Forum >> Szerelőműhely

Bg.22-05-2005 12:44:47 // 5272
Akkor csak computerrel fogod beszabályoztatni.
Majom22-05-2005 09:43:32 // 5271
Meg tudna mondani valaki hogy hol lehet allitani az alapjaratot 146-oson? A kis csavar ami a gazkart tolja elore mar tokig ki van csavarva de meg mendig 1100korul van, alapjarati motor es folytoszelep mar volt tisztitva! Ja es valaki esetleg a legmennyisegmero 8 jegyu szamat ha tudja! Koszonom
EDDI21-05-2005 21:58:29 // 5270
Mükődött szépen csak gyenge volt mint a harmat!
TáDé21-05-2005 21:30:04 // 5269
Hengerfejei milyen állapotban vannak?
EDDI21-05-2005 21:27:37 // 5268
Ráérő időmben bontok egy Giulietta2.0td-t! Ha valakinek kell valami .....!
raga21-05-2005 21:20:06 // 5267
Én is a Pillkingtonal cseréltettem kb 1 éve 50.000 volt.
ALFA75td21-05-2005 16:49:34 // 5266
Próbáld meg Csepelen a Tanácsház utcában Pillkingtonnál
bb1821-05-2005 16:42:09 // 5265
nekem az autoglas szokott a legjobb árat mondani a határ uton
RT21-05-2005 15:02:38 // 5264
Sziasztok! Cseréltetett már valaki itt 156-ban szélvédőt? Ha igen, akkor hol és milyen árban sikerült? Üdv: RT
Don Gombóc21-05-2005 10:00:28 // 5263
Azt én is megcsináltam mindig. Megéri mert szinte kiesik a motorból az olaj.
bb1821-05-2005 09:45:25 // 5262
én minden autora ajánlani szoktam a beltér tisztitást és ált. el is fogadjá kb 1000huf-al több. szerintem ennyit megér.
Don Gombóc21-05-2005 09:30:28 // 5261
Még annyit a turbós társaimnak hogy a felűjító műhelyben a mester fő embere bemutatta a turbó felújítás lépéseit és anyagait. ott látva hogy milyen kicsi speckó cuccok vannak benne és milyen réseken fut az olaj, meggyőződtem róla hogy a turbós autón nem árt a tízezres olajcsere egy olajtisztító illetve higító adalékkal előtte.
Gábor16621-05-2005 09:18:50 // 5260
A 164-emre gyűrűzés+stb. után rá sem lehetett ismerni. Ég és föld volt a különbség. Bár először volt egy kis izgalom: Bronz szelepvezetőt (ez a gyári) nem sikerült szerezni. Utángyártott öntvény került bele. Bemelegedés után viszont néhány kezdett szorulni. Lehetett újra leszedni a hengerfejet és nagyobb hézagúra dörzsárazni a vezetőket. De végül minden happy lett. Lagyen így Neked is!
Don Gombóc21-05-2005 09:09:54 // 5259
Hát ez most komoly restaurálási munka lesz Piri barátomnak. De jó kezekben van a vas így remélem új életet kezd.
Gábor16621-05-2005 09:05:38 // 5258
Végül a jobb hátsó kerék marad csak a helyén! :-))
Don Gombóc21-05-2005 09:04:31 // 5257
Ja hálla az ócska Olasz vasnak. Azért ezt a motort Arézében rendesen kitalálták mert így 200 ezer kilométer után, vagy a fene sem tudja mennyi a valós, a hüvelyek tök símák, annak az egynek a kivételével, és semmi válluk.
Don Gombóc21-05-2005 09:00:05 // 5256
Jó reggelt!! Hát áll. Tegnap ott voltam melette mert meghoztam a turbót, és megvártam a hajtókar csapágyak kiszedését a rendelés miatt meg hogy hogy néz ki. Hát ott nincs gebasz hállistennek. Csak a leolvadt dugó úgy televerte a blokkot nagyon apró aluspénnel hogy a Piri azt mondta kiveszi a motor blokkot is abból meg a főtengelyt hogy tutira kitudja mosni az egész motorrendszer összes likát mindenét hogy ne maradjon benne egy szál gané sem. Alkatrész az úgyis csak csütörtök körűl jön úgyhogy még két hetet hiányolom a verdát. Az önindítót és a generátort is mérgemben elküldtem egy persely és szénkefe cserére, mert ugyan nem volt baja de tudod azokat elég szívás onnan kivenni így most inkább áldozok rá egy kicsit mert ugye hét éves a verda aztán ne kelljen azt egy hónap mulva levenni. Most így kap egy új hüvelyt és dugót egy garnitúra gyűrűt és hajtókar csapágyat egy komplett hengerfej szelep felújítással felújított turbó, és kész is van az új autó. Csak azt nem tudom milyen színüre fessük e blokkot meg a váltó házat. Hi.
