Forum >> Szerelőműhely

DanZoli05-06-2012 16:51:46 // 39322
Köszönőm a segítségedet.:)
AutoDataCD katalógus van,le is töltőttem,de hibás a program.:(
Viszont van még jó pár más ilyen progi is.
Pl. AllData,VividWorshopData.
Mahle oldalát megtaláltam,de sajnos egy kicsit értelmezhetetlenek az ábráik,nincsenek beleírva,hogy menyik méret hova való.
Csak kikövetkeztetni lehet.
Imyx05-06-2012 12:49:40 // 39321
Meggyőztetek, marad a gyári, thanks! :).
Buksi04-06-2012 23:12:13 // 39320
Mindenképpen gyárit tegyél bele! Én próbáltam a sport gyertyákat, de sz@rt sem ér! Csak tuningmotorokba jók!
[k i z z o]04-06-2012 22:28:36 // 39319
Rakjál bele gyárit.
Imyx04-06-2012 21:47:05 // 39318
Megnéztem a gyertyákat a vasba, 75K-van bennük, a szervizkönyv alapján :). Ezek vannak benne: NGK BKR6EKPA (két pólusú). Itt, az oldalon a "Típusok"-nál ezt hozza JTS-hez: NGK PFR 6B.
Ki akarom cserélni őket. Sportgyertyát érdemes belerakni? Vagy válasszam a gyárit? (NGK PFR 6B) Thx!
PyroS04-06-2012 20:44:04 // 39317
Na kész lett az autóm,a fesszabályzót kellett cserélni.Emiatt pislákolt a töltés jelző.
mreni04-06-2012 17:14:00 // 39316
FES-el is megoldható ;)
Imyx04-06-2012 13:54:40 // 39315
Ilyen méréshez Examiner kell. Különböző fordulatokon (hideg/meleg motor) figyelni kell az értékeket, aztán összehasonlítod a gyár által előírt értékekkel. Márkaszerviz 8500 ft-ért komplett diagnosztikát végez, és megmondja Neked, a lambdáid jó értékkel dolgoznak, vagy nem, pl. Vagy viheted bárhová, aki ezt szakszerűen meg tudja csinálni, akár Veresegyházán.
Ha én jutottam valamire, majd szólok :-).
hg6idn04-06-2012 13:27:06 // 39314
Ajánlottak egy veresegyházi szerelőt, állítólag profi olasz autó diagban. Úgy érzem meg kell látogatnom... Az a fő bajom hiába használom a FES-t, mivel nincs referencia adatom nem sokat érek a mért értékekkel...
Tentacle04-06-2012 12:25:18 // 39313
Sok sört ihattál, ha nem tudtál beállni az udvarra ;)
Ferke04-06-2012 11:44:34 // 39312
Nálam is alakul, de egyenlőre struccként lexarom, munkagép..:)
Tegnap mondjuk az alsó kuplung munkahengert már ki kellett cserélnem (sörrel együtt is komoly 40perc), mert már nem tudtam beállni az udvarra:)
Imyx04-06-2012 11:40:20 // 39311
Én még nem cseréltem lambdaszondát. Többször nézték examinerrel, de jónak találták.
FES-sel nullázom minden hibatörlés alkalmával, erre gondolsz?
Wickey04-06-2012 11:38:01 // 39310
én is vettem már egy új generátort... 400ezer felé közeledve lassan az összes segédberendezést dobhatom ki. Klímakompresszor csapágyas, a generátor háza repedt és egyszer eljátszotta ezt a töltésvillogtatós gondot, a szervószivattyúm meg harmatgyenge... :-) eöö eódottá
mreni04-06-2012 11:02:57 // 39309
milyen négyet? :D inkább idd el egy jó szerelőhöz,megoldja...
Sotime04-06-2012 10:50:47 // 39308
Sziasztok!
Mióta kicseréltem a digitklíma panelt az autóban, folyamatosan villog a kilométer számláló.
Tudtok esetleg valamilyen praktikát erre, hogy kell megoldani?
Köszi!
András bácsi04-06-2012 10:23:37 // 39307
Nullázva lett a lambdacsere után?
Imyx04-06-2012 10:16:55 // 39306
Nekem zsír új Bosch-al is dob hibaüzit :)), valahol máshol kell keresgéljünk szerintem :DDD. De rajta vagyok a témán! :). Szerintem valamelyik lambda szonda zavarhatja be az lmm-et. Elég az, ha valamelyik (néha) lassú egy picit. Lehet betolom egy márkaszervizbe :))), még mindig olcsóbb, mintha mind a négyet kidobnám belőle :)).
Ferke04-06-2012 08:49:57 // 39305
Ne is mondd, nekem lassan 1 éve csinálja...meg kéne már oldani ezt is:)
PyroS04-06-2012 08:28:10 // 39304
Köszönöm ,akkor délután irány az autóvillamossági szerelő. :(
hg6idn04-06-2012 08:24:20 // 39303
Természetesen hozta az autóm a papírformát:
utángyártott LMM-mel ( Meat&Dorina) kb 700 km után dob hibalámpát, javult a fogyasztás, dinamika. Meg a spórolás a gyári LMM-re...:(
András bácsi04-06-2012 08:21:17 // 39302
Általában a generátor kopott csúszóérintkezői csinálnak ilyet élettartamuk vége felé.
zee04-06-2012 08:11:17 // 39301
Szerintem töltés gondok,de jönnek majd az okosabbak és megmondják a tutit.
PyroS04-06-2012 08:09:51 // 39300
Sziasztok.

