Forum >> 145-146
Benz09-04-2014 16:34:47 // 134368
	Körbenézek mindenképpen. Kösz az ötletet ! :)
	
Totti 14609-04-2014 16:31:12 // 134367
	Hogy hol, azt nem tudom, de ha gyári, inaktiválni a csomiban a jobb alsó sarokba lehet. :D
Én elsőre a biztitábla fele kutatnék. :S
	
Én elsőre a biztitábla fele kutatnék. :S
Kaci09-04-2014 15:12:53 // 134366
	Sziasztok! Van valakinek valami tapasztalata a Fiat ECU scan FRA P1137-es hibáról? mi hozta elő? 98' 1.4 TS
	
ervin09-04-2014 11:46:50 // 134365
	Sziasztok!
Hűtőcsere során szembesültem vele, hogy kissé hiányos az autóm. Törött volt, egy-két dolgot kispóroltak az összerakáskor. 145 első lökhárító alá való gumibabákat és a vízhűtő+klímahűtő alatti műanyag lemezt keresnék, ha lenne valakinek.
30/3358947
Köszi
	
Hűtőcsere során szembesültem vele, hogy kissé hiányos az autóm. Törött volt, egy-két dolgot kispóroltak az összerakáskor. 145 első lökhárító alá való gumibabákat és a vízhűtő+klímahűtő alatti műanyag lemezt keresnék, ha lenne valakinek.
30/3358947
Köszi
Benz09-04-2014 08:24:47 // 134364
	Hol találom ezt a vezérlő dobozt? Gyári riasztó van benne.
	
Totti 14609-04-2014 05:19:55 // 134363
	Akkor valószinü,hogy a távvez dobozában a rellé a ludas. Keresd +, zárd be magad,s mikor úgy marad ütögessed a dobozt. Ha elalszik,akkor megfogtad a hibát. :-D
	
Benz08-04-2014 22:04:08 // 134362
	Igen világít .... indexnél nincs ilyen abszolút
	
Totti 14608-04-2014 18:31:27 // 134361
	A müszerfalon is világít ekkor az index visszajelzö? És inexelésnél nincs hasonló tapasztalat?
	
Benz08-04-2014 09:02:09 // 134360
	Üdv! 
Gyári riasztó van a kocsiban plusz központi zár , távirányítóval tudom bezárni meg kinyitni. De mostanában olyan jáccik hogy bezárást követően a bal oldali index sor égve marad... :/ bezárja meg minden de égve marad. És akkor jön a kinyit bezár kinyit bezár..... és egyszer csak megjavul... elég kellemetlen ... Van ötletetek miért csinálja ezt ?
	
Gyári riasztó van a kocsiban plusz központi zár , távirányítóval tudom bezárni meg kinyitni. De mostanában olyan jáccik hogy bezárást követően a bal oldali index sor égve marad... :/ bezárja meg minden de égve marad. És akkor jön a kinyit bezár kinyit bezár..... és egyszer csak megjavul... elég kellemetlen ... Van ötletetek miért csinálja ezt ?
Béci Ɨ|ѯ06-04-2014 14:56:59 // 134359
	Egy kis ápolás rájuk fér, de egyébként szerintem jól mutatnának.
	
NT Kundi06-04-2014 14:05:44 // 134358
	szerintetek, ezek hogy mutatnának egy 145ösön?!



	



NT Kundi05-04-2014 21:48:00 // 134357
	nekem is hasonló problémám van közbe-közbe a váltóval;
azt a tipp kaptam hogy váltókulissza müanyag bolygóműve lehet a ludas :(
	
azt a tipp kaptam hogy váltókulissza müanyag bolygóműve lehet a ludas :(
Totti 14605-04-2014 21:33:22 // 134356
	Nekem az 1-es & R nehéz, de olajcsere nem segített, pedig gyárit kapott. De ártani nem árt! :-)
	
1pityu38905-04-2014 17:38:02 // 134355
	tapasztalt már valaki olyat hogy az 1-es nehezen veszi a váltó? néha hibátlan,náha nem... általában ha lehuzom kettesbe aztán ujra egyes akkor már veszi. egyébként hibátlan,és hangtalan a váltó! olajcserére gondoltam hátha segít.
	
NT Kundi05-04-2014 16:00:13 // 134354
	valaki cserélt már központizárat 145be?
mennyire macerás + költséges?
mit/milyet ajánlotok?
	
mennyire macerás + költséges?
mit/milyet ajánlotok?
Candy8305-04-2014 09:57:13 // 134353
	sziasztok. Apósom 145-séhez,'99es, benzin, keresek bontott alapjárati motort. Ha tud vki irjon. Köszönöm
	
Béci Ɨ|ѯ05-04-2014 07:49:59 // 134352
	Én a múltkor lehúztam és megpucoltam, mert nekem is kivillan néha a befecskendező piktogram és a gép ott jelzett hibát. De továbbra is felvillant néha a piktogram.
	
