Forum >> 156
Liquid16-05-2012 20:38:02 // 128153
admirális kiválóan összefoglalta, annyit tennék hozzá hogy ha keveset mész (
sparco16-05-2012 20:16:46 // 128152
Jaaa... és 1 milkó alatt is van 1-2 megnézésre érdemes példány a Hasznaltauto-n...
sparco16-05-2012 20:12:11 // 128151
Ha fogysztás is számít, akkor tényleg diesel!!! (5-6 literel beéri)
Rossz tapasztalataim nincsenek Vele, pedig a család Lybráját (ugyancsak 1.9 jtd) már 7-k éve nyúzzuk, és kopóalkatrészeken kívül mást nem kellett cserélni..kopp-kopp!
Én ezért is döntöttem ugyenennél a motornál 156 vásárlásakor...
Mint előttem is írták, lényeg h. olyat próbálj nézni, amit rendesen karbantartottak.
Rossz tapasztalataim nincsenek Vele, pedig a család Lybráját (ugyancsak 1.9 jtd) már 7-k éve nyúzzuk, és kopóalkatrészeken kívül mást nem kellett cserélni..kopp-kopp!
Én ezért is döntöttem ugyenennél a motornál 156 vásárlásakor...
Mint előttem is írták, lényeg h. olyat próbálj nézni, amit rendesen karbantartottak.
admirális16-05-2012 18:29:03 // 128150
Szia!
A Selespeed nagyon jó vezetési élményt ad, de akkor vedd meg ha van a közeledben szerelő, aki hozzá tud nyúlni, ha netán úgy alakul. Ez nem azt jelenti hogy állandóan javítani kell, de az is elromolhat, és végül is egy elektronikával és egy hidraulikával több hibalehetőség van a Selespeed-ekben, ezen kár lenne vitatkozni.
TS-ből az 1,6 inkább városi használatra jobb, a 2.0 városon kívül sokkal jobban mozgatja a karosszériát és csak kb 1 literrel fogyaszt többet. Városban ritkábban használható ki a többlet ereje, fogyasztása viszont kb 3 literrel több.
A JTS-t szokták szeretni, de az sem hibátlan.
Ha kifogsz egy megkímélt példányt aminek volt gazdája, akkor szeretni fogod.
Sok sikert.
A Selespeed nagyon jó vezetési élményt ad, de akkor vedd meg ha van a közeledben szerelő, aki hozzá tud nyúlni, ha netán úgy alakul. Ez nem azt jelenti hogy állandóan javítani kell, de az is elromolhat, és végül is egy elektronikával és egy hidraulikával több hibalehetőség van a Selespeed-ekben, ezen kár lenne vitatkozni.
TS-ből az 1,6 inkább városi használatra jobb, a 2.0 városon kívül sokkal jobban mozgatja a karosszériát és csak kb 1 literrel fogyaszt többet. Városban ritkábban használható ki a többlet ereje, fogyasztása viszont kb 3 literrel több.
A JTS-t szokták szeretni, de az sem hibátlan.
Ha kifogsz egy megkímélt példányt aminek volt gazdája, akkor szeretni fogod.
Sok sikert.
Tsabi16416-05-2012 18:09:25 // 128149
Sziasztok Cartársak!
Meg kellett válnom szeretett 164emtől, de tervben van már az új, viszont szükségem lenne pár infora!
Mik a vélemények a selespeedről?(megbízhatóság, gyakori tipushibák stb)
Jts motor?
TS közül ki mit választana?sokan óckodnak tőle, én meg szeretnék dízelt, de kevés a jó állapotú ( kb 1millioig fér a költségvetésbe bele), benzines óccsóbb....
Valaki aki tud nekem segíteni, megköszönném....!
Ciao!
Meg kellett válnom szeretett 164emtől, de tervben van már az új, viszont szükségem lenne pár infora!
