Forum >> Szerelőműhely
Peti 14528-05-2005 22:59:29 // 5572
Sziasztok!
Van egy problémá, gondoltam ide is beirom hatha tudtok segitei:
Most hoztam vissza az autot a fenyezotol, bekapcsoltam a hifit, ami megy , scak hang nincs:((
egyedul a emlynyomo megy, azt erosito hajtja meg, de a hangfaalk suketetk...szerintetetk mi leeht a hiba oka? mit csinalhattak veel?
A sraccal aki csinalta beszeltem es azt mondta hogy csinalt valamit az auton es levette az aksi sarut (asszem hegesztett vagy valami ilyesmi)
Lehet hogy valamiyen biztositek kiment? de akkor is fura hogy mukodik a radio csak hang nincs....
Van valami otletetek mi lehet a baj??
Elore is koszi
Peti
Majom28-05-2005 21:49:20 // 5571
Hogy tudnám pirosra cserélni a műszerfalvilágítást? A gondom az hogy ugye a szamlap a zöld és nem az egő! Gondolom furán nézne ke ha zöldet világítanám át pirossal! Ötlet?
bb1828-05-2005 20:41:34 // 5570
az lképzelhetetlen sebesség nekem is jól jönne. elképzelni sem tudom mennyire jól !
bb1828-05-2005 20:39:59 // 5569
pontosan annyi a teljesitménye mint a rollsoknak : éppen elég !! : )))
Paco28-05-2005 16:00:16 // 5568
Nyugi bejbi, most a "jó" oldalon lennél :)
Robi28-05-2005 14:41:21 // 5567
Azért szóljatok előtte, elég volt egyszer "tűzközelben" lenni, a következőt kihagynám. :)))
Paco28-05-2005 14:06:39 // 5566
Ja. Azt hittem a fedélzetí ütegekkel akarod kirámolni a pénzszállítót. :o)
Wickey28-05-2005 12:57:31 // 5565
Mér, pont elég a tecsó meg a mellette levő cucc (asszem kika?) parkolója, hogy letegyem a vasat. :-)
Wickey28-05-2005 12:36:23 // 5563
Hehe :-)
amúgy egy imperial osztállyal már leugranék a teszkóba soppingolni :-)
Paco28-05-2005 12:02:48 // 5562
Bocs, Eclipse osztály.....
Paco28-05-2005 11:59:45 // 5561
Tényleg kispálya. Javaslom az alábbi linket.
Victory osztály. :P
ALFA75td28-05-2005 11:58:49 // 5560
Remélem a következő EVO-n ott lesztek az uj hajtómüvel:-)
Wickey28-05-2005 11:38:23 // 5558
A VSD, ISD meg az ISD II az kispálya. Az SSD már valami.
Nekem azonban az űrgolyhókban levő hajó főhajtóműve kell. :-) Tudod, "we brake for nobody" :-)
perdix15528-05-2005 10:49:32 // 5557
vagy bontóban....Ezek a mostani bontók már nagyon ügyesek, megfelelő zsetonér' azt is elbontják, amit még ki sem adtak.)))))
Paco28-05-2005 10:42:44 // 5556
javítás: maximális tömeg 396 tonna.
Paco28-05-2005 10:41:35 // 5555
Csak kiegészítésképpen, hogy mire alapozom. Egy jó motor 200 Nm körülinyomatékot produkál. A mozgatott tömeg kb 1.5 tonna
Egy Pratt&Whitney TF30-P-414A sugárhajtómű az F14-ben 93 kN-t ad és kettő van belőle. Szumma 186 000 N. A mozgatott tömeg üresen 18 teljes töltéssel 33 tonna.
A Böeing 747-400-ban négy hajtómű van, különbözőkkel építették a legerősebb: a Pratt & Whitney PW-4062s 275.8 kN-al. Összesen kb 1,1 millió Newton (lóerőben nehéz számolni, mert nincs forgatónyomaték, de arányosítani azért lehet :) Normál felszállósúly 182,255kg, maximális tömeg 396,895 tonna.
