Forum >> Szerelőműhely
Jakoby09-05-2005 21:01:10 // 4972
Sziasztok!
Tudtok e ajánlani olyan szerelőt aki gyorsan és megbízhatóan ki tudná cserélni a lengéscsillapítóimat és esetleg a kerékcsapágyat.
Milyen lengéscsillapítót és csapágyat ajánlotok?
Hol érdemes megvenni ?
Nekem a héten meg kéne oldanom a dolgot , mert már nagyon gáz a dolog.
Tudtok esetleg eladó gyári 16"-os alufelnit eladót?
Előre is köszi!
misi09-05-2005 20:52:20 // 4971
Megnézem, bár az egész most lett átnézve meg kimérve, de lehet, hogy maradt még gubanc!
Milyen gyertyát és kábelt ajánlasz?Van valami spéci ami nem aranyárba van?
misi09-05-2005 20:49:05 // 4970
Igen, mindenhogy torpan!
Fordulattól is független!
bb1809-05-2005 18:04:29 // 4969
amugy lehet még trükközni kicsit kisebb vagy nagyobb höértékekkel is tapasztalat alapján.
bb1809-05-2005 18:03:13 // 4968
hol kell még sorban állni ? bár én inkább leszedetném a hájam.
Paco09-05-2005 14:41:10 // 4967
Mintha hájjal kenegetnének :)
Inner Circle09-05-2005 14:34:50 // 4966
Tudatlan és az információk ily zavarbaejtő tárházának kezelésére méltatlan szolgád köszöni neked az Ismeretek Kegyes Adományozását, Nagytudású és Bölcsességben Dúskáló Mesterem! :DDDD
Inner Circle09-05-2005 14:33:35 // 4965
Ha tényleg nem tankolt közben, akkor egyértelműen ki kell járni belőle a sz.r benzint, vagy leengedni (de akkor már ki is járhatjátok :-) ) és tenni bele valami normálisat.
Vipex kollega 156-osa attól a Shell benzinkúttól lett rosszul, ahová már évek óta problémák nélkül jár. Úgyhogy az ilyesmi mindig, minden benzinnel előfordulhat!
Paco09-05-2005 14:21:15 // 4964
Ja, a menet méret stimmelését könnyű kideríteni mert nem lehet kézzel beletekerni, a 'belógást' is meg tudod szemre állapítani egy régi és egy új egymás mellé rakásával, a hőérték meg rá van írva :-P
Paco09-05-2005 14:19:22 // 4963
Ha a menet mérete, a gyertya 'belógása' és a hőérték stimmel olyan nagy baj nem lehet belőle :) Ha ezek közül valamelyik nem korrekt akkor ne próbálkozz meg vele.
Paco09-05-2005 14:17:20 // 4962
Mindig benzinről indít. :) Na akkor lesz egy rossz éve amíg azt a fél tankot kiindítózza belőle :)
Inner Circle09-05-2005 14:17:02 // 4961
Mi a véleményetek, a '96-os Seat 1.6-ban jól bevált gyertyákhoz mit szólna a hasonló kategóriájú Opel? Mer' bepróbálkoznék a lambdás meg egyéb bűvészkedések helyett egy mezei gyertyacserével, és ha nem megy, akkor elvinnénk szerelőhöz a gépet, többet nem merek bevállalni. Gyertyát viszont nem vennék potyára, és van itthon egy készlet a Seathoz. Beletenném azt, másra úgysem jó :DDD (A Seatba frissen vett gyertyák doboza sajnos nem említi meg az Opelt, mint ajánlott alanyt. Illetve csak Kadettig meg Asconáig.)
Inner Circle09-05-2005 14:14:44 // 4960
"A jelenség, hogy időnként egyáltalán nem indítható bikázással sem, de ha behúzom (kb 100 méter folyamatos vonszolás) akkor beugrik, nagy füst, kehes járás egy darabig, és onnantól semmi baj a következő hasonló esetig ami vagy egy hét, vagy két hónap..."
Ez a lehető legklasszikusabb eset, ami sz.r benzinből eredő gyertyabeköpésnél elő szokott fordulni (eddigi alanyok: Alfa GTV 2.0, Alfa 33 1.7 boxer, Peugeot 607 2.2, Alfa 75 V6 2.5, Alfa 156 V6 2.5 stb...). Gáznál is hasonló lehet...
bb1809-05-2005 13:49:01 // 4959
alfába nekem is a golden jött be 4 polussal.
