Olyan magasabb csattogós hang? Olajnyomás, olajszűrő (régi, hibás, nem belevaló), szelephézag.
Vagy olyan igazán kopogós? Főtengely csapágy, hajtókar csapágy.
Nem értek az autókhoz, de ezen kérdéskörökkel mennék a szerelőhöz konzultálni mielőbb.
Forum >> Szerelőműhely
MiszöszFőnök13-10-2015 18:23:44 // 51022
Barni14713-10-2015 18:05:45 // 51021
Kellemes meló kicserélni, volt benne részem. Megvettem az autót és lecseréltem az olajat valami jónak mondott nonamre. Utána csak Seleniát kapott.
Esetleg próbálkozhatsz hígabb olajjal hátha javul valamit, de nem sok esély van rá.
Esetleg próbálkozhatsz hígabb olajjal hátha javul valamit, de nem sok esély van rá.
Golyoka13-10-2015 17:10:12 // 51020
Olajcseréig még lenne 6000km! Ismerősöm autószerelő ő azt mondta kapásból h hidrotőke!
Barni14713-10-2015 16:49:11 // 51019
Cseréltél mostanában olajat?
Golyoka13-10-2015 16:31:57 // 51018
Sziasztok egy kis segítségre lenne szükségem! Van egy 145 1.6 boxerem és vmi elkezdett kopogni! hidegen hangosabb üzemmeleg állapotban is lehet hallani de akkor halkabb! Az előző tulaj hidrotőkét cserélt benne elvileg! Tudom h így látatlanba nehéz megmondani h mi lehet az de ha adnátok ötleteket vagy tanácsokat az jó lenne :-) Köszönöm!
.......................13-10-2015 12:42:48 // 51017
Ha minden más ok rajta 1000euróból tudsz venni 1,9jtd motort simán
Tamás8913-10-2015 12:32:55 // 51016
Üdv mindenkinek!
Minap Győr felé menet előzés közben kifújt valamelyik cső a kocsiban, hirtelen nagy füst és teljesítmény csökkenés. Gázadásnál ahogy beindul a turbó kifúj,gondoltam megint kilyukadt a turbó cső ( volt már ilyen, ugyan így mutatta a tüneteteket ) sebaj gondoltam lehet így még vele menni és valahogy haza is kellene jönni jó 220 km Győrtől. Haza felé utolsó faluk egyikében megálltunk majd indulásnál furcsa volt az autó mintha lefojtaná valami. Pár kilométerrel arrébb bejelezte a motorhibát, de még mindig nem csinált konkrét "ne menjünk tovább tüneteket" haza értünk letettem a kocsi a garázsba. Reggel rá akarok indítani se kép se hang, nagy nehezen egy henger beindul majd az sem. Szerelőhöz elvittem mondja ahogy hallja eltűnt a kompresszió szerinte elment a vezérlés, számítógép be is adta a hibát vezérműtengely és már nem is tudom mi közt van a baj. Szét kell szedni onnét lehet valamit mondani. Valószínűleg a szelepek elmentek. Ha valakinek volt hasonló problémája légyszíves ossza meg. Ha nincs szerencsém a kár 200-500 e ft ig. Ha ilyen komoly akkor nincs értelme javítani Donor autóként el lesz adva, ezen kívül minden tökéletes rajt. Előre is köszi Alfa gt 1.9 jtd a motor
Minap Győr felé menet előzés közben kifújt valamelyik cső a kocsiban, hirtelen nagy füst és teljesítmény csökkenés. Gázadásnál ahogy beindul a turbó kifúj,gondoltam megint kilyukadt a turbó cső ( volt már ilyen, ugyan így mutatta a tüneteteket ) sebaj gondoltam lehet így még vele menni és valahogy haza is kellene jönni jó 220 km Győrtől. Haza felé utolsó faluk egyikében megálltunk majd indulásnál furcsa volt az autó mintha lefojtaná valami. Pár kilométerrel arrébb bejelezte a motorhibát, de még mindig nem csinált konkrét "ne menjünk tovább tüneteket" haza értünk letettem a kocsi a garázsba. Reggel rá akarok indítani se kép se hang, nagy nehezen egy henger beindul majd az sem. Szerelőhöz elvittem mondja ahogy hallja eltűnt a kompresszió szerinte elment a vezérlés, számítógép be is adta a hibát vezérműtengely és már nem is tudom mi közt van a baj. Szét kell szedni onnét lehet valamit mondani. Valószínűleg a szelepek elmentek. Ha valakinek volt hasonló problémája légyszíves ossza meg. Ha nincs szerencsém a kár 200-500 e ft ig. Ha ilyen komoly akkor nincs értelme javítani Donor autóként el lesz adva, ezen kívül minden tökéletes rajt. Előre is köszi Alfa gt 1.9 jtd a motor
Zolibácsi13-10-2015 09:12:45 // 51015
Szia, ha jól tudom csak DPF-eseknél kell nullázni a computer számlálóját is.
