Forum >> Szerelőműhely
[k i z z o]16-11-2010 23:04:45 // 32472
75 -höz a Valeo szerkezet egy kalap...
kristof16-11-2010 23:02:22 // 32471
Nekem ugyan ez volt. A felső munkahengerem hányta össze magát. Tiszta olaj volt a kuplung pedál felett a berendezés. Miután ki lett cserélve rendesen működött minden. Azóta sincs semmi baja (ezt lekopogom).
pb_16-11-2010 22:55:51 // 32470
Lvileg lehet, de a csapágynál nem ez a lényeg.
Hari16-11-2010 22:08:33 // 32469
Ha az alsó munkahenger szál el, akkor az erősen ereszti is a fékolajat!
.... ha esetleg sem az alsó sem a főhenger nem hibás akkor az összekötő csövet kéne alaposan megvizsgálni, esetleg átfújni - mert a belsőfaláról le szoktak válni kis gumidarabkák!
.... ha esetleg sem az alsó sem a főhenger nem hibás akkor az összekötő csövet kéne alaposan megvizsgálni, esetleg átfújni - mert a belsőfaláról le szoktak válni kis gumidarabkák!
Mulder16-11-2010 21:27:21 // 32468
Szóval ha kuplungot kell cserélnem akkor vegyek Valeo szerkezetet tárcsával és Sachs csapágyat? Azt lehet így párosítani?
KG145QV16-11-2010 21:19:56 // 32467
ok köszi. az a fura hogy csak néha csinálja....na meg a fő már volt 2 szer cserélve..
pb_16-11-2010 20:45:41 // 32466
Pedig az ilyen olcsó kuplungoknak ez az 1ik bajuk.
Hari16-11-2010 20:40:38 // 32465
Jó helyen tapogatózol! ... valószínű a főhenger tömítőkarmantyú elkopott. Főhenger csere és a kuplunghidraulikában cseréld a fékolajat - jól mosasd át!
vm16-11-2010 20:04:31 // 32464
Igazából nem.
Semmi gond nem volt vele.
Semmi gond nem volt vele.
Erhard 242 (Pure Energy)16-11-2010 18:50:10 // 32463
igen jó :)
Wickey16-11-2010 18:31:56 // 32462
Szétszedni még nem jutott rá idő, de nagyon kíváncsi lettem. Kinyomócsapágyat szimatolok énis.
Piritu - 1.000.00016-11-2010 18:24:16 // 32461
Nekem a TS-t 8 (!) ezerrel tekerték vissza :-DDD
Gabesz16-11-2010 18:03:39 // 32460
KG145QV16-11-2010 16:51:45 // 32459
Hello!
145Kuplung
Néha be esik a kuplungom, de ha visszahuzom lábbal utána jo rendesen.
Mi lehet a gond? Egyik munkahenger ( melyik ) vagy levegős vagy más?
Ha valaki tud segiten légyszi írjon.
Köszi
145Kuplung
Néha be esik a kuplungom, de ha visszahuzom lábbal utána jo rendesen.
Mi lehet a gond? Egyik munkahenger ( melyik ) vagy levegős vagy más?
Ha valaki tud segiten légyszi írjon.
Köszi
gyml16-11-2010 16:24:16 // 32458
Nálam a km-óra mutatott 30ezerrel kevesebbet, mint a motorvezérlő a FiatECUscan szerint. De mi értelme volt ennyit visszatekerni?? 150ezerrel is megvettem volna:)
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2010 14:52:44 // 32457
Egy kiolvasás tanulsága:
Imi barátom megkért, hogy olvassuk ki a 156 jtd-jéből, hogy hány km van benne. A FiatEcuScan 44400km-t közölt, hát elkönyveltük, hogy ez is csak egy visszatekert agyonhajtott dízel, előző orvos tulaj ide vagy oda.
Engem viszont nem hagyott nyugodni a dolog, ma reggel átugrott Imi megint, ezúttal egy élőadatos kiolvasással kombinált méréshitelesítésre. Az jutott ugyanis eszembe, hogy mi van, ha nem is volt nullázva az az óra, csak szimplán hülyeséget fordít a szoftver az ECU adatokból?
És igazam lett, 9,3km-t mentünk a műszerfal szerint, míg az ECU szerint 2,2-t. Osztva szorozva máris kijött, hogy az autóban tényleg 185e km van. Mondjuk ez szimplán szemtelenség egy 1998-as dízelautótól...
