Forum >> Szerelőműhely
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-02-2010 17:45:50 // 28622
Figyelj majd oda,ha összerakta és müködik,hogy az ajtó visszajelző a müszerfalon ne világitson foljton.
kristof01-02-2010 17:34:04 // 28621
Mentem már vele ma vagy 200km-t, felfűtöttem és semmi:S Ugyanúgy be van állva. Holnap viszem vissza a szerelőhöz, ha már elk..ta akkor hozza helyre.
prooF_7501-02-2010 17:08:11 // 28620
Hi!
Én azért próbaként kicserélném a nyomásszabályozót egy tutijóra, illetve megnézném a vákuumcsövet, ami vezérli (már ha az vezérli). Ezen kívül a holtponti jeladóra is vess néhány pillantást (multiméter/szkóp). A 75 TS-en (az is ML4.1) pl fontos hogy pontosan be legyen állítva a holtponti jeladó és a vezérlő tárcsa közötti hézag, ez nyilván a Te esetedben is így van.
Ezen kívül még lehet AFM hiba is, jó lenne rámérni hogy milyen értékeket ad. (asszem az 1-es és a 4-es láb között kell mérni a feszt, de nem biztos. van róla leírás a neten) Vagy berakni egy tutira működőt és azzal próbálni.
Ennyi jutott eszembe így hirtelen...
Én azért próbaként kicserélném a nyomásszabályozót egy tutijóra, illetve megnézném a vákuumcsövet, ami vezérli (már ha az vezérli). Ezen kívül a holtponti jeladóra is vess néhány pillantást (multiméter/szkóp). A 75 TS-en (az is ML4.1) pl fontos hogy pontosan be legyen állítva a holtponti jeladó és a vezérlő tárcsa közötti hézag, ez nyilván a Te esetedben is így van.
Ezen kívül még lehet AFM hiba is, jó lenne rámérni hogy milyen értékeket ad. (asszem az 1-es és a 4-es láb között kell mérni a feszt, de nem biztos. van róla leírás a neten) Vagy berakni egy tutira működőt és azzal próbálni.
Ennyi jutott eszembe így hirtelen...
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-02-2010 17:05:42 // 28619
Nem oco bakker.
Bilux01-02-2010 16:33:18 // 28618
Köszi!
30.000Ft... immo doboz kulcs és compi kell nekik.
Végső esetben ez lesz. Ha hazaérek mert most munkába vagyok sajnos átnézem amit mondtatok.
30.000Ft... immo doboz kulcs és compi kell nekik.
Végső esetben ez lesz. Ha hazaérek mert most munkába vagyok sajnos átnézem amit mondtatok.
Longman01-02-2010 16:23:19 // 28617
Sziasztok,
ugyan már régebben kérdeztem, de azóta sem javult meg ez a hiba, úgyhogy leírom még1x, hátha vkinek eszébe jut vami okosság.
A motor egy V6 3.0 24V , Motronic ML4_1 ECU-val, és egy sajátságos fordulatszám ingadozási probléma van vele. A hiba eseti, van hogy hetekig nem jön elő, aztán minden előjel nélkül rákezdi.
Ez még régi fajta dobozos AFM-es.
Ahogy megfigyeltem mostanra, az ingadozás mértéke és üteme is változó. Van hogy "finoman" csinálja pl. 850(alapjárat)- ~1300 között (a felső érték egyébként kiszámíthatatlan, van hogy 3000-ig is felpörög) szépen lassan felpörög aztán leejti, de van hogy nagyon "agresszíven" mondjuk pl. 2200-2500 között, mint aki levegőért kapkod, egymás után gyorsan.
Ez nem csak kinyomott kuplungnál vagy üresben jelentkezik, hanem sebességben is, ekkor úgy lehet észrevenni hogy vagy nincs motorfékem (magyarul fent tartja a fordulatot), vagy rángat egyet-egyet. Ez azért is idegesítő és veszélyes már mert pl. ebben a nagy hóban sokszor motorfékkel kell lassítani, de ha ilyenkor rákezdi, akkor vagy nincs motorfék, vagy a rosszabb ha van, aztán hirtelen ránt egyet azaz felkapja a fordulatot, és máris nem lassulunk.. :)
A probléma nagyon hidegben, teszem azt -8 fok alatt, biztos hogy jelentkezik, ha ennél melegebb van akkor változó.. Egy biztos az egész a hidegebb idő eljövetelével kezdődött , nyáron nem volt ilyen gondom..