Míg a neten fellelhető információk szerint a csillagrombolók közül a legkisebb 900 méteres a legnagyobb 1800 méter a film idején de később építenek 18 kilométerest is. 4 ionhajtómű ami saccolásom szerint millió tonnákat mozgat.
Szóval szerinted mennyi lehet a tolóereje? :o)
W28-05-2005 10:26:55 // 5554
Ide is beirom mar... ha valaki tud BOSCH F 00C 2G2 030 szamu legtomegmerot ujat, nagyon kedvemzenyes aron az jelezze mar nekem.
bb1828-05-2005 10:16:36 // 5553
nem akartam tulozni, hátha van rá kajfer.
Paco28-05-2005 10:13:12 // 5552
Nyugodtar szorozd meg még vagy 1000000-val. :)
bb1828-05-2005 09:37:42 // 5551
talán 200-250 ezer lovas lehet ? : )))))
bb1828-05-2005 09:36:11 // 5550
hááát kéérem eztet csillagközi rombolókba akarják betenni de még csak elvben létezik. de ki tudja ? lehet hogy pult alól már van . : )))
perdix15528-05-2005 08:11:47 // 5549
Asszem szárnyassat,))))) Na de komolyra fordítva a szót: növelt teljesítményű sportbetétet, katalógus alapján. Asszem mintex, de nem biztos, majd megnézem.
Milyen betétet raktak bele?
Bg.27-05-2005 21:34:40 // 5547
A novitec hosszú ötös (amit 156 2.0TS 16V-hez ajánlanak) tuti belemegy a 1.8 TS 8v-be?
Paco27-05-2005 21:03:49 // 5546
A működésben biztos voltam, de szerintem a kalibrációja elmászhatott..... :o)
perdix15527-05-2005 20:39:28 // 5545
Te ez a 'fotonhajtómű köszönő viszonyban van a nitróval???.)))DDDDD
perdix15527-05-2005 20:37:54 // 5544
))))))))))))Hát ha 50pénzből tudsz illen hajtóművet, akkor ne tartsd titokban, megveszem. Egyébként mennyi plussz lovat jelent ez nekem?))))))))))))))))
bb1827-05-2005 20:34:01 // 5543
esetleg egy szolid fotonhajtomü a hátso ablakba ? : ))))
perdix15527-05-2005 19:24:52 // 5542
Na gyerekek! Megfontoltam, miután beszéltem a szerelőimmel, ergo kihagyom a váltódolgot, helyette inkább felni gumi párosra hegyezem ki magym, mer kukássak.
Más: 1 hete fékezéskor korrogó, sziszegő hangot hallok, gondoltam a szervo b@szakodik. Ma már csikorgott is..... Megijedtem ez flé 5 -kor volt, és 5-ig vannak a szerelők.... Gyorsan műhelybe, autókat félre, és már meg is van a diagnozis: Az első fékbetéteim fullra koptak!? és mivel a fékjelző a másikban volt, ezért nem jelzett!!!! vasra koptattam.....20000 km-t nyomtam bele, elég jól bírta..... Sportbetét a hűtőtt első tárcsafékhez, és már jó is lett. 8 pénzbe fájt, de legalább joo.....
bb1827-05-2005 18:42:05 // 5541
ja és van egy klimakuplungom is , voyager-ről jött le. 5v-s szillyal volt szerelve.
bb1827-05-2005 18:33:11 // 5540
a voyager-ben mitsu motorok is vannak nem olyan ( 3000 v6 ) ?
bb1827-05-2005 18:31:18 // 5539
Bp. XVII Darok Attila 0620,324,9676 hivatkozz nyugodtan rám.
Bálint3327-05-2005 18:00:48 // 5537
Az enyém ugyan nem 166 :) de nekem is nemrég volt ugyanez, az úszó megigazítása segített.