Minap csináltam én is meg a bnőm jobbos tükrét mert pizzafuti sietett. Sajnos nem írtam le blogban, de nem olyan nehéz szétszedni.
Nálunk az volt hogy a rugót tartó zégergyűrű leesett a helyérőr ezért nem volt feszítése a tükörnek.
Elösszőr szedd le a tükör tartoját ajtón belülről 3 csavar, ami ezt takarja 3 szög elem csak le kell pattintani de úgy hogy ne törd szét. 2 bolha van benne őket össze kell nyomni.
Ha levetted tartó alján 3 csavar kiszed.
Utána a tükör alján van egy érintkező azt ki kell billenteni és alatta rálátsz a tükörlap hátuljára. Van vagy 4-5 műanyag karom amit ki kell csavarhúzóval nyomni, egyeséve, csak ne törd el. Természetesen a tükröt közben úgy kell kézzel beállítanod, hogy hozzáférj a pöckökhöz. Ha a szerelő nílás résznél kész vagy akkor gyakorlatilag csak a másik irányban le kellene csúsztatni és kiugrik a tükörlap.
Csatlakozók széthúz.
Utána maga a rugó, zéger és tükörlap tartó szinte egy elem. amit 2 csavar fog.
Ha a rugó és a zéger pattant szét, akkor kell egy satu és egy cső darab amivel vissza sajtolod a zégert a helyére és érdemes tekerni rajta egy picit, mert az a spiáteres sz@r olyan gyenge, hogy a zéger karmai lehúzták a peremét.
Ha nem a rugó -zéger páros esett szét, akkor inkább nézd meg mi a baj mielőtt szétszeded.
Ha kész akkor tükörlapot visszapattint, előtt a kábeleket visszahúzni bele.
és visszaszerelni.
Remélem érthető voltam :-)
(u.i.Ha törnek a karmok akkor cseszheted, mert mehetsz venni egy bontottat :-) )
Minap csináltam én is meg a bnőm jobbos tükrét mert pizzafuti sietett. Sajnos nem írtam le blogban, de nem olyan nehéz szétszedni.
Nálunk az volt hogy a rugót tartó zégergyűrű leesett a helyérőr ezért nem volt feszítése a tükörnek.
Elösszőr szedd le a tükör tartoját ajtón belülről 3 csavar, ami ezt takarja 3 szög elem csak le kell pattintani de úgy hogy ne törd szét. 2 bolha van benne őket össze kell nyomni.
Ha levetted tartó alján 3 csavar kiszed.
Utána a tükör alján van egy érintkező azt ki kell billenteni és alatta rálátsz a tükörlap hátuljára. Van vagy 4-5 műanyag karom amit ki kell csavarhúzóval nyomni, egyeséve, csak ne törd el. Természetesen a tükröt közben úgy kell kézzel beállítanod, hogy hozzáférj a pöckökhöz. Ha a szerelő nílás résznél kész vagy akkor gyakorlatilag csak a másik irányban le kellene csúsztatni és kiugrik a tükörlap.
