Forum >> Szerelőműhely
Don Gombóc23-07-2005 14:52:01 // 7372
Biztos jó az SKF de én az enyémre nem találtam, 147-156-ra biztos van.
bb1823-07-2005 14:47:51 // 7371
ja és az unixnál ( is ) van kedvezményem.
juteszembe HALESZ merre vagy ? ezt is fel lehetne épiteni a kereskedökkel !
Gabriel23-07-2005 14:45:34 // 7370
Köszi a tippet ez tényleg jó hisz nem komplikált elekronikai cuccról van szó.
bb1823-07-2005 14:43:56 // 7369
minden olasznak a pirelli a beszállitoja, de a gates is beszállit egy rakás cégnek igy minden német és japán daraboknak is. a mitsubishi gyári dobozában is ez van.
feszitöben azért érdemes mondjuk az unix-tol venni skf-et mert arra teljes garancia van, és baj esetén még a hengerfejet is fizetik munkadijjal együtt. ezt az snr-re tudtommal nem adják meg. amugy inkább nsk-t veszek az is bevált teljesen.
Gabriel23-07-2005 14:43:55 // 7368
jaja lényeg, hogy szakszervizbe vidd mi? Dunaszerdahelyre mondjuk :-) Mellesleg ismét ég a légzsák visszajelző (de má lazábbra fogom - megnézem a szervice CD-t és kiokoskodok valamit). Tegnap voltam anyáméknál és asszonypajtás vezetett én meg visszafelé céges laptopon bújtam a CD-t. Kiokoskodtam hogy tudok otthon pollen filtert cserélni, amit mellesleg a nagy nyár előtt kéne minden évben (ez nem lehet hülyeség hisz logikus). Valami 4-5 csavar az egész. Akkor is bárki bármit is mond ez a CD nem hülyeség. Szervizkönyv csak elektronikusan.
Gabriel23-07-2005 14:40:40 // 7367
Szfv azaz Székesfehérvár
Don Gombóc23-07-2005 14:31:16 // 7366
Szerintem a Gates szíjjak a legbareszebbek. Nekem eddig azok voltak benne, és most kipróbáltam a Daycot, hát a gates igényesebben néz ki szerintem. Mondjuk a Dayco sem szar. A vezető görgőket meg a Starttól javaslom SNR típusban, ez egy kék sárga dobozos cucc, ami Francia ha jól tudom, de ha megnézed a műanyag kereket abba meg Dayco felirat van.
Wickey23-07-2005 10:28:27 // 7365
megvonni nem lehet, csak ellehetetleníteni.
Amúgy annyi lesz a "szigorítás", hogy a gyári értékeket fogják számon kérni (kis tűréssel). Azt pedig egy jó állapotú zweitacht tudja is produkálni. Karburálás, tiszta kipufogó, és nem pancsolt üzemanyag kell hozzá.
András bácsi23-07-2005 09:11:13 // 7364
Igen, a tulajdonjogot nem lehet korlátozni, illetve a szerzett jogot nem lehet megvonni. Csak kerülőúton.
bb1823-07-2005 08:47:55 // 7363
ez a betiltás már régi téma és nem tehetik meg, max nehezitik a vizsgáztatást.
Milyen vez modot tesznek bele? Feltételezem, hogy nem Lancia-t az egy tovább bírja, sokkal.
Cselentano23-07-2005 02:50:27 // 7361
talán nem :-))
de páran járunk ilyen fóliával :-)))
Bg.22-07-2005 23:34:53 // 7360
Az a chip nem dob a valóságban ennyit mint ha más autód lenne.... Ezt alátámasztja több JTD-s kolléga is. plusz 30 lovat nagyon szűk tartományban adhatja le, mert egy 10-20 lóval erősebb benzinestől, azért még úgy is elmarad a dinamikája. Ez a tapasztalat...
perdix15522-07-2005 19:21:46 // 7359
Nekem is van illen german TSodam..... eddig se érdekelt a katalizátor, meg egyebek....benya bele....aztán töf-töf-töf-töf........má fénye sinTS, semmi, ha vki kéri berakom a pihent agyuakba......ha vki kivánTSi rá, mer esetleg még nem látott illet.)))))))))))))))
Viktor8522-07-2005 19:18:41 // 7358
Városi autónak szerintem kurva nagy ötlet. Főleg jövőre, h. betiltják a 2 ütemű kocsikat. Ami szerintem jó dolog. Ja és jövőre két ütemű gépeket sem szabad gyártani és eladni az EU-ban. Csak ha ellátják katalizátorral.
bb1822-07-2005 18:39:28 // 7357
végülis miért ne?
Béci Ɨ|ѯ22-07-2005 18:19:46 // 7356
Ez beszarás! Nagyon jó. Olvassatok bele! http://totalcar.hu/tesztek/villtrab Igaz, ogy trabant és nem alfa, de azért nem semmi.