Paco09-05-2005 13:43:34 // 4958
Na ja, nekem az Alfában Golden Lodge 2HL van. 800 péz darabja. Csak ne 6 kellene belőle :)
Robi09-05-2005 13:31:14 // 4957
Az se egy kifizethetetlen összeg. :)))
bb1809-05-2005 13:30:20 // 4956
igazából brisk-et utoljára kb 10 éve vettem azota sem. nekem eddig szinte minden autómba ngk volt ( kivéve scorpio ) kb 700/db.
Robi09-05-2005 13:26:37 // 4955
A Brisk Silver 510 Ft nettó, ha utcáról besétálsz az importőrhöz (Forstrade). Szerintem olcsóbb, mint a legolcsóbb NGK. :)
bb1809-05-2005 13:24:47 // 4954
nekem a gázon is volt dusitó, évekig nem mentem benzinnel egy métert sem még télen sem.
bb1809-05-2005 13:23:44 // 4953
a legolcsobb ngk-t szokatm venni és inkább sürübben cserélem. ne legyen benne se zavarszürö se semmi faxni. az csak problémát okozhat.
Paco09-05-2005 13:22:34 // 4952
Pontosan így csinálja :)
bb1809-05-2005 13:22:24 // 4951
az pedig vagy gyujtás kihagy vagy rengeteg benya.
Robi09-05-2005 13:20:49 // 4950
Gyertyában tudok segíteni, Brisket tudok hozni occsóér'. A Brisk Silver direkt gázos autókhoz való.
Egyébként érdemes benzinnel indítani az autót, és már járó motornál váltani gázra. Egy gázos Niva-hoz volt egyszer szerencsém, és az gázzal nem szeretett beindulni, csak benzinnel.
Paco09-05-2005 13:17:20 // 4948
Leginkább gázzal közlekedik, olajat passzolom milyet használ. Valami "olcsón szerzett" jó minőségűt, talán shell 10W-40. (Céges beszerzés :-P)
A gyertya cseréjét megemlítem majd neki, bár 300km-et futott készlettel is csinálta. A jelenség, hogy időnként egyáltalán nem indítható bikázással sem, de ha behúzom (kb 100 méter folyamatos vonszolás) akkor beugrik, nagy füst, kehes járás egy darabig, és onnantól semmi baj a következő hasonló esetig ami vagy egy hét, vagy két hónap......
bb1809-05-2005 13:13:55 // 4947
amugy ngk-t használok minden olyanba ami birja. ( kivéve pl alfa, ford )
bb1809-05-2005 13:12:46 // 4946
ja ! egyszer volt hogy az elosztóban az elektronika halt be.
bb1809-05-2005 13:12:02 // 4945
az elosztofedél el volt égve belül. a gáznál van még egy gond, hogy eszi a gyertyát. nekem VW T2 volt és 10ezrenként szigoruan gyertyacsere akármit tettem bele. néha rángatott meg szarul indult. nekem is ugy mondták mert a gyertyán semmi sem látszott de igaz volt. ha gázzal megy akkor olyan olaj is kell bele!
bb1809-05-2005 13:09:03 // 4944
kerékrángtás, nem melegszik-e, a szokásos. esetleg kerék le, vagy emelve megforgatni stb.
Paco09-05-2005 13:05:41 // 4943
Erről mondjál nekem egy kicsivel többet, mert az "após" omegájával ami 2000-benzines (gázra átalakítva) pont ez a hiba, de már az IC-nek felsoroltakat átnéztük......
gyugya09-05-2005 13:00:41 // 4942
Nem en szereltem, hanem egy francia szaki, mit nezzek meg, hogy szukithessem a kort?
bb1809-05-2005 12:47:15 // 4941
a légnyomás nem valószinü, de szerelésnélel lehet szurni ugy hogy esetleg észre sem veszed. a csapágy helyét ellenörizted szerelésnél ? nincs-e tulhuzva vagy laza stb.
bb1809-05-2005 12:45:47 // 4940
plusz némi gömbfej is !
bb1809-05-2005 12:44:35 // 4939
milyen hosszu kell ? többféle van, ha megméred a két guniharang közét lehet hogy tudok adni.
bb1809-05-2005 12:43:21 // 4938
csatlakozom, egy + nézd végig a gyujtást pont opellal jártam igy ( omega 2000ccm ) és az elosztofedél volt szétégve.
Paco09-05-2005 12:13:55 // 4937
Szervizkönyv nélkül csak azt, hogy szépen egyesével lehúzogatod, jársz vele egy hétig, és amelyiknél valamivel jobb lesz a helyzet mint most - az a gyanusítható.
Inner Circle09-05-2005 12:00:02 // 4936
Lambda fűtés pl. lehet, mert hidegen elég szar az alapjárat.
