
A hétvégén esküvői autó......"voltunk" :-)
XYZ13-10-2011 19:39:39 //
123602
Köszönöm szépen.
Megérdeklődöm nála a dolgokat. :)
mizooo13-10-2011 19:37:40 //
123601
Pont most vettem tőle fékcuccot, lejjebb láthatsz képet is róla :P Hétvégén felrakódik.
Szia Erhard 242 (Dark Side) :-) nevű Cartárs-nál érdeklődj az alkatrészekről. Üdv:P
Kócosw13-10-2011 19:33:38 //
123599
Keressed Erhard cartärsat...
Erhard242 a sötet oldalrol :DD
XYZ13-10-2011 19:29:42 //
123598
Sziasztok!
Van egy 156-osom, és most lett rajta csere érett a féktárcsa-fékbetét.
Tudnátok ajánlani valami helyet, honnan érdemes beszerezni a portékákat?
Üdv Gabi
Gyalu13-10-2011 19:15:17 //
123597
Megnéztem a leírást és át is kötöttem ma a dolgokat, de sajnos így sem megy :(
Nem tudom mi lehet a gond :(
Qubi13-10-2011 18:00:10 //
123596
Nem, de ez van;) megtanultam vele élni...
mreni13-10-2011 16:49:20 //
123595
na de ez nem normális dolog...
mizooo13-10-2011 16:21:13 //
123594
Jah bocs Qubi ezt nem tiédre írtam, csak rányomtam :)
mizooo13-10-2011 16:19:59 //
123593
Na lesz egy kis Karbantartás: Német Felső lengőkar feszített tempóban szar utakon 2 évet és 30.000 Km-t bír Jobb oldalon a bal oldali kifogástalan. Most olasz lesz beszerelve Erhard ajánlásával. Első cintányérok cseréje Zimmermann-ra + Valami Erhard által ajánlott "nem szar" betét. + Gyári Stabszilent is na az nem lesz eccerű :)

Qubi13-10-2011 16:03:42 //
123592
Nálam is ez van, amíg hideg a motor, ha adnék egy erősebb gázt a motor indítás után akár le is fulladna, ill. nyomom a gázt és olyan mintha 1 henger nem menne... De 2-3 perc és minden rendben...és ez majdnem minden reggel. Ha napközben megyek hosszabb távokat, és áll 2-3 órát, utána már nincs baj...egyik indításnál sem...
Plusz az autómat rendben tartom, minden szenzor, rendszer kitünő állpaotban, és /vagy cserélve újra...
NeoEx4813-10-2011 14:12:19 //
123591
Ez én esetemben valami másról lesz szó, mert ilyet eddig nem tapasztaltam, és már van mögöttünk egy tél kemény, mínuszokkal, tegnap meg azért nem volt nagyon hideg. Hangsúlyozom, hogy itt a szokásoshoz képest komoly megtorpanásról, teljesítmény esésről van szó indulás után egy komolyabb húzatásig.
Qubi13-10-2011 13:45:00 //
123590
Szia! Nekem ugyan ez van mióta megvan az autó!!! Egy külföldi oldalon olvastam, hogy ez egy beépített funkció, hogy hidegen ne kúrd szét a motort... Az hogy huzatod nem jó. Én dániában lakok, és itt mindig hideg van.... Ezért mindg melegitem a kocsit, akkor nincs lelassúlva...!!! Jön a hideg és ez csak ezért van... 2000ig menj vele, aztán érzed ahogy rúg egyet a kocsi, és a pacik Meg is jöttek =p
NeoEx4813-10-2011 13:30:34 //
123589
Sziasztok,
Mostanában van egy érdekes jelenség, ami nemrég jelentkezett, és akkor fordul elő ha hideg a motor, és utcáról indulok (garázsból nem jellemző, legalábbis nem annyira).
Az a jelenség, hogy induláskor mintha valami visszafogná a teljesítményt. Általában 2000 körül szoktam elváltani minden fokozatban. 1-esben 2000 ig alig húz, meg-megtorpan, érezhetően vissza van fogva, és egy érdekes, szívó hang jön a rezonátorcső környékéről. 2-esben, 3-asban ugyanez. Azt szoktam csinálni, hogy a szokásosnál jobban kihúzatom a fokozatokat, 1-2-3-at olyan 3000-ig pörgetem, 2000-től fölfelé érezhetően visszatér az erő mindegyik fokozatban, és 4-esben már minden oké. Miután ezzel megvagyok, minden visszaáll normál állapotban, ezt a procedúrát csak az első induláskor kell megcsinálnom, onnantól minden oké. Tegnap este az 1-est különösen nehezen vette, már paráztam hogy lefullad, de aztán masszív gázzal és óvatos kuplunggal csak elindultunk, utána szintén nem volt semmi gond.
Mi lehet a gond?
Qubi13-10-2011 11:37:17 //
123588
Skacok!
Vessetek egy pillantást az alábbi kérdésemre:
http://www.alfaamore.hu/forum/gumi_felni_futomu
köszi
Dévid13-10-2011 09:56:21 //
123587
Csak az SW-be juthatsz így be, a Berlina csomagtartóján át csak a síalagúton keresztül tudnál, az meg pici. :D
gstup13-10-2011 09:42:20 //
123586
Sziasztok!