Atttis04-04-2014 23:05:08 // 134351
	Üdv! Próbálta már valaki hogy mi történik akkor ha szét van húzva a sebességjeladó csatija? Legfőképp a befecskendező piktogramos lámpa működésére lennék kíváncsi. 145 1.6 Boxer GM-es cucc. Vagy kipróbálná valaki?
	
1pityu38904-04-2014 17:54:09 // 134350
	nem vészes a csere! lököst 4 csavar fogja. a ventilátort is könnyedén le lehet venni szoval ha vannak alapvető szerszámaid,gond nélkül menni fog! a kilímahűtő 4 csavarral van a vízhűtőhöz csavarozva,kicsavarod és ki is jön a hűtő klímát nem kell leereszteni!
	
Boel   /AlfaHolic/03-04-2014 21:33:39 // 134349
	Szia! Nem úszod meg,zárhíd és lökhárító leszerelése szükséges! :S
Ha nem lenne klímás, akkor egyszerűbb lenne.De mivel a klímahűtő rá van csavarozva a vízhűtőre ezáltal le kell venni a lökhárítót. Ez van,de nem vészes dolog.
Én Boxernál csináltam,de szerintem ugyan az a TS-nél is.
	
Ha nem lenne klímás, akkor egyszerűbb lenne.De mivel a klímahűtő rá van csavarozva a vízhűtőre ezáltal le kell venni a lökhárítót. Ez van,de nem vészes dolog.
Én Boxernál csináltam,de szerintem ugyan az a TS-nél is.
Zotya14503-04-2014 20:42:16 // 134348
	Szia
Első embléma, illetve ajtó kárpitokra lenne szükségem.
Zoli
	
Első embléma, illetve ajtó kárpitokra lenne szükségem.
Zoli
Alfa_156_lapi03-04-2014 20:37:11 // 134347
	Nem láttam, hogy világított volna a kontroll lámpa, de ettől még lehet elvileg. Majd megmondom a tulajnak, hogy azt is méresse be. Köszi
	
Ferke03-04-2014 20:29:45 // 134346
	Generátor tölt rendesen? Szerintem ott lehet egy bibi pl.
	
Alfa_156_lapi03-04-2014 17:26:11 // 134345
	Sziasztok!Egy barátom 146-os,99-es 1.4 TS alfájánál a következő probléma lépett fel.Miután beindul a ventillator meleg motornál,leáll az autó és nem indul azonnal,csak néha indul ezt követően.Majd hullámzik az alapjárat és vagy leáll,vagy nem.Lehúzott lmm-el is ezt csinálja.Van -e ötlet esetleg?Előre is köszi.
Üdv
	
Üdv
MikeTheDevil03-04-2014 14:44:52 // 134344
	Hát igen a fiam egy vad motoros :D
	
WarbiRunner (Gyuri)03-04-2014 11:25:42 // 134343
	Jól szét van.. úgy látom elgázolta egy kék motor? :-) Remélem senki nem sérült meg :-)
	
ervin03-04-2014 11:23:41 // 134342
	Sziasztok!
Klímás 145 TS-ben cserélt már vízhűtőt valaki? Mennyire bonyolult? A zárhíd és a lökhárító levétele nélkül megoldható?
Köszönöm
	
Klímás 145 TS-ben cserélt már vízhűtőt valaki? Mennyire bonyolult? A zárhíd és a lökhárító levétele nélkül megoldható?
Köszönöm
MikeTheDevil02-04-2014 18:25:45 // 134341
	
	
jancsi02-04-2014 18:20:04 // 134340
	Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki tapasztalt már hasonlót...
A 146-omnak az ABS-e szarakodik. Indítás után hibátlan (gyújtást adok és a visszajelző lámpa ki is alszik), működik ahogy működnie kell (kipróbáltam, nem blokkolnak a kerekek), de amint kimegyek országútra (90-110-es tempó), kb. 10 perc és kigyullad az abs hibajelző (és természetesen ilyenkor nem működik, kipróbáltam, blokkolásig lehet fékezni a kerekeket). Városban városi tempóval el kocsikázhatok egész nap, sose jön elő a hiba, de a fent leírt nagy tempónál 10 perc és már nem működik. Ötletem sincs hogy mi lehet a gond.
Még egy érdekesség: amikor jelzi a hibát, csak lekapcsolom a gyújtást, majd vissza, és a hibajelző már nem is világít (működik megint az abs). Természetesen csak kb. 10 percig tart a történet, mert utána megint jelez.
Persze egy szerelő azt mondaná, hogy "jeladók cseréje", vagy "vezérlő cseréje", vagy hasonlók, de szerintem valami filléres hibáról lehet szó (megtört kábel, érintkezéshiba). Hátha másnál is jelentkezett a hiba, mint pl a másik tipikus 146-os betegség, a bal első ablakemelő...
A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm! :-)
	