Mik a vélemények a selespeedről?(megbízhatóság, gyakori tipushibák stb)
Jts motor?
TS közül ki mit választana?sokan óckodnak tőle, én meg szeretnék dízelt, de kevés a jó állapotú ( kb 1millioig fér a költségvetésbe bele), benzines óccsóbb....
Valaki aki tud nekem segíteni, megköszönném....!
Ciao!
sty16-05-2012 16:35:12 // 128148
Srácok az egyik ismerősömnek keresek 156 Sw-ez küszöb spoilert,ha valakinek van nekiméljen
Ricoe15616-05-2012 06:16:35 // 128147
Nincsen de amennyit én megyek (év/8-10ezer km) bevállalnám. Most 1.6 van,és különben se a fogyasztás miatt nézegeti az ember a V6-ot :)
GTPeti15-05-2012 22:16:20 // 128146
Remek!! Ez jó hír! B)
fony7215-05-2012 22:07:18 // 128145
Na végre rendben van a gép! Miután kicseréltem a porlasztócsúcs tömítését, beindítottam a gépet. Mindjárt más hangja volt! Kimentem egy próbaútra. Kicsit megijedtem, mikor húzatásoknál elkezdett meg-megtorpanni. Már az őszülés is elborította a fejem, el sem tudtam képzelni mi a p...a lehet ez. Aztán az egyik haverral elkezdtük átbújni a motorteret. A végén megtaláltuk a bibit, az 1. henger porlasztójának a csatlakozója nem volt rendesen a helyén és menet közben a rázkódástól kontakt hibát produkált pörgetéskor. Valamelyik pancser szerelőgyerek szarul szúrta vissza. Leesett a nagy kő. Végre élvezhetem tovább a vezetést, most már okés.
Liquid15-05-2012 22:01:19 // 128144
nem eszik az olyan sokat, ha nincs kergetve pályán kevesebbet kér mint a 2.0TS
Liquid15-05-2012 22:00:33 // 128143
nagyon kellemes az ára, és jól is néz ki a képekről. Ja és a V6 az V6 :))
Ha valaki megvenné az enyémet én simán bevállalnám :)
Ha valaki megvenné az enyémet én simán bevállalnám :)
alfa15615-05-2012 20:05:21 // 128142
Sikeresen levizsgázott a vas ma 14 örakor. Semmit nemtaláltak rajta kifogástalan a gép azt mondta a vizsgabiztos. Megkaptam a helyes kék pöttyöcskét hátra a környezeti besorolásra. Immár a helyeset nemugy mint két éve. Most kérhetek időpontot az okmányirodába a forgalmi cserére és a müszaki pöttyöcske felragasztására.
Roll198315-05-2012 18:05:38 // 128141
Nagyon régóta hirdetik ezt az autót, szerintem a tulaj megunta és ezért esik az ára. Egyébként van hozzá benzinkutad? :)
Ricoe15615-05-2012 16:36:32 // 128140
Üdv. Váltanék 156-ra. Esetleg valaki ismeri ezt az autót? 156
Nagyon el akarják adni, mert hetente megy le az ára :)
Nagyon el akarják adni, mert hetente megy le az ára :)
fony7214-05-2012 21:34:14 // 128139
Ma végre sikerült szerválnom egy rail nyomásérzékelőt. Lassan látszik a fény az alagút végén. A szervizprogram minden alkalommal írt hibákat, csak nem egyértelműen. Egyszer ezt, másszor azt. Aztán még észre vettem, hogy az egyik porlasztó alatt szivárog a nafta. Érdekes hangja volt a motornak, úgy látszik a 3 szerelő közül egyiknek sem tűnt fel. Nekem kellett kiszúrnom? Pedig hallani lehetett, hogy fura hangot hallat, meg az egyik henger nem dolgozik rendesen. Nem vagyok egy híres autószerelő, de ezek már naftapumpát, rajta a nyomásszabályzót (vagy mi az), az egyikük vezérlőegységet akart velem cseréltetni, meg azt erőltették, hogy generátor cserénél elnyisszantottam egy kábelt meg hasonló variációk láttak napvilágot. Asszem legközelebb meggondolom kit engedek a gép közelébe. Egyedül Csöri tippelt a rail szenzorra.
