Forum >> Szerelőműhely
kertecs31-01-2006 08:05:45 // 9822
Nem gyenge... gyári alkatrészt építettek be? Ahogy olvasom a kommenteket, meg kell gondolni milyen gyártmányt rak be az ember. Én ruville-t vettem anno, nekem (kopp-kopp) 30K után minden ok velük. Szerencse hogy garanciában megvan és nem esett szét mondjuk darabjaira a cucc : (
András bácsi31-01-2006 08:03:16 // 9821
Trencsik Roland, Tata 30/9596391
Majom31-01-2006 07:57:06 // 9820
Tegnap minden elozetes jel nelkul elszabadult valami a valtoban es fel tenyernyi darabot levagott a valto fem burkolatabol, ma szedik szet!
Uj valto ara 590.000!!
Tudja esetleg valaki hogy mondjuk a 2.0 vagy 1.6 TS valtoja passzolna e az 1.4-esbe?
:(
Majom31-01-2006 07:53:14 // 9819
Inditaskor zorgott a szij vagy mi fene, mig meg nem feszult, hozzaert a muanyag burkolathoz. Meg csunya diesel hangja volt, azt hittek vezmod, de nem az lett.
Gordon31-01-2006 06:14:06 // 9818
És neked milyen hangot adott? Nekem azzal kezdődött hogy reggelente ciccegett a szíjak felöl a kocsi, majd a vezérlésből nyiszogás hallatszott.
Majom31-01-2006 06:02:48 // 9817
Nekem 10.000km alatt 3 feszitot es 2 szijat csereltek, szinten garanciaban, nem tudtak megmondani mi lehetett a gond.
bb1830-01-2006 20:09:46 // 9816
elöfordulhat. sajna.
nekem ( igaz off verdával ), de kétszer kellett cserélni ugyanazt az alkatrészt és harmadikra lett jo.
Gordon30-01-2006 18:42:11 // 9815
Megtörtént a garanciális csere! Érdekes.... ki kellett cserélni a kevesebb mint 5000km-et futott vezérműszíj feszítő és vezető görgőt. A vezető görgőből a porvédő lemez melett a csapágyból az összes kenőanyag kijött! Ez nyekergett, mivel kenés nélkül forgott! Valami volt a feszítővel is azt nem tudták elsőre megmondani de azt is cserélték gariban. Még jó mivel a kettő együtt 34K volt Októberben. Látott, halott már valaki ilyenről?
radi30-01-2006 18:25:06 // 9814
Nemsokára kiderül! Pénteken megyek Szamosiékhoz majd utánna részletezem:)
Barni14730-01-2006 18:10:32 // 9813
Tatai(bányai) bontó esetleg.
bb1830-01-2006 17:56:50 // 9812
lehet hogy elég lenyomatni wd40-el, vagy crc 5-56-tal. ha jo idöben szétszeded, akkor szilikonzsirral rakd össze s örök életü lesz.
Skodra30-01-2006 17:21:55 // 9811
Hi! Az a fránya nyiforgo hang ,nekem is kb 2 hónapja kezdődött sajna hidegben még rosszabb a helyzet. 95% a stabilizátor szilentjei nyiforognak próbáld meg valamilyen kenőanyaggal lekenni.Elég macerás dolog ,főleg ilyen hidegben,de megéri.Nekem is CSöri kolléga javasolta a dolgot,örök hála neki!!!
Majom30-01-2006 16:48:36 // 9810
Üdv!
146oshoz keresek bontott váltót, aki tud ilyet, vagy bontó címet, amit érdemes megpróbálni kérem irjon egy mailt!
kdomo@interware.hu
lausz30-01-2006 05:17:04 // 9809
kajakból húzd felfelé,vigyázz a tetőre,álladra,fogaidra.megadja magát hidd el,csak nehezen.
Tommaso 15929-01-2006 16:30:20 // 9808
Ez a klasszikus alfás nyifogás nekem is mgvan a bal első futómű felől,de csak néha!!Én is a hidegre gondolok,h megdermed valami műanyag,vagy gumi,de ezeket szerintem le kell ...ni!!!:-))))
Cs.Alfa28-01-2006 12:51:47 // 9807
Jól kihuzattam,úgy néz ki,valszeg a hideg moci miatt volt!
Teszek bele egy kis injektor tisztítót,az nem árthat...
