Forum >> Szerelőműhely

Ferke01-04-2011 12:09:27 // 34322
Én azokat a páros dolgokat párban cserélném...a gömbfejet, de főleg az axiális csuklót mindenképp!
Ofi01-04-2011 11:32:23 // 34321
Szia!

Mit szeretnél, gyárit vagy utángyártottat?
Szatyi31-03-2011 20:33:52 // 34320
Kárászy.Mi csak oda hordjuk már vagy 20-éve,Nagyon korektek,1-év garanciát adnak. És be is tartják!!!! Három féle keménység közül tudsz választani náluk.
LacUS31-03-2011 15:55:11 // 34319
Saját tapasztalat szerint Lindort csak ajánlani tudom, amikor vittem hozzá más gátlóját azokra se jött sose panasz.
Haro31-03-2011 15:50:53 // 34318
Saját ügyben nem voltam,csak beszállítóként és csak jót hallottam róluk.
Fairlane31-03-2011 15:36:54 // 34317
Voltál nála?
Mipénz kb két első gólyaláb felújítása?
Haro31-03-2011 15:22:34 // 34316
Kárászy
Fairlane31-03-2011 15:21:44 // 34315
Lengéscsillapító felújítás ügyben kinek mi a tapasztalata?

BP környékén melyikhez érdemes menni? Kárászy, Lindor, Raj?
Melyik a jobb ár-értek arányú? :D
admirális31-03-2011 14:50:57 // 34314
Sziasztok! 156-oshoz kéne pár alkatrész. Milyen márkát, hol, mennyiért javasoltok? Nem lenne mindegy, mennyibe kerül.

Ezekre van szükségem:
-alsó lengőkarok 2 db
-jobb kormány gömbfej 1db
-jobb kormány axiális csukló 1db
-jobb belső féltengely gumiharang 1db
-stab. szilent. gyári 2db
mreni31-03-2011 14:38:10 // 34313
mentem már 2.0Ts 166al úgy,hogy egy Tiszaúj Pest távot picivel több mint 45l ből tette meg kb ugyanennyi idő alatt....
Wickey31-03-2011 07:45:35 // 34312
Így van. Főleg nem 2literesen. Még az America se nagyon hiszem, hogy 50 fölött meg tud enni üzemóránként. (~220km/h, 18-20 literes fogyasztásal 40-44 liter/óra)

Liter / 100km-ben a határ a csillagos ég, szó szerint, gumifüstölés közben pl. egy métert nem megy az autó, mégis vödörszám dől a benzin a hengerekbe. :-)
[k i z z o]30-03-2011 22:15:03 // 34311
Egy sima szívón nem nagyon.
vm30-03-2011 21:42:43 // 34310
Kis rángatásra, vagy nagyra? Lehet kormányösszekötő is, stab is, alászedve csukló is, de még a kormánymű is. Szerszám, rutin nélkül egyik sem otthoni mutatvány. Hamar zavarj alá egy szakit, a diagnózishoz nem kell minősített Alfa-szerelőnek lennie.
GTPeti30-03-2011 21:35:01 // 34309
Srácok, nem tudja vki pontosan, hogy 1.9-nél milyen méretű RIBE hegyekre van szükség a kuplungcseréhez?

Illetve, hogy ezeken kívül még miylen méretet érdemes beszerezni? (Szelepfedél, meg ilyenek.)

A mareás barátomnak ígértem meg, hogy kompetens alfásoktól begyűjtök némi infót. :)
mreni30-03-2011 14:27:12 // 34308
simán le lehet többet is....:)
mreni30-03-2011 14:20:39 // 34307
Nekem van eladó 3db bosch és egy weber 335ccm-t tudnak... ha esetleg érdekel:)
Mariann & Béci30-03-2011 13:40:04 // 34306
Sziasztok.Volna egy problémám,azzal kapcsoltabban lenne egy kérdésem.Tegnap fedeztem fel igazán.Megyek a vassal.Ha hirtelen megrángatom a kormányt(jó gyorsan)akkor furcsa recsegő,ropogó hangot ad.Lehet hogy a stabilizátor van oda?Ha az mennyi lehet a anyag ára.Otthon lehet e cserélni.Előre köszönöm.
Wickey30-03-2011 11:10:41 // 34305
nagyon extrém esetben esetleg 40 (padlógáz 200+km/h, 15+ l/100km körüli fogyasztással) :-)
GTPeti30-03-2011 00:49:39 // 34304
Gondolom egy TS torkán 30-nál több litert egy óra alatt amúgy sem lehet lenyomni Mé féltéglával sem. Szóval tényleg nagyon sok a 144liter. :)
[k i z z o]30-03-2011 00:40:20 // 34303
Bírja. 144L/h a gyári standard. Az nagyon sok.
GTPeti29-03-2011 23:08:00 // 34302
AC pumpát nem kell ilyenkor cserélni? Az bírja szállítani a kívánt mennyiséget?
[k i z z o]29-03-2011 22:34:34 // 34301
Jók a külső átalakítók, a TS motronic -ot is át lehet írni, de nagyobb injektorok kellenek, mert felül nem lesz elég a mennyiség.
[k i z z o]29-03-2011 22:31:13 // 34300
702-es injektorod van azt hiszem, utána kellene nézni, az olyan 185ccm körüli, tegyél bele pl. Audi 1.8T injektorokat, azok 258ccm -ek, azzal már lehet mennyiséget adni, de ahhoz kell ECU remap, mert alapjáraton, részterhelésen nem kell neki a +30%, lehet csak 27 pl.

