Kicsit hosszabb utakon :) jól bírta a pici alfi :) kicsit hajókázott is. 7.5l/100km


Korántsem az AR hibája, ha leöntik az autódat kromofággal...
Jani5506-08-2018 21:05:45 //
141064
Köszönöm, beszámolok a fejleményekről.
Kau06-08-2018 12:37:46 //
141063
Ja, és az enyém is ezüst.
Csak az összehasonlítás kedvéért. A többi elem már volt fújva.
Kau06-08-2018 12:36:49 //
141062
Gyárilag ez biztos nem ilyen. Majd lefotózom az enyémet. A tetőn és a szárnyon még gyári fényezés van. Minimális lakk kopási hiba van a tetején. A szárnyon már jobban látni, de az se ilyen, mint ez. Pedig nekem 18 éve a napon áll.
marci9106-08-2018 12:24:35 //
141061
Szerintem ez kaphatott valami kromofágot vagy egyéb vegyszert :( Véleményem szerint elég jó minőségben fújták ezeket az autókat még. A mostani vizes bázisú modern anyagok ugyan környezetbarátabbak, de nem fognak 20 évet kibírni, ez biztos. Érdemes lehet visszacsiszolni és újralakkozni.
Főleg a tető szokott kifoltosodni, de ennyire egyik napról a másikra... ilyet nem láttam még. Nem volt újrafújva pl? Ennyire nem jellemző, hogy feljön a lakk. Vagy tényleg valamit ráöntöttek a tetejére. A mintázata is olyan, mintha a tetőre öntötték volna, az elejére pedig fröccsent volna.
Itt egy tipikus lakk foltosodás:

Kazes☻06-08-2018 11:42:55 //
141059
És ezt eddig nem láttad? Ha egyik napról a másikra, akkor lehet, hogy van egy jóakaród és kicsit megkezelte...
Kazes☻06-08-2018 11:42:00 //
141058
Érdekes. Talán lehet, hogy valami burkolat ér bele valamibe, ami a melegtől kicsit meglágyul és ahogy deformálódik, hozzáér valamihez az alacsony frekvencián... vagy légkondinál... szabadonfutó... találgatni lehet... ;)
Coyote06-08-2018 10:23:54 //
141057
Sajna ebbe mindenki bele fut. Ilyen a lakk réteg. Idővel felpereg. Bár az hogy egyik napról a másikra ilyen mértékben az kicsit fura. Le kell csiszolni a lakk réteget és újra kell lakkozni. Mást nem igazán lehet tenni sajnos 🙁
Jani5506-08-2018 09:15:56 //
141056
Jani5506-08-2018 09:11:09 //
141055
Urak, teljesen magam alatt vagyok, megláttam a 146-os kocsikámat! Mit javasoltok, mit lehet tenni? Egyébként meg, szégyellje magát az AR, ilyen minőségű festék/lakk akármi miatt, hiszen másnak is áll kocsija a lakótelepi parkolókban, öregebbek is...
marci9106-08-2018 08:56:56 //
141054
Szerintetek mi okozhatja a jelenséget? Amikor az autó alaposan bemelegszik, a kipufogó leömlő felől hallok idegesítő csikorgó hangot alapjáraton, fordulaton nem. Arra hasonlít, mint amikor csúszik az ékszíj, de némi fülelés után rögtön kiderül, hogy nem a szíjak felől jön, meg amúgyis nemrég cseréltem arrafelé mindent (főtengely szíjtárcsát is). És persze csak melegen hallani, nyári melegben főleg. Alánézve semmi rendellenes dolgot nem tapasztaltam. Szerintetek?
Általában a baloldalon (autóval szemben állva) van az ECU csatlakozó.
Jorjie05-08-2018 18:41:53 //
141052
Amibe két kábel megy, az az ecu-é, amibe három, az az abs-é, a légzsákvezérlőé az anyósülés előtt van a burkolat
alatt.
Shadin05-08-2018 18:17:10 //
141051
A csatlakozó melyik tornyon van, mert nekem mindkettőn van egy-egy :-)
Jorjie05-08-2018 17:50:23 //
141050
Multiecuscan program,
Elm327 vagy
kapcsolós kkl és egy
átalakító.
