én a 155-ben Bosch Super4-et használtam/használok, elmentem vele 95e km-t, akkor lett cserélve, de nem azért mert baj volt vele, hanem mert kb. 100e km-re írták asszem a csere periódust.
Annyi az értelme, hogy négy póluson tud áthúzni, de egyszerre csak egyen húz át (nem 4 helyen, ahogyan azt sokan hiszik). Ha vmelyik használt pólus elhasználódik, megnő a hézag, akkor ott van még három, amiből választhat a villám.. :)
Forum >> Szerelőműhely
süsnye10-09-2012 21:14:48 // 40322
GTPeti10-09-2012 21:11:51 // 40321
Én az Uno-ban próbáltam 4 elektródás Bosch-t, sajnos meglehetősen rossz eredménnyel. Maradtam a sima NGK-nál. :((
Azzurro10-09-2012 21:06:09 // 40320
Akkor a tűs a jobb? :-)))
atis_166jtd10-09-2012 21:02:28 // 40319
Csupán a két elektróda között van külömbség ha megnézed. Nekünk a turbos autóban a tü elektródás után 3 polusu ment érezhetöen gyengébb volt + fél liter több benyát égetett.
Azzurro10-09-2012 20:47:59 // 40318
Nekem most tuning gyertyák vannak benne, de semmit nem vettem észre rajta. Vagyis nem ment jobban, és stb.... :-)))) Legalábbis nem éreztem. De elértem a 30e km valumot, így most cserés. Annak ellenére hogy eladó a vas. :-))))
Azzurro10-09-2012 20:45:11 // 40317
Nekem ezt írta a gyári könyve. NGK PFR 6B + NGK PMR 7A Azért kérdeztem a jó előbb, hogy mennyire valós ez az adat. De Piritu cartárs helyesbített. :-)))) Meg van rendelve az 50e. :-)))
Piritu - 1.000.00010-09-2012 20:42:12 // 40316
vm10-09-2012 20:40:14 // 40315
Valami gyertyákhoz értő szakitól hallottam annó, hogy a 3-4 elektródás cuccok a köztudatban nagyobb szikrát, meg tökéletesebb égést, meg mindenfélét biztosítanak. Ezzel szemben mindössze a megbízhatóság miatt lettek kifejlesztve. Aztán vagyigaz, vagynem ;-)
Másikhoz...
NGK és több más katalógus szemrebbenés nélkül hozza a BCP6ES-t illetve referenciáit a jó öreg nyolcszelepes fűnyírómhoz, gyári számot váltva pedig a BCP6ET a jó.
Másikhoz...
NGK és több más katalógus szemrebbenés nélkül hozza a BCP6ES-t illetve referenciáit a jó öreg nyolcszelepes fűnyírómhoz, gyári számot váltva pedig a BCP6ET a jó.
Piritu - 1.000.00010-09-2012 20:34:34 // 40314
Az itteni tapasztalatok alapján igen. (Értsd 2004-óta nem olvastam az ellenkezőjt itt az Amorén.)
Grando10-09-2012 20:30:53 // 40313
...és az miért van, hogy pl. a Gtv javítási útmutatója, illetve a 156 kezelésije is PFR6B-t ír a nagyokra, és a másikat helyettesítőként említi, alkatrészes oldalakon vagy pl. a 166 kezelésijében pedig a BKR6EKPA szerepel?
Akadémiai kérdés a tisztelt nagyérdeműhöz:
Vajon mi a különbség működésben, hatékonyságban a két típus között?

Engem is érdekelne, ugyanis a Gtv-ben csereérettek lassacskán... :)))
Akadémiai kérdés a tisztelt nagyérdeműhöz:
Vajon mi a különbség működésben, hatékonyságban a két típus között?