Csatlakozók széthúz.
Utána maga a rugó, zéger és tükörlap tartó szinte egy elem. amit 2 csavar fog.
Ha a rugó és a zéger pattant szét, akkor kell egy satu és egy cső darab amivel vissza sajtolod a zégert a helyére és érdemes tekerni rajta egy picit, mert az a spiáteres sz@r olyan gyenge, hogy a zéger karmai lehúzták a peremét.
Ha nem a rugó -zéger páros esett szét, akkor inkább nézd meg mi a baj mielőtt szétszeded.
Ha kész akkor tükörlapot visszapattint, előtt a kábeleket visszahúzni bele.
és visszaszerelni.
Remélem érthető voltam :-)
(u.i.Ha törnek a karmok akkor cseszheted, mert mehetsz venni egy bontottat :-) )
zoligt13-10-2015 08:33:25 // 51014
Sziasztok!
Gt-hez alsó első lengőkarból melyiket ajánljátok, van-e tapasztalatotok az olcsóbb kategóriásokkal, pl Starline.
Köszi a választ.
Gt-hez alsó első lengőkarból melyiket ajánljátok, van-e tapasztalatotok az olcsóbb kategóriásokkal, pl Starline.
Köszi a választ.
berobbantam12-10-2015 21:22:47 // 51013
Sziasztok
Új vagyok mint Alfás,és új vagyok a csapatban is.Nem is tudom,hogy ide írjak vagy a 156 topicba.Szóval a lényeg.Az autóm 2005-ös faceliftes 116 lovas 1.9 jtd 156-ós.Az autót olaszbol hozták be,előélet ismeretlen.Szerelőnél kezdett.Vezérműszíly,feszítő és vezető görgő,vízpumpa,összes szűrő,termosztát és olaj cserélve.Ezzel kapcsolatban lenne az első pár kérdésem.Az olajcserét ki kell ütni ennél a tipusnál a fedélzetiböl?A szerelőm nem kimondottan olasz autós,de nagyon lelkiismeretes.Nem talált a menűben ilyen lehetőséget,de nem szeretném ha e miatt leállna alattam valahol.A másik az olajszint.Én a nívó közepéig szoktam önteni az eddigi autóimat.Ez is eddig van jelenleg.A fedélzeti szerint viszont van egy jelzés híja.Felöntsem maxig?Kellene valami szerelési és használati útmutató is a tipushoz.Neten csak facelift előttihez találtam.Az sem baj ha magyar?Amit meg szeretnék csinálni.A kilóméter órában nem és egy háttérvilágítás izzó,ezt cserélném,és a jobb tükröm is elég önálló életet él.Gyakorlatilag oda hajtom ahova akarom és ott marad.Ezt is orvosolnám.Viszont nem akarok eltörni semmi belső műanyag elemet,ezért kellene.Egyenlőre ennyi lenne.Aztán a későbbiekben még van pár apróság ami zavar,de csak sorba mindent.Jah.Majd elfelejtettem.A vezszíjnak mennyi a csereperiódusa?Ami manuált találtam abban csak annyi van,hogy 120000-nél kell cserélni.De tovább semmi.Most dayco szíjat kapott skf görgőkkel és vízpumpával.Mennyit mehetek el ezzel?
