fene tudja. Felnyomhatott kartergázzal olajat, benyomhatta a turbó kompresszor oldalára a nagy nyomású még hideg olajat. Igazán biztosat akkor fognak neked mondani, ha megbontják a motort. Azt meg szerintem ENNYIÉRT még csak nem kéne. :-)
Olajszint nem túl magas? Minősége is rendben van? Ha igen és igen, nagy gond csak nem lehet.
Forum >> Szerelőműhely
Wickey21-05-2012 22:09:27 // 39122
Wickey21-05-2012 22:03:43 // 39121
most leginkább a klímával szopok, elektronika. A visszajelző LED világít, de áramot nem ad a kompresszornak. Tehát lehet motorhőmérséklet jeladó, valamelyik relé a kettőből, biztosíték, fordulatszámjeladó, "padlógáz"érzékelő az adagolón, nyomáskapcsoló, akármi. Ja, a kompresszorvezérlő elektronikáról nem beszélve.
Motorikusan meg annyi, hogy nem csikorog a kerék elinduláskor.
De tényleg: egyesben alig akar meglódulni, plusz 2000RPM alatt ritka vérszegény. 2.5kRPM-től, ha már van töltőnyomás, megy mint a veszedelem. Igaz, akkor is inkább max. 70-75 lóerősnek tippelném, és nem 90-nek. (Végsebességre: lezárt versenypályán eddig úgy óra szerint 170-180-at mentem vele, az GPS szerint 163-170, ide még nem naptárral kellett mérni a gyorsulását, a legeslegvége kábé GPS szerint 180 körül lehet, szóval kábé tényleg 75 lóerős). Nem egy JTD, na. :)
Motorikusan meg annyi, hogy nem csikorog a kerék elinduláskor.
De tényleg: egyesben alig akar meglódulni, plusz 2000RPM alatt ritka vérszegény. 2.5kRPM-től, ha már van töltőnyomás, megy mint a veszedelem. Igaz, akkor is inkább max. 70-75 lóerősnek tippelném, és nem 90-nek. (Végsebességre: lezárt versenypályán eddig úgy óra szerint 170-180-at mentem vele, az GPS szerint 163-170, ide még nem naptárral kellett mérni a gyorsulását, a legeslegvége kábé GPS szerint 180 körül lehet, szóval kábé tényleg 75 lóerős). Nem egy JTD, na. :)
Wickey21-05-2012 21:59:14 // 39120
nemtom, valahol ott Würtzburg környékén, de sosem emlékszem, hogy ELŐTTE vagy UTÁNA, de azt tudom, hogy MINDIG pont ahhoz a kúthoz sikerül beesnem. :)
Vikking 31121-05-2012 21:55:29 // 39119
Nagyon helyes!!! :D De ha már kidobod, légy oly kedves, hogy a címemre küldöd... :D
Wickey21-05-2012 21:54:16 // 39118
dobom is ki a Americát meg a gtv6-ot, oszt veszek egy állat 1.4-es versenygépet, max. elgázosítom és fillérekből fogom kiakasztani a telepített trafikat az M1-esen :-)))))))))
GTPeti21-05-2012 21:53:59 // 39117
Az holvanaz Schwäbisch Hall-nál? B)
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 21:53:37 // 39116
mi a problem a 145 TD-vel?:D 3csík?:D az jogos:D
mreni21-05-2012 21:51:20 // 39115
akkor valószínű az üzemanyag lesz a "ludas" meg ugyebár nincs is két egyforma autó :)
Wickey21-05-2012 21:48:08 // 39114
három fő plusz csomagok stimmel.
És mivel Frankfurt után volt, ezért a totál üresre fogyasztott tankot német (ARAL, valahogy mindig ugyanodáig tudok elmenni, 880km-re) gázolajjal telelökve, és kábé háromnegyed tankkal (tehát a magyar nyálnak az emléke is eltávozott, mintegy hetven perc, 15 liter és 200km után)
És mivel Frankfurt után volt, ezért a totál üresre fogyasztott tankot német (ARAL, valahogy mindig ugyanodáig tudok elmenni, 880km-re) gázolajjal telelökve, és kábé háromnegyed tankkal (tehát a magyar nyálnak az emléke is eltávozott, mintegy hetven perc, 15 liter és 200km után)
Somci21-05-2012 21:46:15 // 39113
A fűnyírómotoros MiTo-m tolatáskor megcsikorgatja a hátsó kerekeket: az ellenkező irányba :-D
Wickey21-05-2012 21:45:02 // 39112
Akkor talán érdemes elkotorni Pestig a Konrád Petihez. Közel 20 éve csak autóklímákkal foglalkozik.