Ha teljes a program, nem demo, akkor mindent tudsz vele csinálni, kivéve chippelni, ahhoz Galletto kell.
Hello.
Valakinek van tapasztalata OBD hibakód olvasó témában?
Szeretnék rámenni én is a témára. Csak a 146-os dolgai érdekelnek.
Mit vegyek, milyen progival, mit lehet vele elérni, egyszóval minden.
Jó a gépem, de kihívásból belenéznék.
Egyszer elmesélem a 156 vásárlását. Nem volt egyszerű sztori, amiben közrejátszik az is, hogy külföldre lopatta a régi tulaj amit meg akartam venni...
Kazes☻03-08-2018 13:16:31 //
141047
Az nagyon szuper, az biztos! Hiába a légkondi... ;)
Én Giulietta-t vadászok olyat :-) Panoráma tető nélkül szóba se jön :-) Fekete színben sem :-) Nem két nap lesz értelmes példányt találni.
Amúgy ha anno nézegettem volna a 45öket, Bagee QV-ját megvettem volna :))))
Legalább az is tetőablakos :)
Igen.
Azokat én is megnéztem már és összecserélgettem a többivel, hogy magával viszi-e a hibát. Nem volt vele gond.
Hi.
Fejlemények vannak a kocsimmal kapcsolatban.
Az autó ma a garázsban maradt.
Vettem az autósboltban egy felső holtponti jeladót.
Mielőtt a szerelés a kezdetét vette, indítás próba. Persze semmi.
A fiammal nekiálltunk megemelni a gépet és kicserélni a jeladót.
Óriási segítség volt a 13 éves fiam kis keze. Nekem szenvedés lett volna.
1 szó mind 100. A csere után azonnal indult a gép.
Szerintem meglett a hiba. Az idő majd igazolja.
Kazes☻02-08-2018 20:50:47 //
141042
Azon lepődtem meg én is... jól meg is rántotta a verdát... :-o
Durva hogy állóra fékezte a jobb elsőt.
Kazes☻02-08-2018 19:18:52 //
141040
Továbbra sem a vita vagy a győzködés a cél, csak érdekességként linkeltem. Nekem tetszik az ilyen jellegű teszt, sok sztereotípia meg tud dőlni. '-)
Shadin02-08-2018 19:01:07 //
141038
Kispatesz száraz mint a sivatag! Nincs ott olaj semmi.
Szervófolyadék volt, de megoldottam.
Mondtam en az ellenkezőjét? :-)
Abbul indultunk ki, hogy mi milyen gyors :) meg hogy mekkora élmény. Hát én utálom a vdct :))))) Ha meg akarok halni, hadd tegyem már meg lecci, ha terápia kell, az ne egy hülye szoftver legyen.. :D
Kazes☻02-08-2018 17:51:38 //
141036
A Cartárs majd simán elmegy egyenesen... nem kell itt ennyit bohóckodni ezen...! ;)
Vicc, ahogy egy idei
Grandland X ehhez képest 81-gyel abszolválja a feladatot.
Ez, szerintem újabb. Egyébként szépen látszik, mekkorát dolgozik az elektronika a jobb első keréken a végén. Ez ember nem fogná meg már onnan :-)
Kazes☻02-08-2018 17:45:37 //
141033
Rozsda...?! A sok olajtól úgysem rozsdásodik sehol...! :)
Coyote02-08-2018 16:49:08 //
141032
Amugy szerintem semmi különbseg nincs közte max hogy vadzsi új 😁
Szépen be lesz fóliázva aztán megyen a pallásra felfele. Ha kész Bella akkor meg megyen a helyire 😁


Melyik M coupé? Ami a z3ból volt anno? Azzal az a csoda, hogy el lehet indulni ;))))
Amúgy a Giu nagyon jól meg van csinálva :)
Mondom, a Puntora egy rossz szavam nincs, de elég vicces, hogy mit össze kell vele gépészkedni :) Amúgy meg a 10 forintos élén megfordul, eléggéigencsak meglepő a 156 után, ami ott fordul ahol a nyergesvontató. 2 póttal.