De akkor végső soron nem tudok vele mit csinálni, igaz?
Paco09-05-2005 11:51:22 // 4935
Hőfokjeladó van egy a hengerfejbe valahol belefúrva, illetve egy az LMM környékén (vagy beleépítve). Az LMM-et azért csak megismered. :) A lambda fűtése csak hidegen játszik, utána már a kipuffgáznak illene hőmérsékleten tartania. Kimérni ezeket illetve hogy pontosan hol vannak szervizkönyv birtokában tudod, ammeg nekem nincs csak Alfákhoz :) Azt megpróbálhatod, hogy a csatlakozó lehúz, ekkor beáll középértékre, vagy vészüzemre, túl sok benyát biztos, hogy nem fog kapni, de előbb utóbb szervizben ki kell méretni.
Inner Circle09-05-2005 09:56:25 // 4934
De, többet fogyaszt. Csakhogy a tulaj nő, úgyhogy a "Mennyivel?" kérdésre az volt a válasz, hogy "Nem tudom, csak észrevettem hogy gyakrabban kell tankolni." Uhhh... Meg kellett volna kérdezzem hogy "Nem azért, mert egyszerre mindig kevesebbet tankolsz?" :DDD
És hol találok én ebben a varázsos Opelben hőfokjeladót, LMM-et meg lambda fűtést, és pláne hogyan ellenőrzöm le?...
Inner Circle09-05-2005 09:28:57 // 4933
Ja, betettem, és nem lett jobb :( De már írtam a boxeres topikban... Alkalmasint visszaszolgáltatom köszönettel.
pb_09-05-2005 09:14:46 // 4932
Fölhívlak ez ügyben.
VinceP4 (Il capitano)09-05-2005 09:09:03 // 4931
Sziasztok.
I.C., betetted már a rugóstagot?
Inner Circle09-05-2005 09:02:02 // 4930
De, a P4 régi féltengelyei megvannak, még egyelőre nincsenek is leválasztva az első csonkállványokról (vagy mifenékről, az ottani elnevezésekkel nem vagyok tisztában...). For sale :-)
gyugya09-05-2005 08:51:33 // 4929
Üdv szakik!
A következő a problémám. Kb. 2 hónapja lett kicserélve a bal hátsó kerék csapágyam. Azóta belement mondjuk 3-4e km. Most megint elkezdett morogni ugyanaz az oldal. Elképzelhető, hogy valami olyan probléma van hátul ami "megeszi" a csapágyat? Még esetleg összefüggésben lehet azzal, hogy 1 hónapja lett rátéve alukerék+nyári gumi, és a bal hátsó kerék folyamatosan engedi a levegőt, mindig 1,4-1,5 bar-ról kell utánna fújnom. Lehet, hogy a kerék rossz és az rázta szét a csapágyat? Vagy simán egy rossz kerék is adhat olyan búgó hangot mint a csapágy?
TtK09-05-2005 08:51:29 // 4928
Hátul oldalanként van két keresztlengőkar és egy hosszlengőkar. Plusz kanyarstabilizátor. És a gólyaláb. Van ott szilent bőven, ami ki tud verődni..:(
Fel kell emelni és alánézni. Nekem is kivannak a szilentek, de nem kopog a hátsó futómű. Sajna túl finom szerkezet ez a mi útjainkra.
Gordon09-05-2005 08:44:22 // 4927
Köhöm, nem vagyok műszaki szaki, de a kipuf bal oldalon van!
Szerintem nem csapágyas, egyszer valaki mintha említette volna, hogy hátul is van szilen!? Létezik, hogy az van kikopva? Elől már lett cserélve stabilizátor rúddal együtt!
pb_09-05-2005 08:43:16 // 4926
IC!
Nincs véletlenül féltengelyed, a fiókban, 33-hoz?
Paco09-05-2005 08:35:33 // 4925
Kipufogód melyik oldalon van? :)
Amúgy meg meg kell emelni és alánézni, másképp nem megy.
Paco09-05-2005 08:34:24 // 4924
Nekem a régi 2.0 8V csinált hasonlót 2000/min körül. Gyertyakábelek cseréje azonos impedanciájúra az összes gyertyához (hossztól független legyen) megoldotta.
Paco09-05-2005 08:32:51 // 4923
Nem. Neked valószínűleg a túl sok benyával van bajod. Nem zabál nagyon? Hőfokjeladót ellenőrizd, hogfy jó értékeket-ad-e (lehet, hogy a comp azt hiszi -20 fok van odakint), az LMM-et, illetve a lambda fűtését.....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?