Forum >> Szerelőműhely

Saughassy18-06-2005 13:58:02 // 6122
Részvétem, azért a lelkesedés ne hagyjon el. Ez sajna mindig benne a pakliban, bar az igazat megvallva nem is hallottam meg ilyet JTDktol. :(
Béci Ɨ|ѯ18-06-2005 12:53:10 // 6121
SOS mindenki! Szétment a kocsinkban a motor! Elment a vezérműtengely, kiütötte a blokk oldalát, stb. 80ezer km volt a motorban- 166. 2,4 JTD... A szerelőm szerint motorcsere. Tud valaki segíteni?
Don Gombóc18-06-2005 08:56:26 // 6120
Az sok Bandi! Annak kellene 9 lityinek lenni.
Tom1217-06-2005 23:11:13 // 6119
Köszönöm a jótanácsokat! Egyszer leugrott indításkor, se kép, se hang, aztán egy réz lemez megoldotta... Ma volt kb. 250 km, /egyelőre/ minden rendben :)
tom16417-06-2005 20:42:54 // 6118
A szívószelepek vez.tengelyének a végén.
veteranviking17-06-2005 20:38:04 // 6117
Valamelyik vez tengely végén van.
Gordon17-06-2005 20:35:49 // 6116
A cuccot hol találom a kocsi rajzán, gondolom a motor körül, de hol???
veteranviking17-06-2005 20:32:03 // 6115
Sajnos az előző cserénél megvezettek(átb@sztak),most én magam jártam a vemod. után 36.700 Huf.Ettöl olcsóbbat nem találtam(gyári csomiban).
Balage17-06-2005 20:28:42 // 6114
Az eredeti kb. 50k HUF, érdemes a Lancia 5 hengeresét venni. Létezik javítókészlet, ami az elnyúlt rugókat tartalmazza, ez kb. 2000 FUF. Nekem is javítókészlet lett a megoldás, néhány hete csináltattam 10.000 HUF munka+anyag. Bár ez pécsi ár.
Gordon17-06-2005 20:26:10 // 6113
ePER-ben hol találom, control modification vagy ????
Gordon17-06-2005 20:25:06 // 6112
És mennyi egy ilyen alkatrész, új?
veteranviking17-06-2005 20:21:33 // 6111
Így kezdődik sajnos a vezmod. kinyúlása,később majd napközben a hosszabb állások után is jön a "diesel hang":-(
Gordon17-06-2005 20:17:46 // 6110
Nekem csak a reggeli első indításkor csinálja utána egész nap semmi. Megy minden normálisan. Semmi dízeles hang.
zee17-06-2005 20:02:26 // 6109
Nem lehet véletlenül vezérlésmódosító? Az enyém ugyanezt csinálja.Most intézem hozzá a felújítót.
Gordon17-06-2005 19:55:19 // 6108
A következő furcsaságot tapasztalom (csak télen, meg most ebben a melegben). Berakom a kulcsot elforgatom, ugye kiírja check active, majd indítok amikor eltűnik a felirat, ekkor (de csak reggel az első indításkor) elindula motor majd amíg a kijelző ki nem írja hogy check ok addig előfordul, hogy dízelesé válik a kocsi hangja!? EZ MI? Amint a CHECH OK megjelenik abbahagyja.
Balage17-06-2005 18:11:24 // 6107
Ja a motor. 1.6 TS, 2000 évjárat. 65e km, olajcsere, és fojtószelep-ház takarítás után.
Balage17-06-2005 18:10:45 // 6106
Car-társak! Az alábbi problémával küszködök: hideg motornál indításkor bár azonnal indul a gép, mégis visszaesik a fordulatszám kb. 5-600 körül, majd egyszerüen lehörög. Ha egy kicsit rálépek a gázra, kb 1500-ig, akkor továbblendül a "holtponton". Ha újraindítom és akkor már minden rendben, nincs ingadozás. Onnantól kezdve nincs gond, nem ingadozik az alapjárat. Üzemmeleg állapotban nincs ilyen gond. Sőt ha a külső hőmérséklet is alacsony, akkor az automata szivató miatt a probléma nem jelentkezik. Előre is köszi.
tom16417-06-2005 16:36:48 // 6105
Nekem 3 éve van benne 74-es aksi, valami brutál amperszámmal! Azt mondta a muki, hogy dízelbe való, annál jobb mondom, legalább nem kell szaroznom vele, úgyis "csillaggarázsos" a gép.
Paco17-06-2005 08:41:45 // 6104
Nézd meg a generátor cimkéjét. Az hogy nekem a 66 AH-s akksihoz 80-as generátor van benne az nem azt jelenti, hogy neked is. :) Lehet hogy a tiédet eleve 96-ossal szerelték.