Shadin02-08-2018 15:33:33 //
141030
El kell takarni a rozsdát :-)
Kazes☻02-08-2018 14:18:11 //
141029
Csak aztán nehogy ezzel is csak szívasd magad! ;)
Azért érdemes megnézni pár ilyen videót, szerintem tök jók. Amikor profi a pilóta és tényleg nagyjából a technikát látjuk, hogy mit művel. Érdekes pl egy Golf GTi 2017 vs Fiat Tipo 5 ajtós. Inkább vicces, hogy melyik mit művel 77km/h-nál. Jól kiadja, hogy pl egy M" Coupe mennyire far dobálós, ami biztos élmény, csak... mondjuk ezekhez képest egy Giulia 82-nél még milyen szinten összeszedett.
Képet raksz majd fel? Ez miben más, mint ami a jtd-n volt? Elöl azzal is stimmelt a rögzítés, középen már csak nagyjából. Az erre szolgáló nyúlványtól legalábbis arrébb esett a lyuk rajta, így ott a bölcsőhöz tudott rögzülni. Viszont hátul a korrekt felrakáshoz padlólemezt kellett volna fúrni, az egyik vízkivezetőhöz esett a hátsó rögzítési pont.
Coyote02-08-2018 11:55:31 //
141026
Van biza 😁 én vettem magamnak egyet, aztán el is rakom szépen. Majd ha kész teljesen a paripa akkor megyen fel 🙂
Csavar nem volt hozzá, de majd csak megoldom valahogy. Vagy ha van valakinek akkor majd az megmondja higyan kell felrakni.
Shadin02-08-2018 11:44:51 //
141025
Jé van olyan? Nekem kellene :-) Csavarokat külön kell?
Coyote02-08-2018 10:37:57 //
141024
Sziasztok. Ha esetleg kellene valakinek 45-46-ra alsó motorvédő műanyag burkolat akkor szoljon. Esetleg ha össze többen is vagyunk akiknek kellhet akkor egyszerre kellene megrendelni. Kb 3-4 hetes a szállítási idő.
Ára: 13500 ft/db
marci9102-08-2018 08:34:21 //
141023
Füleld ki, hogy az AC elindul-e mindig. Ha csak néha-néha, az akksi melletti dobozban érdemes kezdeni a kutakodást. Az AC reléje és biztosítékja ott van és van egy blogom arról, hogy abban a kis dobozban a relék csatlakozói milyen gyalázatos állapotban tudnak lenni ennyi idős korukra. Engem pont szerelőnél szivatott meg télen, hogy nem indult.
VV602-08-2018 08:29:04 //
141022
Bár olasz autóra nem jellemző, de szerintem lehetne motorvezérlő hiba is. Amikor valamelyik kis forrasztás megreped, aztán néha érintkezik, néha nem, okozhat ilyet. Vagy egy kis kondenzátor.
Esetleg ki lehetne szűrni egy kölcsön ECU cserével.
Kau02-08-2018 07:26:57 //
141021
Cseréld ki a biztosítékokat az akksi melletti dobozban. Lehet, hogy eloxidálódtak.
Én is bizonytalan vagyok.
Mi lehet még? AC-t is cseréltem már.
Egyszer volt olyan, hogy nem indult, lehúztam a légmennyiség érzékelőt és beindult. Vissza dugtam megint nem indult. OOO mondom fasza, akkor meg is vagyunk.
Aztán amikor másnap nem indult, akkor egyből lehúztam, de akkor nem indult. Ezek szerint akkor nem ott van a hiba.
Jó lenne ha végre kiderülne mi ez.
Kazes☻01-08-2018 22:11:49 //
141019
Sajnos nem tudok arrafelé senkit. :(
Hibakódot olvastál?
Simán lehet, hogy az a baja. viszont a képen főtengely jeladó van szerintem, ami másképp hülyéskedik. attól pont hogy menetközben áll le, és csak 20p múlva indul be, ha kihült a jeladó tekercs.
Mondjuk egy jó levegő cső is jól jönne.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.