Új vagyok mint Alfás,és új vagyok a csapatban is.Nem is tudom,hogy ide írjak vagy a 156 topicba.Szóval a lényeg.Az autóm 2005-ös faceliftes 116 lovas 1.9 jtd 156-ós.Az autót olaszbol hozták be,előélet ismeretlen.Szerelőnél kezdett.Vezérműszíly,feszítő és vezető görgő,vízpumpa,összes szűrő,termosztát és olaj cserélve.Ezzel kapcsolatban lenne az első pár kérdésem.Az olajcserét ki kell ütni ennél a tipusnál a fedélzetiböl?A szerelőm nem kimondottan olasz autós,de nagyon lelkiismeretes.Nem talált a menűben ilyen lehetőséget,de nem szeretném ha e miatt leállna alattam valahol.A másik az olajszint.Én a nívó közepéig szoktam önteni az eddigi autóimat.Ez is eddig van jelenleg.A fedélzeti szerint viszont van egy jelzés híja.Felöntsem maxig?Kellene valami szerelési és használati útmutató is a tipushoz.Neten csak facelift előttihez találtam.Az sem baj ha magyar?Amit meg szeretnék csinálni.A kilóméter órában nem és egy háttérvilágítás izzó,ezt cserélném,és a jobb tükröm is elég önálló életet él.Gyakorlatilag oda hajtom ahova akarom és ott marad.Ezt is orvosolnám.Viszont nem akarok eltörni semmi belső műanyag elemet,ezért kellene.Egyenlőre ennyi lenne.Aztán a későbbiekben még van pár apróság ami zavar,de csak sorba mindent.Jah.Majd elfelejtettem.A vezszíjnak mennyi a csereperiódusa?Ami manuált találtam abban csak annyi van,hogy 120000-nél kell cserélni.De tovább semmi.Most dayco szíjat kapott skf görgőkkel és vízpumpával.Mennyit mehetek el ezzel?
Andrewxy12-10-2015 19:52:23 // 51012
...de miért indul el gyújtás után újra? :(
.......................12-10-2015 17:54:04 // 51011
3 dolog kell hogy beinduljon a jtd
fordulatszámjel initózás alatt
kellö 270 bar feletti rail nyomás
és hömérsékletjel
ezeket elm 327 el ki kell olvasgatni inditás közben figyelni hogy mi az érték
az üzemanyagsivattyu csak félrevezet
fordulatszámjel initózás alatt
kellö 270 bar feletti rail nyomás
és hömérsékletjel
ezeket elm 327 el ki kell olvasgatni inditás közben figyelni hogy mi az érték
az üzemanyagsivattyu csak félrevezet
Andrewxy12-10-2015 17:40:15 // 51010
Sziasztok!
Segítsetek. Alfa 2.4jtd euro3 nem indul el. Gyújtást ráadom kb. 2mpig megy az üzemanyag pumpa, majd leáll. Aztán ha leveszem a gyújtást akkor újra elindul kb 3mp-ig.
Mi lehet a hiba? Egyáltalán gyújtás nélkül miért mehet az üa pumpa?
Köszi a segítséget.
üdv.
Segítsetek. Alfa 2.4jtd euro3 nem indul el. Gyújtást ráadom kb. 2mpig megy az üzemanyag pumpa, majd leáll. Aztán ha leveszem a gyújtást akkor újra elindul kb 3mp-ig.
Mi lehet a hiba? Egyáltalán gyújtás nélkül miért mehet az üa pumpa?
Köszi a segítséget.
üdv.
Béci Ɨ|ѯ12-10-2015 15:06:49 // 51009
Kipörgésgátló és a menetstabilizátor piktogramja. Lehet, hogy a féklámpakapcsoló lesz a ludas.
Szunyi12-10-2015 14:21:45 // 51008
Ja bocsi, Gt 2.0 Jts
Szunyi12-10-2015 14:20:30 // 51007
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni! Mit jelent az alábbi kettő lámpa felvillanása? Valamelyik nap csak a kis háromszöges pislant fel és torpant meg a kocsi egy pillanatra, de aztán el is aludt. Rá pár napra, egyszerre villant fel mind a kettő és éget egyfeszt, semmi teljesítmény csökkenés, vagy bármi nem volt tapasztalható, de nem aludtak el csak amikor félre álltam és újra indítottam.

Segítséget szeretnék kérni! Mit jelent az alábbi kettő lámpa felvillanása? Valamelyik nap csak a kis háromszöges pislant fel és torpant meg a kocsi egy pillanatra, de aztán el is aludt. Rá pár napra, egyszerre villant fel mind a kettő és éget egyfeszt, semmi teljesítmény csökkenés, vagy bármi nem volt tapasztalható, de nem aludtak el csak amikor félre álltam és újra indítottam.