Gábor16621-05-2005 08:45:41 // 5255
Gomboc: Hogy áll a verda?
Gábor16621-05-2005 08:35:17 // 5254
Bg: Itt folytatom, mert nam a Márkaszerviz topicba való... Pont az a gond, hogy a jelenség 100%-ig nem besorolható a tipikus hibák közé. Hidegindítás pld. tökéletes, bár picit egyenetlenül jár. Hidegen rángat. Az autő elég erőtlen, különösen alacsonyabb fordulaton. Intenzív gyorsításkor (értsd padlógáz) megindul 4000-ig húz, aztán 1-2-3 db rángatás, azután megy tovább. Felmerült teóriák, pillanatnyi valószínűségük szerint: - hátsó hengersornál nem cserélték ki a gyertyákat. - hátsó hengersornál egyik vezérműtengely elrakva - sérült, vagy buherált motorvezérlő program - valamelyik hőmérő hiba - LMM hiba A két elsőhöz a fél motort szét kell szedni. Amint lehet azokat ellenőriztetem.
bb1820-05-2005 18:11:19 // 5253
elképzelhető hogy volt ott más gixer is csak most tudatosult a dolog.
Bg.20-05-2005 17:49:10 // 5252
Ez elég rosszul hangzik:(( Nekem is volt több hasonló eseten (turbos koromban), de mindig a kipufogó felé ment ki az olaj. Nálad miért a másik irányba?
bb1820-05-2005 17:29:00 // 5251
alaposan vizsgáld meg mert a lé a hengerben cudar dolgokat tud müvelni.
Don Gombóc20-05-2005 17:20:42 // 5250
Köszi a vígaszt de ott volt annál a hengernél egy kis kék láng égés is hogy megolvadt a dugó de már a jövőhét közepére megjönnek a cuccosok aztán ha kész beszámolok.
Bg.20-05-2005 15:14:44 // 5249
Ha ez vígasztal valakit, nem olcsóbb a audi-vw sem - sőt.
explosive20-05-2005 12:01:28 // 5248
Huh ez szörnyű:((
Gábor16620-05-2005 11:58:22 // 5247
Sajnálom, ami történt. :-( Még szerencse, hogy csak egy henger adta meg magát. Viszont gyűrűzés, szelepcsiszolás, turbó csere után egy nagyon pöpec motorod lesz! :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)20-05-2005 09:13:43 // 5246
Ááá,még olvasni is fáj! :-( Részvét és mielőbbi gyógyulást - mindkettőtöknek!
GEORGE20-05-2005 08:43:50 // 5245
Mindjárt indulok én is a Pirihez Gomboc barátom !
TtK20-05-2005 08:43:04 // 5244
Aha értem. Szóval olyan volt, mintha vizet szívott volna a gép.. Részvét! :((
Paco20-05-2005 08:38:55 // 5243
Az olaj mint folyadék ellentétben a a levegővel sajnos nem összenyomható :(
Don Gombóc20-05-2005 08:37:02 // 5242
Hát úgy hogy kétszázas sebességnél szétszállt a turbóm tömítése, és beletolta a turbó az olajat a levegőrendszerbe, mindezt 5 ezres fordulat felett. Az olajat nem tudja ugy összekomprimálni mint a levegőt így a dugattyú gyűrűknek kellett engedni, az meg szétcseszte a hüvelyt. Hát ennyi . most megyek megnézni majd később beszámolok, ha valakit érdekel.
GEORGE20-05-2005 08:36:31 // 5241
Ugy nem lehet, hogy annyi került bele hogy nem tudta összenyomni viszont a hajtókar nyomta felfele a dugatyút és valaminek engedni kelett????
GEORGE20-05-2005 08:35:01 // 5240
ÓÓÓÓÓÓó Gomboc csak nem usztad meg :-(((((((( Vazeee ha baj van akkor jön mindenestül:-((((( Sajnálom barátom fel a fejjel:-)
TtK20-05-2005 08:25:18 // 5239
a motorba került olaj szétvert egy dugót a hüvellyel együt ???? Hát azt meg hogy' ?
