Sziasztok!
Ismet egy kis segitseget szeretnek kerni:
Nem mukodott a selespeed kuplungom (hol ment hol nem) mar a vezerloegysegen es a kabelkotegen kivul mindent csereltem a selespeed de meg mindig nem jo. Szerintetek peches vagyok a kuplungszelepekkel es a sele robotokkal vagy a vezerlo is tud szarakodni?
2002-es a kocsi es a sele ecu is de ahogy olvastam mar van frissebb 2003-as sw is. Ezt ki tudna nekem frissiteni? Mi a kulonbseg? Mi lehet meg a hiba?
Forum >> Szerelőműhely
Pisti130022-07-2014 20:35:01 // 48921
Dante22-07-2014 20:20:40 // 48920
A csatikat megnéztem már, adtam nekik egy kis kontaktsprét is. Ártani nem árthat alapon. Szóval kételkedem benne, hogy itt lenne a probléma forrása.
.......................22-07-2014 19:43:08 // 48919
Kontakthibás a csati,vagy elszakadt valahol a kábel
Tippre
Tippre
Dante22-07-2014 18:48:22 // 48918
Üdv!
Nincs senkinek sem ötlete a jelenségre?
Közben kértem kölcsön egy elvileg jó és bele való lambdát és bepróbáltam a P2240 által mutatott lambda helyére (azaz motorral szemben állva jobb oldalon a felső). Hibalámpa nem villant fel még, de hibakód olvasáskor megjelent újra a P1151, azaz elvileg ugyanennél a szenzornál érzékelt alacsony jelet.
Nincs senkinek sem ötlete a jelenségre?
Közben kértem kölcsön egy elvileg jó és bele való lambdát és bepróbáltam a P2240 által mutatott lambda helyére (azaz motorral szemben állva jobb oldalon a felső). Hibalámpa nem villant fel még, de hibakód olvasáskor megjelent újra a P1151, azaz elvileg ugyanennél a szenzornál érzékelt alacsony jelet.
boxerhang22-07-2014 16:21:45 // 48917
Alapjárati motort, fojtószelepet tisztítottam. Jeladó? Majd megnézegetem. Az lehet gáz, hogy az előző "alfa szaki" csavarhúzóval támasztotta be a kipu vez.kereket, és meggörbült a jeladó lemeze, ami a keréken van belül. Ez kopott is, meg vissza is egyengettük kicsit. Újat nem tudok venni, mert a nagytudású szolnoki Fiatnál csak alvázszámra, vagy cikkszámra tudnak rendelni. Namost nekem már újabb motor van a gépben (155-ben AR32201 144 lovas 1.8ts), így a vázszám felejtős, cikkszám nincs a keréken, motorszámra meg nem tudnak rákeresni.... Kerékből meg van 4 féle, és semmi műszaki adatot, de egy rajzot nem képesek kérni. Nem is értem. Ja, és természetesen ha megrendelik, már nem küldhetik vissza duma...
karika15522-07-2014 14:02:10 // 48916
Üdv,
hibajelenség miatt pucoltad-e már az alapjárati motort,
ill. nekem volt ,hogy a vez.tengely jeladó kábele meg volt törve a csatinál ami a tűzfalból jön ki(le kell venni róla a védőgumit)
hátha
hibajelenség miatt pucoltad-e már az alapjárati motort,
ill. nekem volt ,hogy a vez.tengely jeladó kábele meg volt törve a csatinál ami a tűzfalból jön ki(le kell venni róla a védőgumit)
hátha
127_sud22-07-2014 13:50:14 // 48915
Persze lehet hozzávaló fogó nélkül is de nem egy könnyű dolog. Rosszul hozzáférhető helyeken nagy szívás főleg.
akobor22-07-2014 13:38:56 // 48914
Sziasztok!
Belső faceliftes 156 SW-nél merre található a légkondi kondenzvizet elvezető csöve? Minden bizonnyal valami gubanc lehet az enyémmel, mert hosszabb klímázás után áll a víz a vezetőoldali szőnyeg alatt.
Köszi előre is az infót, üdv, Ádám
Belső faceliftes 156 SW-nél merre található a légkondi kondenzvizet elvezető csöve? Minden bizonnyal valami gubanc lehet az enyémmel, mert hosszabb klímázás után áll a víz a vezetőoldali szőnyeg alatt.