Az etanol átalakitóval meg tudod oldani az üzemanyag mennyiséget is, meg kell nézni mikor szaturálnak az injektoraid, 6000 -en ugye 10ms időd van fecskendezni, ehhez kell nézni.

Az etanol másképp ég, mint a benzin, ezért érzi mindenki alul jobbnak, a vezérlő nem ad még előgyújtást, neki megvan a max. és azt retardálja, ha kopog.

http://www.fuelinjector.citymaker.com/Fuel_Injector_Flow_Rates.html
Tomasman29-03-2011 20:14:44 // 34299
Hali!

Valakinek nincs egy felesleges, jó állapotú selespeed szivattyúja a polcon?:P
bega198629-03-2011 19:45:08 // 34298
A bemelegedést meg tudom oldani az E85 átalakítóval, de akkor ezekszerint inkább nagyobb áteresztésű injektort kellene beleraknom, az a baj nem találtam semmi táblázatot arról hogy konkrétan ez az injektor milyen nyomástartományban használható. Egyébként nekem minden fordulaton fix 3.5 BAR van, nincs vákuumcső meg semmi a nyomásszabályzón. Igazából csak hobbiból szenvedek az E85-tel, mert csak minimálisan olcsóbb már mint benzinnel járni. Annyi előnye van hogy alacsonyabb fordulaton jobban húz tőle, valószínűleg valamennyit állít a motorvezérlő az előgyújtáson úgy vettem észre, de erről majd még csinálok logot, csak ahhoz kellene bele full benzint tölteni. Hol tudnék megfelelő injektort találni, nincs valami jó táblázat?
Azzurro29-03-2011 17:18:08 // 34297
Ablakmosó ha nem hord hátra lehet a gond a moci??Mivel a 3 ágú elosztott kicseréltem újra, így annak működnie kell.:-)))Lehúztam a csövet, és nem ment hátra.
lacus3329-03-2011 16:33:01 // 34296
Helló mindenki! Azt szeretném megkérdezni tud-e valaki Gyöngyös környékén jó szerelőt. Pár hónapja vettük az autót és most pár hete 2000-3000 fordulatnál elkezd csattogni sőtt mostanában már össze vissza hol csinálja hol nem. Ezért szeretném megnézetni szkemberrel. A válaszokat előre is köszönöm.
NaTo29-03-2011 14:34:16 // 34295
Szerintem spórolásra nem jó az E85. Green power, de spórolni inkább gázszettel.
Ha kiszámolod, hogy általában a benzin átlagáránál kb. 90-100ft.-al olcsóbb literenként, akkor láthatod, hogy ha 30%-al több kell belőle ugyanahhoz a teljesítményhez, akkor kb. ugyanott vagy, vagy minimálisan spórolsz. Ha hozzáadod az átalakításhoz kellő előgyújtásállító kütyüt, esetleg a pumpa és a csövek cseréjét, akkor jó sokáig kell autóznod, hogy 0-ra kijöjjön a dolog. :)
Tocsa29-03-2011 11:20:26 // 34294
Ha már E85 ről van szó a TS motronikot átlehet lőnni ethanolhoz? A külső átalakítókkal kapcsolatban szkeptikus vagyok ! :)
Hatásfok picit gyengébb az igaz de ha nem akarsz száguldozni csak kényelmesen melóba járni csak lehet vele spórolni picit ! :)
Na meg csinálunk otthon a lekaszált fűből !! :D
Coyote29-03-2011 11:09:00 // 34293
Érdeklődnék, hogy milyen méretű bilincsek kellenének a termosztát cseréjéhez? 146-os
GTPeti28-03-2011 22:47:41 // 34292
Az ilyen kompetens hozzászólásokat nem kell ám csevegésben nyomni (szerintem)! ;)
[k i z z o]28-03-2011 22:29:30 // 34291
A 4.4 -et az injektorok nem szeretik :( Talán már írtam neked, nem nyomással adunk benzint, mert nem lesz mindenhol jó, na-meg a E85 -hez teljesen más bemelegítési görbe kell, amit a nyomásszabályozó nem old meg. A befecskenfezőid 43.5psi -n adnak optimális szórásképet, valamint ott tudják a Ton /Toff időket. Ha még teszel rá 10 -15psi -t akkor minden torzul.

