Forum >> 156
Roll198311-10-2017 19:37:14 // 153503
Mindkettő?
Zsolteen11-10-2017 19:30:56 // 153502
Az is zsìr új. Brembo
Roll198311-10-2017 19:26:38 // 153501
A végén mikor leállítottad és nyekereg az szerintem kuplung munkahenger lesz.
Zsolteen11-10-2017 18:34:49 // 153500
Hello!
Valaki megmondhatna hogy mi baj lehet.
Cincog a kupplung miota cserelve lett ha benyomom elkussol. Plussz amikor leallitva lenyomom nyekereg.... 2honapos kuplung... Videon jol hallani hogy mikor nyomom le a vegen pedig a nyekerges.
https://youtu.be/KHjESCsN7fU
Valaki megmondhatna hogy mi baj lehet.
Cincog a kupplung miota cserelve lett ha benyomom elkussol. Plussz amikor leallitva lenyomom nyekereg.... 2honapos kuplung... Videon jol hallani hogy mikor nyomom le a vegen pedig a nyekerges.
https://youtu.be/KHjESCsN7fU
fpa11-10-2017 14:00:34 // 153499
Cartársak, mit lehet tenni, ha a gyári rádió nem fogadja el a kódot? A kártyáról néztem, beírtam, negyedórán keresztül csak "WAIT"-et írt ki, aztán feladtam...
Zselé10-10-2017 20:54:36 // 153498
Megnézem, köszi!
Jani5510-10-2017 08:04:49 // 153497
Ha lehetséges, hajtsátok fel a kocsi kulcsait. Eredetileg 3 kulcsot adnak hozzá, 2 a megszokott bicskakulcs, (+1 szervizkulcs, avval is tökéletesen működik a kocsi).
B3WiN09-10-2017 22:55:30 // 153496
ncore-n fent van pár, azokat simán daemon toolsal kell megnyitni és futatni az exe fájlt.
Zselé09-10-2017 19:41:01 // 153495
Sziasztok régi-új Cartársak! :)
A hétvégén érkezik a harmadik Scudetto-s is a házhoz, régi szeretett diesel SW-m után feleségemnek egy 1.6 TS sedan-t vásároltunk.
Az autóhoz két kulcs jár, de feleségem mellett még egy barátunk is rendszeresen használni fogja az autót. Az autócsere alkalmával egyszerűbb, ha mindenkinek van saját kulcsa, és "ott lehet hagyni" valahol a járművet, viszont veszélyes, hogy a pótkulcs nincs kéznél..
Egy szónak is száz a vége: lehet, hogy egy 3. kulcsra is szükség lesz. Tudtok valakit, aki "kulcsmásolással" foglalkozik? Ha igen, mennyibe kerül egy ilyen mutatvány? Igazából a 3. kulcs elég, ha manuálisan nyitni képes az autót...
A hétvégén érkezik a harmadik Scudetto-s is a házhoz, régi szeretett diesel SW-m után feleségemnek egy 1.6 TS sedan-t vásároltunk.
Az autóhoz két kulcs jár, de feleségem mellett még egy barátunk is rendszeresen használni fogja az autót. Az autócsere alkalmával egyszerűbb, ha mindenkinek van saját kulcsa, és "ott lehet hagyni" valahol a járművet, viszont veszélyes, hogy a pótkulcs nincs kéznél..
Egy szónak is száz a vége: lehet, hogy egy 3. kulcsra is szükség lesz. Tudtok valakit, aki "kulcsmásolással" foglalkozik? Ha igen, mennyibe kerül egy ilyen mutatvány? Igazából a 3. kulcs elég, ha manuálisan nyitni képes az autót...
maotun09-10-2017 16:52:56 // 153494
Üdv!
Q4 crosswagon és sw cartársak.
Kardán felújítással kapcsolatban kérdés GYORS KARDÁN BP. tapasztalat és vélemények????
Euro kardán Győr nem vállal crosswagon t.
Remélem itt végre kiszedik a tücsköt, mert ciripel most a gép.
Q4 crosswagon és sw cartársak.