András bácsi27-05-2005 17:49:55 // 5536
166-tulajok!
Szarakszik a kis felkiáltójeles visszajelzőm. Nektek csinált ilyet? Lehet, hogy a fékolajban lévő úszó szorul meg, úgy veszem észre, akkor kezdi el, ha kap egy kis oldalszöget a kasztni, mondjuk parkoláskor. Most átmostam és várom a folytatást.
András bácsi27-05-2005 17:45:24 // 5535
SN,
Teljesen egyetértek veled a váltócserével kapcsolatban, azzal az apró kiegészítéssel, hogy a 166 V6TB és a 3.0V6 24V ugyanazt a hatos váltót kapta, sőt minden ua a kuplungtól kezdve.
Perdix,
Egyébként az 55-ös és a 66-os váltója külső méreteiben is teljesen eltérő.
Más, de talán annyit, hogy a végsebesség fejlesztése esetén előbb nem ártana a fékeket tuningolni, legalább a 284-es tárcsákra. Az 55-ösnek könnyen zúzódik az eleje. :-)))
Majom27-05-2005 17:30:08 // 5534
Isten vagy :)
Kipucoltam es lass csodat stabil 850 koruli alapjarat!
Sporoltal nekem 50E penzt!
Ezer köszönet!
a27-05-2005 16:10:20 // 5533
Erre kíváncsi leszek :)
Ez legalább 10-12 munkaóra, az meg testvérek között is 50 rongy eleve...
De ha sok a szopás, akár 20-22 munkaórát is elvisz...
a27-05-2005 16:08:37 // 5532
Szerintem teljesen más a két motor karakterisztikája... Ez olyan, mintha a 2,0 V6TB váltóját a 3,0 V6 24v-re akarnéd felrakni, mert elvileg hasonló a teljesítményük...
Az 1,8 TS 155 az 127(?) lovas, míg a 166 2,0 az 155.
Az 1,8 TS az 8v, a a66 2,0 TS az 16v.
Az 1,8 TS az "viszonylag" mélyről húz, a 2,0 TS az 3500 alatt halott.
Szerintem tök más váltók kellenek a kettő alá.
Robi27-05-2005 15:58:43 // 5531
Kíváncsi leszek, hogy sikerül-e, és hogy mennyibe fog fájni. Majd tudósíts! :)
Robi27-05-2005 15:57:27 // 5530
Ha mindenáron hosszabb 5-öst szeretnél, akkor szerintem tedd a következőt:
Vegyél egy bontott 1.8 TS váltót, borítsd szét, vidd el gépműhelybe mintának az 5. fokozat fogaskerekeit, és csináltass hosszabb áttételű fogaskerékpárt. Rakd össze a váltót.
Utána váltócsere. Ha beválik, király, add el a régit. Ha nem, akkor bukta, megy vissza a régi a helyére.
De ha belegondolsz, ez rohadt sok munkaóra, rengeteget elkér érte egy szerelő. Ezért írtam, hogy csak akkor érdemes ilyenbe belevágni, ha az ember meg tudja csinálni magának. Különben olcsóbban kijössz, ha veszel egy másik autót. :)
perdix15527-05-2005 15:54:51 // 5529
Már a Szamosi mesterrel felvettem a kapcsolatot, majd ők megcsinálják. Én meg kukázok vmi váltót, ilyen TS váltót hozzá. Egyébként meg a 159hez is jár a JTS-ekhez 6 gangos, de azt még nem kapok a bontókban)))))
Robi27-05-2005 15:51:52 // 5528
Szerintem egy 2.0 TS 6 gangosának simán jó kell legyen az áttétele egy 1.8 TS-hez. Hasonló motorok, hasonló karakterisztikával, és még a teljesítményben és nyomatékban sincs egetverő különbség. Szerintem csak azzal van a gond, hogy nem lehet megvalósítani. Pontosabban csak úgy lehet, ha az ember ért hozzá, magának csinálja, és nagyon elszánt. :)
perdix15527-05-2005 15:49:10 // 5527
Na akkor ez nem járható ut, ahogy látom és hallom, a novitecessel csak az a baj, hogy drága, és az, hogy -500 rpm-et "ad", vagy van olyan, ami-1000rpm-et ad??? Mer' ha lenne még ki is csengetném az 57000Ft-ot, meg a munkadíjat hozzá, mer' ugy már megérné. De -500 rpm-ért nem. Lehet választani, vagy nem? Ez itt a kérdés.