Aztán egy ideig azt is rendszeresen megfigyeltem hogy vizes időben mindig produkálja a jelenséget, azt hittem ez lesz a kiindulási pont de sajnos előjött azóta teljesen száraz időben is.
Egyébként először azt hittem a szakadt szívócső az oka, de az cseréltem, és a hiba ezt követően is fent áll..
Az autóban direktszűrő van, nem is túl szerencsén helyen, de már megvan minden, a gyárivá történő visszaalakításhoz.
Az alapjárati motor cserélve, igaz bontottra.
Szívócsövek átnézve, nincs luk.
A hiba egyébként akarattal is produkálható 2 esetet figyeltem meg:
Ha sokszor engedem motorfékkel 1200-as fordulat alá. Ha többször egymás után ezt eljátszom akkor máris produkálja a hibát, ilyenkor a kuplungot kinyomva úgy csinál, olyan mint az ember akinek lenyomták a fejét a víz alá és feljön levegőért kapkodni..
A másik amivel szinte azonnal előcsalható , a havas út kitűnően alkalmas is rá, amikor pl. hintáztatással próbálok továbbjutni a hóból, vagy csak egyszerűen lassan indulok el és folyamatosan kipörög a kerék, erre kinyomom a kuplungot hogy megtapadjon, aztán újra gázt adok, újra kipörög, újra elveszem, és így tovább.. Na ettől teljesen megbolondul pl. szinte azonnal...
A benzinszűrő amióta nálam van még nem volt cserélve, bár annak hibájából inkább megfulladna teljesen nem? Egy tanktisztitást is tervbe vettem már.
Sokadik gyanusítottam a nyomásszabályzó lenne, de sztem ha az lenne rossz akkor folyamatosan jelentkezne a hiba.
Egyéb ötlet esetleg? :)
L.
ugyan már régebben kérdeztem, de azóta sem javult meg ez a hiba, úgyhogy leírom még1x, hátha vkinek eszébe jut vami okosság.
A motor egy V6 3.0 24V , Motronic ML4_1 ECU-val, és egy sajátságos fordulatszám ingadozási probléma van vele. A hiba eseti, van hogy hetekig nem jön elő, aztán minden előjel nélkül rákezdi.
Ez még régi fajta dobozos AFM-es.
Ahogy megfigyeltem mostanra, az ingadozás mértéke és üteme is változó. Van hogy "finoman" csinálja pl. 850(alapjárat)- ~1300 között (a felső érték egyébként kiszámíthatatlan, van hogy 3000-ig is felpörög) szépen lassan felpörög aztán leejti, de van hogy nagyon "agresszíven" mondjuk pl. 2200-2500 között, mint aki levegőért kapkod, egymás után gyorsan.
Ez nem csak kinyomott kuplungnál vagy üresben jelentkezik, hanem sebességben is, ekkor úgy lehet észrevenni hogy vagy nincs motorfékem (magyarul fent tartja a fordulatot), vagy rángat egyet-egyet. Ez azért is idegesítő és veszélyes már mert pl. ebben a nagy hóban sokszor motorfékkel kell lassítani, de ha ilyenkor rákezdi, akkor vagy nincs motorfék, vagy a rosszabb ha van, aztán hirtelen ránt egyet azaz felkapja a fordulatot, és máris nem lassulunk.. :)
A probléma nagyon hidegben, teszem azt -8 fok alatt, biztos hogy jelentkezik, ha ennél melegebb van akkor változó.. Egy biztos az egész a hidegebb idő eljövetelével kezdődött , nyáron nem volt ilyen gondom..
Aztán egy ideig azt is rendszeresen megfigyeltem hogy vizes időben mindig produkálja a jelenséget, azt hittem ez lesz a kiindulási pont de sajnos előjött azóta teljesen száraz időben is.
Egyébként először azt hittem a szakadt szívócső az oka, de az cseréltem, és a hiba ezt követően is fent áll..
Az autóban direktszűrő van, nem is túl szerencsén helyen, de már megvan minden, a gyárivá történő visszaalakításhoz.
Az alapjárati motor cserélve, igaz bontottra.
Szívócsövek átnézve, nincs luk.
A hiba egyébként akarattal is produkálható 2 esetet figyeltem meg:
Ha sokszor engedem motorfékkel 1200-as fordulat alá. Ha többször egymás után ezt eljátszom akkor máris produkálja a hibát, ilyenkor a kuplungot kinyomva úgy csinál, olyan mint az ember akinek lenyomták a fejét a víz alá és feljön levegőért kapkodni..