Kardán felújítással kapcsolatban kérdés GYORS KARDÁN BP. tapasztalat és vélemények????
Euro kardán Győr nem vállal crosswagon t.
Remélem itt végre kiszedik a tücsköt, mert ciripel most a gép.
noname08-10-2017 11:17:21 // 153493
Gianni6807-10-2017 22:59:54 // 153492
Nekem megvan csak nem tudom megnyitni.
Gianni6807-10-2017 22:25:19 // 153491
Sziasztok! Valaki tudna segíteni elearn ügyben? Hogyan lehet hozzájutni "így-úgy"?
berobbantam07-10-2017 20:01:45 // 153490
Szia
Én se tudom.De a kormányom mintha könnyebb lenne.De lehet csak bebeszélem magamnak:)Az viszont biztos,hogy nem nyöszörög.Eszembe jutott még valami.A toronyszilent fészkén középen van az a műanyag kupak.Lehet fúrok rá egy két milis lukat ha megint elkezd nyöszörögni.Van normális láncfűrészhez való orrkerék zsirzóm.Avval tele lehet vágni szilikonzsírral a torony kiszedése nélkűl.
Én se tudom.De a kormányom mintha könnyebb lenne.De lehet csak bebeszélem magamnak:)Az viszont biztos,hogy nem nyöszörög.Eszembe jutott még valami.A toronyszilent fészkén középen van az a műanyag kupak.Lehet fúrok rá egy két milis lukat ha megint elkezd nyöszörögni.Van normális láncfűrészhez való orrkerék zsirzóm.Avval tele lehet vágni szilikonzsírral a torony kiszedése nélkűl.
Levee156SW07-10-2017 08:38:51 // 153489
Valo igaz, hogy meghuzas elott a belsejuk meg forog (es a kulseje sincs odasutve,ha jol tudom),de szarazon meghuzva megszorulhat annyira,hogy tulzottan feszuljon.
Tehat elmeletileg tenyleg eleg vagy csak kenni,vagy csak a meghuzas szogere figyelni-de akkor mar inkabb az elobbi-es a szilikonzsir meg a sos szmotyi es egyebek gumigyilkos hatasat is lassitja. :)
Tehat elmeletileg tenyleg eleg vagy csak kenni,vagy csak a meghuzas szogere figyelni-de akkor mar inkabb az elobbi-es a szilikonzsir meg a sos szmotyi es egyebek gumigyilkos hatasat is lassitja. :)
Levee156SW07-10-2017 08:33:06 // 153488
Ez a toronyszilentes gondolat nem rossz- bar miutan nem McPherson,nem tudom,a gyakorlatban van-e jelentosege a kenesnek a mukodesben-de a gumialkatresz elettartamanak biztos,hogy jot tett.
berobbantam07-10-2017 06:49:57 // 153487
Helló
Na meg történt tegnap a csere.Végül is kiszedtem konzolostol,és jól tettem.A toronyszilent fészke por száraz volt.Megkentem ezt is szilikon zsírral.Az alsó csavart terhelt állapotban húztam le.Eredmény.Kormány szerintem könyeb.A futómű néma.Semmi nyüszögés meg kopogás
Na meg történt tegnap a csere.Végül is kiszedtem konzolostol,és jól tettem.A toronyszilent fészke por száraz volt.Megkentem ezt is szilikon zsírral.Az alsó csavart terhelt állapotban húztam le.Eredmény.Kormány szerintem könyeb.A futómű néma.Semmi nyüszögés meg kopogás
JulesTS06-10-2017 15:56:09 // 153486
Ebben igazad van...