Egy olyan jellegű kérdésem lenne,hogy télen szinte belülre is ráfagy este folyamán a lecsapódott pára.Ez ellen lehet valamit tenni,mert eléggé rossz tud lenni amikor csak az 10 percembe telik hogy belülről jégvakaróval leszedjem a félig ráfagyott párát....Lehet hogy zsírtalanítani vagy fogalmam sincs mit kéne csinálni a szélvédővel.Várom az ötleteket....
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Hogy került a kormányba a kulcs? Ja, most látom, hogy te sem tudod... :)
Még annyit, hogy Szatyit ajánlom, sokan hordják hozzá. Nagyon ért a verdákhoz, van comp, meg rutin. Korrekten, normális áron dolgozik. A tel.06-20-980-7943
Elképzelhetö, hogy az LMM zárlatos. Attól is le tud állni alapjáraton.Néha működik,néha nem. Nekem a csere oldotta meg a problémát.
Zsolt8512-10-2011 18:58:22 //
123582
Fasza egy nap volt ma. Ülök a buszon, bámulok az ablakon, tesóm telefonál. Elkezdi hogy bezárt a kocsi riasztó rajta, de kulcs meg benne van az autóban. Mondom kurva jó, ilyenkor mivan? Persze van egy elősztorija kulcsnak, mivel a központ zár kapcsolóját forrasztották, de benne a mikrokapcsoló, mintha zárlatos lenne, mer többször nyitott vagy zárt mielőtt hozzányúltam volna. Na szóval ő ezt nem tudta, elmondtam neki, persze el is küldött a francba. Megértem. Akkor szóltam egy havernak az úgyis szeret bütykörészni ilyen dolgokkal, hozott egy drótot is. Aztán a vezető oldali ajtónál a guminál tömítésnél nagy nehezen, benyomtuk megkampósított drótot, és röpke 5 perc szórakozás után elértünk a dróttal a csomagtartó nyitó füléhez. Itt már csak 1-2perc szórakozás és beakadt. Kezdeti mosolyok kerekedtek, és lassan meghúztuk fel, és lám már ki is nyílódott a csomagtartó, és bemásztam. Első mozdulat elem kivesz a kulcsból, véletlenül se forduljon elő ! És sikerrel nyugtáztuk a napot :)
Azért írtam ilyen hosszasra, ha netán véletlen esetleg talán mással is előfordulna, akkor ilyen könnyű feltörni egy Alfát :)
Ja és a riasztó persze nem vinnyogott, lehet mert a kormányban volt kulcs, ezt még én sem tudom miért.
Na minden jót !
Laca0312-10-2011 18:38:12 //
123581
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni hogy mi lehet a probléma oka, vagy hogy hova érdemes elvinni Pesten szervízbe az autót. A jelenség a következő: Menet közben üresjárásban leesik a fordulat, van hogy le is áll az autó./1.6 ts benzines,2000évjárat/
A pillangószelepnél megtisztítottam a lerakódott olajos szennyeződéstől. Annyit használt hogy most már nem fullad le de a fordulat így is leesik 500-ra ,és ingadozik 900 és 500 közt míg nagy nehezen beáll 900-ra. Köszi előre is a tanácsokat!
Liquid12-10-2011 15:42:12 //
123580
GTPeti blogjában van róla egy korrekt leírás, én is át fogom alakítani az enyémet
Liquid12-10-2011 15:40:23 //
123579
A
FES oldalán fentvan, hogy mithez milyen kábel illetve adapter kell. A motorvezérlőn kívül gyakorlatilag mindenhez kell adapter a 156-nál. Ez lehet egy közdarab (lehet ilyet is venni ebay-en) vagy át lehet alakítani a kábelt, illetve létezik eleve "átalakított" kábel is
Gyalu12-10-2011 14:50:11 //
123578
Sziasztok!
Vettem egy ELM327 USB v1.4 OBD2 csatlakozót. A fiat ecu scannel tökéletesen látom a motor adatait, de a légzsák és az abs t nem érem el.
http://racing-bazar.hu/ShowImage.aspx?imgID=1004783918&imgX=1024
Ez csak a motort tudja és nem is próbáljam a többit? Vagy én baltáztam el valamit ?:)
Előre is köszi:)
Vagyis akkor az ültetőrugóm gond nélkül beépíthető az sw-be, ha jól értem!!! :)
Méretileg nincs korlátja a beépíthetőségnek, de az sw rugói erősebbek.
Sziasztok!!! 156 SW és SEDAN futóműve között van valami különbség???
Konkrétan a rugók érdekelnének, hogy egyformák e!!!
Tényleg kellene egy kiolvasós (Ecuscan/kábel) fórum :-)
GTPeti11-10-2011 21:07:30 //
123572
Ezért is írt /me a kábelátalakítósdiról. :)
(Mindenestre pont a légzsáknál igaz: ha ég a lámpa, akkor a hibát a kábel ált. nem tudja meggyógyítani.)
mizooo11-10-2011 21:06:52 //
123571
Van KKL VAG kábelem elugorhatok valamelyik délután Maglódra és szívesen rácsattintom a kocsidra ha kell. üdv
A "sima" kábellel nem férsz hozzá a légzsákhoz.