Segítségeteket szeretném kérni, hátha valaki tapasztalt már hasonlót...
A 146-omnak az ABS-e szarakodik. Indítás után hibátlan (gyújtást adok és a visszajelző lámpa ki is alszik), működik ahogy működnie kell (kipróbáltam, nem blokkolnak a kerekek), de amint kimegyek országútra (90-110-es tempó), kb. 10 perc és kigyullad az abs hibajelző (és természetesen ilyenkor nem működik, kipróbáltam, blokkolásig lehet fékezni a kerekeket). Városban városi tempóval el kocsikázhatok egész nap, sose jön elő a hiba, de a fent leírt nagy tempónál 10 perc és már nem működik. Ötletem sincs hogy mi lehet a gond.
Még egy érdekesség: amikor jelzi a hibát, csak lekapcsolom a gyújtást, majd vissza, és a hibajelző már nem is világít (működik megint az abs). Természetesen csak kb. 10 percig tart a történet, mert utána megint jelez.
Persze egy szerelő azt mondaná, hogy "jeladók cseréje", vagy "vezérlő cseréje", vagy hasonlók, de szerintem valami filléres hibáról lehet szó (megtört kábel, érintkezéshiba). Hátha másnál is jelentkezett a hiba, mint pl a másik tipikus 146-os betegség, a bal első ablakemelő...
A válaszokat és a segítséget előre is köszönöm! :-)
Béci Ɨ|ѯ01-04-2014 05:01:37 // 134339
	Oh, ezt én is nézegetem egy ideje. Csak kéne egy jó indok. Csak ha vennék még egy autót, amit úgy féltek majd, mint a mostanit és annyit is foglalkozom vele, asszony kivág. :-) 
De ezen az áron még egy ideig úgy sem fogják eladni szerintem.
	
De ezen az áron még egy ideig úgy sem fogják eladni szerintem.
Zotya 16431-03-2014 21:07:32 // 134338
	Drusza! Gyárira gondolsz!?  Ha nem, minden más embléma kivitelezésre  ott van GT- cartárs ,
	
Zotya14531-03-2014 20:24:14 // 134337
	Üdv
Első emblémára lenne szükségem.
Tudna valaki segíteni?
papp.zoli77@gmail.com
	
Első emblémára lenne szükségem.
Tudna valaki segíteni?
papp.zoli77@gmail.com
Zotya14531-03-2014 19:34:28 // 134336
	
	
Hakuna31-03-2014 19:21:30 // 134335
	Hja és még annyi, hogy 1 és 8-nál aktuális. (plusz még jut a 2 vagy 7-be, de ezt még nem láttam saját szememmel.)
	
Hakuna31-03-2014 19:19:29 // 134334
	Ez nem hit kérdése részemről, felőlem kicserélhették volna.
De ők mondták, hogy nem szükséges, ezért gondoltam, hogy megkérdezem a rutinosabb cartársakat. (Én még olyan autószerelőt, aki elutasít egy egyszerű munkát ok nélkül, sosem láttam. Tehát minimum hiszik, hogy tényleg más a a hiba.) Ugyanakkor további tény, amiről ők nem is tudnak: az előző tömítéscsere előtt és után is jelent meg olaj, tehát vagy gyári rossz tömítést kapott, vagy más okozza.
	
De ők mondták, hogy nem szükséges, ezért gondoltam, hogy megkérdezem a rutinosabb cartársakat. (Én még olyan autószerelőt, aki elutasít egy egyszerű munkát ok nélkül, sosem láttam. Tehát minimum hiszik, hogy tényleg más a a hiba.) Ugyanakkor további tény, amiről ők nem is tudnak: az előző tömítéscsere előtt és után is jelent meg olaj, tehát vagy gyári rossz tömítést kapott, vagy más okozza.
Hakuna31-03-2014 19:12:28 // 134333
	Bár sz lenne! Nem eszi az olajat, a szervizben tölcsérrel töltik, és olajtöltések között is kialakult már többször. Nem sok jön, épp csak annyi, hogy ellepje a gyertyát részben.
	