Imi barátom megkért, hogy olvassuk ki a 156 jtd-jéből, hogy hány km van benne. A FiatEcuScan 44400km-t közölt, hát elkönyveltük, hogy ez is csak egy visszatekert agyonhajtott dízel, előző orvos tulaj ide vagy oda.
Engem viszont nem hagyott nyugodni a dolog, ma reggel átugrott Imi megint, ezúttal egy élőadatos kiolvasással kombinált méréshitelesítésre. Az jutott ugyanis eszembe, hogy mi van, ha nem is volt nullázva az az óra, csak szimplán hülyeséget fordít a szoftver az ECU adatokból?
És igazam lett, 9,3km-t mentünk a műszerfal szerint, míg az ECU szerint 2,2-t. Osztva szorozva máris kijött, hogy az autóban tényleg 185e km van. Mondjuk ez szimplán szemtelenség egy 1998-as dízelautótól...
Hari16-11-2010 13:30:55 // 32455
A francba hogy nem akar mükszení!
autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/12/26.pdf
autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/12/26.pdf
Hari16-11-2010 13:28:29 // 32454
RIBE a neve. .... ez a Fiat által kifejlesztett és használt csavarrendszer.
Klaty IDE sok érdekeség kis helyen. :-)
Klaty IDE sok érdekeség kis helyen. :-)
dfg (Tanárúr)16-11-2010 13:27:35 // 32453
baszki... most nézem, hogy egy 156-al, és egy 155-el adunk tanácsot egy 145-nek :D lehet, hogy pl neked a fűtőradiátorod magasabban van, és így ki tud belőle folyni a víz. a 156-ban tuti nem.
pb_16-11-2010 13:23:50 // 32452
Csak kicsit zörgött gondolom.
pb_16-11-2010 13:23:18 // 32451
Ezért nem kell bele Valeo csapágyat tenni.)
dfg (Tanárúr)16-11-2010 13:20:57 // 32450
nekem sosem sikerült 4 liternél többet rátöltenem, amíg ki nem fújtam. és itt már többen is írták kb ugyanezt az értéket.
GTPeti16-11-2010 12:57:24 // 32449
Srácok, jól látom a képeken, hogy a kuplung környékén mind speckó - torxhoz csak hasonlító - csavarok vannak? Hogy hívják ezeket?
vm16-11-2010 12:26:28 // 32448
A Sachs gyári technológiával felújított cuccot ad, vagy csomagol. A minősége közel sem tükrözi az árát, pláne az arcát, nálunk is sok gond van vele.
Szemben a Valeo-val.
164 Ts-ban amúgy vagy 6 évig nyúztam egy GST szettet, túlnyomórészt városi használatban, gond nélkül.
Szemben a Valeo-val.
164 Ts-ban amúgy vagy 6 évig nyúztam egy GST szettet, túlnyomórészt városi használatban, gond nélkül.
Hari16-11-2010 00:14:11 // 32447
Nem akarom isteníteni a Valejót ,de szerintem simán tud 150 ezret (minimum!) és ugyanaz a gyári! (1,9-esnél!) A te esetedben sem a kuplungszerkezet ill. a tárcsa ment tönkre hanem a kinyomó v. a főhenger.
A saccos meg azóta ilyen amióta tele van felújított vackokkal. ... az ára miért ennyi ???! ... ha valaki tudja árulja el nekem is! A rugótörésest - egy barátom autójába raktam, és ráadásul ő vette meg! - amikor visszavittem a boltvezető rám nézett és azt mondta "hmmm ... gondoltam, hogy nem lesz jó! ... de, hogy ennyire?!!" Ja és a tárcsa kalapácslakkal volt lefestve, a szerkezeten meg AP felirat volt beleütve és pappírcetli ráragasztva, hogy SACSH. :-(((
A Valejokkal pedig a kinyomócsapággyal van gond! Nem egy volt amely szétkoptatta a rugót és beszakadt!
A saccos meg azóta ilyen amióta tele van felújított vackokkal. ... az ára miért ennyi ???! ... ha valaki tudja árulja el nekem is! A rugótörésest - egy barátom autójába raktam, és ráadásul ő vette meg! - amikor visszavittem a boltvezető rám nézett és azt mondta "hmmm ... gondoltam, hogy nem lesz jó! ... de, hogy ennyire?!!" Ja és a tárcsa kalapácslakkal volt lefestve, a szerkezeten meg AP felirat volt beleütve és pappírcetli ráragasztva, hogy SACSH. :-(((
A Valejokkal pedig a kinyomócsapággyal van gond! Nem egy volt amely szétkoptatta a rugót és beszakadt!
