Forum >> Szerelőműhely

Tom1222-03-2009 17:35:48 // 25173
Na, ennek igazán örülök.;-)
Biztos ott fogsz tankolni továbbra is, ahol utoljára? :-))
Youri22-03-2009 17:35:29 // 25172
Szép kis történet volt :-D

De a lényeg h OK lett!!!!
Buksi22-03-2009 17:33:45 // 25171
Üdv mindenki!

Még ma délután kész lett a vas! Szépen duruzsol már a kicsike, saját lábán hoztam haza! Hogy mi volt a baja? Röhögni fogtok! Nem elektromos baja volt, hanem vizes volt a benya meg a gyertyák is (ne kérdezzétek hogyan) és ezért a nyomásszabályozó nem küldött jelet és ezért nem ment az AC! Vagy valahogy így magyarázta a villanyász! Na mindegy, az a lényeg, hogy műxik! Annyit még mondott, hogy kb. 10 lityót tankolok, akkor töltsek a tankba 1 deci denaturált szeszt és ha esetleg még lenne víz a tankban, akkor az majd kitisztítja belőle! :-)

U.I.: NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM MINDENKINEK A SEGÍTSÉGET!!!!!! :-)
Buksi21-03-2009 14:35:34 // 25170
Nagyon köszi mindenkinek a segítséget! :-)
Buksi21-03-2009 14:34:59 // 25169
Néztem, köszi! :-)
Ezeket egyébként már én is megtaláltam! De nem a riasztó a ludas, mert teljesen kikötöttem, és így sem műxik az AC! :-((
Holnap megyek villanyászhoz, majd ő kiméregeti a dolgokat!
Deadman21-03-2009 12:26:28 // 25168
hát az egész folyamatra , mi szükséges hozzá , meg h eltudom e végezni 1 hidon is :D:D
pb_21-03-2009 12:02:40 // 25167
Hi! Mire lennél kíváncsi? Az egész folyamatra?
A Pörgös boxer topikot ajánlom figyelmedbe, ott Lőbb kap6sz infokat a 33al kapcsolatban, mint itt.)
Deadman21-03-2009 11:17:11 // 25166
Helo ! helpet akarok kérni olajcserét akarok elöször csinálni ! 33-ason
Torque21-03-2009 10:50:04 // 25165
Hali!
Talán ez a leírás tud rajtad segiteni!
Sok sikert hozzá!

http://www.caesaralarm.hu/riasztok/215/ct-215u_besz_v_11.pdf
tzoli15521-03-2009 10:40:21 // 25163
Mi a típusa?
Bagee21-03-2009 10:38:33 // 25162
az nekem is jól jönne, enyémet is be kellene tanítani :S
tzoli15521-03-2009 10:28:52 // 25161
Írtam neked mailt!
Buksi21-03-2009 09:59:10 // 25160
No Urak!

Megtaláltam a műszerfal alatt a riasztó dobozát is! Megnéztem a bekötését és úgy látom, hogy a gyújtáskapcsolóra van kötve, de többet nem értek hozzá! Lehet, hogy csak elnyomkodta a fényező, amkior be akarta indítani! Nem tudom! Jó lenne tudni, hogyan kell betanítani ezt a riasztót! Valakinek ötlete??
Előre is köszi! :-)


GEORGE21-03-2009 09:52:17 // 25159
keress rá a gugliban, kb 13-15ezer közt menenk a 156-hoz az első szélvédök...
Tom1221-03-2009 09:46:40 // 25158
Gondolom, fém csőről van szó, arra nekem ez hatásos volt:

Offoson egy AL cső volt megrepedve /nagy nyomású víz/, természetesen pont Zadarban adta meg magát... Ott az utcán ezzel "kezeltem", úgy is adtam el, azóta is jó.:-) 2 komponensű ragasztó, megszáradás után olyan fémes, mint a fogtömés /pl./, száradás után már csak köszörülni, stb. lehet. Itt is láttam sok helyen talán Baumax, autósboltok, festékboltok...
satya21-03-2009 09:42:40 // 25157
lásd 156topic
BMW forever!!!!!!!!21-03-2009 09:38:03 // 25156
a ragasztás nem bír ki akkora nyomást.azt inkább vulkanizálni kell.Bemégy egy bótba és kérsz a csövedhez vmi kencét ami nem ragsztja hanem rossz szó de más nem jut eszembe mint "oldja" a csövet.Olyan az eljárás mint a PVC ragasztás,ami tulajdonképpen nem is ragasztás hanem vulkanizálás.Ezért bír el sok Bar nyomást.Egyébként filléres cucc egy ilyen "kenőcs":-DD
GTVili21-03-2009 09:33:44 // 25155
Lehet hogy hülyeség....de próbálj ráhúzni és aztán rámelegíteni vmi brutál zsugorcsövet......
Cgo21-03-2009 08:52:49 // 25154
Az ero nincs velem :(((

Tegnap elment az auto ereje, hiaba taposom a gazt, csak hatalmas szelvihart hallok - a turbo szegeny felepiti a nyomast, de az intercooler csove vegigrepedt es az egesz vihart kiengedi, igy az auto csak kormol (de azt nagyon), viszont nem megy. Maradt vagy 50 lovacska a menesbol. A cso 130 EUR, keddre lehet itt, de nekem most kell...

Ragasztott mar valaki ilyen csovet? Eleg, ha 1 hetet kibir...
zee21-03-2009 08:30:35 // 25153
Sziasztok

S.O.S. szükségem lenne tanácsra: múlt hét vasárnap csináltam motormosást,utána azonnal beindítottam, nem volt semmi gond,2 napja még Pécset megjártam oda vissza (kb 70km),de akkor már jelentkezett egy olyan dolog, hogy ha 2-ben nagyobb gázt adtam alacsony fordulaton nem forgott ki azonnal hanem bedadogott. Tegnap már nem ment 2000 fölé a fordulatszám,olyan volt mint amikor max fordulaton letilt.
Ötlet? Beázhatott vmi? Gyertyáknál esetleg testel vmi?

köszi
Buksi20-03-2009 21:30:42 // 25152
Erre már én is gondoltam, de akkor meg nm tudom lezárni a verdát, mert már nincsenek meg a zárak az első ajtókban! Le lettek "falazva"! :-)
András bácsi20-03-2009 21:07:14 // 25151
Kösd ki a francba a riasztót. Szerintem nem nagy mutatvány, gondolom nem egy komoly és agyonbonyolított szerkezet.
Buksi20-03-2009 20:40:04 // 25150
155-ökben is van olyan, de nem mindegyikben! Az enyémben pont nincs! :-(
szasza(SW)20-03-2009 20:37:59 // 25149
Az jutott eszembe:)Nálunk van egy kapcsoló az ülés alatt ,ami vész borulás mit tudom én esetén lezárja az üzemanyag rendszert.Azt nem tudom elektromos vagy mechanikus.Az nem lehet gond?Már ha van olyanod:)
Buksi20-03-2009 20:31:26 // 25148
Oké, megkeresem!
Buksi20-03-2009 20:30:52 // 25147
Holnap jön csak a matekozás!
Otto20-03-2009 20:29:42 // 25146
Ez csak az mozgásérzékelő!
Keresd meg azt a fekete dobozt, amibe ez megy és onnan indulj tovább, hogy mit szakítanak meg a vezetékek, majd azokat kösd össze.
Mulder20-03-2009 20:29:22 // 25145
Vezetékeket végigmérted? Nem szakdtak, ill nincs valami érintkezési gebasz?
Buksi20-03-2009 20:23:44 // 25144
Lehet, hogy az lesz!
[k i z z o]20-03-2009 20:22:31 // 25143
http://www.caesaralarm.hu/erzekekok/utes/utes.html

Szerintem hivd fel őket, hogy mit tudnál csinálni.
Buksi20-03-2009 18:20:26 // 25142
Jó estét Urak!