kertecs12-10-2015 13:39:50 // 51006
Hello!
Segítségre lenne szükségem:
Egy gépműhelyben felhívták a figyelmem, hogy az 1.6 TS motornál különös figyelmet fordítsak a "karterszellőzés rendszerének ellenőrzésére".
Szégyen, nem szégyen, nem tudom mire gondolnak. Van ilyen egy 32104 motorban? A szelepfedélben csak egy "labirintus ütköztető" van, onnan két gumicső megy a pillangószelepre csatlakozó levegőcsőbe. Ezekben semmi szelepet vagy ellenőrizendő rendszert nem látok.
Aki képben van, kérem világosítsa meg a területet számomra :-)
Segítségre lenne szükségem:
Egy gépműhelyben felhívták a figyelmem, hogy az 1.6 TS motornál különös figyelmet fordítsak a "karterszellőzés rendszerének ellenőrzésére".
Szégyen, nem szégyen, nem tudom mire gondolnak. Van ilyen egy 32104 motorban? A szelepfedélben csak egy "labirintus ütköztető" van, onnan két gumicső megy a pillangószelepre csatlakozó levegőcsőbe. Ezekben semmi szelepet vagy ellenőrizendő rendszert nem látok.
Aki képben van, kérem világosítsa meg a területet számomra :-)
Jozso5311-10-2015 09:02:10 // 51005
Tisztelt Kollégák !
Van egy 166-osom aminek ujabban vacakol a gyujtás kapcsoloja de sehogyan sem tudom kivenni nem tudom mi rögziti a kormányhüvelybe a betétet.És még arra lennék kiváncsi hogy gyujtáskapcsolo csere után mi még a teendő gondolok itt az immora stb...
Várom szives válaszaitokat.
Van egy 166-osom aminek ujabban vacakol a gyujtás kapcsoloja de sehogyan sem tudom kivenni nem tudom mi rögziti a kormányhüvelybe a betétet.És még arra lennék kiváncsi hogy gyujtáskapcsolo csere után mi még a teendő gondolok itt az immora stb...
Várom szives válaszaitokat.
Lali7510-10-2015 21:26:33 // 51004
Nem kell legteleniteni
Piritu - 1.000.00010-10-2015 18:59:58 // 51003
A tört verziókkal meg óvatosan! Az oldalról a próbaverzió letölthető.
Piritu - 1.000.00010-10-2015 18:59:11 // 51002
A Multiecuscan oldalán minden le van írva....
Juve15610-10-2015 16:27:55 // 51001
Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy VAG KKL USB-s kábelem valamint letöltöttem a Multiecuscan 1.9 verziót. Csatlakoztatom az autót a laptoppal majd az írja a program (miután sikertelen a csatlakozás) hogy ellenőrizzem a csatlakozást illetve a port beállítást. Már mindent "össze-vissza" sikerült állítani de nem akar csatlakozni a vezérlővel. Valaki tud segíteni, hogy mit kell beállítani, hogy sikerüljön csatlakoznom? Előre is köszönöm
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van egy VAG KKL USB-s kábelem valamint letöltöttem a Multiecuscan 1.9 verziót. Csatlakoztatom az autót a laptoppal majd az írja a program (miután sikertelen a csatlakozás) hogy ellenőrizzem a csatlakozást illetve a port beállítást. Már mindent "össze-vissza" sikerült állítani de nem akar csatlakozni a vezérlővel. Valaki tud segíteni, hogy mit kell beállítani, hogy sikerüljön csatlakoznom? Előre is köszönöm
sipi10-10-2015 10:03:32 // 51000
Köszi szépen a segítséget. Időközben megtaláltam a fekete színűt az oldalon.
.......................10-10-2015 09:22:15 // 50999
sipi10-10-2015 09:10:56 // 50998
Sziasztok !
