Forum >> Szerelőműhely

Buddha02-05-2007 12:17:14 // 15323
Hali! A belső féltengelycsuklók szoktak ilyen hangot adni, ellenőriztesd le őket! Üdv.
csocsi02-05-2007 11:26:24 // 15322
Remélem nem is fogok ilyen gyertyát látni :)))
GabCsi02-05-2007 11:17:07 // 15321
Az én gyertyáimat nem lehet überelni, VW volt mind a 8 :)
pb_02-05-2007 11:15:36 // 15320
Sok minden lehet, kipuff, fék, kerékcsapágy. A féket 1xűen ki lehet szűrni, gurulás közben finoman lenyomod a pedált.
Üvegtigris02-05-2007 11:05:22 // 15319
Sziasztok!
Hétvégén csináltam haverom 146-át / 1.4 TS/
Állítólag 20k ezelőtt volt szerelőnél vezérműszíjat+ a többit cserélni, ennek ellenére a szíj ilyen volt:

az egyik görgő meg ilyen:

És ha szakad a szíj, akkor jön a szar olasz fos, meg a többi, egy autószerelő ilyenfajta hozzáállása miatt : (

Ha még nem láttatok belerohadt 120k gyertyákat:
Üvegtigris02-05-2007 10:31:48 // 15318
Sziasztok!

Megvolt haveromnak a vezmód csere.
Nem is lett volna nagy gáz, az egész, ha a szerelő, akihez 20k ezelőtt elvitte vezérműszíjat+... cserélni tényleg kicserélte volna a dolgokat / a haverom vitte az új alkatrészaeket/ --> a vezérműszíj már majdnem elszakadt, az egyik vezetőgörgőnek pedig nagyobb volt a lógása, mint a mamám negyven éves biciklikerekének : (, tehát a szerelő hozzá sem nyúlt, az új alkatrészeket pedig elrakta.
És ekkor jön a "szar olasz alfa", meg a többiek, mert van egy két ilyen hozzáállású emberke...
Itt egy pár kép:
A régi vezmód a helyén:

régi vezmód szétkapva:

új vezmód:

vezérlésoldal:

