Forum >> Szerelőműhely

Majom12-05-2005 01:43:21 // 5022
Igy van, nalam mind a 3! A munkadijat kifizettem! Alkatreszt nem kell fizetnem, mivel en vittem 2-t egy rosszat egy jot! Szerintuk: vittem ket szart es adtak kolcson egy jot, vagyis velem akarjak kicserelteni a rossz alkatreszuket! Na menjenek a b.. p..-ba! Attol felek hogy ha visszamegyek, rendort hivnak, vajon kinek fognak hinni? Nem tom mit tegyek, vegulis nem tudja bizonyitani se en se o...
mx12-05-2005 01:36:44 // 5021
Most látom, nálad az összes alkatrész, nem fizetted még ki és visszaviheted? Akkor vidd vissza a szart és menjenek a p***ba a rohadt lehúzós k*cs*gök! Legutóbbi sunyiságnál a tesóm győzködött, h először gyomrozzuk meg az urakat, utána beszélgessünk a pénzről, de győzött a higgadtság (nem akarok a rendőrségen magyarázkodni). A dupláját fizették ki a kárnak. Pedig verés járna az ilyen férgeknek! Az ilyen vérszívó piócáknál nincs mocskosabb féreg. Egy molotov cocktail a boltra, az lenne a korrekt. Hányszáz szerencsétlen ember autóját tehetik tönkre/húzzák le őket..
mx12-05-2005 01:26:20 // 5020
Hasonló esetben én - röviden fogalmazva - ordítottam (bár ennyire durva és egyértelmű azért nem volt az átverés:). Többször is működött, a pénzt mindig kifizették. De agresszívnak kell lenni, szép szóval nem megy (legalábbis nálam).
Majom12-05-2005 01:18:18 // 5019
Sziasztok! Mivel mar ketszer atvertek most kello figyelemmmel mentem a szervizbe! Helyzetem a kovetkezo: Rossz volt a legmennyisegmerom, vettem egy hasznaltat es elindultam a szervizbe hogy tegyek be es toroljek a hibakodokat! Tehat nalam 2 alkatresz 1 rossz 1 jo! Szamukat feljegyeztem, megjeloltem oket! Szerviz egy nap utan kozli: Ami bent volt az autoban az rosz! Jogos! Amit vettem az is rossz, de adnak egyet kolcson! Am legyen gondoltam! Othon kivancsisagbol megneztem mi a helyzet! 1db rossz ami bent volt gyarilag, jogos 1db rossz amit OK ADTAK!!! ??????? 1db jo beszerelve amit EN VITTEM! Hat ezek velem akarjak kicsereltetni a szar legmennyisegmerojuket, az enyemre amit vettem meg azt mondjak hogy rossz? Hat menjenek a francba! Ma kellene visszavinnem a kolcson alkatreszt! Mit tegyek? Papir nem keszult rola hogy barmit is kaptam toluk! El se menjek? Adjam nekik vissza a rosszat amit kaptam? Hogy bizonyitsam hogy atakartak verni? Vagy ok hogy bizonyitjak hogy melyik az ovuke? Vagy hagyjam magam es adjak nekik a rossz helyett jot? Faxom kivan!
Adam12-05-2005 00:01:47 // 5018
attól hogy nincs benne katalizátor, még lehet benne lambda szonda, nem zárja ki egymást, pl az én autóm is ilyen.
GEORGE11-05-2005 23:08:56 // 5017
Ablaktörlő lapátok le az alatta lévő müanyag burkolat ki és ott van az anyos ülés elötti részben! Sok sikert hozzá nem nagy ördöngösség kicserélni:-)
Bg.11-05-2005 22:15:56 // 5016
Balos?