Alfa GT-Csaba16-11-2010 00:07:21 // 32446
köszi a segitséget mindenkinek!De az mitől lehet hogy magas lesz a turbó nyomás?Nincs chippelve,csak egy Baccar t2 box van benne ami az üzemanyag pumpa elé van bekötve.Azt sem értem hogy csak 5.-6.-ban magas a nyomás?
GTPeti15-11-2010 23:48:31 // 32445
Vegyél bele (K)GST-t! ;)
Csak vicc vót.
Csak vicc vót.
Wickey15-11-2010 23:46:30 // 32444
Az fasza. Csak másfélszer annyiba kerül mint a valeo, akkor mi a túróért?
A Valeo nem bír csak 80ezret, a Sucks szétesik szinte azonnal, más meg szinte nincs is... illetve... a LUK az jó?
A Valeo nem bír csak 80ezret, a Sucks szétesik szinte azonnal, más meg szinte nincs is... illetve... a LUK az jó?
Wickey15-11-2010 23:45:24 // 32443
Igen, én is a kinyomóra tippelek. A múltkor gyári felújított kéttömegű és komplett valeo szett lett feltéve (az ilyenkor ésszerű főtengelyszimmering, féltengelygumiharang és váltóolajcsere kíséretében)
Hari15-11-2010 22:19:23 // 32442
Azt mondod betorpan?! ... valószínű a turbónyomás lépi túl a megengedett értéket!
Ha esetleg rátennétek egy diagnosztikát többet tudnál! ...az meg, hogy elalszik a cseklámpa az nem azt jelenti, hogy törlődik a hiba! A hiba kódja be van vésődve az ECU-ba! Cak a diagnosztika során törölhető!
(Szerintem neked is bekormolódott a geometria szabályzó lapátok tengelyei.) ... :-(((
Ha esetleg rátennétek egy diagnosztikát többet tudnál! ...az meg, hogy elalszik a cseklámpa az nem azt jelenti, hogy törlődik a hiba! A hiba kódja be van vésődve az ECU-ba! Cak a diagnosztika során törölhető!
(Szerintem neked is bekormolódott a geometria szabályzó lapátok tengelyei.) ... :-(((
Hari15-11-2010 22:08:06 // 32441
NEEEEEE rakj bele "saccot"!!!!!!!!!!!!!! .... 2X vittem vissza vadiúj komplet készletet: - az egyiknek a kuplungtárcsa bordásagy szegecselése szakadt le! - a másiknak (majdnem 1 hónapot bírt!) a szerkezet rugója tört el!
Megfogadtam SOHA TÖBBET!!!! ... :-(
Megfogadtam SOHA TÖBBET!!!! ... :-(
Csöri15-11-2010 22:04:24 // 32440
Magas turbonyomás.
Hari15-11-2010 21:58:32 // 32439
.... és a kinyomócsapágyat cseréltétek a múltkor?!!! Mert bizony, ha benyomod és csak félig jön vissza - és semmi reccsenés nem volt - akkor a kinyomód vagy a főhenger ment gajra!
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2010 19:50:22 // 32438
racevét....egy hét alatt két széthullott sachs garink volt igaz vaúvéhez...
GTPeti15-11-2010 19:11:21 // 32437
Nálam is hasonló... Azzal a különbséggel, hogy nálam alapjáraton is rázkódik mostmár (ha sebességben van).
Wickey15-11-2010 19:08:14 // 32436
PONT ma hullott szét az én kuplungom is, szarakodik a pedál, benyomva nem tér vissza, nem emel ki csak alig, álló helyzetben egyes és kettes is szinte reménytelen járó motornál (Motor le, sebességbe be, motor beindít még működik). Elinduláskor iszonyatosat dobál, de pl. ötödikben alapjáratról padlógázzal kigyorsítva is látszólag minden rendben. Tehát nem csúszik. Most várom, hogy leüljön a dugó, és megy aknára az autó. TERMÉSZETESEN fél év henyélés után mától végre megint dolgozom, tehát naponta kéne a kocsi, szóval nyasgemalfa. :-)
Aggyon valaki ocsó' szakszot, valeot mégegyet nem rakok bele az biztos, ott bassza meg az anyját, 80ezret bírt, a gyárit meg 126ezres óraállásnál dobtam le (ott leszakadt a ferrodo, az teljesen más érzés volt, itt sztem a kuplungszerkezet vagy kinyomócsapágy köszönt el), és tekerve volt az autó mikor megvettem (tehát az a 126 inkább 200 mint 126 volt)... Remélem a kéttömegűm megúszta, úgy néz ki nem lehet sok baja, ha egyszer már sebességben van akkor jól viselkedik, csak váltásoknál van gondom.