Engem is érdekelne, ugyanis a Gtv-ben csereérettek lassacskán... :)))
Azzurro10-09-2012 20:25:08 // 40312
Írtam neki. :-))) Az 50e az ki is bírja ezt a km-er valumot?? :-))
Ferke10-09-2012 20:20:04 // 40311
Mi az, hogy a "csőben van még egy"??????:))
Ferke10-09-2012 20:18:54 // 40310
Az nem ugyanaz, az nem biztos, hogy ki fogja bírni:) Ha meg elnyalod a lapolást, akkor lehet jógázni:)
Egyébként a szívás inkább fékcsöveknél jellemző, lambda melegen ki szokott jönni.
Egyébként a szívás inkább fékcsöveknél jellemző, lambda melegen ki szokott jönni.
vm10-09-2012 20:14:26 // 40309
Piritu NGK kódjai a jók, amúgy mostanában gyári gyertya ügyileg érdemes rácsörögni az Elaforgra ;-)
Piritu - 1.000.00010-09-2012 20:10:51 // 40308
Minek? Írj Erhard242-nek és postán küldi a szettet, ki sem kell mozdulnod a lakásból :-)
Azzurro10-09-2012 19:46:24 // 40307
Az 50e is meg tudod adni a típusát? Mert csak a gyári számát látom. :-)))
Kero8210-09-2012 19:39:38 // 40306
a kuplung most lett újra cserélve és az nem oldotta meg a problémát.
Nem tudtok valakit Debrecen környékén, aki jól ért a váltókhoz.
Nem tudtok valakit Debrecen környékén, aki jól ért a váltókhoz.
Azzurro10-09-2012 19:34:07 // 40305
Ez lesz a jó!!! Nem igen megyek én el 100e-t! :-)))
Piritu - 1.000.00010-09-2012 19:32:35 // 40304
Nem nagyon, ha spórolni akarsz létezik 50ezer km-es szett is: klatty
Azzurro10-09-2012 19:28:28 // 40303
Köszi az infót!! Ennél olcsóbban nem lehet beszerezni? :-)))
Piritu - 1.000.00010-09-2012 19:23:05 // 40302
Az Albaautó oldala: klatty
Piritu - 1.000.00010-09-2012 19:20:02 // 40301
Az enyémben ilyenek vannak: NGK BKR6EKPA ill. NGK PMR7A
Azzurro10-09-2012 19:10:21 // 40300
Sziasztok!
Gyári gyertya típusra lennék kíváncsi 2.0 TS-be. Ezek mennyire valós adatók: NGK PFR 6B + NGK PMR 7A
Gyári gyertya típusra lennék kíváncsi 2.0 TS-be. Ezek mennyire valós adatók: NGK PFR 6B + NGK PMR 7A
Alien410-09-2012 16:28:26 // 40299
okés, ez jó tipp, élek vele amint lesz időm!
Alien410-09-2012 16:28:02 // 40298
igen, írtam, ezért nem motor
Alien410-09-2012 16:27:34 // 40297
paff, idei gumik, nem gagyik, blogomban sztem nem írtam be az ide tartozó infókat, hazudni meg nem akarok, de nem gumik
süsnye10-09-2012 15:53:54 // 40296
gumival hány km-t mentél eddig?
mreni10-09-2012 15:53:49 // 40295
emeld fel egyesével a kerekeket és kézzel forgasd meg,ha kerékcsapágy,azt hallanod kell
VaMpGeCO10-09-2012 15:49:27 // 40294
és ha benyomod a kuplungot akkor is búg?
Alien410-09-2012 15:26:50 // 40293
sebességfüggő* már válaszolva a kérdés első felére is
Alien410-09-2012 15:26:21 // 40292
ezen agyaltam én is, viszont a győri fiat szalonban ezt nem vették volna észre? mert futót is ellenőriznek, kereket is rángatnak meg a többi...
meg az a baj, hogy nem tudom behatárolni, hogy melyik a hunyó
átjárja a kasztnit
meg az a baj, hogy nem tudom behatárolni, hogy melyik a hunyó
átjárja a kasztnit
gecsa10-09-2012 15:14:52 // 40291
fordulatszám,vagy sebességfüggő? esetleg kerékcsapágy?