Köszi előre is az infót, üdv, Ádám
Liquid22-07-2014 13:07:48 // 48913
nekem nagyon nehezen sikerült visszaimádkozni a bilincset, pedig sokféle otthon fellelhető szerszámmal próbáltam, valószínűleg valamit nem jól csináltam :)
Piritu - 1.000.00022-07-2014 12:25:49 // 48912
Felesleges a fogó, én sima homlok csípőfogót használok.
Piritu - 1.000.00022-07-2014 12:24:11 // 48911
Jól tudod :-)
Liquid22-07-2014 11:41:47 // 48910
köszi szépen, asszem ez az. Én is alapvetően egy fogót szeretnék venni, csak elég nehéz keresni ha még a nevét se tudom :)
127_sud22-07-2014 11:34:17 // 48909
Kellemesen olcsó volt...
127_sud22-07-2014 11:33:42 // 48908
Az olyan mint a Norma Cobra bilincs, én vettem hozzá való fogót is.
Liquid22-07-2014 11:23:34 // 48907
valaki mondja meg nekem legyenszíves, hogy hívják a levegő beömlő csövön (meg még sok más helyen) használt gyári bilincset! Köszi!
Liquid21-07-2014 22:31:39 // 48906
egy KKL kábel plusz a 3 polusú FIAT-os átalakító a tuti, legalábbis a Spiderhez jó.
Piritu-nak rendeltünk egyszer ilyet és úgy tudom bevált.
Piritu-nak rendeltünk egyszer ilyet és úgy tudom bevált.
GTPeti21-07-2014 21:30:35 // 48905
Ha van ilyen, az nagyon jó. Pont az ilyen "aktív" kábelekhez csinálták, szerintem.
boxerhang21-07-2014 21:21:16 // 48904
Láttam olyan csatlakozókat, amin volt egy csipeszes pozitív, meg negatív kábel. Szoftvert egyelőre ezt a Multiecuscan-t találtam.
GTPeti21-07-2014 21:14:34 // 48903
Ha a 3-pólusú csatlakozóban nincs 12V, akkor nem lesz táplálva az ELM-kábel.
Az sem 100%, hogy egy ilyen "intelligens" kábel tudja a 155-höz szükséges protokollt. (Egy egyszerűbb "szoftveres" kábelnél, mint a KKL alias VAGCom ez nem probléma, bizonyos határok között csak PC-s program kérdése.)
Az sem 100%, hogy egy ilyen "intelligens" kábel tudja a 155-höz szükséges protokollt. (Egy egyszerűbb "szoftveres" kábelnél, mint a KKL alias VAGCom ez nem probléma, bizonyos határok között csak PC-s program kérdése.)
boxerhang21-07-2014 20:41:23 // 48902
Jó ötlet, megnézem majd. Következő hibát produkálta tegnap: hideg állapot, 30 fokos tűző nap, napi első indítás. A kis injektor piktogram kialvás után újra felvillan, és világít. Köszörülöm a motort, egyet robban kb mind a 4 henger, majd semmi. 5. indításra kb, már van egy 200-as fordulat, de lelőttem, hogy ne erőlködjön, aztán a következőre már indul, gázadásra feléled, a kis injektor piktogram kialszik, és minden a régi. Az indítás előtt már jelzett a kis lámpa, szóval valami már érzékelt akkor is, mielőtt megpróbáltam volna beindítani. Kell szereznem egy kábelt, az gyorsan megoldaná a tudatlanságot. Milyen ajánlotok? Van egy ELM327 bluetoothos cuccom, az 155-höz való 3 pines csatival jó lehet?
Dante21-07-2014 17:30:59 // 48901
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni: Pár napja rendszeresen dobál a 2.0 JTS-em Lambda hibakódokat. Igazi hibajelenség nem társul mellé, az egyetlen ami feltűnt hogy melegen kicsit magasabb az alapjárat mint eddig (olyan 850-950 talán)
Hibakódokat kiolvastam most:
- P1151
- P1131
- P2240

Légtömegmérőm jó, egyrészt nem régi, másrészt nem torpan az autó, jól is fogyaszt, nincs semmi baja.