szíjvezető : (((

Az állítólag 20k ezelőtt cserélt szíj:
mesa02-05-2007 09:50:21 // 15317
kösz wickey! Sajnos, a hétvégén kipuhatoltam, hogy ha üresben gurulok, időnként baromi kattogó hangot hallok. Egyenesben, nem alászedve. Tutti hogy diffi lesz??? Vagy lehet hogy a féltengelyben a golyók kattognak ? Bakra állítva nem jelentkezik a hang. és akkor sem ha gázt adok. Csak terheletlenül. Segítsetek, mi lehet ez ? Mit ellenőrizzek, és hogyan ? Nem szeretném elvinni így tudatlanul egy márkaszervízbe, hogy aztán rajtam termeljék ki a havi árrést :(
Buddha01-05-2007 23:09:36 // 15316
Kau! Közel vagyunk egymáshoz, ha kell segítség keress meg és megoldunk mindent! Új alkatrészeket is tudok jó áron! GT kollega is járt már nálam, remélem nem bánta meg! :-) Más, mindenkinek! 164SuperTd-be szeretnék tempomatot! Ha találok kint ilyet egy bontóban mit szereljek ki belőle, hogy nálam működjön? Van valami rejtett egysége vagy ezt a computer vezérli? Üdv.
Ati_QV ®01-05-2007 17:56:43 // 15315
Hali! Ma délelött sikeresen odavertem a QV-m alját és elfolyt az olajam! :( Reggel viszem dokihoz! Valószínüleg kicseréltetem a rugóimat ,túl dúrva ez az ültetés ,pedig vigyázva mentem a xar úton kb. 40km/h-al!!! FUCK !!
pb_01-05-2007 13:21:26 // 15314
Nem tudok nyilatkozni, mert nálad máshogy van az elrendezés.) Nálam viszonylag nem nagy meló, de van 1 zéger, ami + tudja szivatni a játékost, ill még az is, ha a munkahenger be van rohadva a helyére.
Kau01-05-2007 13:11:41 // 15313
Néztem árat. Munkahenger 11-16e. Nagy meló a szerelése? Vagy könnyen hozzá férhető? (Váltóhoz képest).
pb_01-05-2007 13:06:46 // 15312
Boxerhez tudok árakat, főhenger 6-10k között, munkahenger olyan 6-8k körül. Talán annyit tudsz így gyorsban csinálni, hogy légteleníted a kuplungot.
Kau01-05-2007 13:04:01 // 15311
A fékolaj nem fogy, nem folyik semmi. Mivel eddig nem volt ilyen hibám, nem ismerem a kuplung részeit. Ez mekkora meló szétszedni és milyen árban mozoghatnak kb. amiket írtok. Amúgy köszi mindenkinek.
pb_01-05-2007 12:55:41 // 15310
Szóval kuplungfőhengert és munkahengert.
falcokc01-05-2007 12:55:17 // 15309
munkahenger csere! csak előtte nézd meg melyik adta meg magát
pb_01-05-2007 12:54:35 // 15308
+ kell nézni a fő-, ill munkahengereket, lehet, hogy az 1ik +adta magát, inkább a munkahenger szokta, ami alul van. A fékolajad nem fogy?
Kau01-05-2007 12:52:50 // 15307
És mi az orvoslás titka?
Kazes☻01-05-2007 12:52:19 // 15306
Lehet, hogy csak a munkahenger alul vagy fölül. Gondolom hidraulikus. :-)
pb_01-05-2007 12:51:52 // 15305
A beesős kuplung pedál sztem kuplunghidraulika hibára vezethető vissza.
Kau01-05-2007 12:18:04 // 15304
Sajnos ide is kell most írnom. Tegnap megadta magát a váltóm menet közben. Nem lehetett semelyik sebességbe betenni, a kuplungom beesett. Kicsit később egy kis reccsenéssel sikerült kapcsolnom az ötödiket. Utána vissza keményedett és tudtam vele menni. De mi lehet a gond? Mert így már nem igazán merem hajtani.
Wickey30-04-2007 20:49:02 // 15303
tengelyirányban a féltengelynek illik mozognia egy picit, mivel pár esetben, pl. berugózáskor, kanyarodáskor változik a nyomtáv. A féltengelyben pediglen csak féltengelycsuklók vannak csészékkel és golyókkal. Addig nem csereérett, amíg nincs nagy lógása, vagy pedig nem morog menet közben alászedett kormánynál.
mesa30-04-2007 20:21:08 // 15302
Sziasztok! Ha tengelyirányban mozgatom a féltengelyt és benne a kardán kattog, az normális, vagy azt jelzi, hogy csereérett ? Hangsúlyozom : tengelyirányról van szó. Meg hogy fogalmam sincs milyennek kéne lennie :)))