Liquid14-05-2012 21:10:33 // 128137
persze, már rég megvan működik azóta is. A 7-et elvágtam a csatlakozónál és a kapcsolón keresztül kötöttem be. Aztán visszaalakítottam így ismét jó.
mreni14-05-2012 21:07:04 // 128136
alap helyzetben kipróbáltad az inteface-t?
mreni14-05-2012 21:06:38 // 128135
powerflexből találtam csak
Liquid14-05-2012 21:05:44 // 128134
akkor én voltam a balfax :( az istennek se akart működni
mreni14-05-2012 21:03:17 // 128133
ott sem láttam
mreni14-05-2012 21:02:12 // 128132
aha,sima kék
ha jól emlékszem csak a 7es lett "átkötve"
ha jól emlékszem csak a 7es lett "átkötve"
GTPeti14-05-2012 21:00:22 // 128131
Az Alfisti-n szerintem lehet kapni. Bár vszínüleg olcsóbb gyártatni.
mreni14-05-2012 20:57:27 // 128130
az lesz,csak az a baj hogy olyat sem látok így hirtelen,szal a végén még le kell gyártanom :D
Liquid14-05-2012 20:57:22 // 128129
a sima legoccób ebayesből? És csak a 7-est kötöttétek át vagy mást is?
GTPeti14-05-2012 20:55:57 // 128128
Mér, te úgyis PUR-t teszel be! :)
mreni14-05-2012 20:53:37 // 128127
hátsó hosszlengőkarhoz tényleg nem létezik szilent vagy csak én nem találok?? :D
mreni14-05-2012 20:53:01 // 128126
van olyan is,de most csináltunk egy utólagos kapcsolósat is
Liquid14-05-2012 20:45:55 // 128125
de a tiéd eleve kapcsolós nem?
alfa15614-05-2012 20:11:09 // 128124
aha köszi én is igy gondoltam. Csak nálam az a bibi és félek tőle hogy nem uszom meg mert nálam amugy is forgalmi csere lenne mivel betelt a müszaki matrica hely. Nemtudom észreveszik e s talán akkor meguszom a 6500 Ft-ot.
mizooo14-05-2012 18:29:55 // 128123
A műszakin adnak egy papírt amivel be kell menni az okmányirodába, talán pár 100 Ft-ot kellett fizetni nem is tudom. Rendszámot be kell vinni és ragasztják az új matricát is.
üdv,
üdv,
alfa15614-05-2012 16:18:42 // 128122
Sziasztok. Holnap megy a vas műszakira. Remélem minden rendbe lesz.Mit tudtok arról , hogy ingyen cserélik a forgalmit a környezetvédelmi besorolás miatt?
mreni14-05-2012 16:06:38 // 128121
nekem,nem volt gond vele,müködik rendesen
sty14-05-2012 15:40:16 // 128120
Nekem is ilyen gondom volt de még januárban -10 egynéhány fokban pöcröf indult meleg motornál meg nem akart indulni addig míg le nem hűlt a motor,kicseréltük a fötengely jeladót azóta semmi gondom vele,13 rugóba került ha jól emlékszem
Liquid13-05-2012 15:46:09 // 128119
így van, feltéve hogy valóban azt kapcsolja amit kell. Mert én is megpróbáltam kapcsolóssá tenni az enyémet, de csak a 7-es szál átirányítása nem volt elég. Végül ebayeztem egy sima OBD hosszabbítót és azt elvágva iktattam be a kapcsolókat, a FES leírása szerint. Így tökéletesen működik.