Juve15605-10-2017 21:30:37 // 153485
Szia! Én úgy cseréltem, hogy a doblemezt kiszereltem (pár csavar fogja csak) majd a felső lengőkar gömbfejéről csavar le kalapáccsal kiütöttem (nem volt célszerszámom de simán ki jött) majd ezt követően a lengőkar felső átmenő csavarját szedtem ki. (ha nincs fent a doblemez akkor simán ki tudod húzni a hosszú csavart). Nekem egy egy oldal kb fél óra volt, viszonylag gyorsan ment.
berobbantam05-10-2017 20:09:24 // 153484
Sok mindenhez nem kell.De azért egyszerűbb ha van:)Én nem vagyok egy vastag alkat.De még az olajcseréhez is meg kell emelnem valamennyire az egyik oldalát.Az ültetés "egyik előnye:)".De azért megoldom.Holnap neki ugrok
osee_selespeed05-10-2017 19:25:54 // 153483
Pedig az alsó legkőkart nem hülyeség terhelt állapotban lehúzni, ahová a lengéscsillapító van bekötve. A gumi elforog, csak nem mindegy, hogy berugózáskor 2x annyira feszül.
JulesTS05-10-2017 12:25:12 // 153482
Ehhez nem is kell akna. Garazsban van, csak beallni nem tudok, ugyhogy mindent akna nelkul csinalok en is...
JulesTS05-10-2017 12:23:21 // 153481
Ez teljesen felesleges:
"amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek"
A folso lengokarban levo szilentek teljesen korbeforognak, gyakorlatilag mindegy, hogy milyen allapotaban huzod meg a hosszu csavart, igy az alu konzol kiszerelt allapotaban is meg lehet huzni. Az also lengokarba a szilent bele van ontve, a lengokar mozgasakor a gumi csavarodik, igy annal sincs sok ertelme a terhelt allapotban meghuznasnak. Persze ettol fuggetlenulmindenki ugy csinalja, ahogy jonak latja...
"amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek"
A folso lengokarban levo szilentek teljesen korbeforognak, gyakorlatilag mindegy, hogy milyen allapotaban huzod meg a hosszu csavart, igy az alu konzol kiszerelt allapotaban is meg lehet huzni. Az also lengokarba a szilent bele van ontve, a lengokar mozgasakor a gumi csavarodik, igy annal sincs sok ertelme a terhelt allapotban meghuznasnak. Persze ettol fuggetlenulmindenki ugy csinalja, ahogy jonak latja...
berobbantam04-10-2017 21:38:37 // 153480
Köszi szépen.Gömbfej kinyomóval felszerelkeztem.Kalapács van.És szerelgettem is már egy keveset.Zsír is van mind a két féle.Akna nincs.Ez elég nagy szopó faktor.De ez van.
Levee156SW04-10-2017 20:53:36 // 153479
Nem tudom,mennyire altalanos,nekem gyari SW-n szerintem a rugok vannak kisse kilagyulva (ül vagy 3 centit)-forszirozott kanyarban,terheletlen hatso resznel kezd kicsit libegni-lobogni a hataron-szerintem a szedanenal rosszabb torzios merevseg is betehet.
Egyutt lehet vele elni-meg aztan mikor ures egy kombi hatulja? :P
Egyutt lehet vele elni-meg aztan mikor ures egy kombi hatulja? :P
Levee156SW04-10-2017 20:48:18 // 153478
Akkor mondanam,mi az,ami abbol kimaradt:
-amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek.
-az uj lengokaron a gombfejnel a harang alatt grafitos zsirral, a szilenteknel szilikonzsirral erdemes csinalni egy "nullreviziot" (akar a szilentket kiutve,majd vissza), kulonben...
-a gombfej szaranak onzaro a kupszoge,igy csapszegkinyomo nelkul szetszedni szopoag - egy min. 1-2 kilos kalapacs nelkul hozza sem erdemes fogni (es celozni is tudni kell vele,hogy az ember ne a csonkallvanyt,meg a sarvedot/soblemezt verje szet).Osszerakaskor pici zsir ide is menjen osszerohadas ellen.
-tok folosleges az egesz felso alucuccot lebontani-mind a 4 csavart kell lazitani,de csak annyira,hogy a kar csavarjat ket rugomenet koze ki lehessen tolni.
-amit a vegen elmond,az a felso hosszu csavarra is igaz!-akkor kell meghuzni,mikor a foldon all az auto (kis gurigatas utan),kulonben hipphopp elkoszonnek a szilentek.
-az uj lengokaron a gombfejnel a harang alatt grafitos zsirral, a szilenteknel szilikonzsirral erdemes csinalni egy "nullreviziot" (akar a szilentket kiutve,majd vissza), kulonben...