Aggyon valaki ocsó' szakszot, valeot mégegyet nem rakok bele az biztos, ott bassza meg az anyját, 80ezret bírt, a gyárit meg 126ezres óraállásnál dobtam le (ott leszakadt a ferrodo, az teljesen más érzés volt, itt sztem a kuplungszerkezet vagy kinyomócsapágy köszönt el), és tekerve volt az autó mikor megvettem (tehát az a 126 inkább 200 mint 126 volt)... Remélem a kéttömegűm megúszta, úgy néz ki nem lehet sok baja, ha egyszer már sebességben van akkor jól viselkedik, csak váltásoknál van gondom.
RoliQ415-11-2010 18:57:17 // 32435
hát nem tudom.... én a hűtőnél az alsó csövet szoktam lekötni.... (hétvégén csináltam) a manual 8 liter lötyit ír... nekem 6 kijött.... az azért több mint a fele... érzésem szerint:.P
Alfa GT-Csaba15-11-2010 18:48:36 // 32434
Sziasztok.Nekem van egy olyan problémám a géppel hogy néha 5.-6.-ban hirtelen letaposom neki bejelez a motor kontrol lámpa és elfogy az erő és nem tol a turbó.Ha leállitom és újra inditom működik rendesen csak a lámpa ég tovább,de a 4.-5. inditás után a hibajel törlődik.Mi lehet ennek az oka,esetleg EGR-t kéne pucolni?
Dévid15-11-2010 15:38:20 // 32433
Szervusztok!
Mennyire bonyolult kicserélni egy biztosítéktáblát 156-ban?
Mennyire bonyolult kicserélni egy biztosítéktáblát 156-ban?
dfg (Tanárúr)15-11-2010 13:55:22 // 32432
kiképeztem magam a témában :D
ha a hűtőnél megbontod, több, mint fele benne marad. :(
pl.: itt azt a lehetőséget vázolta valaki, hogyha fejreállítom a blokkot, akkor kifolyik mind. de ez sem igaz, csak ha leveszed a hengerfejet. :)
ami legjobb megoldás szerintem, hogy szétszeded a hűtőnél, valamint a termosztátnál, ahol hátramegy a víz az utastérfűtésnek, és elkezded fújni a csövet. még legalább 1.5 liter víz kijön, így már kb kétharmadát le tudod cserélni. én spec pumpával, és kompresszorral nyomtam, de nem nagy nyomással.
ha a hűtőnél megbontod, több, mint fele benne marad. :(
pl.: itt azt a lehetőséget vázolta valaki, hogyha fejreállítom a blokkot, akkor kifolyik mind. de ez sem igaz, csak ha leveszed a hengerfejet. :)
ami legjobb megoldás szerintem, hogy szétszeded a hűtőnél, valamint a termosztátnál, ahol hátramegy a víz az utastérfűtésnek, és elkezded fújni a csövet. még legalább 1.5 liter víz kijön, így már kb kétharmadát le tudod cserélni. én spec pumpával, és kompresszorral nyomtam, de nem nagy nyomással.
Imyx15-11-2010 09:11:27 // 32431
Szia. Szerintem elég, ha leveszed a hűtőről a csövet. Az összes így nem fog kifolyni az igaz, én így szoktam csinálni :). Szerintem így 2-3 liter maradhat benne.
Ferke15-11-2010 08:48:01 // 32430
Ja tééleg. Bocs:) Már látom:)
pb_14-11-2010 22:05:15 // 32429
Reménytelen Set.))))
Erhard 242 (Pure Energy)14-11-2010 21:49:34 // 32428
lehet az 50.000-es szettel...
Liquid14-11-2010 21:41:27 // 32427
szerintem csak gyári gyertyát, nem olyan drága
Kareszka198414-11-2010 21:33:42 // 32426
épp van nálam egy vékony NGK gyertya, ezt írja rajta: CR7EKC
asszem ilyenek vannak benne az enyémben
asszem ilyenek vannak benne az enyémben
András bácsi14-11-2010 21:13:38 // 32425
Megint nem figyelsz, majd jön pb és letol.:)))
András bácsi14-11-2010 21:13:02 // 32424
Veztg-t írták és az. Cam, nem crank. :)
Ferke14-11-2010 21:08:08 // 32423
Jaja, ahogy előttem is írták, főt.jeladó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
435
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?