Paco11-05-2005 18:35:48 // 5015
Már látom miért kérdezted. Ventisebesség érzékelőt fel tudok ajánlani, külső hőmérsékletérzékelőm sajnos nincs. Dokumentáció elektronikáról és mechanikáról is van, mérési értékekkel és diagnosztikával együtt.
misi11-05-2005 17:29:12 // 5014
Sziasztok! Jobb oldali visszapillantó tükröt keresek bontottan(kék üveges és elektromos) Köszi!
granturismo11-05-2005 13:47:29 // 5012
Paco Neked digitklímás volt az a kocsi ami összetört?
tom16411-05-2005 13:37:50 // 5011
Totál biztos! Amikor behozták '96-ban, szabályozatlanként könyvelték. Az első zöldkártyára amikor vittem, akkor derült ki, hogy semmilyen katalizátor sincs benne, én vettem bele a szabályozatlant (21k -2002-ben) amit egy gyári dob helyére hegesztettek. Eredetileg is biztos hogy katalizátor nélküli volt, mert a tankolónyílás is a nagyobb fajta. Mint tudjuk, azért lett kisebb, hogy kat.kocsikba nehogy véletlenül is olmos benzint öntsenek a nagy ólmosbenzines pisztollyal.A zöldkártyás muki is kiakadt rajta...
granturismo11-05-2005 12:53:03 // 5010
Manuálklímát akarok digitalizálni. Kérdésem lenne: Ilyen funkciók vannak MODE, RIC, DEF, EXT, F.AUTO, A/C OFF, SEL, +, -,. Ezek közül nem mindegyik tiszta. (Nem volt még fulldigit klímám.)
KisP11-05-2005 11:09:58 // 5009
köszi!
TtK11-05-2005 10:18:25 // 5008
Ugyanott van, ahol a 156-ban: az anyósülés előtt, az ablak előtti műanyag borítás alatt. A motortér felől három (?) torx fejű csavar fogja, az ablak alatt patentok. Az aljára rá van pattintva az ablakmosó csöve is.
FRC11-05-2005 09:48:47 // 5007
Ki tudja hogy lehet megoldani egy esetleges pollen szűrő beszerelést? Ugyanis nekem nincs gyárilag ilyesmi! 164TS
Gordon11-05-2005 09:37:32 // 5006
PÉnteken megyek Szamosi mesterhez, mert át akarom tisztességesen nézetni a kocsit! Remélem nem érnek meglepetések! Az tuti, hogy jobb hátsó szilent blokk csere, de remélem más nem lesz, illetve 33ezer-ért van neki is fém kartervédő, na az is csere! + a légkondi szűrője + gáz ellenőrzés, mert gáz nélkül nem nagyon fog hűteni nyáron! Persze he lesz nyarunk?
TtK11-05-2005 09:31:09 // 5005
Cserélni kell. Nemigen tudod tisztítani, mert egy sima papírszűrő.
TtK11-05-2005 09:30:22 // 5004
Az ablak előti műanyag borítást kell leszedni. Nem tudom ki kell-e nyitni a motorháztetőt, valószínűleg igen.
KisP11-05-2005 09:17:38 // 5003
Sziasztok! 145-ösbe hol találom a pollenszűrőt?(95-ös)cserélni kéne azt is...
Gordon11-05-2005 09:15:22 // 5002
Ja és tisztítani kell, vagy cserélni?
wwwSentinelwww11-05-2005 09:15:20 // 5001
Ha korrekt szerelőt és árat akartok magatoknak, a szerelőmet tudom ajánlani, csak ebből kifolyólag sok melója van. Hatvanban, tehát pesttől ez kb 20 perc. Ha érdekel valakit szóljon és dobok egy telefonszámot. A V6 ot ő szokta szerelni, és jó munkát végez.
Gordon11-05-2005 09:14:47 // 5000
Az ablaktörlő alatt? Akkor csak a motorház felnyitásával tudok hozzáférni, vagy ez még kívülről is elérhető?
Gordon11-05-2005 09:06:08 // 4999
Yes, megjött, thx!
TtK11-05-2005 08:38:41 // 4998
Az anyósülés előtti oldalon.
TtK11-05-2005 08:38:06 // 4997
Pollenszűrő. Az ablak előtt az ablaktörlők alatti műanyag borítás alatt van. Btw: lóvé megérkezett?