Don Gombóc20-05-2005 08:08:40 // 5238
Sziasztok látom BG túl van a szervízen. Jó neked! Nekem tegnap kőrvonalazódott a dolog, ugyanis a turbó halálakor a motorba került olaj szétvert egy dugót a hüvellyel együt. Így már biztos hogy motor felújítás lesz a dologból. Most megyek megnézni hogy néz ki csak előbb bekapok egy nyugtatót.
Gábor16620-05-2005 07:36:20 // 5237
Néhány Bosch számos alkatrészről azt hallottam, hogy az alapján rendelve, nem Alfa számon, lényegesen olcsóbb. Akkor most ismét nyomatékszegény lettél. :-)
Bg.19-05-2005 21:33:12 // 5236
Ne hogy valaki félre értse, nem VW van benne
Bg.19-05-2005 21:32:14 // 5235
Egy alapjárati motor ~25 és LMM ~60, alapjárat beállítás, 2nap szívás (amiből 4 órát fizettem)=> majdnem 100. Egyébként belemegy az off VW légtömegmérő is (az is Bosch), de nem tud többet és nem birja tovább...
Gábor16619-05-2005 21:02:02 // 5234
Bg: Örülök, hogy jó a gépezet. Egy LMM mennyit kóstál? Utángyártott van?
Bg.19-05-2005 20:48:42 // 5233
Az autó egész jól működik... úgy látszik 80-100e Km-ként egy új LMM szükségeltetik, 200eKm -ként egy alapjárati motor...
Cacho19-05-2005 18:50:23 // 5232
Köszönöm szépen a választ mindenkinek, lesz minek utánanézni :)
bb1819-05-2005 16:41:16 // 5231
JA ! ez is jo volt: egy teherautó szerelésénél a kipufogocsőbe beesett egy 19-es crovafej, nem baj majd veszek másikat nem éri meg ezért az egészet szétszedni. egy hét mulva jött az ember hogy csináljak valamit mert fáj a feje az állandó zörgéstől.
bb1819-05-2005 16:38:31 // 5230
szereld át a kormányt jobb oldalra és ugy saját sulyoddal balanszérozhatsz.
bb1819-05-2005 16:36:56 // 5229
ezt a sztorit sztem egy kicsit megszépitette az idö. olyat már láttam hogy a hengerfejen a szivó réseket betömte az ember ronggyal, majd a szivocsonkot felrakva ráinditott. egy hétig szedte ki a darabokat mert 1992 az a motor kb 2 millát ért !!
Gábor16619-05-2005 07:38:21 // 5228
Valóban! Rosszul emlékeztem.
Bg.18-05-2005 23:16:53 // 5227
Az asszonynak ott a 146, a145TD a szervíz csereautó
tom16418-05-2005 22:26:44 // 5226
Csá! Alapjárati problémáim megoldásához még mindíg keresek egy pillangószelep helyzetjeladót, aminek Bosch száma: 0280 120 315. Minden megoldás érdekel!!!!
Gábor16618-05-2005 21:49:02 // 5225
Az asszony meg gyalog megy ebben a ronda időben, gyerekeket cipelve... Ezt nevezem .... :-)) Ha kész, írd be a tapasztalatokat.
Bg.18-05-2005 21:38:52 // 5224
Erőtlenségi diagnózis (156 2.0TSMY2000) Féktisztó ide, vagy oda (bár a hidegindítás és az alapjárat is elég jó lett), úgy tűnik mégis LMM csere lesz, hab a tortán a rossz hangú kicsit lassú alapjárati motor is cserés lett. De most az erő ismét velem van (holnaptól) - addig is 145TD:)
Robi18-05-2005 21:32:02 // 5223
De, megtévesztésig! :) Én meg örülök, mint majom a farkának, mert raktam jókis GTV gátlókat a régi szar első gátlóim helyére. Meg egy régi probléma is megoldódni látszik. Mármint az, hogy balra dől az autóm. Először a hátsó rugókra gyanakodtam. El volt törve a bal oldali, úgyhogy kicseréltem. Még mindig dőlt. Kiszedtem mindkettőt, és rájöttem, hogy amit beraktam balra, az meg van már ülve egy kicsit. Beraktam két egyforma rugót. Még mindig dőlt. Most ott tart a projekt, hogy észrevettem, hogy a bal első torziós rudam jelre van állítva, a jobbos két ricnivel magasabbra. Ha minden igaz, akkor itt van a kutya elásva. Ha valamikor lesz hozzá türelmem, akkor nekiesek, és helyrerakom.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.