Találtam egy robbantott ábrát 159-hez egy alkatrészes oldalról. Nekem a 3-as számú gumicsík kellene, ami a a váltó alumínium betétes alját öleli körbe. Sajnos az előző tulaj valamit szereltetett azon a részen és egy facsavarral simán felcsavarozta... , összegányolta az egészet. Ezt szeretném kicserélni, de van 4-5 db más sorszámmal, gondolom ahány színű belsővel készült a kocsi. Nekem sima fekete a műszerfalam tudna ese3tleg segíteni valami hogy melyiket kellene megrendelnem?
Ezek a sorszámok:
156 060 191
156 060 188
156 060 190
156 060 189

Találtam egy robbantott ábrát 159-hez egy alkatrészes oldalról. Nekem a 3-as számú gumicsík kellene, ami a a váltó alumínium betétes alját öleli körbe. Sajnos az előző tulaj valamit szereltetett azon a részen és egy facsavarral simán felcsavarozta... , összegányolta az egészet. Ezt szeretném kicserélni, de van 4-5 db más sorszámmal, gondolom ahány színű belsővel készült a kocsi. Nekem sima fekete a műszerfalam tudna ese3tleg segíteni valami hogy melyiket kellene megrendelnem?
Ezek a sorszámok:
156 060 191
156 060 188
156 060 190
156 060 189

NetBarna10-10-2015 08:29:14 // 50997
Sziasztok.
Szerintetek jó ez a termosztát valamelyike:
link
a 147 1.9 jtd-be (2004-es)?
Rosszat küldött az ALBA-Autó és gondolkodom a lehetséges gyors megoldáson.
Szerintetek jó ez a termosztát valamelyike:
link
a 147 1.9 jtd-be (2004-es)?
Rosszat küldött az ALBA-Autó és gondolkodom a lehetséges gyors megoldáson.
Orosz09-10-2015 19:43:30 // 50996
sziasztok!valakinek van valamilyen ötlete, hogy egy 156 sw-be hogyan lehetne beleszerkeszteni egy GPS-t?(nem külsőre gondolok,az van)
Mr. Z07-10-2015 22:31:39 // 50994
Sziasztok a benzinhidat akarom cserélni egy gyári állapotúra. Van valami trükkje pl kell valahogy légteleníteni a rendszert?
meidl07-10-2015 21:10:46 // 50993
Koszi
Kozben en is megtalaltam valoban alulrol megy a szabalyzora.
Udv
Kozben en is megtalaltam valoban alulrol megy a szabalyzora.
Udv
devil6907-10-2015 19:36:08 // 50992
köszi, egy próbát megér :(
greenhorn07-10-2015 19:14:56 // 50991
Sziasztok!
Kiakadt a csomagtartó zárja, és nem csukódik le az ajtó. Hogy tudnám ismét működésre bírni ?! (A probléma úgy jött elő, hogy a műszerfalon lévő nyitó gombbal próbálták nyitni, pedig csak kulccsal megy)
Válaszotokat előre is köszi!
Kiakadt a csomagtartó zárja, és nem csukódik le az ajtó. Hogy tudnám ismét működésre bírni ?! (A probléma úgy jött elő, hogy a műszerfalon lévő nyitó gombbal próbálták nyitni, pedig csak kulccsal megy)
Válaszotokat előre is köszi!
LoneWolf3307-10-2015 19:03:00 // 50990
Üdv,
Elképzelhető, hogy túl kicsi a benzinnyomás, amit okozhat pl:
- elfáradt tápszivattyú
- tápszivattyú elektromos táplálásának hibája
- eldugult üzemanyagszűrő
Elképzelhető, hogy túl kicsi a benzinnyomás, amit okozhat pl:
- elfáradt tápszivattyú
- tápszivattyú elektromos táplálásának hibája
- eldugult üzemanyagszűrő
LoneWolf3307-10-2015 18:57:48 // 50989
Üdv,
A sérült gyertyament általában javító persellyel gyógyítható, nem egetverő összegekért.
A sérült gyertyament általában javító persellyel gyógyítható, nem egetverő összegekért.
devil6907-10-2015 18:53:15 // 50988
Sziasztok!