-a gombfej szaranak onzaro a kupszoge,igy csapszegkinyomo nelkul szetszedni szopoag - egy min. 1-2 kilos kalapacs nelkul hozza sem erdemes fogni (es celozni is tudni kell vele,hogy az ember ne a csonkallvanyt,meg a sarvedot/soblemezt verje szet).Osszerakaskor pici zsir ide is menjen osszerohadas ellen.
-tok folosleges az egesz felso alucuccot lebontani-mind a 4 csavart kell lazitani,de csak annyira,hogy a kar csavarjat ket rugomenet koze ki lehessen tolni.
berobbantam04-10-2017 20:09:47 // 153477
Köszi szépen.Meg van a hétvégi program.A videón minden olyan egyszerű:)
VV604-10-2017 19:35:04 // 153476
A rendes coilovert be tudod állítani úgy is, hogy puhább legyen a gyári rugózásnál, ha viszont nagyot ültetsz, de nem keményíted fel, akkor állandóan össze fog ütni, ami nem jó. Sajnos ez ilyen játék: ha ültetsz, keményítened kell.
Egy 45mm-es ültetés a gyári gátlókkal halálos. Halálosan szar, mert a gátlók állandóan egy összenyomott állapotban lesznek, ráadásul az erejük kevés lesz a vastagabb rugókhoz így pattogni fog az autó.
Egy 45mm-es ültetés a gyári gátlókkal halálos. Halálosan szar, mert a gátlók állandóan egy összenyomott állapotban lesznek, ráadásul az erejük kevés lesz a vastagabb rugókhoz így pattogni fog az autó.
Kócosw04-10-2017 12:25:21 // 153475
nincsmit, sok sikert a projekthez ;)
Balint04-10-2017 11:10:03 // 153474
Értem. Köszönöm a segítséget. :)
Kócosw04-10-2017 11:08:17 // 153473
sztem meretben ugyan az, csak kemenyebb a rugozasuk.
Balint04-10-2017 10:59:17 // 153472
Ahogy nézem a képeidet, az elég is lenne nekem is. :)
A gta gátlói rövidebbek, mint a gyári sport csomagos gátlók nem tudod véletlenül?
A gta gátlói rövidebbek, mint a gyári sport csomagos gátlók nem tudod véletlenül?
Kócosw04-10-2017 10:55:41 // 153471
akkor az 40 a vegere, mint nalam.
Balint04-10-2017 10:53:19 // 153470
Nem, azért annyira nem akarom leültetni, de egy pár centit akarok lejjeb rajta.
Most elvileg a sport futóművel 2 centit ül és még kb 2-őt lehetne. :)
Most elvileg a sport futóművel 2 centit ül és még kb 2-őt lehetne. :)
Kócosw04-10-2017 10:47:22 // 153469
ha az az elved hogy "Ültesd le annyira hogy ne lehessen hasznalni es hasznald! "
Akkor alá a gewindével,es a porba vele :) Olajteknöt vegyel azert akkor tartalekba ;)
Akkor alá a gewindével,es a porba vele :) Olajteknöt vegyel azert akkor tartalekba ;)
Balint04-10-2017 10:39:21 // 153468
Főleg a keménységére az ültető rugóhoz képest.
Ha kb 40-50 mm-re van ültetve vele akkor is jóval keményebb, mint ha csak rugó lenne cserélve, vagy még azért használható?
30 mm-es rugó nekem szerintem kevés lenne. :D
De nézem alfisti.net-en 45 mm-es novitec rugókat is.
Ha kb 40-50 mm-re van ültetve vele akkor is jóval keményebb, mint ha csak rugó lenne cserélve, vagy még azért használható?
30 mm-es rugó nekem szerintem kevés lenne. :D
De nézem alfisti.net-en 45 mm-es novitec rugókat is.
Kócosw04-10-2017 10:35:46 // 153467
nalam mar a -40 el a 18" on is figyelni kell me nem puha de meg hasznalhato :)
Kócosw04-10-2017 09:34:35 // 153466
neked kell tudni ,mi van a veseköveiddel :)
VV604-10-2017 09:31:40 // 153465
De igen. Mire vagy kíváncsi?
bb_14504-10-2017 09:02:34 // 153464
Egyszer egy barétom azt mondta, ami nincs a youtube-on az nem is létezik...