a27-05-2005 15:41:10 // 5526
Ez már a megvalósítási problémákba tartozik. Ezt valahogy még meg lehet oldani. De akkor is a fokozatok... Én már eleve az ötlet műszaki-tervezési részén halottnak gondolom az ügyet...
Robi27-05-2005 15:38:23 // 5525
Biztos vagyok benne, hogy ezzel a 6 gangos váltó dologgal csak szívnál. Ez egy olyan dolog, amit az ember csak magának hajlandó megcsinálni, pláne normálisan. Meg kell oldani a féltengelyek csatlakozását, és a váltókulissza se biztos, hogy jó lesz. Rossz esetben még a motorhoz se illeszkedik.
Szvsz a legjobban a novitec féle hosszú 5-össel jársz, azt hozzá értő emberek már megtervezték helyettünk, "csak" ki kell cserélni a két fogaskereket.
a27-05-2005 15:37:30 // 5524
Abban ne is bízz, hogy egy vasblokkos fiat alapú motorra készült váltó rácuppan a régi, könnyűfém blokkos alfa alapú motorra.
Biztosan igen komoly átalakítások kellenek hozzá, rossz esetben a motoron.
Nézz utána, hogy mik a te váltód áttétel számai, és mik a 166 2,0 TS 6 sebességesének. Ha az 1. 3 fokozat ugyanaz, akkor megmarad a mostani feeling 120-ig. Utána lesz csak nehézkes. Azonban ezt kétlem.
A 2,0 TS 16v nem azért kapott 6-os váltót, mert a pályán túl sokat pörgött már, hanem mert nagyon gyenge menetteljesítményeket tudott csak felmutatni az a motor azzal a nagy bálna kasztnival.
Gyakorlatilag azt a tartományt, amit a 156-ban 5 fokozatra osztanak, azt itt 6-ra osztották -> magasabb 1/s-re esik a fordulat váltáskor, a nyomatékgörbe felfelé menő ívén magasabbra megy vissza, egyből több erő van a motorban, viszont sűrűbben kell váltani. Azzal a váltóval igyekeztek azt az egyensúlyt megtalálni, hogy a rövid áttételekkel jobban gyorsítva nyert időből minél kevesebb vesszen el a váltásokkor. Lehetett volna akár 7-8 sebességest is csinálni, csak akkor tényleg lépten nyomon váltogatni kellene, és a váltások miatti időveszteség annyira növelné a gyorsulás idejét, hogy rosszabb lenne, mint az 5 sebességes váltóval elérhető eredmény.
Minden váltó tervezésekor a fő biblia a teljesítménygörbe. Ahhoz KELL igazítani a váltófokozatokat. Minél nagyobb a nyomatékhát, annál hosszabb fokozatok lehetségesek. Pl.: régi ami 6 lityós v8-as vasak autómata váltói csak 3 fokozatúak voltak, mert akkora nyomatékháthoz az is elég volt.
perdix15527-05-2005 15:24:34 // 5523
Szóval ez a pörgős feeling elveszne? Az elég baj lenne, cserébe kapnék egy tohonya csatahajót, és csak a pályán kúsznék fel, egyéb helyeken meg a váltó szívatna? De talán a 166 2.0TS váltót meg lehetne érdeklődni?? Hátha a sportosságból nem vesztenék??? Nehéz ügy lesz ez is...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
670
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?