mreni21-05-2012 21:44:51 // 39111
magyar gázolajjal? :D
3an ültünk benne,de ha egyedül vagyok akkor is ennyit tud kb
egy 6. elférne még :)
3an ültünk benne,de ha egyedül vagyok akkor is ennyit tud kb
egy 6. elférne még :)
Wickey21-05-2012 21:42:04 // 39110
hmm.. GPS szerint én 209-et is kicsavartam belőle a germánoknál. Viszont nem esküszöm meg, hogy nem volt lejtő... :-))))
Wickey21-05-2012 21:39:59 // 39109
hát bazeg ott akkor komoly gondok vannak, én a döglött 145 1.9TD-vel is húzok legalább két fekete csíkot az aszfaltba induláskor. Ha nem differál le az egyik elsőkerék, akkor hármat. :-)))))))))))
Wickey21-05-2012 21:38:37 // 39108
OMFG. :)
Vissza is kötöm az EGR-t a 156-on hadd kormozza tele a motort meg a turbót meg a jóistentudja még micsodát. :-)
Vissza is kötöm az EGR-t a 156-on hadd kormozza tele a motort meg a turbót meg a jóistentudja még micsodát. :-)
Vikking 31121-05-2012 21:36:13 // 39107
:DDDDDDDDDDDDDDDDD
pb_21-05-2012 21:26:40 // 39106
Pedig akadnak ilyenek, sőt nem is kevesen.) +vezetni könnyen lehet bárkit.
FRC21-05-2012 21:25:27 // 39105
Ma csúnya füstöt nyomott a kipufogóm, mi lehetett?
Kb 10percet döcögtem (3-5km) alapjáraton gurulva. mikor gázadásnál kékes feketén füstölt. Elindultam vele normál tempóban autóztam még vagy fél órát és akkor már nem volt semmi, megállás elött még hagytam vagy 5 percet helyben járni a motort és akkor sem volt semmi...
166 - V6 - 2.0 Turbo
Kb 10percet döcögtem (3-5km) alapjáraton gurulva. mikor gázadásnál kékes feketén füstölt. Elindultam vele normál tempóban autóztam még vagy fél órát és akkor már nem volt semmi, megállás elött még hagytam vagy 5 percet helyben járni a motort és akkor sem volt semmi...
166 - V6 - 2.0 Turbo
pb_21-05-2012 21:19:14 // 39104
Én + látatlanban mondom, hogy a 2 rendszám között van a baj, úgy cuzámmen.))
Somci21-05-2012 21:01:09 // 39103
Deja vu? Olyanom már volt egyszer,de eladtam :-) Nem volt valami gyors :-D
GTPeti21-05-2012 21:00:08 // 39102
OFF
Az jó gép lehetett. Legalább sárga volt? :)
(Nem is tudtam, hogy Platinum Edition is készült belőle Kockalada elsőrésszel. :)
ON
Az jó gép lehetett. Legalább sárga volt? :)
(Nem is tudtam, hogy Platinum Edition is készült belőle Kockalada elsőrésszel. :)
ON
vm21-05-2012 20:56:15 // 39100
Jaja... annó egy barátom puttonyos Ízs-e 190-et ment.
Viszont álló helyzetben is 110 volt a tempó ;-)
Viszont álló helyzetben is 110 volt a tempó ;-)
GTPeti21-05-2012 20:55:05 // 39099
Ha már ez a téma: A nagy különbség a 156-om és a múlt héten dícsért Polo között, hogy utóbbinak 180-nál 190-et hazudik az órája. Tekintve, hogy ismerem a német tervezői mentalitást, tudom, hogy ez szándékos csalás. És egyúttal hálás vagyok az olaszoknak, hogy ők meglehetősen pontosra lőtték be.
Somci21-05-2012 20:53:23 // 39098
Hátradőltem és félpercenként frissítek,nehogy lemaradjak egy poénról! :-) De az is lehet,hogy meghajtom a fűnyírót: anélkül nem tudok érdemben hozzászólni :-)
Saca21-05-2012 20:51:31 // 39097
Mondjuk még a gyár szerint is 8.1 liter az átlag az 1.4 ts-nél.
Piritu - 1.000.00021-05-2012 20:51:08 // 39096
mármint nincs beállítva :-))
Bakker már sokadszor marad le a vége.
Bakker már sokadszor marad le a vége.
GTPeti21-05-2012 20:48:58 // 39095
Az az a műszer, amely - helyesen beállítva - egynégyes autókban 220-at is képes mutatni. :)
GTPeti21-05-2012 20:47:27 // 39094
Megállapítható, hogy te rendeltetésszerűen használod a 75-öt. B)
Vigla21-05-2012 20:44:59 // 39093
Most ez komoly,hogy egy 1.4-es motornak jó a 8-12 literes fogyasztás?Az 1.6-os karbis NORD kijött 8 körül.Most egy 85-ös Giullietta 2.0-ás karbisa van a vasban,ez télen 10-et produkált. (Kivéve mikor leesett a hó! :-)) Ja és ezekhez hozzá tartozik,hogy azért néha-néha befigyel egy-két körforgalom kilincsel előre.