Paco17-06-2005 08:39:42 // 6103
Rezet semmiképp... Gondold csak át egy kicsit. Ólom csatlakozó-rézlemez-ólom tüske. Szerinted? :-P
BF15617-06-2005 08:35:11 // 6102
Cserélj csatlakozót vagy tegyél alá ezüst v arany v réz lemezt!
FRC17-06-2005 08:34:06 // 6101
lehet, hogy neked van igazad, nekem a 164 2.0TS ben is 110A aksim van több mint 2 éve. és a generátor "hál ist."-nek nem purcant ki. előtte 97A aksi volt benne, peddig 70A van előírva úgy tudom.... (csomagtartóban van az eredetileg a heje)
Paco17-06-2005 08:20:25 // 6100
Ez így nem teljesen igaz..... A generátornak igenis van fogalma róla. ha nem is úgy mint ahogy azt a normál elektromossághoz nem értő ember elképzeli. Ha túl nagy akksit teszel bele akkor bizony a generátort is cserélned kell egy nagyobb teljesítményűre, különben neki kakukk. Persze a 60 helyett 72 v.74 az nem vészes tétel, elvileg a generátor 80-as. Szóval benne maradhat az az aksi, de ennél nagyobbat, mondjuk 90-100-ast már ne nagyon tegyen bele. Kezdő vagánycsávók követik el rendszeresen azt a hibát, hogy bemegy a "nagy zene," majd csodálkoznak, hogy az akksi heteken belül kifexik. Nem bírja az akksi! felkiáltással beletolják a kétszer akkora kapacitásút majd fél év múlva kettéáll a fülök a generátorcsere miatt.... :)
17-06-2005 05:59:38 // 6099
Érdekes, és szerintem nagyon hasznos. Pl. nekem azt mondták a boltba, hogy a 156 2.0 TS-ben nincs olajhűtő tehát az nem lehet lyukas. Közbe mégis. A Compact98 simán mutatta. Abban a boltban sem vásárolok többet. :( Egyébként szerelési segédletnek sem rossz, ha valamit szétszedtél és megmaradt egy vödör csavarod a segítségedre lehet. :)
17-06-2005 05:55:44 // 6098
Szerintem cseréld le a csatit egy megfelelőre. Gond nem igen lehet belőle ugyanis a generátornak fogalma sincs arról mekkora aksit tölt.
Tom1216-06-2005 23:35:42 // 6097
Ma az egyik pillanatról a másikra cserben hagyott az akkum. Rögtön Doktore cartárs esete jutott eszembe... Persze a "legjobbkor" jött nálam is. Fél óra alatt kellett kerítenem helyette másikat /kb. 19.30-kor történt/, mert még nem volt vége a mai programnak. A 2.0 TS-be "papír szerint" 60 Ah-s kéne, de az persze nem volt... Akkor láttam meg egy "zselés" Bosch-t, aminek az oldalán az összes ma futó Alfa fel volt sorolva... Betettem azt, csak ez 74 Ah-s. Nem lehet gond belőle? Ja és a + csatlakozó nem elég vastag, így ha teljesen behúzom a csavart, akkor is lötyög rajta. Mi lenne a legjobb alá? Valami réz lemez...?
Paco16-06-2005 21:55:05 // 6096
Passzolom, nekem sosem volt olyanom, a nálam levő 2003 kiadású lemezt is Compact98-nak hívják :)
Slowfeet16-06-2005 19:01:03 // 6095
Emberek francos meta riasztót hol lehet beállíttatni????????? HELP! Nem akarok sziránát minden elhaladó busz miatt!
Thomika16-06-2005 17:39:35 // 6094
Nekem megvan a Compact2000!! Az jó??? Elvben az is tartalmaz mindent,nem?!
tom16416-06-2005 17:28:05 // 6093
Még mindíg az 5000-ig felballagó alapjárattal küzdök! Lehet hogy az alapjárati motor dolgozik bele néha a rendszerbe? Azt már kicseréltem, de bontottra, ami ki tudja milyen. Tud valaki kölcsönözni kipróbálásra egy alapjárati motort 2.0 TS 8V-hez? Olyan kellene, ami 2 csatlakozós és tuti jó, hogy szükíthessem a hibalehetöségeket. HELP!!!!
Slowfeet16-06-2005 16:39:53 // 6092
:)) beütöttem, hogy ePER9+Alfa a googléba! eredmény: az eper.......alfa-karotin tartalma....
Paco16-06-2005 16:34:30 // 6091
HA magad szereled akkor egyrészt ki tudod rajta keresni, hogy voltaképp mi is kell neked, vagy egyáltalán hogy kellene kinéznie, másrészt a száma alapján meg tudod rendelni a gyári alkatrészt azokban a boltokban ahol értenek is hozzá. Illetve egy körülbelüli árat is kidob, és ahhoz viszonyíthatsz, hogy neked a gyári vagy az utángyártott éri meg jobban. Ha nem te szereled az autód, hanem szakszerviz akkor nincs rá szükséged...