Úgyhogy azt gyanítom (főképp a P2240 miatt), hogy valamelyik katalizátor feletti lambda kezdi feladni a harcot. Hiba kódok alapján Ti mit mondanátok, melyik lesz a ludas?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
Segítségeteket szeretném kérni: Pár napja rendszeresen dobál a 2.0 JTS-em Lambda hibakódokat. Igazi hibajelenség nem társul mellé, az egyetlen ami feltűnt hogy melegen kicsit magasabb az alapjárat mint eddig (olyan 850-950 talán)
Hibakódokat kiolvastam most:
- P1151
- P1131
- P2240

Légtömegmérőm jó, egyrészt nem régi, másrészt nem torpan az autó, jól is fogyaszt, nincs semmi baja.
Úgyhogy azt gyanítom (főképp a P2240 miatt), hogy valamelyik katalizátor feletti lambda kezdi feladni a harcot. Hiba kódok alapján Ti mit mondanátok, melyik lesz a ludas?
Köszönöm előre is a segítségeteket!
karika15521-07-2014 16:39:59 // 48900
Üdv,
igen jót fotóztál,ez ha jól tudom a PCV-szelep.
én is pucoltam már,itt szívja a kart.gázt
de sztem a füstöléshez nincs köze,le is dugózhatod a pill.szelepháznál a csonkot próbából(én beépítettem egy kart.gáz szűrőt)
néha nálam is van a jelenség,de én a szelepszár szimeringekre gyanakszom
igen jót fotóztál,ez ha jól tudom a PCV-szelep.
én is pucoltam már,itt szívja a kart.gázt
de sztem a füstöléshez nincs köze,le is dugózhatod a pill.szelepháznál a csonkot próbából(én beépítettem egy kart.gáz szűrőt)
néha nálam is van a jelenség,de én a szelepszár szimeringekre gyanakszom
vespa verde21-07-2014 14:53:35 // 48899
Látni kellene, de így leírva tényleg egy henger hiánynak tűnik induláskor. Ne vegyél egyelőre semmit, ha nem akarod most elvinni szervízbe, nézd meg a gyertyákat olajos, dzsuvás-e valamelyik mert akkor nehéz szikrát fogni. Gyertya van benne bőven, kezd a felső sorral :)
Aztán az is lehet egyszerűen csak ráférne egy gyertyacsere. Azt viszont csak szettben cserélünk.
Vigyázz, óvatosan indítsd meg mert ki tudja mikor volt cserélve, nehogy kitépd mert akkor nagyobb kesz a baj. Ha bizonytalam vagy vidd el inkább szerelőhöz.
Aztán az is lehet egyszerűen csak ráférne egy gyertyacsere. Azt viszont csak szettben cserélünk.
Vigyázz, óvatosan indítsd meg mert ki tudja mikor volt cserélve, nehogy kitépd mert akkor nagyobb kesz a baj. Ha bizonytalam vagy vidd el inkább szerelőhöz.
WarbiRunner (Gyuri)21-07-2014 11:21:13 // 48898
Lehet, előbb a flexicsövet kicseréltetem, aztán újra rongy próba, hogy kifúj e még valahol.
De fontosabb kérdés most a hűtő.
A Unix webshoppban láttam alu és réz változatot. Nem mondom hogy eligazodok ott, mert pl hozz Nissens hűtőt 108e-ért, közben a "szinonímák" ablakban hoz 31e-ért NIssens-t rézből. Méretben meg hoz vagy 3 félét.
Valakinek van tapasztalata hogy milyet érdemes venni?
Vagy..megéri esetleg kimosni kívül belül aztán hátha...vagy ez felesleges kör? Kb 7 éves a hűtőm, és nem gyári.
De fontosabb kérdés most a hűtő.
A Unix webshoppban láttam alu és réz változatot. Nem mondom hogy eligazodok ott, mert pl hozz Nissens hűtőt 108e-ért, közben a "szinonímák" ablakban hoz 31e-ért NIssens-t rézből. Méretben meg hoz vagy 3 félét.
Valakinek van tapasztalata hogy milyet érdemes venni?
Vagy..megéri esetleg kimosni kívül belül aztán hátha...vagy ez felesleges kör? Kb 7 éves a hűtőm, és nem gyári.