Béci Ɨ|ѯ22-07-2005 17:59:53 // 7355
Tényleg csak a rendőrtől illetve a kedvétel függ. Egyébként meg szemre, hogy állapítja meg, hogy 75%-os vagy több? Van szembeépített mérője...?
bb1822-07-2005 17:44:02 // 7354
ez sokszor volt téma és a vége az hogy az egyik igen a másik meg nem. attol is függ merre jársz ( az országban ). ha dél felé mész gyakoribb a b@sztatás.
Fritzee22-07-2005 17:40:15 // 7353
Ja meg mint az adatlapomról is látszik, elég sok tuningot kitaláltam már a kocsinak... Na az egyik ugye az ablakfóliázás. Elvileg max csak 75%-os sötétítést lehet alkalmazni, amit már a gyári színezés ki is merít. Ha felteszek esetleg olyan fóliákat, amilyeneket azért már érdemes is felrakni, azért nem fognak nagyon cseszegetni a kékruhás útonállók? :)
Viktor8522-07-2005 17:35:58 // 7352
Hi! Vkinek az oldalán olvastam h. a Lancia-é örökös mint a nyomorúság. V. Totalcaron, az Alfa népítéleteknél. Szerintem érdemes lenne utána járni.
Fritzee22-07-2005 17:33:12 // 7351
Halihó! Ekszij cartárs nagyon dícsérte az 1,8 TS-ján a chiptuningot. Nekem ugye 1,6 TS-om van, s nem jönne rosszul egy-két plusz paci, de én még akkor gondolkodtam chiptuningon, amikor úgy volt, hogy 1,9 JTD 147-esem lesz, mert ugye egy JTD nagyon sokat dob. Így szerintetek megéri? Nem lesz tőle később baja a motornak? (Apám 2,4 JTD Alfája chiptuningos már több, mint két éve, s semmi baj nem volt még vele, mármint olyan, ami a chiptuningból eredne. :-) )
Halesz22-07-2005 16:46:28 // 7350
1 év... kb 25-30 ezer km...
Ékszij22-07-2005 16:44:28 // 7349
Kb. mennyi Km. után kezded hallani?
Slowfeet22-07-2005 16:44:07 // 7348
Most annyit tudok, hogy AR vezmod 35-40K, Lancia vezmod 53K (ma az Elaforgnál, ha lenne nekik raktáron :(
Az AR állítólag gyengébb anyag és 50 ezer után kukás, de senki nem mondta még, hogy a Lancia vezmod többet bírt nála, úgyhogy inkább takarékoskodom sajnos. Kell a pénz lovacskás dobra....
Halesz22-07-2005 16:40:56 // 7347
Ez a vezmód téma engem is kezd aggasztani, eddig 3x cserélték garanciában a boldizsárnál, de sajna megint érik a dolog... :(((((
Sasi22-07-2005 16:27:55 // 7346
Na, megoldódott a sportos hang rejtélye: a flexicső repedt ki... nem volt nagyon gázos a hangja hogy egyből erre gondoljak, de végül is ez lett a diagnózis... :-)
Slowfeet22-07-2005 16:27:39 // 7345
Megvettem, meg 10k-ér 20k-t!!!! érted :)))))
a22-07-2005 11:08:00 // 7344
szíjjal, mindennel a 30k/szett korrekt ár.
Slowfeet22-07-2005 10:30:35 // 7343
Elaforgnál most kaptam 30K-s ajánlatot, úgyhogy az begyere. Vez.mod. 50 alatt sehogy se akar megállni, úgyhogy kénytelen kelletlen.....
a22-07-2005 10:21:28 // 7342
Pirelli szíjat kell venni. Az ugyanaz, mint az AR szíj, csak nem piros dobozban, hanem kék zacskóban van. Legalábbis utoljára amikor a 156-ba vettem, abban volt :)
SKF görgő jó, de marha drága. Lehet kapni külön görgőket, feszítőket egyesével. Én asszem a Unix-tól vettem annó, de meg kellett mindet pörgetni, mert voltak benne olyanok, amik már újonnan is szóltak (régóta voltak már raktáron). Csak annyit vettem, amennyit kellett, ami jó volt, azt nem cseréltem. Így az alkatrész megállt 30 körül.
Slowfeet22-07-2005 10:13:31 // 7341
Jó ok, hogy kell megvenni a cuccot: láttam készletet 45k körül szíjjal görgőkkel, vagy megvenni az AR szíjat, és hozz mondjuk SKF görgőket?
a22-07-2005 10:12:14 // 7340
Amúgy felújító készlet felejtős... 2-5k km-t megy el átlagban. Ha elmegy 10k-t, akkor isteni szerencsés vagy... Ez akkor érdekes, ha el akarod adni az autót, és eladáskor ne szóljon.
a22-07-2005 10:07:56 // 7339
aszittem a 60-ban már a vezmód is benne van... akkor szvsz kicsit drága...
Alkatrész: Unix-Trade, Láng, stb... Esetleg Bécs. Kint jelentősen olcsóbb az alkatrész.