Reggel amikor elindultam a 156-ommal elkezdett világítani a műszerfalon az akkumulátor hibajelzője.Azaz volt amikor elaludt de aztán újra elkezdett pislogni.Mi lehet a gond?
Tocsa03-06-2012 08:17:47 // 39299
Nyugodtan menj hozzájuk szépen dolgoznak ! :) Pár éve már csinálják .
GTPeti02-06-2012 16:55:33 // 39298
Lehet, hogy van az AutoData-nak ilyen katalógusa is. Az egyes típusok méretei jó eséllyel a szervízCD-kben is megekinthetőek. Ezen kívül szerintem az egyes aftermarket dugattyúgyártók termékkatalógusaiban (pl. Mahle).
(A Google segítségével a neten is megtalálod ezeket. Ugye 2012-ben az ember előbb gúglizik, mint kérdez. :) Kulcsszavak pl. "mahle kolben* katalog". Tudom, ez* németül van, de egy német gyártó esetén ez magától értetődő.
DanZoli02-06-2012 16:35:43 // 39297
Sziasztok!
Hol tudnék motorikus alkatrészek méreteit megnézni?
Pl. duggattyú,hajtókar hossz,stb.
Hol találnék egy ilyen adatbázist?
Liquid01-06-2012 22:01:46 // 39296
én próbáltam az UNO-ban ugyanilyen Megalightot, és semmivel nem tudott többet érzetre, igaz előtte 80/100-as volt :) Na az király cucc, csak kicsit ártalmas, azonkívül hogy illegális
Liquid01-06-2012 22:00:24 // 39295
deszépen mondta ke' :)
Bilux01-06-2012 19:28:13 // 39294
Én nem járatnám így a motort míg ki nem derül mi ez...
Bilux01-06-2012 19:28:13 // 39293
Én nem járatnám így a motort míg ki nem derül mi ez...
WIK_14601-06-2012 18:23:22 // 39292
Sziasztok.

Furcsa hang

Mi lehet ez a hang? Nem mindig csinálja, azaz a videón is lehet hallani hogy néha elhallgat.

Nemrég volt generálozva, remélem nem valami nagy geb@sz.