Gordon11-05-2005 08:29:12 // 4996
A 156-os kézikönyv írja, hogy 20ezerkm-ént cserélni vagy tisztítani kell a légkondi porszűrőjét! Egy gond van, az ügyesek kihagyták a képet a könyvből! Felmerül a kérdés, tudja valaki hol van a porszűrő és hogyan kell cserélni?
Paco11-05-2005 08:17:14 // 4995
Ja, és szabályozatlan katalizátoros az eszköz, tehát lambda-szonda nincs. Ebben egészen biztos vagy?
Paco11-05-2005 08:15:49 // 4994
Nehogy már 20 ezret fizess érte!!! Először ne cseréld ki, hanem tisztítsd meg te magad. Olvass vissza, grandturismo írt egy kis cikket arról, hogyan is kell csinálni. Ha a tisztítás nem segít akkor sem kell parázni, venni kel egy másikat és a csere kb 10 perc te magad is meg tudod oldani. Nem 20kHUF.
tom16411-05-2005 06:44:24 // 4993
Üdv! Alfám (164 2.0 TS) megdöbbentö dolgokat produkál: az alapjáratot néha (naponta) felpörgeti és kb. 2000 és 3000 között magától "túráztatja" úgy, hogy a lábamat leveszem a gázról. Ha éppen haladok, akkor elkezd gyorsítani, mint egy rakéta. Ezt csinálja hidegen-melegen is. Máskor meg teljesen elmegy az ereje, az alapjárat alig pöfékel, ilyenkor padlógázzal is csak kb.80-at megy. Ez az a fura helyzet, hogy a 8-as úton kamionok tolnak egy 164-est! Persze, ha a szerelővel megyek, akkor semmi probléma! A számítógép semmi hibát nem mutat, ami rossz lehet benne, az valószínüleg a mérési tartományában dolgozik. Amit eddig próbáltam: - fö benzinszűrö csere - pillangószelep tisztítás - alapjárati motor csere - légtömegmérö tisztítás Ja, és szabályozatlan katalizátoros az eszköz, tehát lambda-szonda nincs.
GEORGE11-05-2005 00:13:27 // 4992
Tudok normál árban szerelőt!!! Kegyetlen árak vannak pesten!!!!!!!!!!
GEORGE11-05-2005 00:11:50 // 4991
adjál nekem bosch számot és mondok rá árat az meg hogy 20ezerért cserélik az röhelyes!!!annyit ne adjál érte te is simán kicseréled!
Danibá11-05-2005 00:08:32 // 4990
sziasztok, nemrég kértem tanácsot tőletek amire nagyon sok segítő válasz jött amit köszönök :) az a gondom, h van egy 145öm most lett cserélve lambda szonda és főtengelyjeladó amit az spqr-es teszt jelzett, konkrétan a jelenlegi hibajelenség: a fordulatszám álló helyzetben (alapjáraton) ingadozik időnként 500 és 1500 között, menetközben nem, lefulladás nincs. SPQR-be ma rádugták computerre és állítólag az alapjárati motor halott! Mit lehet ilyenkor csinálni 70e a teli ára és 20e a teli szerelése.Kivagyok :) Várom az ötleteket!!!
pb_10-05-2005 15:15:33 // 4989
A 8v-hez a GL-t ajánlják gyárilag, csak a 16v-hez ajánlanak NGK-t és Bosch-t. De mondjuk ha 8v-m lenne és tökéletesen menne NGK-val, nem rohannék a boltba GL-t venni, csak, amikor eljön a csereperiódus.
swan10-05-2005 14:16:33 // 4988
Akkor egy kicsit kezdek megnyugodni. Igaz nekem 8V van de gond nélkül megy NGK-val. Itt lejebb meg csak a Goldent van istenítve Alfához.
Willy10-05-2005 13:29:47 // 4987


Na, talán most a kép is ott lesz.