Tessék belenyugodni, hogy Selenia való bele :-)
mreni11-10-2011 20:59:03 //
123568
van izlése az autónak:)))
mizooo11-10-2011 20:54:22 //
123567
Ha eszi az olajat akkor szerintem mindet eszi és valóban a motorban keresendő a baj.
Viszont a régi motorom seléniából annyit evett, hogy nem bírtam fizetni :)
Most mindegy, hogy mit töltök bele nem eszik semmit Happyness
hát nem egészen igaz ez, mert nekem pl a castrol-t, és a valvoline max-life-ot nem ette... annyira durván. nagyságrendileg egynegyedét ette meg ezekből.
Liquid11-10-2011 20:33:44 //
123565
ha a 10W40 Selénia 20K-t eszi akkor bármilyen másik 10W40-et is enni fog, nem? :)
ilyenkor javasolják a Racinget, bár véleményem szerint ha nem durva a fogyás akkor inkább 1-2L+ olajcserénként még mindig megéri mint a Racing ami jóval drágább, de annyira nemértek a lovakhoz....:)
nem azt mondtam, hogy senkinek nem vált be. :) azt mondtam megoszlanak a vélemények. nekem a 146 ette, mint kacsa a nokedlit, a 156 meg nem eszi.
kell egy próba, aztán gyorsan kiderül. ha kopottabb már a moci, akkor sztem kár...
Liquid11-10-2011 20:26:50 //
123563
rossz véleményt nemigen olvastam eddig a Seléniáról. Max. annyit hogy néhányan nem érzik elég jónak, erre fogják az olajfogyást, holott annak inkább a motor az oka...
Nekem eddig mindig bevált!A ts sem ette 12ezer kilométeren max 8deci a gt 15ezer alatt 1 deci sem fogyott belőle!
Imyx11-10-2011 18:12:09 //
123561
Szerintem Őt javasolhatom:
Szatyi (alfaszatmari.hu)
Függönylégzsákot hamar orvosolta nekem is, kábellel meg nem lehetett.
A seleniaval kapcsolatban megoszlanak a vélemények...
Qubi11-10-2011 08:03:24 //
123559
Sziasztok!
Kellene nekem valaki, aki kívülről vágja a 156os légzsák problémáit... Meg is tudja szerelni, hozzáértő módon. Mióta megvan az autó, nem sikerült megcsináltatni ezt a részét:D
Hibajelenségek:
- mindkét lámpa világít
- kábellel nem lehet elérni a légzsák vezérlőjét, egyáltalán...Hibakód leolvasás céljából.
Bármilyen megoldás érdekel.
köszöntem
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül kié ez az autó??
Ugyan ilyen felni van az enyémen is... :)
Azért ez elég nagy véletlen... :)
Hideg indítás után hagyjad kicsit alapjáraton, ne indulj el azonnal.
Olajszintet próbáld maximumon tartani.
Liquid10-10-2011 22:52:52 //
123556
Vezérlés szett - 30400
vízpumpa - 11000
5L Selénia 20K AR - 9900
olajszűrő - 1780
levegőszűrő - 3000
pollenszűrő - 2900
vezérlésmódosító (opcionális) - 41900
Gyertyaszett - 28900
forrás: http://albaalkatresz.hu
laca7710-10-2011 22:44:40 //
123555
Köszi a tanácsokat!
Megköszönném, ha visszatennéd a könyvet és írnál egy üzenetet nekem, ha megvan.
Az egyes lehetséges cserélni valókhoz tudnál kb. árakat is írni?
Tényleg csak kb.
Köszönöm!
Könyv: sokáig volt fenn az Amore ftp-n, de már letörölték. Ha kell, vissza tudom tenni. (Az Amore ftp hozzáférés Alfa Amore Cartárs oldalán található)
Cserék: általában nem lehet tudni, hogy ki és mikor cserélt utoljára vezérlést egy használt kocsin. Általános elv, hogy AZONNAL csere. (Vezérműszíj, görgők és a vízpumpa) Ha dízelesen kerreg a motor a vezérlés módosító is cserés. A csere nem egyszerű, célszerű olyannal csináltatni, aki csinált már ilyet.
Olaj: Mivel nem lehet az ember sose biztos, hogy az előző gazdi mit és mikor tett bele, célszerű AZONNAL cserélni. Csak Selenia, ha a motor nem csipegeti az olajat 20k, ha csipegeti Racing. Adalékra nincs szükség, a Seleniában minden benne van, ami kell.
Célszerű a hibatárolót kiolvasatni, hogy mi a helyzet LMM és lambda szonda szintjén.
Jó lenne megtudnod, hogy gyertyát mikor cseréltek benne (100.000 km-enként kell), hogy nem esedékes-e.
Futómű szilenteket célszerű még átnézni, átmozgatni. A 156 futóműve nem szereti a jó magyar utakat.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.