Ma megint "végigzongorázta," minden relét és minden biztosítékot, ami csak kapcsolatban lehet az AC-vel! Mindegyik relé és bizti jó, de az AC meg sem nyikkan! Lehúztam a csatit róla és a test érintkezőjét összekötöttem az AC test érintkezőjével, a áram érintkezőjére pedig az akksitól hoztam egy kábelt és így végre nyomta a benyát! Most már csak a riasztós téma van vissza, hátha az tiltja le! Az a baj, hogy fingom nincs az elektromos részekhez! :-(( Tegnap nem tudtam megmondani, hogy milyen márkájú a riasztóm, de ma találtam egy kis dobozkát a műszerfal alatt arra CAESAR volt írva! Ismeri valaki ezt a fajtát? Van pár kép is róla! Nem tudom, hogy mit kellene csinálni vele! Tudna esetleg valaki segíteni? Előre is köszönöm! :-)

summer20-03-2009 11:44:14 // 25141
Most nézegettem egy kicsit jobban, és az a jelenség, hogy amikor kiakasztom a magasságállító motorját, akkor tökéletesen mozgatja a menetes tengelyt, de amint visszarakom a helyére, már kínlódik, annak ellenére, hogy a kapcsolat megvan a motor és a prizma között...
Ferke20-03-2009 09:39:18 // 25140
Nem tudod megnézni a felfogatási pontjait???
summer20-03-2009 07:19:34 // 25139
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 156-omon a bal első fényszóró magasságát nem tudom állítani. Sem manuálisan, sem elektromosan. A motorja működik, olyan mintha valami ki lenne akadva benne. Tudok ezzel valamit kezdeni? Volt már ilyen másnak is? Ha tudtok valamit, akkor nagyon szépen megköszönném az infót, mert már elég messzire elkíván engem a többi autós...
Buksi19-03-2009 23:09:57 // 25138
Én is nagyon bízom benne! :-)))))

Jó éjt neked is! :-)
Gery8319-03-2009 23:08:33 // 25137
:D
Erre sztem nem lesz szükség... :D
No én léptem. Jó8!
Buksi19-03-2009 23:07:54 // 25136
Igen, ő adja majd kölcsön! :-DDDD
Gery8319-03-2009 23:07:15 // 25135
Halesz?
:DDD
Buksi19-03-2009 23:05:45 // 25134
Kénytelen lesz működni, különben előkerül a balta! :-))))))
Gery8319-03-2009 23:03:23 // 25133
Majd akkor köszönd, ha működik. :)
Buksi19-03-2009 23:02:33 // 25132
Mindenképpen! :-)

Köszi a segítséget! :-))
Gery8319-03-2009 23:01:40 // 25131
Jólvan, majd írj hogyan sikerült.
Buksi19-03-2009 22:58:11 // 25130
Biztos, ami ziher! :-))
Buksi19-03-2009 22:57:07 // 25129
Jól van, azt már utána írtad! :-DD

Kimérni nem tudom őket, mert nincs mivel! De alaposan megnézem őket, teszek be helyettük másikat!
Gery8319-03-2009 22:55:19 // 25128
Jaaa így más.
De a biztosítékokat azért nézd még 1x meg.
Ha lehet menjünk 200%-ra...
Gery8319-03-2009 22:54:31 // 25127
ÁÁÁ
Most írtam le te zakkant! :DDD
Attól még hogy kattan a relé nem biztos hogy jó!
Akkor csak az biztos, hogy a mágnes behúz, de hogy zárnak is a kontaktusok, az nem.
Másrészt a biztosíték a relé és a pumpa közé van kötve, így ha kapcsol is a relé lehet rossz a biztosíték.
Jól nézd meg őket, lehet olyan hogy jónak tűnik, mégis szakadt.
Ha tudod mérd meg őket.
Buksi19-03-2009 22:52:53 // 25126
Van egy tartalék relém, azzal próbálkoztam ma is!
Buksi19-03-2009 22:51:09 // 25125
Oké, holnap megcsinálom mégegyszer! De a biztosítékok jók, meg a relé is jó, mert kattant! De megnézem, ezen már nem múlik! :-)
Gery8319-03-2009 22:49:04 // 25124
Vagy ha van másik, cseréld ki.
Az is lehet, hogy össze vannak égve a kontaktusok benne.
Attól még hogy kattan, nem biztos, hogy jó.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.