A kedvenc 146-osom, szépen beindul, sikerül vele zökkenőmentesen megtennem kb 2-300 m-t, majd torokhanggal (mintha csak 3 henger menne) elerőtlenedik, majd lefullad! :( Valakinek ötlete?
Köszi
A kedvenc 146-osom, szépen beindul, sikerül vele zökkenőmentesen megtennem kb 2-300 m-t, majd torokhanggal (mintha csak 3 henger menne) elerőtlenedik, majd lefullad! :( Valakinek ötlete?
Köszi
LoneWolf3307-10-2015 18:48:01 // 50987
Üdv,
Elvileg az üzemanyag nyomásszabályzóra kellene csatlakoznia,
a jelzett cső biztosítja a vezérlővákuumot a szabályzónak.
A szabályzó a két hengersor között, a vezérműszíj burkolat hátsó vonalában
található kis hengeres eszköz, három benzincsővel, és egy vákuum csatlakozással.
Ez csatlakozócsonk (úgy rémlik) lefelé néz, sz@r hozzáférni.
Ha minden igaz, ez jött le.
Elvileg az üzemanyag nyomásszabályzóra kellene csatlakoznia,
a jelzett cső biztosítja a vezérlővákuumot a szabályzónak.
A szabályzó a két hengersor között, a vezérműszíj burkolat hátsó vonalában
található kis hengeres eszköz, három benzincsővel, és egy vákuum csatlakozással.
Ez csatlakozócsonk (úgy rémlik) lefelé néz, sz@r hozzáférni.
Ha minden igaz, ez jött le.
Geri1207-10-2015 16:40:17 // 50986
Sziasztok,
Ide is beírom, hátha valaki tud segíteni vagy esetleg ötletet adni.
Egyik nap próbáltam beindítani az autómat (a bicskakulcsommal), de nem indult és a rádió azt írta ki, hogy: CANCHECK. Szerencsémre volt egy másolt pótkulcsom amivel indult az autó, majd ezt követően újra megpróbáltam a bicskakulcsommal beindítani és ismét letiltott a kocsi, újra a CANCHECK felirat jelent meg a rádión. Eltelt egy nap újra megpróbáltam a bicskakulcsommal elindítani a kocsit és beindult. Valaki nem tudja, hogy mi lehet ennek az oka? Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Geri12
Ide is beírom, hátha valaki tud segíteni vagy esetleg ötletet adni.
Egyik nap próbáltam beindítani az autómat (a bicskakulcsommal), de nem indult és a rádió azt írta ki, hogy: CANCHECK. Szerencsémre volt egy másolt pótkulcsom amivel indult az autó, majd ezt követően újra megpróbáltam a bicskakulcsommal beindítani és ismét letiltott a kocsi, újra a CANCHECK felirat jelent meg a rádión. Eltelt egy nap újra megpróbáltam a bicskakulcsommal elindítani a kocsit és beindult. Valaki nem tudja, hogy mi lehet ennek az oka? Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv
Geri12
donpepe907-10-2015 15:07:36 // 50985
VALAKI ESETLEG TUDJA A 1.6TS MOTOR LEHÚZÁSI NYOMATÉKOK ADATAIT OSSZA MEG VELEM HA KÉRHETEM.!!!!
LKwrwv7RfL07-10-2015 14:32:27 // 50984
Sziasztok,
ide is beírom hátha valakinek van ötlete rá, egy 156 2.0 TS-ről van szó egyébként:
Olyan gondom lett, hogy szerintem kiszakadt a gyertyamenet a hengerfejből. Nem lehet vissza csavarni a gyertyát, másikkal is próbáltam az se megy bele, csak úgy lóg az egész.
Kuka a kocsi vagy esetleg megéri talpra állítani?
ide is beírom hátha valakinek van ötlete rá, egy 156 2.0 TS-ről van szó egyébként:
Olyan gondom lett, hogy szerintem kiszakadt a gyertyamenet a hengerfejből. Nem lehet vissza csavarni a gyertyát, másikkal is próbáltam az se megy bele, csak úgy lóg az egész.