Alien410-09-2012 13:53:43 // 40290
Benézek már mert sajnos muszáj...
Szóval sziasztok
145 1.4 TS
a hibajelenség: sebességfüggő, gyorsításra mély zúgás erősödő hangon morajlik
kuplungot benyomom, üresben gurulok akkor is hallani így hálistennek nem motor az fix
gumik azok idei nyáriak, nyomásuk is jó, nem ráz a kormány, hibát sem látok rajtuk
forgalmi meg 2 hónapja sem volt
generátor esetleg csapágyasodik? szíjak is rendben, motortérből sem látok hibát
akinek van valami gagyi tippje, ha mást nem, legalább a falamon legyen szíves segítsen. köszönöm szépen!
Szóval sziasztok
145 1.4 TS
a hibajelenség: sebességfüggő, gyorsításra mély zúgás erősödő hangon morajlik
kuplungot benyomom, üresben gurulok akkor is hallani így hálistennek nem motor az fix
gumik azok idei nyáriak, nyomásuk is jó, nem ráz a kormány, hibát sem látok rajtuk
forgalmi meg 2 hónapja sem volt
generátor esetleg csapágyasodik? szíjak is rendben, motortérből sem látok hibát
akinek van valami gagyi tippje, ha mást nem, legalább a falamon legyen szíves segítsen. köszönöm szépen!
gecsa10-09-2012 12:20:54 // 40289
szerintem a váltóban,vagy a kuplungnál lesz a hiba..ha cserélni nem is kell a váltót,de javítani előfordulhat..
Kero8210-09-2012 12:17:56 // 40288
Sziasztok,
segítségre és tanácsra lenne szükségem, mert tanácstalan vagyok.
Probléma1: Álló helyzetben 10-ből 7-szer nem tudom hátramenetbe tenni a váltót, csak ha egy kicsit előrébb gurulok.
Probléma2: Néha a váltó beragad legtöbbször 1-be és 2-be, de nem régen volt olyan is, hogy csak 4.-be és üresbe tudtam tenni. A bovdeneket és a kulisszát már zsíroztam, de a probléma megmaradt. Valaki cserélte már ezeket bovdeneket és ha igen, akkor mi volt az ok, amiért cserélni kellett?
Szerintetek a két probléma összefügg?
Lehet váltót kell cserélni?
segítségre és tanácsra lenne szükségem, mert tanácstalan vagyok.
Probléma1: Álló helyzetben 10-ből 7-szer nem tudom hátramenetbe tenni a váltót, csak ha egy kicsit előrébb gurulok.
Probléma2: Néha a váltó beragad legtöbbször 1-be és 2-be, de nem régen volt olyan is, hogy csak 4.-be és üresbe tudtam tenni. A bovdeneket és a kulisszát már zsíroztam, de a probléma megmaradt. Valaki cserélte már ezeket bovdeneket és ha igen, akkor mi volt az ok, amiért cserélni kellett?
Szerintetek a két probléma összefügg?
Lehet váltót kell cserélni?
droberto10-09-2012 10:48:05 // 40287
Szosza, Mreni, köszönöm a tanácsaitokat! Burjánzásról szó sincs, fő cél a prevenció!
Savmentes zsírt akkor senki nem használ?
Savmentes zsírt akkor senki nem használ?
Jack10-09-2012 10:46:58 // 40286
Feri mondta, hogy elvág egy csillagkulcsot ha kell. Remélem kibírja...
A kopácsolást akkor hanyagoljuk:)
Köszönöm a tippeket!
A kopácsolást akkor hanyagoljuk:)
Köszönöm a tippeket!
droberto10-09-2012 10:45:05 // 40285
Más: Féltengelycsuklókat és kormánymű fogaslécet melyik Tutela zsírral kenjem? Be szeretnék vásárolni, csak még nem látok tisztán.