127_sud21-07-2014 10:46:49 // 48897
Sziasztok, egy kis segítsék kellene. Ki akarom olvasni az autómból a hibakódokat a diagnosztikai csatlakozón keresztül de a Multiecuscan nem kommunikál a kábellel. A Windows már érzékeli portként de hiába állítgatom a sebességet nem kommunikál a programmal. Windows Vistán használnám és a legújabb Multecuscan 2.0R2-t telepítettem fel. Van valakinek valami ötlete mi lehet a megoldás? Persze lehet nem jó az interface de teljesen új amúgy. Köszi előre is a segítséget.


Viktor8520-07-2014 20:11:14 // 48896
Sziasztok!
A korai TS 16v-nél, hol található a kartergáz áramlást szabályozó szelep?
A későbbieknél tudom, hogy egy külön alkatrész, ami a műanyag szívósorra megy rá (cikkszáma: 71713715)
Az enyémnél látom, hogy a pillangószelepházhoz csatlakozik a kartergázcső. Itt található is egy menetes csatlakozó, ez lenne a szelep (ld. kép).

A hibajelenség: magas fordulatszámú motorfék után (4000 felett) gázadásnál erősen füstöl (kéken). Semmilyen másik esetben viszont nem füstöl (motorfék 4000 alatt, nagygáz, nagy terhelés, hidegindítás, stb.).
A korai TS 16v-nél, hol található a kartergáz áramlást szabályozó szelep?
A későbbieknél tudom, hogy egy külön alkatrész, ami a műanyag szívósorra megy rá (cikkszáma: 71713715)
Az enyémnél látom, hogy a pillangószelepházhoz csatlakozik a kartergázcső. Itt található is egy menetes csatlakozó, ez lenne a szelep (ld. kép).



A hibajelenség: magas fordulatszámú motorfék után (4000 felett) gázadásnál erősen füstöl (kéken). Semmilyen másik esetben viszont nem füstöl (motorfék 4000 alatt, nagygáz, nagy terhelés, hidegindítás, stb.).
J-Imi20-07-2014 19:16:51 // 48895
Üdv Cartársak!
Mai napon hazafelé megviccelt az autó. Egy váltás után a kuplung felkeményedett és nem is jött vissza. Váltani tudok, viszont nem jön vissza a kuplungpedál, úgy csúszik a kuplung, hogy a garázsba alig tudtam beállni. Ha menet közben lábba visszahúzom a kuplungot akkor kevésbé csúszik. Mi lehet a gond?
Mai napon hazafelé megviccelt az autó. Egy váltás után a kuplung felkeményedett és nem is jött vissza. Váltani tudok, viszont nem jön vissza a kuplungpedál, úgy csúszik a kuplung, hogy a garázsba alig tudtam beállni. Ha menet közben lábba visszahúzom a kuplungot akkor kevésbé csúszik. Mi lehet a gond?
Kau19-07-2014 14:00:46 // 48894
Hallani búgást, mikor spriccelni akarsz?
Van elég folyadék a tartályban?
Ha búg és folyadék is van, nézd meg nem-e csúszott le a cső a tartályról.
Van elég folyadék a tartályban?
Ha búg és folyadék is van, nézd meg nem-e csúszott le a cső a tartályról.
Azzurro19-07-2014 12:03:38 // 48893
Segítség Cartársak!
Azt szeretném megtudni hol találóm 166 2.4 jtd-nél a belső fűtő ventilátort? Mivel klímázás közben kifüstölt. :-((( Most nem mozgatja a levegöt. :-(((
Valami szerelési útmutató is jó jönne. Vagy egy robantott rajz. Előre is köszönőm a hozzászólóknak.:-)
Azt szeretném megtudni hol találóm 166 2.4 jtd-nél a belső fűtő ventilátort? Mivel klímázás közben kifüstölt. :-((( Most nem mozgatja a levegöt. :-(((
Valami szerelési útmutató is jó jönne. Vagy egy robantott rajz. Előre is köszönőm a hozzászólóknak.:-)
Tomi7419-07-2014 08:19:16 // 48892
Üdv Cartársak!
145 1.4 TS-nél, a hengerfejet le kell venni a szelepszár szimering cseréjéhez?
Előre is köszönöm !!
145 1.4 TS-nél, a hengerfejet le kell venni a szelepszár szimering cseréjéhez?