Willy10-05-2005 13:28:18 // 4986
Alfa 155 tulajdonosok segítségét szeretném kérni. A bejelölt téglalap oldalainak a hosszát szeretném megtudni. Valaki meg tudná nekem mérni? Köszi előre is.
bb1810-05-2005 13:22:41 // 4985
szilas miklos bp 17 ker.0670,3147617
pb_10-05-2005 12:41:16 // 4984
Egyébként a 16v-nek a gyári gyertyája az NGK.
Inner Circle10-05-2005 11:42:04 // 4983
Nekem nagyon sokat ment kifogástalanul NGK-val az 1.7 16V boxerem. A Nord motorokba viszont csakis Golden Lodge-ot, mégpedig a gyári csomagból...
pb_10-05-2005 11:02:58 // 4982
Köszi, úgy néz ki +oldódni látszik a probléma.
roberto3310-05-2005 10:50:23 // 4981
Sziasztok, Egy év pihenő után újra úton a GÉP ( Alfa 33 1.7 i.e.), de van gy problémám: Múlt hét pénteken indítanám a GÉP-et, se kép se hang. - Akksi ok, bemértem terhelés alatt, egyébként is 3 hetes. - Önindító tekercse sem húz be, önindító kiszerel, műhelyben kolléga bemér, testet megforraszt bár szemre ok, próbapadon önindítót kb. 30x megforgat, működik. - Visszaszerelem, erre egy felet fordul, 4-5 próbálkozás után már a tekercs sem húz be újra se kép, se hang. Szerintetek az önindító a rossz, vagy esetleg testelés? Hogyan tovább, ha a testet nem kap hogyan derítsem ki, mi lehet még a probléma? Előre is köszi: Roberto
swan10-05-2005 10:20:14 // 4980
Lentebb olvastam, hogy NGK-t nem bírja az Alfa. Miért? Csak azért kérem, mert nekem olyan van benne.
GEORGE10-05-2005 10:14:59 // 4979
Ugyértettem alkatrész beszerzés ügyben:-)
Gábor16610-05-2005 10:13:09 // 4978
166-os tulajdonosok! Számotokra érdekes lehet:
A kópógó-lógó hátsó lengőkat szilent projectem végetért. A tanulságot szeretetném Veletek megosztani.
Mindkét hátsó lengőkar legbelső szilentjei lógtak, kopogtak.

Már meg is szerveztem a szilentek legyártását. Szétszedés után derült, ki, hogy a szilent belsejében egy GL-fej van. Ez lógósodott ki. Kiszereni nem lehet.


A dolog vége lengőkar csere lett.
misi10-05-2005 09:45:26 // 4977
Oké köszi!
Atek09-05-2005 22:20:50 // 4976
Már szét szedtem , egyértelmű a dolog, lekötött kanyarstabilizátorokkal semmi kopogás, és tényleg szarok a szilentek már kiszedtem őket.
GEORGE09-05-2005 22:13:10 // 4975
Beszélj a Pirivel is ez ügyben!!
Paco09-05-2005 21:26:25 // 4974
Én ritkán ajánlok valamit, mert nem szeretem ha szidják a nőnemű ági felmenő rokonaim :) Gyertyának a gyári ajánlás jó bele, annál tökéletesebb nincs. Neked Golden Lodge 25HLD vagy Champion C6YCC a gyári. Kábelből a gyári készlet 40 kHUF körül van szerintem az sok érte. Valójában mindegy milyen kerül bele a lényeg az, hogy a gyári pipákban a kábel mindkét végén van egy-egy 4000 Ohm-os impedancia, így azokhoz képest a kábel ellenállása minimális ezért a különböző hosszúságú kábelek nem térnek el egymástól. Ahol a kábeleket rendeled keressetek a katalógusban olyat ami ugyanilyen, de így is olcsóbban kijössz mint gyáriból.
Atek09-05-2005 21:25:17 // 4973
Sziasztok! Első kanyarstabilizátor szilenteket, hátso kanyarstabilizátor szilenteket és összekötőt Bp-en hol kapok és kb mennyiért? Holnap megyek. Mit ajánlotok? Remélem stabilizátor rúd nélkül is lehet venni szilentet. Válaszaitokat előre is köszi.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.