-)
Vége a kopogásnak, nyüszögésnek. Amit nem cseréltem az első lengéscsilli. Vízfokom nem áll 90 fokon, de már kibeszéltük. Eddig a vonalkán állt, most az újal a két vonal között. Lehet jó volt az is. Mondjuk, ha bele gondolok nem, mert az anno 90 fokra merevedett. :-)
Trombozis14-07-2010 14:45:27 // 110791
Vagy ugrott a kutya a labdáért. :-O
admirális14-07-2010 14:26:33 // 110790
Gondolom azért sikerült, mert csak festékig hatolt a karc, és nem alapozóig. Valószínűleg valami faágat, vagy más tárgyat ejtett valaki rá, vagy oda fújta a szél. Vagy arra gondolsz, hogy szándékos volt?
Mike.14-07-2010 08:24:19 // 110789
Nekem sincsen jó tapasztalatom velük. Van amikor napokig nem elérhetőek egyik telefonon sem, ha sikerül akkor meg horror árat mondanak az alkatrészre.
Liquid14-07-2010 08:16:37 // 110788
igen némely dolgokbat nagyon elszállt áron adják, egyébként valóban korrekt csapat.
András bácsi14-07-2010 07:47:04 // 110787
Kettő. Mármint összesen. Tengelyenként 1-1 db.
Krisztián15614-07-2010 07:36:31 // 110786
Üdv!
Nem tudja valamelyikőtök, hogy hány szimering kell a vez. tengelyekhez 4? Mer haver azt mondta neki az astra-hoz csak kettő kell:P Most lesz cserélve a szíj meg a vez mód azt gondoltam akkor már ezt sem ártana kicserélni ha szét van szedve! Van még valami dolog ilyenkor amit még érdemes lenne cserélni?
Nem tudja valamelyikőtök, hogy hány szimering kell a vez. tengelyekhez 4? Mer haver azt mondta neki az astra-hoz csak kettő kell:P Most lesz cserélve a szíj meg a vez mód azt gondoltam akkor már ezt sem ártana kicserélni ha szét van szedve! Van még valami dolog ilyenkor amit még érdemes lenne cserélni?
alfa15614-07-2010 06:44:13 // 110785
Természetesen , a fiammal gondolkodunk rajta hogy ketten veszünk akkor csak 5-5 bukunk a dolgon.
Poló14-07-2010 00:06:27 // 110784
Hát akkor elmondom az én szemszögemből...
Fényszórómosó, csak lökössel együtt adják, úgy mondtak rá valami 40-45-öt.
Whiteskulléktól megkaptam 15-ért lökös nélkül, ha számolok hozzá egy lökös árat, még akkor is olcsóbban megúsztam, úgy 25-30 lett volna.
Fényszórómosó, csak lökössel együtt adják, úgy mondtak rá valami 40-45-öt.
Whiteskulléktól megkaptam 15-ért lökös nélkül, ha számolok hozzá egy lökös árat, még akkor is olcsóbban megúsztam, úgy 25-30 lett volna.
GEORGE13-07-2010 23:04:52 // 110783
Peti, te nagyon pihent vagy ma este is :-)
GEORGE13-07-2010 22:56:56 // 110781
Eddig több autón is láttam és azokon egyen értékűnek tűnt a fényezéssel.
GEORGE13-07-2010 22:52:25 // 110780
osee_selespeed13-07-2010 22:46:51 // 110779
Köszi! Csak az a helyzet, hogy az enyémen meg lehet mondani, hogy nem fényezve volt. :( De 6500 pénzért nagyon jó.
GTPeti13-07-2010 22:46:42 // 110778
Leretusáltad a kipufogócsövek 90%-át. De minket nem versz át. :)
GEORGE13-07-2010 22:21:49 // 110777
Dévid13-07-2010 22:17:14 // 110776
Kb. 15.000 km-el ezelőtt cseréltem elől felső lengőkarokat, hamarosan ismét esedékes lesz, mert kopog és lóg csak most alul-felül. Persze hátul sem jobb a helyzet.
A lengéscsillapítók is megértek már a cserére. :)
A lengéscsillapítók is megértek már a cserére. :)
András bácsi13-07-2010 22:16:37 // 110775
Első körben a helyedben csak a két stabkart cserélném ki. Sokszor becsapós ám.
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2010 22:16:11 // 110774
használd csak a magyar utakon és nem fogsz csodálkozni ...
Piritu - 1.000.00013-07-2010 22:15:17 // 110773
GEORGE13-07-2010 22:15:07 // 110772
hihetetlenek ezek a márkaszervizek....folyton bizonyítják, hogy QRVÁRA nem értenek az Autókhoz :-(((((
Ideje lenne már a fejek hullásának......
Ideje lenne már a fejek hullásának......
Piritu - 1.000.00013-07-2010 22:13:33 // 110771
a szervizben (Győr) is csak a lengőkarokat rángaták meg és mutatták, hogy itt minden oké.
Holott ha megmarkolják a stabot és megrázzák egyértelmű lett volna már akkor is.