A UM ezeket javasolja:

Ezek szerint kívül All Star, bellül All 700? Kormánymű?
Továbbá, még milyen mozgó részeket kenjek még a motortérben (1.9 JTDm)?
Komoly magasnyomásó mosás már megtörtént. Váltó rudazat csuklókat befújtam folyékony zsírral...
A UM ezeket javasolja:

Ezek szerint kívül All Star, bellül All 700? Kormánymű?
Továbbá, még milyen mozgó részeket kenjek még a motortérben (1.9 JTDm)?
Komoly magasnyomásó mosás már megtörtént. Váltó rudazat csuklókat befújtam folyékony zsírral...
mreni10-09-2012 09:09:04 // 40284
én egy kis szilikonnal szoktam,az van kéznél általában :)
.......................10-09-2012 08:53:49 // 40283
semmit,pucold meg és OK
anno a Skoda Fav ban kellett mindíg szilikonzsírozni
de nekem itt az AR on nem virágzik a só ,mint ott
anno a Skoda Fav ban kellett mindíg szilikonzsírozni
de nekem itt az AR on nem virágzik a só ,mint ott
droberto09-09-2012 23:44:06 // 40282
Ki mivel keni az akksi sarukat? Szilikonzsírt tegyek rá, vagy savmentest zsírt? Ha az utóbbit, akkor mit ajánlotok?
VaMpGeCO09-09-2012 23:35:39 // 40281
Meta a fehérvári út 130-ban volt utoljára bp-n ott biztos segítenek neked
GTPeti09-09-2012 21:46:55 // 40280
Ja bocsi. Azt hittem gyári riogatóról van szó. Aftermarketnél bármi lehet. :)
gecsa09-09-2012 21:42:15 // 40279
nekem off autóban volt meta...csinált érdekes dolgokat..
GTPeti09-09-2012 21:27:38 // 40278
Hmm... Normál esetben NEM felejti el a távirányítókat a vevőegység. Nyugodtan lehet akkut cserélni, nem kell utána újratanítani.
(Ha mégis meg akarod próbálni, akkor valószínűleg csak Examinerrel lehet.)
(Ha mégis meg akarod próbálni, akkor valószínűleg csak Examinerrel lehet.)
bega198609-09-2012 21:24:09 // 40277
Sziasztok!
Lemerült az aksim és azóta nem reagál a riasztóm a távirányítóra.
Tudja valaki mi lehet, esetleg újra kell tanítani, ha igen hogyan?
META riasztóról van szó.
Üdv, bega
Lemerült az aksim és azóta nem reagál a riasztóm a távirányítóra.
Tudja valaki mi lehet, esetleg újra kell tanítani, ha igen hogyan?
META riasztóról van szó.
Üdv, bega
[k i z z o]09-09-2012 17:35:06 // 40276
Van hozzá megfelelő hasított kulcs, ha elfér, azzal nagyon szépen ki lehet szedni.
atis_166jtd09-09-2012 16:24:02 // 40275
Zoli ami a képen van az csak xenon gázzal töltött izzó, nekem is volt hát nem érte meg az árát. Az utólagos xenon szettért sajna mostanság berántják a forgalmit, büntetés+kpm vizsga.
Viszont nekem volt olyan izzóm ami kék gázzal volt töltve ha jól emlékszem az obiba vettem az jobb volt.
Viszont nekem volt olyan izzóm ami kék gázzal volt töltve ha jól emlékszem az obiba vettem az jobb volt.
atis_166jtd09-09-2012 16:11:24 // 40274
A kopácsolást nem biztos hogy kibírja a szondában a kerámia. Sajna elég nehéz ebben az ügyben okos lenni, de nem kell cserélned a leömlöt, mert ha kijön a menet csináltatni kell esztergályossal egy menetes hüvelyt és hegesztés.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
871
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?