A másik amivel szinte azonnal előcsalható , a havas út kitűnően alkalmas is rá, amikor pl. hintáztatással próbálok továbbjutni a hóból, vagy csak egyszerűen lassan indulok el és folyamatosan kipörög a kerék, erre kinyomom a kuplungot hogy megtapadjon, aztán újra gázt adok, újra kipörög, újra elveszem, és így tovább.. Na ettől teljesen megbolondul pl. szinte azonnal...
A benzinszűrő amióta nálam van még nem volt cserélve, bár annak hibájából inkább megfulladna teljesen nem? Egy tanktisztitást is tervbe vettem már.
Sokadik gyanusítottam a nyomásszabályzó lenne, de sztem ha az lenne rossz akkor folyamatosan jelentkezne a hiba.
Egyéb ötlet esetleg? :)
L.
Bilux01-02-2010 15:16:13 // 28616
Nem indul gyújtást ráadom kulcs elalszik majd mindjárt ki is gyullad, tehát nem az van hogy az imos kulcsot nem ismeri fel benzin szivattyú is felzúg. De amint elaludt a kulcs vissza is dobja és lassan villog. És egyben a injektor piktogram is felgyullad.
Mindez azért mert az akksit kivettem feltöltöttem éjszaka másnap délután egykor visszaraktam és ennyi.
Mindez azért mert az akksit kivettem feltöltöttem éjszaka másnap délután egykor visszaraktam és ennyi.
Kau01-02-2010 15:15:51 // 28615
A gyertyákhoz nem jutott víz?
A másik amire gondolok, nincs eltömődve a kipufogód? Esetleg nem csaptad oda az alját valahová (katalizátort)?
A másik amire gondolok, nincs eltömődve a kipufogód? Esetleg nem csaptad oda az alját valahová (katalizátort)?
Kau01-02-2010 15:12:45 // 28614
Nagyon nagy mákod van, hogy a forró víztől nem robbant be a szélvédőd. A munkahelyünkön az egyik műszakvezető gondolta úgy pár évvel ezelőtt, hogy ő nem kapargatja a jeget. Ráöntötte a forró vizet és pókhálósan betört az egész...
Amúgy a megoldás: Menjél vele pár km-t és fűtsd fel a kocsit belül. Annyi elég, hogy kiolvadjon. Viszont addig lehet, hogy fogni kell az ajtót, tehát inkább vigyél magaddal valakit. Miután rendesen be lehetett csukni, hazaérve fújd be a zárat zárolajozó jégoldóval. Fújj a 4 ajtózárra is oldalról. Utána jó lesz.
Amúgy a megoldás: Menjél vele pár km-t és fűtsd fel a kocsit belül. Annyi elég, hogy kiolvadjon. Viszont addig lehet, hogy fogni kell az ajtót, tehát inkább vigyél magaddal valakit. Miután rendesen be lehetett csukni, hazaérve fújd be a zárat zárolajozó jégoldóval. Fújj a 4 ajtózárra is oldalról. Utána jó lesz.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-02-2010 14:40:25 // 28613
itt:kulcs
Bilux01-02-2010 13:58:26 // 28611
Kéne egy kis help Sürgős!
145 alfa akksi lemerült éjszakára bevittem tölteni ma visszarakva imo kulcs villog.
Nincs se barna kulcsom se kódkártyám.
Ilyenkor mi a teendő?
Cím telefonszám bármi érdekel.
Sürge!
145 alfa akksi lemerült éjszakára bevittem tölteni ma visszarakva imo kulcs villog.
Nincs se barna kulcsom se kódkártyám.
Ilyenkor mi a teendő?
Cím telefonszám bármi érdekel.
Sürge!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((01-02-2010 13:41:09 // 28610
sziasztok
a szerelőmmel beszélve felmerült egy olyan dolog , hogy újra kéne rakni vagy frissiteni a computer software-t . valaki hallot már ilyen dologról ? kihez érdemes fordulni és mennyibe fog ez fájni nekem ?
a szerelőmmel beszélve felmerült egy olyan dolog , hogy újra kéne rakni vagy frissiteni a computer software-t . valaki hallot már ilyen dologról ? kihez érdemes fordulni és mennyibe fog ez fájni nekem ?
kristof01-02-2010 13:15:43 // 28609
Köszi a tippet, megnézem. Viszont azt még mindig nem értem, hogy ez mért egyszerre jött elő... Reggel beugrottam a szerelőhöz vele, leborította az ajtókat forró vízzel, így a jobb elsőt most már tudom nyitni rendesen, de bal első olyan mintha félig nyitva lenne de közben mégsem, így a centrál sem zárja be a kocsit. A szerelő azt mondta, hogy valószínűleg befolyhatott a zárszerkezetbe a víz és éjszaka megfagyott. Javasolta, hogy éjszakára álljak be a garázsba vele és ott elvileg kienged. Meg is próbálom ma este bevarázsolni a járgányt.