zee30-04-2007 12:06:07 // 15301
Sziasztok! Valaki ha lenne olyan kedves be tudná dobni a vezérlésmódosító vezetékelési rajzát? Melóhelyen vagyok és nem tudom a docky féle .iso-t megnézni. Vagy ha esetleg az erre vonatkozó pdf file-t beküldené valaki az itteni címemre annak is nagyon örülnék. köszi (zoltan.barati@elcoteq.com vagy baratizoltan@gmail.com)
Tocsa29-04-2007 15:21:11 // 15300
ÜDv !Ha valakinek lenne egy olio feliratú olajsapka kupakja Alfa75 TS re az üzenjen már az oldalamra lécci! A múltkor elhagytam és nagyon kéne ! Előrre is tenx!
Bubi (147)28-04-2007 19:07:58 // 15299
nemtom hogy zárta be, engem is csak hívott hogy gáz van!nemtok semmit azért köszi a segítséget
RoliQ428-04-2007 19:05:50 // 15298
a drót még megoldás lehet...! ha nem megy... akkor valamilyen szakember kell hívni... nem kis pénz! vagy betöröd az ablakot:D mást nem nagyon tudok!
Bubi (147)28-04-2007 19:00:25 // 15297
pótkulcs nincs!!! valami más lehetőség?
Poló28-04-2007 18:56:39 // 15296
Pótkulccsal. Amúgy hogy sikerült neki bezárnia? Én egy módszert tudok erre. Autóbezárva a kluccsal és nem a riasztóval. Majd hátul kulccsal kinyitom a csomitartót, kulcsot beteszem és lecsukom. Valahogy ki lehet nyitni egy darab dróttal.
Bubi (147)28-04-2007 18:51:11 // 15295
sziasztok! FONTOS egyik ismerősöm bezárta a 156ába kulcsot! hogy tudná kinyitni???
Poló28-04-2007 18:35:27 // 15294
Egy próbát megér a Selénia Racing vagy a Selénia Sport.
TIbor28-04-2007 17:33:21 // 15293
Hát ez elég jól sikerül, szóval .... elég ha szimmeringeket cserélem....
TIbor28-04-2007 17:31:52 // 15292
Esetleg valaki tud infót arról, hogy szelepszár-szimerringet lehet-e felülről cserélni a TS motorokon, vagy hengerfejlevétel szükséges ! Eszegetni kezdte az olajat, és ez nem annyira tetszik! Remélem nem kell komplett motorgenerált csinálni, elég ha a szimerring! Vagy van valamiféle tapasztalatotok, hogy esetleg a selenia racinget is enné? Előre is kösz!
sztane28-04-2007 14:57:40 // 15291
végeztem a váltó projekttel.
összvér megoldás lett belőle, a beteg váltóból csak az 5. elemei maradtak meg, az összes többi egység a spideré kerül át.
a végáttétel a 17-es meghajtó kerék helyett 16-os lett.
a tesztelés folyamatban.
ruszman28-04-2007 10:16:55 // 15290
köszi!
Ati_QV ®28-04-2007 09:44:28 // 15289
Ezt úgy -ahogy van be is copiztam neki ,legyen nek i egy jó napja! ;) :€
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2007 09:39:57 // 15288
persze csak némi hozzászólás..... bátyámnak volt 1.6VTI hondája, 2 évesen vette 15000km-rel. Hibalista: - Generátor csapágy csere: 35.000Ft + munkadíj - Váltóból elfolyott az olaj.... megúszta olaj vásárlással - Légzsák kontroll hiba a kormány légzsáknál..... a kormány tekerése során a műanyag nyák elszakadt ezért nem működött a kürt, meg a kormánylégzsák. Érdi bontó 17.000Ft - anyósülésnél az ülés mechanika szétesett 14.000Ft - váltóhiba 2es 3as szinkron szarakodott.... akkor adta el a bartyó a hondát....45000km-rel szóval ennyit a nagy megbízható japán márkáról....majd én is felregelem magam egy "kondás" oldalra aztán rijogatok mindenkit, mint egy gonosz krampusz :)))))))
ystuc28-04-2007 09:30:53 // 15287
Szerintem kizárt dolog, mert nem tudom... :-)) Tény, hogy márkaszervízbe nem vinném az autóm, van bőven negatív tapasztalat. És hogy milyen alfás társaságban volt benne, azt nbem tudom, de itt én jól érzem magam. Ha Hondázni akar, Hondázzon... :-)