Előre is köszi a válaszokat
[k i z z o]01-06-2012 06:45:47 // 39291
Szia, nekem 2005 -ben készítettek full rozsdamentes rendszert, profik voltak, jó anyagok, szép hajlítások, jó minőségű dobok. Az igaz, hogy nem volt olcsó. A lényeg, hogy minden részletet beszélj meg velük.
Piritu - 1.000.00031-05-2012 21:35:02 // 39290
Kicsit furcsálltam az eredményt. Azt mondjuk nem, hogy ilyen-olyan kamu reklámszlogennel próbálnak dolgokat eladni, de azt igen, hogy nálam a +100% és +50%-os Tungsramok jól vizsgáztak. Mondjuk a 100-as látványosan rövidebb élettartamot is produkált.
Piritu - 1.000.00031-05-2012 21:30:17 // 39289
Szerintem Neked is a 3 pólusú csatlakozó lesz, mint a Spideremben.
klatty_1
klatty 2
klatty 3
Ezzel hozzá lehet férni a motorelektronikához és az ABS-hez. A légzsákhoz nem sikerült, csak Examinerrel, ami a gyári eszköz.
GTPeti31-05-2012 21:24:46 // 39288
Anno, még a xenon előtti időkben én is próbálgattam izzókat. Na jó, az idő rövidsége miatt csak egy prémiumot. :)
A Philips GT150 láthatóan erősebb (és fehérebb) fényű volt, mint a sima GE.
Aztán rájöttem, hogy egy villanykörte eléggé anakronisztikus egy ilyen autóban... B)
Liquid31-05-2012 21:18:39 // 39287
valami ilyesmire számítottam, végre alá van támasztva :)
Mondjuk még kipróbálhattak volna párat...
danniiy31-05-2012 18:52:23 // 39286
Köszi a választ!
mreni31-05-2012 18:39:12 // 39285
EZ vagy ennek a kapcsolós változata,illetve egy 3pin-es FIat/Alfa/Lancia OBD átalakító.
danniiy31-05-2012 18:06:06 // 39284
- ISO15765-4 (CAN)
- ISO14230-4 (KWP2000)
- ISO9141-2
- J1850 VPW
- J1850 PWM

Ezek közül tudja valamelyiket?
mreni31-05-2012 17:55:25 // 39283
"milyen interfészes a komputere" mire gondolsz?

sima KKL interface kell ahhoz hogy a motor adatait olvasni tudd,ha légzsák és abs-hez is hozzá akarsz férni akkor vagy kapcsolós interface kell vagy átalakítókat kell venned,de ha van egy kis elektro tudásod akkor egyszerűen átalakítod házilag a sima interface-t is.
danniiy31-05-2012 17:51:42 // 39282
Sziasztok! Lenne egy olyan kérdésem hogy az Alfa Romeo 146 2.0 ti 1996-os évjáratú autómnak milyen interfészes a komputere? Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném
W.31-05-2012 17:27:02 // 39281
Urak! Janó-dob kft- vel kapcsolatban van tapasztalata valakinek? Milyen munkát végeznek? Megbízhatók-e? Köszönöm!
Piritu - 1.000.00031-05-2012 16:23:50 // 39280
Úgy néz ki, hogy másokat is foglalkoztatnak az emelt fényű izzók. Érdekes az eredmény :-(
klatty
DanZoli31-05-2012 09:19:00 // 39279
Sziasztok!

Esetleg ha valakinek szüksége lenne rá.:)

FES_3.6.zip

Röviden:
1. Feltelepíted a progit a SetupFiatEcuScan36.msi-vel
2. Megkeresed hova rakta fel (Jellemzően Program Files/FiatEcuScan mappa)
3. Bemásolod oda a Loader_for_FiatEcuscan_3.6.0.exet
4. Ezentúl a fenti exe-vel indítod, nem pedig az eredeti indítófájllal.

Nem érdemes amugy az "eredeti" indítófájlt használni, mert az előszeretettel rakja át a progit próbaverzióba.

.net framework is kell hozzá!
.......................31-05-2012 07:23:55 // 39278
na ne b**sz ,már ezt is hamisítják,és Milyen márkanév alatt fut?
miket még?
hg6idn31-05-2012 05:21:43 // 39277
Ma délutánra okosabb leszek a + 500 Km után, egyébként csodálkoztam mert az érzékelő része megszólalásig úgy néz kint az eredeti...
Erhard 242 (Pure Energy)30-05-2012 21:39:35 // 39276
az a baj hogy ez ennél összetettebb egy új kínai LMM-ő több kárt csinál mint egy haldokló gyári
hg6idn30-05-2012 21:33:10 // 39275
Remélem azért tovább bírja, viszont szemérmetlen ára miatt teszt miatt is megérte. Az autómba levő Bosch bontott példány volt, megy a polcra vész eseti megoldásnak ...
GTPeti30-05-2012 21:30:54 // 39274
Bíztató szavak. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)30-05-2012 21:29:53 // 39273
adok neki pár hetet és kukás lesz
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.