Liquid01-02-2010 13:01:16 // 28608
így van, ez utóbbi volt nálam, ráadásul az LMM után
Poló01-02-2010 12:34:04 // 28607
Ha a pillangószelep és a motor között szív falsot, akkor ingadozik az alapjárat. A pillangószelep beáll a normális állásba, de a repedésen keresztül több levegő jut a motorba, így elkezd emelkedni az alapjárat. Ezt érzékeli a motor, állít egy kicsit a pillangószelepen, hogy kevesebb levegő jusson be. Elkezd csökkenni az alapjárat. Ezt is érzékeli a motor, nyit a pillangószelepen, megint sok a levegő, megint emelkedik az alapjárat és ez így meg addig, míg rá nem lépünk a gázra vagy le nem állítjuk a motor, vagy nem szüntetjük meg a lyukat.
Ha meg a pillangószelep és a légszűrő között van a repedés, az nem szól bele a motor működésébe, csak az élettartamába, mert por kerül a motorba.
Ha meg a pillangószelep és a légszűrő között van a repedés, az nem szól bele a motor működésébe, csak az élettartamába, mert por kerül a motorba.
Ferke01-02-2010 12:25:12 // 28606
Még szerencse, hogy nem durrant szét...
Liquid01-02-2010 12:16:53 // 28605
nemfeltétlenül, mert ha csak repedés van a szívócsőn, mint nekem volt és jellemzően, hidegen, kis gáznál fulladozott.
ráadásul alul, belül volt a repedés alig vettem észre
ráadásul alul, belül volt a repedés alig vettem észre
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-02-2010 11:34:55 // 28604
Meg rángat,prüszköl,nem megy.
Ferke01-02-2010 11:30:52 // 28603
Meg ugye egyszer csak nem kezd el falsot szívni csak úgy:)
Poló01-02-2010 11:29:31 // 28602
Ha falsot szívna, akkor ingadozna az alapjárat fel-le.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-02-2010 11:08:16 // 28601
98%,hgoy valahol falsot sziv,nézd át az összes csövet.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)01-02-2010 11:05:23 // 28600
A MEGOLDÁS:A pöcök,egy pálcára van csavarozva,az a pálca valamiért elferdült,valószinü,hogy a müanyag csatlakozója amivel kapcsolodik a másik rudhoz elkopott,ezért szorul.
Ferke01-02-2010 11:02:59 // 28599
Levegő hőmérséklet jeladó?
kristof31-01-2010 20:51:07 // 28598
Na én is ugyanebben a cipőben járok, annyi különbséggel, hogy a 2 első ajtót nem lehet nyitni belülről, a vezetőoldalit meg sehogysem... A vezetőoldalinál meg valamiért nem megy le rendesen a pöcök mikor zárom meg nem megy fel eléggé mikor nyitom kulccsal, így ki sem tudom nyitni azt az ajtót.
Topee31-01-2010 20:50:27 // 28597
Köszi alfarin megnéztem mindent de minden okésnak tünik.
olvastam több tag blogjában hasonló problémát de sokan irták azt hogyha lehuzom a LMM csatiját akkor működik és kipörög és nem durrog! Nekem viszont ha lehuzom a csatit kmég jobban ki se pörög és le is áll hiába taposom a pedált... :S
Ma 1órája jöttem hazafele kb 15km végig jól ment az autó 1-2 durogást leszámítva és erötlen volt kb 40-50ló voolt a gépbe.
Leolvastattam a hibatároloját és semmi nem volt.... 1et kivéve hogy a högombám -35fokot észlelt alapba... de ez nem okozhatja ezt a hibát az biztos..
Hogy tudnám kiszürni hogy az LMM a hibás vagy esetleg a lambdaszonda?
Ja és mellesleg olyan a kocsi hangja mint egy v2es motor valszinüleg 2-3henger mehet és rezonál a gép fordulaton... :S
Valaki valami ötlet? Köszönöm
olvastam több tag blogjában hasonló problémát de sokan irták azt hogyha lehuzom a LMM csatiját akkor működik és kipörög és nem durrog! Nekem viszont ha lehuzom a csatit kmég jobban ki se pörög és le is áll hiába taposom a pedált... :S
Ma 1órája jöttem hazafele kb 15km végig jól ment az autó 1-2 durogást leszámítva és erötlen volt kb 40-50ló voolt a gépbe.