Igaz, hogy ez 147, de ugyan ez a menete.
video
Igaz, hogy ez 147, de ugyan ez a menete.
video
Balint04-10-2017 09:01:17 // 153463
Ez mondjuk meggondolandó.
Kócosw04-10-2017 08:33:57 // 153462
nem tapasztalat de több helyröl hallottam rola aki ilyet használt hogy állat kemények... :)
Balint04-10-2017 07:33:05 // 153461
Köszi a válaszokat! :)
Állítható futóművel senkinek nincs tapasztalata?
Állítható futóművel senkinek nincs tapasztalata?
berobbantam03-10-2017 19:14:22 // 153460
Sziasztok
első felső lengőkar csere előtt állok.Valaki leírná ennek a szakszerű menetét pár szóban?Jöhet privátban is.Meghúzási nyomatékok érdekelnének,az hogy a gólyalábat ki kell-e szedni hozzá valamint hogy hol mit zsírozzak.
első felső lengőkar csere előtt állok.Valaki leírná ennek a szakszerű menetét pár szóban?Jöhet privátban is.Meghúzási nyomatékok érdekelnének,az hogy a gólyalábat ki kell-e szedni hozzá valamint hogy hol mit zsírozzak.
pistino103-10-2017 18:22:24 // 153459
Nekem úgy tűnik, hogy kicsit billeg a hátulja, szilent, vagy lengéscsillapító lehet, vagy ez is ilyen "alfás"?
Juve15603-10-2017 17:34:53 // 153458
Koszonom szepen a segitseget!
Levee156SW03-10-2017 17:25:34 // 153457
Szia,
"Birth" alnev alatt fut a gyari pl. Bardiban,teljesen baratsagos aron.
(A nevet probaltam osszefuggesbe hozni a Visconti cimer jelentesevel, de ugy tunik,amugy nem minden Birth cucc gyari Alfa.)
Beszereleskor erdemes figyelni arra,hogy a stabilizator csatlakozo felulete sima legyen,es jol kent (pl. szilikonzsirral).Ha mar godrosre rohadt a rud,csiszolas es passzivalas utan erdemes megperselyezni (en vas sorosdobozbol csinaltam).
"Birth" alnev alatt fut a gyari pl. Bardiban,teljesen baratsagos aron.
(A nevet probaltam osszefuggesbe hozni a Visconti cimer jelentesevel, de ugy tunik,amugy nem minden Birth cucc gyari Alfa.)
Beszereleskor erdemes figyelni arra,hogy a stabilizator csatlakozo felulete sima legyen,es jol kent (pl. szilikonzsirral).Ha mar godrosre rohadt a rud,csiszolas es passzivalas utan erdemes megperselyezni (en vas sorosdobozbol csinaltam).
Juve15603-10-2017 16:59:28 // 153456
Sziasztok! Erdeklodni szeretnek, hogy milyen gyartmanyu stabilizator szilentet vegyek ami azert birja egy darabig! Kicsit kopog az eleje! Lengokarok cserelve lettek! Koszi
Redneck Viking03-10-2017 13:33:40 // 153455
eladó 156 v6 (2000.) sürgősen, friss vezérlés, olaj stb stb, kell vele foglalkozni,
250.000 ft!!! ajándék!
250.000 ft!!! ajándék!
Béci Ɨ|ѯ03-10-2017 12:31:05 // 153454
Én a -40 mm-es rugókat kiszedettem és helyette 30 mm-es Eibach rugókat + Koni str.t gátlókat kapott. Nekem állandóan leért az eleje a 4cm-es ültetéssel. Most sokkal használhatóbb.
Bevallom, hogy nem értem, hogy lehet 50-60 mm-es, vagy még nagyobb ültetéssel autózni.
Bevallom, hogy nem értem, hogy lehet 50-60 mm-es, vagy még nagyobb ültetéssel autózni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
559
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?