Slowfeet22-07-2005 09:27:19 // 7338
Igen erre gondoltam: vezérlés 60k + vez.mod. 35k
honnan lehet olcsóbban megúszni az alkatrészeket, szíj+görgők???? ez itt a kérdés. Ha nincs válasz akkor kénytelen vagyok elfogadni a szamosi féle ajánlatot.
a22-07-2005 08:47:02 // 7337
Úgy kell gondolkodni, hogy vezmód nélkül a vezérlésszett cseréje kb 40k körül áll meg mókadíjjal.
Erre jön a vezmód még.
András bácsi22-07-2005 08:24:21 // 7336
Ne vidd "szakszervízbe"!
András bácsi22-07-2005 08:23:45 // 7335
Feszítőgörgőkkel együtt nem sok. Valószínű a hosszbordás-szíj és cserére kerül.
Jogerős22-07-2005 08:00:59 // 7334
Ha sok pénzed van bízz a szervízben:-)) A 60-70 egy pöttyet sok, nem?
Slowfeet21-07-2005 23:28:57 // 7333
Na emberek pénz áltt a házhoz, de sajnos nem túl sok. 2 kérdés:
Vezérlés csere: szamosiék 60-70k-t kérnek, fém görgőkkel mindennel, van olcsó de autentik alkatrész (elaforg, hegyalja stb.) vagy bízzak a szervízben?
Vez.mod: szamosiék 35k-t kérnek. Felújító kit nekem nem kell. Ez állítólag alfa alkatrész, a lancia-é viszont jobb 50 ezerér na akkor most ki ad tanácsot?
Előre is kösz.
Fritzee21-07-2005 23:18:05 // 7332
Igen, az. Nekem a 1.6 TS motoros (120 LE) 147-esem is csipegeti az olajat. Nem eszi, csak csipegeti.
bb1821-07-2005 20:40:59 // 7331
a rendes bikakábelt az ember saját maga csinálja.
hozzávalok:
4 db villany-hegesztö test csipesz
4-4 fm kábel ( kék-piros,fekete-piros ) min 8mm átmérő a réz.
összeszerelve, forrasztva cinnel ( nekem ezüsttel mert egyszer már kiolvadt ) esetleg a csipeszek két szárát összekötni egy külön kábellel ( talán mondanom sem kell, ugy mint az enyém ) és kész.
tesztelve több kamionon is .
:-))
bb1821-07-2005 20:34:47 // 7330
a legegyszerübb ha veszel egyet boltban. bár hogy megszolgáljam a nyereményt: a barkas-okban volt gyárilag egy reed relével épitett elektromágnes ugyanerre a célra. spec nekem van ilyen ( természetesen ) de azért egyszerübb egy kész darab a boltbol. mellesleg van valami vonohorog topic ott kibeszéltük elég rendesen. ha veszel lehetöleg ledest végy könnyebb kulturáltan berakni.
jöhet a negyven ft-os kérdés. :-))
Cselentano21-07-2005 20:23:33 // 7329
ez jó volt
nekem a szönyeg alatt van egy kisebb vagyon fém 100-okból :-))
de a legjobb ilyen sztorim a napszemüvegem elveszése volt
valahogy bekerült a kuplung pedál mögé
3 napig kerestem
kicsit érdekesen nézett ki miután meglett :-)))
akkor is csak azért került elő, mert kinyitottam a motorháztetőt
András bácsi21-07-2005 19:56:59 // 7328
Hogy megszívattam magam. Valami zörgött a váltókar-középkonzol környékén. Vagy három napja fülelek, tapogatok, alánézek, még jó, hogy nem szedtem szét semmit. Egy feles kólásüveg begurult az anyósülés alá, megszorult, viszont kanyarban tudott koppanni. :-))))
Tom1221-07-2005 19:46:54 // 7327
"erről a használati azt írja azonnal állítsd le a motrot és menj a szakszervizbe." - ott mindenre ezt írják. Ez olyan szállóige féle...:))
Stee14621-07-2005 19:44:31 // 7326
Köszi! Szóval munkadij+alkatrész drága helyen kb.15e.
Tom1221-07-2005 19:38:38 // 7325
A legjobb a 20 K /Selénia/. A gyár is ezt ajánlja. Sokan mondják, hogy "eszik az olajat" az Alfák, vettem is 1 l-el többet /tartalékba/, de a felét sem kellett hozzátölteni a következő olajcseréig... Csak akkor fogyott az olaj, mikor megszakította a menetet a "szakember" olajcsere alkalmával... ...de alatta mind meg volt!:))))
granturismo21-07-2005 18:50:43 // 7323
3-5eft maga a szilent. Emelés, kerék le, 6 db csavar ki (alul 3, felül 3) rugóstag kivesz, rugóstag összenyom gátlócsavar ki, szilent le szilent fel, egész összerak. Kényelmesen 20 prec. 146 boxernál ugyanaz + ott a kormányösszekötő gömbfejet is ki kell nyomni, mert a gátlóba van az is bekötve.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
584
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?