Ha 100% E85 -el jársz, kell belőle kb. 30 - 33% -al több, uahhoz a teljesítményhez, akkor meg már minek azzal járni :) Persze ha bírsz neki előgyújtást adni, vagy még töltést akkor isten lehetsz E85 -el, akkor jó az E85, ha tudsz vele powert kihozni, ja meg Green:)
LacUS28-03-2011 22:24:02 // 34290
Egész okos kütyü :-)
bega198628-03-2011 22:17:38 // 34289
Pl itt:
http://albaalkatresz.hu/webshop/index.php?cPath=2_7_249
A gyári NGK-t szokták javasolni
bega198628-03-2011 22:14:55 // 34288
Ahhham mér, bár az injektorkihasználtságot nem írja, azt az injektornyitásidőből és fordulatszámból kellett visszaszámolgatnom.
cortx28-03-2011 22:13:08 // 34287
twin spark 2.0 155LE-höz, hol találok gyertyaszettet? és milyen árban érdemes venni? és Milyet?
A válaszokat előre is köszönöm!
LacUS28-03-2011 22:12:15 // 34286
Ez az obd diagnosztika mér lambdát fordulathoz rendelve? Illetve injektor kihasználtságot?
bega198628-03-2011 22:02:24 // 34285
Már ezzel a 3 tized bar-ral is úgy tűnt hogy jobb lett(OBD diagnosztika alapján), de majd meglátom, egy próbát megér.
LacUS28-03-2011 21:46:04 // 34284
A nagy nyomástól még nem feltétlenül lesz nagyobb a befecskendezési mennyiséged, főleg nem nagy fordulaton.
vm28-03-2011 21:30:34 // 34283
Feszengesd meg a rugókat picit
gekki28-03-2011 21:15:58 // 34282
hali!

valakinek volt már olyan gondja, hogy a GPS szivargyújtós töltője kicsúszkál a szivargyújtóból???

ha igen akkor hogyan oldotta meg?

előre is köszi!!!
GTPeti28-03-2011 21:01:21 // 34281
(szabályozó)
bega198628-03-2011 20:46:13 // 34280
Ettől még semmit, csak próba volt hogy mégis milyen erős rugót kell használnom.
Majd 4.4-re kell felmenni hogy nagy fordulaton is szeresse az etanolt.
GTPeti28-03-2011 20:29:25 // 34279
"mennyire használod kapcsolóüzemben a pedálokat"

Ez tetszett. :))))))
vm28-03-2011 20:28:41 // 34278
A km az egy dolog, a lényeg viszont hogy mennyire használod kapcsolóüzemben a pedálokat. Felesleges túl sokat agyalni, ha elkopott cserebere.
Stef28-03-2011 20:01:48 // 34277
Kedves hozzáértők! :)
Szerintetek mennyire kopottak ezek a fékek? Ezek még a gyári tárcsák/betétek. Reális ez a kopás 100e km-re?

Ofi!
Igazad volt: 1.6-os motor, de az első tárcsák mégiscsak hűtöttek!!! :) Mindjárt küldök egy mailt...

Első tárcsa + betét:




Hátsó tárcsa + betét:

NaTo28-03-2011 16:01:10 // 34276
Eladó. Csak Versenyautó árban van, mert ez már nem egy feltuningolt Giulietta, hanem egy Verseny-Giulietta. :)

és hát igen, turbós tuningnál már nem rossz a plusz 3 tized, már levegőben, de ahhoz meg szerintem illene még legalább 1 ,2 bár üzemanyagnyomás. nemdeigen? :)
LacUS28-03-2011 15:21:14 // 34275
Turbonyomásban jogos lenne az elvárás :-)

Hallod-e mi van a Giu-val? Eladja megtartja?
LacUS28-03-2011 15:12:35 // 34273
És mit is vársz ettől a 3 tizedtől?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.