Hakuna31-03-2014 19:10:22 // 134332
	Tudtommal a gyertyát nem nagyon kell megtépni. De egyébként igen szerelőnél járt. De ha nem lennénem, sem lehetne ott olaj érzésem szerint.
	
WarbiRunner (Gyuri)31-03-2014 17:47:10 // 134331
	Hát a Te autód pont egy olyan amiben meg lehet találni azt a fura régi és mégis új érzést. :-) Nekem a TD adta be. Szaga az nincs gyári, de valahogy minden apró hibája ellenére olyan újszerűnek érződik, nem egy leharcolt romnak. 
És most ha harmadik autó kéne vagy bármiféle ürügyem, de legalább egy garázsom lenne, nagyon kísértene hogy megvegyem EZT
	
És most ha harmadik autó kéne vagy bármiféle ürügyem, de legalább egy garázsom lenne, nagyon kísértene hogy megvegyem EZT
Béci Ɨ|ѯ31-03-2014 16:46:31 // 134330
	Na ezzel nagyon egyetértek. :-) Én is igyekszem gyárinak meghagyni, max még egy kicsit lejjebb ültetem. Ezek lassan már youngtimer-ek és egyre kevesebb a szép gyári állapotú köztük.
A maximalizmusod meg csak becsülni tudom. :-)
	
A maximalizmusod meg csak becsülni tudom. :-)
WarbiRunner (Gyuri)31-03-2014 15:51:03 // 134329
	Dehogy :-) Csak igyekszem szépen összehozni. Ami u.gy. géptető volt rajta, az extra gagyin állt, nem volt méretpontos. Plusz szétrohadt belülről. Most gyári van rajta, ez már belefér a gyári "tűrésbe" is, ezzel semmi gondom. Nyáron majd azért szétszedem és elosztom a hézagokat egyenletesre. Ha már csinálom akkor rendesen nem? :-)
Nem túlizgulás ez, inkább azt mondanám hogy ez a 146-ozás végképp hobby szintre emelkedett nálam. Az optikai tuning nem az én asztalom, inkább az újszerűvé varázsolás fogott meg. Erről is a TD tehet...ez már a veteránozás előszobája :-D

	
Nem túlizgulás ez, inkább azt mondanám hogy ez a 146-ozás végképp hobby szintre emelkedett nálam. Az optikai tuning nem az én asztalom, inkább az újszerűvé varázsolás fogott meg. Erről is a TD tehet...ez már a veteránozás előszobája :-D

Béci Ɨ|ѯ31-03-2014 15:04:59 // 134328
	Szerintem mindegyiken eláll egy kicsit. Te izgulod túl ezt a dolgot. :-)
	
sugár31-03-2014 14:07:48 // 134327
	Ciao!Keresel 98-as 145 ös első lökhárítót.Jó lenne bordó színben.Sürgős!!
	
WarbiRunner (Gyuri)31-03-2014 11:55:17 // 134326
	Ez de jó..:-) Nem mondom hogy nagyon szép, de izgalmas. Kéne :-) 
Egyben ez a kép megnyugatató bizonyíték, hogy a motorháztetőm illesztése már gyárinak számít...sőt így autentikus :-D
	
Egyben ez a kép megnyugatató bizonyíték, hogy a motorháztetőm illesztése már gyárinak számít...sőt így autentikus :-D
V.Tomi.145-146 🍀31-03-2014 10:30:56 // 134325
	Sziasztok! Van valakinek eladó első rácsa?
	
Béci Ɨ|ѯ31-03-2014 07:39:30 // 134324
	
	
Jorjie31-03-2014 07:35:34 // 134323
	145 Crosswagon? :-)
	
Béci Ɨ|ѯ31-03-2014 05:33:37 // 134322
	
	
HaNGyA30-03-2014 22:30:26 // 134321
	Szia Mindenki!
Hakuna!
Ami olajutánöntésnél mellécsurran, az pont befolyik az 1-es henger gyertyájához.
Nem lehet ez az olajos gyertya rejtéjének megoldása? :-)
	
Hakuna!
Ami olajutánöntésnél mellécsurran, az pont befolyik az 1-es henger gyertyájához.
Nem lehet ez az olajos gyertya rejtéjének megoldása? :-)
Kau30-03-2014 14:46:05 // 134320
	Megvannak húzva a gyertyák rendesen?
	
1pityu38930-03-2014 13:52:50 // 134319
	Erre én is kiváncsi lennék! Nekem tankoláskor sziszeg amikor leveszem a tanksapkát,de hogy vákuum,vagy túlnyomás van benne azt nem tudom.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
404
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 