Piritu - 1.000.00021-05-2012 20:41:04 // 39092
Sör és csipsz bekészítve :-P
DieselManiaco(NagyVad)21-05-2012 20:40:47 // 39091
De a vépúder az 98-as oktánszámú nem? attól eredt meg jobban a Vas,nem tudom hogy van-e bennük valami tisztító adalék,de ha nincs elvileg akkor is érvényben van az előtte leírt hozzászólásom,ha meg van akkor fölöslegesen öntesz bele a tankba + x ezer forintot. De puding próbája az evés:D Próbáld ki vagy jobb lesz vagy nem,de az egyik biztos:)
Piritu - 1.000.00021-05-2012 20:40:31 // 39090
A tahómérőre gondolsz? Az tényleg nincs :-DD
GTVili21-05-2012 20:40:00 // 39089
Mér'....? Azt ne mond hogy nem megy annyit........
Saca21-05-2012 20:34:12 // 39088
Ezt a logikát követve a 8c végsebessége valahol 450 körül van ? :)
W.21-05-2012 20:32:56 // 39087
Na ettől féltem! :)))
GTVili21-05-2012 20:24:34 // 39086
Csaaaaaak....? Fúúúúú de gáz.....le sem mertem volna írni....;-)
Somci21-05-2012 20:17:48 // 39085
Hát ez jobb,mint a Markos-Nádas :-)
GTPeti21-05-2012 20:07:33 // 39084
Nincs rendesen beállítva a tahód. Akkor mutatna az is 280-at. Márpedig ha azt mutatja, annyival mész. :)
(Andrej, ha sebességmérésről beszélünk 2012-ben, akkor egy GPS azért erősen "must have"...)
(Andrej, ha sebességmérésről beszélünk 2012-ben, akkor egy GPS azért erősen "must have"...)
Andy21-05-2012 20:05:31 // 39083
Aggodalomra semmi ok! A bizottság kiszállt és döntést hozott! :))))))
Piritu - 1.000.00021-05-2012 20:02:10 // 39082
Én meg megyek és a kardomba dőlök. A 2.0 Pók csak a gyári végsebességét futja meg, 215 a 280 helyett :-((
GTVili21-05-2012 19:44:47 // 39081
Végülis,ha az ASTRA GSI-k mennek 240-250-et....akkor bármi lehetséges...;-D
Abarai21-05-2012 19:37:55 // 39080
A hülyeséget félretéve, nem is rossz az a 187 egy szívó 1.4-től.
Abarai21-05-2012 19:36:35 // 39079
Na jó, kiszámoltam neked az alábbi képlet alapján. 380 a vége vagy valaki hazudik. :)
Abarai21-05-2012 19:35:22 // 39078
Ha az 1.4 220-at megy, az 1.6 240-et, akkor ebből az következik, hogy az 1.8 260-at, az enyém meg 280-at is! Mindössze 8400-as fordulaton, ami végülis alig több az alapjáratnál. Egy 3 literes V6-ra meg már gondolni se merek. :))
GTVili21-05-2012 19:16:27 // 39077
A gyári 150lovas 2.0 TS GTV is épphogy megfutotta a 215-220-at....óra szerint.
És azért ott már az aerodinamika is más kicsit...
És azért ott már az aerodinamika is más kicsit...
Vikking 31121-05-2012 19:11:50 // 39076
(Adalék: egy bizonyos Alfa 75 3.0 America nevü típus gyári végsebessége 220 km/h. Ami azért egy háromezres v6-os legenda. Na mindegy is:D)
andrej03121-05-2012 19:10:35 // 39075
Teljes mértékig igy van mindenüt 187 van irva . De akkor most mi van ? Ehez nemtok mit füzni 200 ezer százalék mentem és nemrég irt más is itt hogy 200 nál lelett szabályozva.
mreni21-05-2012 19:08:51 // 39074
ezt hol látod?
szerintem hagyjuk ezt a témát,rossz helyen próbálod bizonygatni az igazadat,konkrétan 220at a váltó sem tud,nem hogy a motor....
szerintem hagyjuk ezt a témát,rossz helyen próbálod bizonygatni az igazadat,konkrétan 220at a váltó sem tud,nem hogy a motor....
Piritu - 1.000.00021-05-2012 18:59:43 // 39073
Hát én már vagy 5 helyen is megnéztem, mindenhol 187 van írva az 1,4-nek :-((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
622
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?