Előre is köszönöm !!
Csaba19-07-2014 08:11:37 // 48891
Akár az egyik kipufogó szelep is lehet.
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2014 22:21:22 // 48890
Nincs már egy ideje.
DieselManiaco(NagyVad)18-07-2014 21:44:21 // 48889
a középső dobban csak perforált lemez van,az el tud szabadulni és érdekes hangokat adni,katalizátorod van még?
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2014 21:42:19 // 48888
Más...milyen hûtôt javasoltok a jtd-be ami tartós és jó?
Mostmár nagyon a végét járja, minden emelkedőn melegszik , és már a klímától is feljebb kúszik.
Mostmár nagyon a végét járja, minden emelkedőn melegszik , és már a klímától is feljebb kúszik.
WarbiRunner (Gyuri)18-07-2014 21:24:39 // 48887
Hát mit tudom én. Megy mint a bolond, az biztos, motorikus baja nem hinném hogy van, porlasztó csere óta meglepően nagyot megy nagyobb fordulaton.
A motorhang pályán rendben volna, teljesen jó.
Viszont ma is lenyomtam 700km-t, és búg mint egy ikarus. A kipufogós történetre is azért figyeltem fel tegnap, hogy nem lehet e hogy a kipufogó búg és esetleg a csörgés is onnan jön valahogy? Sortömítés, valamelyik dob megrogyott. Nem tudom, de ez a két hang ez rohadtul idegesítő.
A motorhang pályán rendben volna, teljesen jó.
Viszont ma is lenyomtam 700km-t, és búg mint egy ikarus. A kipufogós történetre is azért figyeltem fel tegnap, hogy nem lehet e hogy a kipufogó búg és esetleg a csörgés is onnan jön valahogy? Sortömítés, valamelyik dob megrogyott. Nem tudom, de ez a két hang ez rohadtul idegesítő.
angelno118-07-2014 16:51:41 // 48886
Segitséget szeretnék kérni, törölni töröl az első és hátsó ablaktörlőm ,de semmi ablak mosó folyadékot nem spriccel ki.Mi lehet a baj.? Ötleteket kérek!!! Köszönöm
DieselManiaco(NagyVad)17-07-2014 23:43:54 // 48885
ha dohog is,de baja nincs...
Attika0117-07-2014 23:23:13 // 48884
A kuplungos, rázásmegszüntetéses, és ki tudja még milyen tökéletesítési projektjeid után nem tudtam kihagyni ne haragudj. :)) Mindíg észreveszel valamit. Dehát ilyen egy gondos gazda . Igaz? ;)
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2014 23:02:58 // 48883
Ráérek? Az jó volna :-)
Attika0117-07-2014 22:47:25 // 48882
Warbi, neked fülest kellene hordani. Megint nagyon ráérsz........ :))
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2014 22:38:02 // 48881
Na csak elment kétszer :-)
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2014 22:37:35 // 48880
Üdv! Az mitôl lehet szerintetek, hogy alapjáraton dohog a motor, de ha befogom a kipufogót ronggyal, elmúlik az a ronda öblös hang.
A flexi csövem kifúj, ezt ellenőriztük amikor feltûnt.
A flexi csövem kifúj, ezt ellenőriztük amikor feltûnt.
WarbiRunner (Gyuri)17-07-2014 22:34:30 // 48879
Ma voltam szerelõnél, egy gyors ellenőrzésre. Még mindig nem oldódott meg, hogy miért dohog alapjáraton, és mi csörög részterhelésen.
Hirtelen ötlet volt, ránéztünk a kipufogó rendszerre. Sanyi befogta egy ronggyal...és sziszegett ki a cucc a flexi csônél. Tehát csere, pedig nem látszott ránézésre semmi rajta.
Ez oké lenne, de befogott kipufogóval nem dohogott a motor! Ez mitôl lehet?
A dobok gyáriak, épek (kívülről), és fülre a motortér felôl jön a dohogás, nem a doboktól.
Egyre parább ez az autó...levett hosszbordás szíjjal meg erősödik a dohogás.
Hirtelen ötlet volt, ránéztünk a kipufogó rendszerre. Sanyi befogta egy ronggyal...és sziszegett ki a cucc a flexi csônél. Tehát csere, pedig nem látszott ránézésre semmi rajta.