Holott ha megmarkolják a stabot és megrázzák egyértelmű lett volna már akkor is.
Piritu - 1.000.00013-07-2010 22:11:18 // 110770
azért furcsa, mert itt mindig a lengőkarokról voltszó, hogy elhagyják magukat :-))
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2010 22:09:22 // 110769
azért Te nagy %-ban pályázol örülj hogy ennyit bírt ...
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2010 22:06:47 // 110768
nálad már nem lehet tudni :P 156-nál nem olyan egyszerű...mint a póknál :D
Piritu - 1.000.00013-07-2010 22:03:33 // 110767
Szerinted melyik topikban vagyunk? :-DD
A tisztánlátás végett: a kormos kopog, a Pókban meg pénteken lesz komplett alvázkeret, lengőkar, stabrúd, kutyacsont kombó csere :-)
A tisztánlátás végett: a kormos kopog, a Pókban meg pénteken lesz komplett alvázkeret, lengőkar, stabrúd, kutyacsont kombó csere :-)
Erhard 242 (Pure Energy)13-07-2010 22:01:20 // 110766
miről van szó a pókról vagy a kormosról?
Piritu - 1.000.00013-07-2010 22:00:35 // 110765
ja, és még pohártartó sincs benne :-DD
GEORGE13-07-2010 21:54:39 // 110764
nekem jó 20-25ezerrel tovább bírta mint neked. Szar olasz :-)))
Piritu - 1.000.00013-07-2010 21:48:12 // 110763
Gondoltam, hogy nem egyszerű :-)
Amúgy meglepett, hogy ez hagyta el magát (kopp-kopp). 165ezer van a kocsiban és eddig egy első lengőkar volt cserélve 60e körül. Ma minden meg lett alaposan mozgatva, mire meglett a "bűnös".
Amúgy meglepett, hogy ez hagyta el magát (kopp-kopp). 165ezer van a kocsiban és eddig egy első lengőkar volt cserélve 60e körül. Ma minden meg lett alaposan mozgatva, mire meglett a "bűnös".
GEORGE13-07-2010 21:33:12 // 110762
nem egyszerű dolog, jó szerszámok nélkül neki se állj.
Le kell bontani a bölcsőt, kormányművet / a bölcsön van rögzítve / kivenni nem kell csak lelazítani, stb stb.....szerintem várd meg míg ráér a Csöri.
Egyrészt a legjobb áron Ő adta a gyári stabrudat, meg cirka 20 perc alatt kicseréli neked.
én egy évet mentem úgy, hogy kopogott, mert a másik helyen ahova jártam, ott nagy munkának titulálták a cseréjét.
Gondot nem jelent csak kopogott. Addig a tied bőven kibírja míg a Csöri időt tud szakítani a cserére.
Le kell bontani a bölcsőt, kormányművet / a bölcsön van rögzítve / kivenni nem kell csak lelazítani, stb stb.....szerintem várd meg míg ráér a Csöri.
Egyrészt a legjobb áron Ő adta a gyári stabrudat, meg cirka 20 perc alatt kicseréli neked.
én egy évet mentem úgy, hogy kopogott, mert a másik helyen ahova jártam, ott nagy munkának titulálták a cseréjét.
Gondot nem jelent csak kopogott. Addig a tied bőven kibírja míg a Csöri időt tud szakítani a cserére.
Piritu - 1.000.00013-07-2010 20:56:31 // 110761
A belsőről van szó, ami az alvázkerethez fogja. Szerintem valahogy ki kell bányászni a stabrudat, vagy nem?
Piritu - 1.000.00013-07-2010 20:54:34 // 110760
Neki más feladat van a hétre, a Pók első futóművét cseréli motortartóval együtt :-)
szasza(SW)13-07-2010 20:52:07 // 110759
Még nem mondok rá semmit.Van még pár ajtórányitásos sérülés.Azokat is megpróbálom a héten.Képeket csinálok,aztán mindenki eldönti maga.:)
GEORGE13-07-2010 20:51:11 // 110758
frankó lett.
András bácsi13-07-2010 20:50:30 // 110757
Bezony. Mérni kell, és megnézni a csapágyokat.
GEORGE13-07-2010 20:49:28 // 110756
Minek fényezni?
Fóliával olcsóbb és ha megunod illetve eladod könnyen el lehet távolítani.
pl Halesz is így oldotta meg a fekete tetőt. tartós időjárásálló fényes és matt is van.
A fényesnél nem mondod meg ránézésre, hogy nem fényezés.
Fóliával olcsóbb és ha megunod illetve eladod könnyen el lehet távolítani.
pl Halesz is így oldotta meg a fekete tetőt. tartós időjárásálló fényes és matt is van.
A fényesnél nem mondod meg ránézésre, hogy nem fényezés.
GEORGE13-07-2010 20:37:29 // 110755
Ez ilyen jó cucc??
Marty anyukája nemrég adott egy dobozt amibe ilyen márkájú cuccokkal van tele...
Marty anyukája nemrég adott egy dobozt amibe ilyen márkájú cuccokkal van tele...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
719
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10