:-)))
Mike.28-01-2006 11:14:51 // 9806
Valami hasonló választ vártam tőled. Az ajtótokat pedig most cserélik? ..... mert a "kis" arc miatt nem tudsz kijönni. :-DDDD
radi28-01-2006 10:57:27 // 9805
nyah lenne egy kérdésem:)
az utóbbi időben a ket jobb oldali és talán a bal első is kicsit erdekes hangot ad (talán teló). Lehet hogy a hidegtől van? és ha cserélni kell őket az kábé milyen összeg egy 147-ben?
Don Gombóc28-01-2006 10:34:27 // 9803
Tudásom egyetemes és nagyon régről fakad. És lexikális. :)
Mike.28-01-2006 10:30:01 // 9802
Látom te már kened vágod a témát. :-)))
Don Gombóc28-01-2006 10:27:06 // 9801
Nagyon szívesen.
Cs.Alfa28-01-2006 10:24:35 // 9800
Köszi a tippet,megpróbálom feltétlen és beszámolok róla!
Don Gombóc28-01-2006 10:17:29 // 9799
Az lehet Lambdaszonda lehet hengerfej lehet gyűrű törés stb. De inkább csak beijjedtél. Tegyél egy flakon injektor tisztítót a tankba pláne ha nincs tele és úgy told neki egy húsz km-t oda és huszat vissza az rendberakja a lelkét. Azért nem kell széthajtani de olyan 3500-4000 fordulat az jó neki. Ha hengerfejes vagy gyűrüs az úgy is más módon is jelentkezik. A lambdaszonda meg már indításkor is eltérő alapjáratot generál, és befullad a hideg üzemi gázadásra stb. szóval eléggé sokrétű lehet a baj, már ha van egyáltalán.
Cs.Alfa28-01-2006 10:11:42 // 9798
Lehet hogy igazad van,akkor ma meghajom ezerrel....hátha elmúlik!
De ha nem?
Szerintem nem hengerfejes,mert akkor a füst fekete-szürke lenne....nem?
Don Gombóc28-01-2006 10:09:55 // 9797
Ilyenkor télen pláne de nyáron is amikor nem melegszik fel rendesen nagyon füstöl, és a hidegben pláne jobban látszik a füst/pára. Különben is azt mondta a zöldkártyás cimborám hogy igazából kell neki 30-40 km 3-4-ezres fordulaton mire a katalizátor eléri a rendes hőfokot, és beáll a rendes CO és HC érték. Figyeld az olaj fogyasztást és az üzemanyag fogyasztást is. ha sokat mész városba illetve csak ott mész rendszeresen akkor ez teljesen normális, és azt is észre veszed hogy meglustul az autó, asok rárakódott koromtól a szelepeken a leömlőkön stb. Az adalék is akkor használ igazán ha hosszabb úton meghajtod egy kicsit akkor ég le a sok trutymó rendesen.
Cs.Alfa28-01-2006 10:01:49 // 9796
A motor nem rángat,megy mint az állat,de füstöl...vizes lenne a benzin?
Vagy a lambdaszonda a hunyó???
Cs.Alfa28-01-2006 09:59:12 // 9795
Úgy 60 fok tájékán is...
Don Gombóc28-01-2006 09:57:43 // 9794
Teljesen üzemmeleg állapotban is?
Cs.Alfa28-01-2006 09:56:02 // 9793
Sziasztok!
Fehér füstöt okád gázadásnál a vas!
Mi lehet a gond?
Poló28-01-2006 09:04:43 // 9792
A Temprába takoltunk párszor a Shellnél ilyen pérmium dieselt. Jobban ment, nem nyomott akkora fekete füstöt és talán halkabb is volt.
bb1827-01-2006 20:48:56 // 9791
ki kellene mérni a biztitöl végig.
bb1827-01-2006 20:47:48 // 9790
valahova már beirtam a paulovics tibi számát, neki valszeg van.
mellesleg egy valamire valo elektromos szerelönek ( ha ilyen felujitással is foglalkozik ) kell hogy legyen néhány láda alkatrész a sufniban...
nekem is van, bár hogy pont ehez jo-e azt nem tudom, de alfa féle tipushoz van 150, és 175 Ah-s generátorom is. :-))
Tommaso 15927-01-2006 20:29:04 // 9789
Sziasztok!