Ez oké lenne, de befogott kipufogóval nem dohogott a motor! Ez mitôl lehet?
A dobok gyáriak, épek (kívülről), és fülre a motortér felôl jön a dohogás, nem a doboktól.
Egyre parább ez az autó...levett hosszbordás szíjjal meg erősödik a dohogás.
Forró17-07-2014 21:52:47 // 48878
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valakinek van valami infója a Kulcson lévő Alfa Veloce szervízről? Érdemes hozzájuk vinni szervizeltetni az autót, vagy esetleg van valaki jól dolgozó szerelő Kecskemét közelebbi vonzáskörzetében, aki ért is 155 16v ts-hez? Mert eddig még nem találtam olyat :(
Olyan kérdésem lenne, hogy valakinek van valami infója a Kulcson lévő Alfa Veloce szervízről? Érdemes hozzájuk vinni szervizeltetni az autót, vagy esetleg van valaki jól dolgozó szerelő Kecskemét közelebbi vonzáskörzetében, aki ért is 155 16v ts-hez? Mert eddig még nem találtam olyat :(
GTVili17-07-2014 20:17:25 // 48877
Úgy néz ki,hogy a gyújtáskapcsoló-betét a ludas.....:-)
Fairlane17-07-2014 09:05:00 // 48875
Én első körön bezsíroznám azt a mechanikát a váltó tetején, amit a bowdenek rángatnak.
Nekem az segített szorulásnál :)
Nekem az segített szorulásnál :)
pepegino17-07-2014 07:15:19 // 48874
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni Gt 1.9 jtd 6 os váltósnál a váltókar feszessége megváltozott.pl jobbra-balra mozgatásnál nincs meg az a rugózás mint eddig és amikor 2. ból harmadikba teszem akkor ki kell tolnom kicsit jobbra és úgy előre,hogy 3 ba tudjam tenni. valami ötlet vagy tapasztalat. Ügyes szerelőnek az elérhetősége? köszönöm előre is.
boxerhang16-07-2014 22:16:37 // 48873
Üdv!
Egy 155-el van gondom mióta megvettem, hátha találkoztatok már ezzel a jeenséggel, és tudtok segíteni. (AR32201, 1,8TS)
Csak is hidegen csinálja. Gyújtás rá, kis injektor lámpa kialszik, indítás. Beröffen rögtön, nem teker sokat, de fulladozik, mintha egy henger nem igazán járna, az alapjárat az 500 és 900 között szenved. Ilyenkor mintha gázelvételre kicsit visszadurrogna a kipfugóba (gondolom a nem járó henger miatt...). Gázzal magasabb fordulaton semmi baj, elindulás után, ha haladok semmi erőtlenséget nem tapasztalok, kevesebb mint egy kilóméter múlva az alapjárat oda van szegezve 1000 alá egy hangyapöcsnyit. Nem akarok 80 alkatrészt megvenni "hátha" alapon, diagnosztika majd lesz, ha nem jutok semmire, addig is kérnélek titeket, ha láttatok már ilyet, és sikerült megoldani írjatok! Köszi!
Egy 155-el van gondom mióta megvettem, hátha találkoztatok már ezzel a jeenséggel, és tudtok segíteni. (AR32201, 1,8TS)
Csak is hidegen csinálja. Gyújtás rá, kis injektor lámpa kialszik, indítás. Beröffen rögtön, nem teker sokat, de fulladozik, mintha egy henger nem igazán járna, az alapjárat az 500 és 900 között szenved. Ilyenkor mintha gázelvételre kicsit visszadurrogna a kipfugóba (gondolom a nem járó henger miatt...). Gázzal magasabb fordulaton semmi baj, elindulás után, ha haladok semmi erőtlenséget nem tapasztalok, kevesebb mint egy kilóméter múlva az alapjárat oda van szegezve 1000 alá egy hangyapöcsnyit. Nem akarok 80 alkatrészt megvenni "hátha" alapon, diagnosztika majd lesz, ha nem jutok semmire, addig is kérnélek titeket, ha láttatok már ilyet, és sikerült megoldani írjatok! Köszi!
Attika0114-07-2014 21:06:03 // 48872
Fűtőmotor előtétellenállása besz@rt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
593
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?