Leolvastattam a hibatároloját és semmi nem volt.... 1et kivéve hogy a högombám -35fokot észlelt alapba... de ez nem okozhatja ezt a hibát az biztos..
Hogy tudnám kiszürni hogy az LMM a hibás vagy esetleg a lambdaszonda?
Ja és mellesleg olyan a kocsi hangja mint egy v2es motor valszinüleg 2-3henger mehet és rezonál a gép fordulaton... :S
Valaki valami ötlet? Köszönöm
alfa kutya31-01-2010 20:04:58 // 28596
Köszi a segitséget!
Buddha31-01-2010 19:44:26 // 28595
Inkább kopott benne a karmantyú, vagy az egész! Van mikor fel lehet újítani, de van mikor nem jön be... Ha gondolod próbáld meg!
Ha nem kapsz hozzávaló készletet, akkor azt hiszem a wartburg fékben ugyanolyan van! Ez nem biztos de azt hiszem már egyszer kikerestem méret szerint.
Ciao
Ha nem kapsz hozzávaló készletet, akkor azt hiszem a wartburg fékben ugyanolyan van! Ez nem biztos de azt hiszem már egyszer kikerestem méret szerint.
Ciao
Piritu - 1.000.00031-01-2010 19:44:02 // 28594
hopp ezt nem ebbe a topikba akartam...
Piritu - 1.000.00031-01-2010 19:43:34 // 28593
Jelentkezett innen valaki a milánói bulira?
alfa kutya31-01-2010 19:35:37 // 28592
Igen volt már ijen de akkor megjavult most nem akar lehet hogy hideg van neki még.
Átok79146TD31-01-2010 19:34:11 // 28591
akkoe első lépésben zárolajzót neki...
ha ne segít kárpit le és meglesni...
de vlószívű hogy a hideg az oka.
de majd a nálam okosabbak.
ha ne segít kárpit le és meglesni...
de vlószívű hogy a hideg az oka.
de majd a nálam okosabbak.
alfa kutya31-01-2010 19:32:27 // 28590
Igen a vezető oldali
Átok79146TD31-01-2010 19:31:07 // 28589
valamelyik zárad szorul.
alfa kutya31-01-2010 19:29:15 // 28588
Sziasztok tudnátok segiteni nem mindig tudom bezárni az ajtot a közponnti zár kattog mi lehet a baja? Alfa 145 boxer 1.4
Buddha31-01-2010 19:26:40 // 28587
Szia!
A tárcsa kopásával a holtjáték csökkenne, de hidraulikusnál mindegy!
Valószínűleg levegős és könnyű légteleníteni, de kérdés, hogy honnan került bele levegő?!
A légszűrőház alatt a váltó tetején van a munkahenger, percek alatt ki lehet cserélni ha meghalt! :-)
A tárcsa kopásával a holtjáték csökkenne, de hidraulikusnál mindegy!
Valószínűleg levegős és könnyű légteleníteni, de kérdés, hogy honnan került bele levegő?!
A légszűrőház alatt a váltó tetején van a munkahenger, percek alatt ki lehet cserélni ha meghalt! :-)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)31-01-2010 19:02:27 // 28586
Létezhet,de nézd át a gyujtáskábeleket,elektromos cuccokat.
Topee31-01-2010 19:00:22 // 28585
Szevasztok lenne 1 kérdésem jó lenne egy kis help!
3napja elkezdett szarakodni a kocsim torpant, nem akart menni , durrogott de ezt csak hidegen csinálta melegen abbahagyta de akkor se ment igazán a járgány.. 2napra rá ma már max 40km/h a csúcs sebesség 3as padlógáz és max 2-3ezres fordulatszám és folytonos durrogás! Néha elkapja és normálisan megy de ez csak 1percig jó.
Nyáron csinált hasonlót kitisztitottam a légtömegméröt és jó lett a gép!
Létezik hogy teljesen beszart a LMM...? vagy máshol keressem a problémát?
Sürgös lenne nagyon a help me már használhatatlan a vas.... :S
Segitségeteket elöre is köszönöm! =)
3napja elkezdett szarakodni a kocsim torpant, nem akart menni , durrogott de ezt csak hidegen csinálta melegen abbahagyta de akkor se ment igazán a járgány.. 2napra rá ma már max 40km/h a csúcs sebesség 3as padlógáz és max 2-3ezres fordulatszám és folytonos durrogás! Néha elkapja és normálisan megy de ez csak 1percig jó.