András bácsi16-06-2005 16:34:17 // 6090
Lehet bárhogy megszakítani az áramellátását. Bár a saru a legegyszerűbb.
Slowfeet16-06-2005 16:31:40 // 6089
És nekem, pl volna érelme megszerezni? vagy csak nézném az alkatrészeket, és nem érteném, hogy a szervíz miért nem azt rakja a kocsimba?
Gábor16616-06-2005 16:30:21 // 6088
Akku saru levételen kívül lehet valahogy?
Paco16-06-2005 16:29:01 // 6087
Ez a Compact98 a későbbi változata az EPER. Ez DVD-s, de voltaképp ugyanazt tartalmazza :)
Slowfeet16-06-2005 16:27:17 // 6086
Erre gondoltok? http://www.autocd.com/autocd.html?q=10&gc=741&sha=0
Paco16-06-2005 16:09:17 // 6085
Azt elfelejtheted, nem hinném, hogy kint van a neten..... Persze a net nagy, minden lehetséges. Ha sokáig keresed talán megtalálod. :) Amúgy majd egy CD -> tehát ISO-t keress. Kereshetsz "Compact98" illetve "Ricambi" -t is, mindkét néven ismert.
András bácsi16-06-2005 16:06:04 // 6084
Szerintem segíteni ha egyszerűen újraindítanád az ICS-t. Van, hogy meghülyül.
Gábor16616-06-2005 14:46:59 // 6083
A LMM csere kapcsán belenéztünk a klíma eltárolt hibáiba. Na ott aztán minden volt. Pl. Terelő zsalu végállás hiba, keverő zsalu mozgatás hiba, ilyen-olyan hőmérő hiba, meg még a fene tudja. Mivel most hibamentes kitöröltük az egész vegyesfelvágottat. Ha újra beír valamit, akkor már tudjuk mi van. Szóval: olvastasd ki a kompjútert. Aztán amit ott találsz, vagy segít vagy nem.
Szegi16-06-2005 10:05:27 // 6082
Ha ez így lenne,akkor senki sem fizetne óraállításért:)
TtK16-06-2005 09:28:55 // 6081
Elromlott a nyomásérzékelő, vagy lejött róla (szakadt) a kábel. Szerintem.
Thomasz15-06-2005 22:36:11 // 6080
a fater 166-osa még mindig kiirja hogy híbás a klíma forduljon szervízbe ,pedig most cserélt szűrőt és a klímát is föltöltötték valamilyen színezett löttyel ami kimutatja ha szívárog,de nics szívárgásra való hajlam,vajon akkor mi lehet??
admirális15-06-2005 22:30:34 // 6079
VAn már valakinek hosszabb távú tapasztalata vez.mód felújítóról? Légyszíves írjátok meg, mert épp csere előtt állok.
Barni14715-06-2005 22:21:46 // 6078
Esetleg letölteni valahonnan?
Gábor16615-06-2005 21:12:29 // 6077
A Pestre iránnyal nekem sincs gondom, de visszafelé mintha fogta volna valami. Holnap okosabb (?) leszek. Mi történt vele.
András bácsi15-06-2005 20:57:03 // 6076
Nekem sem fogyaszt sokkal jobban, Pécs-Tatabánya távolság 10-11,5 liter átlagfogyi között szokott lenni 75km/h átlagsebességnél. Az kb. annyi, hogy végig 120-130, lakott területen 70 körül.
Gábor16615-06-2005 20:44:20 // 6075
Hát, ma sem volt nagyon hideg! Látom alakul a hétvégi program. Holnap pedig a szervizben rádugatom a kompjutert, hátha kiír valamit ami segít a vízhőmérő és a fogyasztás dolgairól. Szegedről Pestre 11 vissza 12,5 volt a fogyasztás. Pesten történt vele valami. Visszafelé kb 10 km/h-val kisebb sebességgel jöttem.
András bácsi15-06-2005 20:06:52 // 6074
Szétszedtem, áztattam egy kicsit mindenféle csodasprével, aztán mostanában nem csinálja. Bár amikor szórakozott nagyon meleg volt, gyanítom, hogy az nem tett jót neki.
Gábor16615-06-2005 19:34:28 // 6073
A gyertyákban állítólag 30 000 van. Az első háromat megnéztem. Valóban újak voltak, amikor vettem az autót. Ha a hátsókat nem cserélték, akkor persze lehet. Elképzelhető, hogy akár mi van, hétvégén gyertyacsere. A szintjelzőt hogyan javítottad meg?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.