Az egyik barátnőm MÉG nem tag itt,van egy GT-je,és az abibi vele,h nem müxik az elektromos ablak,és nem nyilik a csomitartó??Ez lehet kontakthiba,vagy mire tippeltek????
Tedi27-01-2006 13:42:53 // 9788
Tomi!
Köszi szépen!
A helyzet az, hogy meg van repedve a ház és a felújítás elég sokba fájna, inkább bontóból kéne szerezni egyet...
Ha valaki tud jó áron bontott Magnetti Marelli 100 amperos generátort 1.6 TS 146-osba, az légyszi küldjön nekem egy e-mailt! Nagyon köszönöm!
tom16427-01-2006 10:49:09 // 9787
A Fiskális úti Suzukisok foglalkoznak felújítással, korrekten dolgoznak, már csináltattam velük cuccokat.
Mike.27-01-2006 08:19:36 // 9786
A 156 -os topicot látogasd meg. Ott pont most volt ez a téma. :-)
orange27-01-2006 07:29:51 // 9785
Hi!
Egy szakember segítségét szeretném kérni. A 156-osom váltógombját szeretném lecserélni, de sajna valahogyan nem akarja elengedni magát :(
Húztam , csavartam, nyomtam, ütögettem.....
Ha valaki tudja a megoldást az PLS segítsen
üdv
Barni14727-01-2006 00:58:22 // 9784
Nem tudom, az enyém biztosan nem menne gázolajjal. :-)))))
156sw26-01-2006 23:13:17 // 9783
Sziasztok! Eddig mindíg kirhögtem az un. Prémium gázolajokat, de most kicsit elgondolkodtam. Egyszer élünk, ihaj csuhaj, így mulat egy magyar úr alapon:-)) MOL evo dízelt tankoltam. Nos lehet, hogy bebeszélem csak magamnak, de halkabb az autó, és valahogy jobban megy... Vélemény?????
gsx-r26-01-2006 22:34:49 // 9782
Mail ment.Valamejik biztos jó.bye
Tedi26-01-2006 21:54:28 // 9781
OK, akkor fel tudják újítani :))) Ha nem tudják, akkor is. Addig nem mennek haza, amíg nincs kész :)
Robi26-01-2006 21:52:56 // 9780
Olyan nincs, hogy nem lehet felújítani. Bp-en a Kertész utcában bármilyen generátort fel tudnak újítani.
Tedi26-01-2006 21:48:29 // 9779
Nem, amikor volt elég feszkó, egyből kialudt. Ma vittem szakihoz, azt mondta, hogy a generátor kezdi megadni magát. Vagy kukás, vagy fel tudják újítani.
tom16426-01-2006 17:30:08 // 9778
Én is jártam már így, a 164-el! Amikor Bazsi született hajnalban alig értem haza a kórházból a géppel, ugyanezeket produkálta. A 164-ben van feszkómérö is a müszerfalon, azon láttam hogy csak nagyon minimális a töltés, de az akksi ikon még nem gyulladt ki. A hibás az egyik relé volt, gondolom a töltéshez kapcsolódik és azért hagy ki a motor, mert nem kap elég delejt a benzinpumpa meg a trafó.
Amikor visszajött a delej, elaludt a légzsák lámpa? Mert nekem világít mindíg, állítólag azért mert le volt merülve az akksi.
Barni14726-01-2006 16:42:15 // 9777
Hát én jártam úgy hogy a szíj kiment a görgő pereméig és az nyiszegett, persze emiatt cseréltem szíjat 1x, de egy kis kencefice segített a dolgon.
Gordon26-01-2006 13:45:48 // 9776
Valaki meg tudja mondani hogy a GTA pedálokon lévő fém pedal cover-t fel lehet rakni egyéb 156-ra is? A kuplung pedálra való cikkszámot megtaláltam, de nem látok semmilyen szerelési utasítást! Hogy kell ezt felrakni?
Gordon26-01-2006 12:54:47 // 9775
Nekem 2004-es van V5.373
Kilo166 (Droid#1)26-01-2006 12:47:42 // 9774
Az Autodata 2005 CD-k nekem is megvannak, de nem bírtam elindítani... mutasd meg nekem a trükköt mester! :)
Gordon26-01-2006 12:32:21 // 9773
Autodata 05 (gondolom 2005) érdekelne illetve minden ami van 156-hoz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
545
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?