Ati_QV ®28-04-2007 09:27:15 // 15286
Ez a Carstyling.hu-ról van egy nagyképü Hondás írta ,egy Alfa-funnak! :D CivicVti5 2007. április 28. 03:11 | Válasz erre | #155 Te tudod mit hiszel el, és mit nem! DE nekem ilyen autóm volt, és benne voltam egy ilyen Alfás társaságban, a sok probléma nem egyedi dolog volt, mindenki csak szo*ott velük! És az a gond, hogy ez nem csak rémhír, ha bemész egy Alfa szervízbe, és megnézed a szerviz bejegyzéseket, van ott minden, motorgeneráltól kezdve a....-ig mindenm, viszont egy Honda szervízben olajcsere,olajcsere,olajcsere.... Na ezért vettem inkább japánt! Szerintetek???
pb_27-04-2007 14:18:49 // 15285
Szóval +int lesz 1 fain kis rendszer, ami semmire sem jó, ill 1 dologra biztos, hogy még több pénzt szedjenek be.((
boyci27-04-2007 14:10:21 // 15284
ciao! mindenképp utána nézek! tegnap kaptam mégegy tel.sz.t akit hívhatok a szerelés ügyben! azért neked is köszke a figyelmet!
mesa27-04-2007 12:58:51 // 15283
Tudnak 'élni' !!! Itt van akinek megvolt 40k alatt - persze nem márkaszervízben :) Én várnék a helyedben vel, ha nem folyamatosan szól. Egyébként sem károsítja a motort.
ruszman27-04-2007 11:59:28 // 15282
27k nál a magam megnyugtatására cserltettem szíjakat+görgőt (és ha már leszedték a vezérlést akkor módosítót is) mert akkor volt a kocsi 4 éves.. hozzáteszem hogy márkaszervízben és akkor volt 198k a végszámla.. na most viszont csak olajat cseréltetnék gondolván azt hogy majd "meghálálja" és nem romlik el.. (csak kicsit aggaszt hogy "mintha hallanám" nem erősen egy picit)
mesa27-04-2007 11:14:44 // 15281
Hú, ez a 27k-nál vszíj+görgőcsere is már elég érdekes. 80-120k-nál ajánlatos. 10k után nem lenne szabad ilyet hallanod, de mivel 2 év alatt tettél bele évi 5k-t, ez azt jelenti, hogy csak rövid távokon használodm, ami egyértelműen kinyírja a vezmodot...
ruszman27-04-2007 10:52:00 // 15280
sziasztok! ma megnéztem a szervízfüzetet hogy mikor cseréltettem vezérlésmódosítót+szíjakat+görgőket. 2005 március 27120Km volt benn. most 37xxx Km van benn és mintha hallanám megint a "dízelhangot". de lehet hogy csak bebeszélem magamnak.. kérdés: lehet hogy 10000km után ismét elromlik? az olajat lecseréltetem a közeljövőben..
Wickey27-04-2007 10:05:47 // 15279
a gyanúsabb autókra szállnak rá, és azt majd egy csudálatos integrált informatikai számítógépes rendszer fogja megmondani mi a gyanús. Mindegy, a gtv-n még egy év van, addig valszeg el se készül, addigra már csak kialakul az új rendszer.
sztane26-04-2007 17:05:40 // 15278
elmentem szerelni
sztane26-04-2007 16:24:29 // 15277
hali! ma este lesz rá időm, hogy levegyem a váltót a helyéről, s ha nem leszek nagyon elfáradva lehet, hogy szét is kapom. a donor váltót a manuál segítségével pillanatok alatt darabokra szedtem, most csak arra leszek kíványcsi mekkora eltérések lesznek az áttételekben. ugyanis az 5. fokozata áttétele jelentősern eltért az enyémtől
csocsi26-04-2007 16:09:59 // 15276
Csak sajna ha valamit akar az autós akkor fizetni kell :((
Liquid26-04-2007 15:52:13 // 15275
szeptemberben megy műszakira az UNO-m, 97-óta van a családban az apám nevén, de már évek óta én használom. Most nem elég hogy törzskönyvvet meg új forgalmit kell csináltatnom, még eredetvizsga is kell. Hát bekaphatják.
ystuc26-04-2007 15:40:31 // 15274
Hát ezt meg milyen alapon...?? Ezt vajon mivel indokolják?? Mondjuk engem nem érint, de akkor is! Pofátlanság!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.