Kuka a kocsi vagy esetleg megéri talpra állítani?
meidl06-10-2015 21:52:59 // 50983

Segítségre lenne szükségem.
A képen pirossal jelölt gumicsőnek hova kéne csatlakoznia?
Nálam most éppen szabadon lóg a másik vége.
Az autó beindul de egyből meg is áll.
Feltételezem ez okozza a problémát.
Az autó egy GTV6 2.5 de 75 Milanoba is ugyanúgy van.
Ha valaki tudna segíteni és fényképpel illusztrálni merre keresgéljek azt megköszönném.
Üdv
Piritu - 1.000.00006-10-2015 21:15:55 // 50982
Már meg nem mondom, hogy hová tettem két éve :-(
Emlékeim szerint a w8 jó drivert húzott le magának a netről.
Emlékeim szerint a w8 jó drivert húzott le magának a netről.
Greentimus06-10-2015 20:57:16 // 50981
Kaptam hozzá egy nagyon karcos CD-t. Nem olvassa a laptop, csak pár másodpercig mutatja a tartalmát, aztán kinyitja a rom tálcáját... A Bluetoothos ELM CD-je karcmentes, de azon más fájlok vannak. Át tudod dobni a nekem kellőt vagy tudsz adni linket? Találtam a neten drivert Win 8 64 bithez, de tutira mennék. A mélygarázsban nincs net és jöhetnék fel 3x is sikertelenül ha megint nem jönne össze a csatlakozás...
Orosz06-10-2015 20:41:00 // 50980
Sziasztok! Töprengek valamin, és gondoltam megosztom itt is, hátha tudtok segíteni dönteni. Az van, hogy szeretném, ha a csomagtartóm autómatikusan kinyílna, amikor megnyomom a gombot. A legegyszerűbb megoldásnak azt láttam, ha veszek 2 kis rendszerrugót és rászerkesztem őket a már létező kázrugóra...de akarhogy próbálom, nem tudom leszedni a végüket(eredeti alfás rugók,úgyhogy lehet nem is lehet). Mit tanácsoltok, vegyek 2 új, nem alfás gázrugót és azokra tegyem rá a rugókat, vagy van más megoldás is ennek orvoslására?
Xixo06-10-2015 19:34:12 // 50979
Csúnya dolog minden topicba ugyanazt felrakni, de most nagy az öröm-bódogság! :)


Piritu - 1.000.00006-10-2015 19:07:55 // 50978
Nekem adták a drájvert a csatival.
Greentimus06-10-2015 16:02:27 // 50977
Vettem egy vezetékes ELM kábelt. Van hozzá Multiecuscan programom. Egyelőre nem kapcsolódik a programhoz a kütyü. Win 8.1 64 bit alá melyik driver kellene? Gondolom ez hiányzik neki. Egy link bőven megtenné. Köszi!
Kazes☻06-10-2015 13:21:13 // 50976
Cartársak!
A régi és az új belső kormányösszekötő (axiál) között van kb. 2 cm különbség, az nagy gáz, vagy nyugodtan beszerelhetem?
A régi és az új belső kormányösszekötő (axiál) között van kb. 2 cm különbség, az nagy gáz, vagy nyugodtan beszerelhetem?
devil6905-10-2015 20:24:09 // 50975
Köszi :)
Alfa GT-Csaba05-10-2015 20:13:12 // 50974
Keresd Ferkét!
devil6905-10-2015 20:01:41 // 50973
Sziasztok!
Keresnék 146 1,6 boxer gurut :D
Ha valaki ismer olyat aki találkozott már olyan emberrel ...
Megköszönöm, lenne pár érdekes kérdésem :(
Keresnék 146 1,6 boxer gurut :D
Ha valaki ismer olyat aki találkozott már olyan emberrel ...
Megköszönöm, lenne pár érdekes kérdésem :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?