GTPeti13-05-2012 14:02:48 // 128118
5ezret tényleg megér a "gyárilag" kapcsolós KKL kábel!
Liquid13-05-2012 13:26:35 // 128117
ha elég a motorvezérlő akkor ebayen nagyon olcsón lehet kapni KKL USB kábelt. Ehhez kell átalakító ha az ABS-t vagy a légzsákot is akarod birizgálni. Gyárilag létezik, de drága és nem is nagyon lehet kapni, viszont sima OBD hosszabbítóból össze lehet rakni. Létezik eleve kapcsolós interface is ráadásul nem is drágán, valami 5e ft-ra emléxem. Valaki belinkelte nemrég.
sparco13-05-2012 09:37:47 // 128115
Fiat ecu scan progihoz tud vki jóáron interfacet?
Liquid13-05-2012 09:26:58 // 128114
mindig a hibatároló kiolvasásával kell kezdeni, és ha az nem teljesen egyértelmű, akkor lehet keresni az okokat. Teljesen hasonló tüneteket okozhat sok különféle dolog is.
scs7413-05-2012 08:29:48 // 128113
Ha nem tudom meg egyértelműen,hogy mi csinálja ezt,akkor úgyis az lesz,hogy elviszem kiolvastatni csak kíváncsi vagyok,hogy másnak is előjött-e már ez a probléma.Amúgy köszi a tippet,utánajárok annak is.
Ferke12-05-2012 22:07:47 // 128112
Szerintem főtengely jeladó, de gyertyaprobléma is szokott ilyet csinálni. De miért nem olvastatod ki??
scs7412-05-2012 19:27:09 // 128111
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám,hátha valaki tudna segíteni.1.6-os 156-osom van és egy éve jött elő az a probléma,hogy főleg nyáron a nagy melegben ha megyek valahova és megérkezés után leállítom az autót majd utána ha újraindítanám nem indul el.Kb.5 perc várakozás után pedig beindul.Közben míg el nem telik a kb.5 perc hiába indítok rá nem indul.Viszont ez nem rendszeres,van hogy napokig-hetekig minden ok és utána megint előjön többször is.Lehet semmi köze a nagy meleghez,de nekem eddig mindig akkor csinálta mikor nagy meleg volt.Ha valaki tudna segíteni,tanácsot adni,hogy mi lehet ez azt megköszönném.
Lenne egy kis problémám,hátha valaki tudna segíteni.1.6-os 156-osom van és egy éve jött elő az a probléma,hogy főleg nyáron a nagy melegben ha megyek valahova és megérkezés után leállítom az autót majd utána ha újraindítanám nem indul el.Kb.5 perc várakozás után pedig beindul.Közben míg el nem telik a kb.5 perc hiába indítok rá nem indul.Viszont ez nem rendszeres,van hogy napokig-hetekig minden ok és utána megint előjön többször is.Lehet semmi köze a nagy meleghez,de nekem eddig mindig akkor csinálta mikor nagy meleg volt.Ha valaki tudna segíteni,tanácsot adni,hogy mi lehet ez azt megköszönném.
Imyx11-05-2012 16:07:26 // 128110
Igen, ez az :). Még szoknom kell! :-)).
Imyx11-05-2012 16:05:13 // 128109
Örülök neki, így jobban tetszik :). De egy-egy útszakaszon van keserű szájíz is :D.
Trombozis11-05-2012 14:51:01 // 128106
Lehet inkább már az a bajom, hogy kínlódom az államvizsga miatt. Egy hónap és még csak most nyomtattam ki az első öt tételt. :-)
Trombozis11-05-2012 14:50:06 // 128105
Az enyém is bőrözve lett, de nem tudom megszokni. :-/ Az se tetszik már. :-)
NeoEx4811-05-2012 13:35:09 // 128104
Kié az IEL-156 rendszámú kocsi? Ma láttam Infóparknál, marha szép :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
452
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?