Nyáron csinált hasonlót kitisztitottam a légtömegméröt és jó lett a gép!
Létezik hogy teljesen beszart a LMM...? vagy máshol keressem a problémát?
Sürgös lenne nagyon a help me már használhatatlan a vas.... :S
Segitségeteket elöre is köszönöm! =)
kristof30-01-2010 20:35:12 // 28584
Hello urak!
Az lehetséges, hogy a 164-esem kuplungja azért fog csak az 1/4-énél mert levegős a rendszere? (a tárcsa nem lehet elkopva) Ha levegős hogy tudnom légteleníteni? Köszi előre is.
Az lehetséges, hogy a 164-esem kuplungja azért fog csak az 1/4-énél mert levegős a rendszere? (a tárcsa nem lehet elkopva) Ha levegős hogy tudnom légteleníteni? Köszi előre is.
GT Ɨ|ѯ30-01-2010 17:28:44 // 28583
jövő 7-en pl..:-)
Buddha30-01-2010 17:25:06 // 28582
...hááát, meg kellene indulnom arrafelé! ;-) Nincs elfelejtve! :-D
GT Ɨ|ѯ30-01-2010 16:00:31 // 28581
Letelt a január..én is kíváncsi vagyok, mikor lesz szilentanyag?:-)
Hardy30-01-2010 15:23:57 // 28580
Ez nem odafigyelés csak beállítás kérdése. Van olyan program a centírozó gépbe, hogy eldugja a súlyokat a küllők mögé. Csak egy kattintás.
Gonosztevő30-01-2010 15:20:06 // 28579
Köszi az infót! így lesz!
Buddha30-01-2010 15:06:17 // 28578
A külső csak akkor kopog ha alászeded, de szélsőséges esetben egyenesben is előfordulhat. Ha menet közben ütemesen kopog vagy mély hangon dübörög, és terhelésre változik akkor nagyon valószínű a belső csukló!
A belsőben a golyók, görgők javarészt egy piciny pályán mozognak és ott nagyon ki tudnak kopni. Meg kell nézni, hogy mennyi a holtjáték a tengelyen a csuklóhoz képest, ez ad infót az állapotáról!
Majd szólj, hogy mi volt vele! Kiváncsi vagyok! :-)
Üdv.
A belsőben a golyók, görgők javarészt egy piciny pályán mozognak és ott nagyon ki tudnak kopni. Meg kell nézni, hogy mennyi a holtjáték a tengelyen a csuklóhoz képest, ez ad infót az állapotáról!
Majd szólj, hogy mi volt vele! Kiváncsi vagyok! :-)
Üdv.
Gonosztevő30-01-2010 14:49:45 // 28577
Köszi! Hétfőn megyek kamionnal a szerelőhöz ahol javíttatok és egyeztetek vele iidőpontot!
Gonosztevő30-01-2010 14:48:02 // 28576
Hali! Igen,jobbost már cseréltünk,külsőt,akkor kormányt kitekerve recsegett!
Most cseréltünk olajat,és semmi szilánk,stb. nem volt benne!
Nem bánnám,ha nem kellene váltót szétszedni!
Köszi!
Most cseréltünk olajat,és semmi szilánk,stb. nem volt benne!
Nem bánnám,ha nem kellene váltót szétszedni!
Köszi!
Buddha30-01-2010 14:09:23 // 28575
Kezdd a féltengelyekkel, szerintem ott lesz a hiba! Difiből ritkán törik ki darab, persze nem lehetetlen az sem, de a legvalószínűbbel kell kezdeni! Én a belsőre tippelek, annak a kopogása nem függ a kormányzástól, ha alászedve kopog akkor külső!
Üdv.
Üdv.
Bilux30-01-2010 13:53:22 // 28574
nem feltétlenül a váltó lehet féltengely csukló is
át kell nézni a csuklókat. Ez nem kerül sokba egy szerelőnél...utána lehet aggodalmaskodni.
át kell nézni a csuklókat. Ez nem kerül sokba egy szerelőnél...utána lehet aggodalmaskodni.
Gonosztevő30-01-2010 13:23:53 // 28573
A zakatolás üteme a sebbeségtől függ! Minél gyorsabban forog a kerék ugy sűrűsödik a zakatolás üteme!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
694
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?