Forum >> Szerelőműhely
bőregér29-05-2007 19:45:15 // 15723
D.K. tuning,vagy más tuning üzlet.
dfg (Tanárúr)29-05-2007 19:45:13 // 15722
Pirivel ki fogom olvastatni, ha egyszer odaérek, csak szerettem vna tájékozódni. köszönöm a segítséget.
ronin29-05-2007 19:42:43 // 15721
az jo, de hol lehet kapni, es hova dugod? melyik csore?
bőregér29-05-2007 19:42:31 // 15720
ha a szilenek lógnak és mozognak,akkor a gömbfej is szétment,ajánlott a csere, de húzós az áruk
ALFI15629-05-2007 19:37:20 // 15719
Hogy ne lenne!Amit Lausz mondott én is csak azt tudom mondani "nézd meg az enyémet" Az előző 156-ot.
Poló29-05-2007 19:35:26 // 15718
Kérdezd meg Zepi156-ot, ő biztos tudja.
ronin29-05-2007 19:34:23 // 15717
nem tudja senki sem hogy hol van a jtd turbo "lefujoja" ??
lausz29-05-2007 17:29:49 // 15716
nézd meg az enyémet
csocsi29-05-2007 17:27:54 // 15715
Inkább zsírozzák, azzal lehet odázni a dolgot, de visszajön. Már nekem is csinálta a szerelő.
Poseidon29-05-2007 16:28:08 // 15714
Hol érdemes és mibe kerül beolajoztatni a szilentjeimet? 1998-as 156-oson. Alázóan nyikorog az egész jobb első futóművem mint nagymama rattanhintaszéke :((
Ha ez jellemző dolog (sokan írnak ilyet) mik a jellemzően cserélendőek?
Köszi.
Ha ez jellemző dolog (sokan írnak ilyet) mik a jellemzően cserélendőek?
Köszi.
ronin29-05-2007 16:10:40 // 15713
pl, hol engedi ki a levegot, ha elerte a maximalis nyomast?
ronin29-05-2007 16:00:36 // 15712
...valaki elarulna azt is hogy a turbonyomast hogyan szabalyozza maganak az autom??
ronin29-05-2007 15:53:53 // 15711
hi, valaki tudna adni valami tanacsot hogy hogyan merjek turbonyomast a gepemen? nincs valami olyan meroora amit racsatlakoztatok a nyomasmerore a szivosornal es meri nekem az utasterben a nyomast? elore is koszi!
Ferkó29-05-2007 01:50:39 // 15710
Fiat Tipo 2,0 16V-hez 836 A 3000 motorkódhoz E L A D Ó egy frissen köszörült főtengely 2db hajtókarral.Ez a moci van a Lancia Deltában is meg a Dedrákban is.
Az ára 50'000 Ft
Ezen hívjatok: 20-480-4198
Az ára 50'000 Ft
Ezen hívjatok: 20-480-4198
[k i z z o]28-05-2007 22:41:11 // 15709
Olvastak belőle? Jó lenne tudni, ki gyújtotta ki a lámpát. És csak garantált diagnosztikai eredményt fogadj el - legjobb ha te is látod mit ad vissza rá a diag. nehogy eladják neked valami dumával, már fenn nem álló hiba stb.
[k i z z o]28-05-2007 22:38:36 // 15708
Való igaz. A V6 TB nem a marketingesek álma. Inkább a JTS stb. fejlesztése kecsegtetett.
Pedig igen jó kis motor. Az igaz, hogy egy ujabb motort könnyebb volt fejleszteni mint egy meglévőn orvosolni. Egy ujonan kifejlesztett motorban több a tartalék. Több helyen lehet vele sikereket elérni, sokat ki lehet belöle árulni.
Pedig igen jó kis motor. Az igaz, hogy egy ujabb motort könnyebb volt fejleszteni mint egy meglévőn orvosolni. Egy ujonan kifejlesztett motorban több a tartalék. Több helyen lehet vele sikereket elérni, sokat ki lehet belöle árulni.
Don Gombóc28-05-2007 17:17:41 // 15707
Persze Euro 2-es, arra is hivatkoztak ennek a motornak a leállításakor hogy nem tudták az eu 3-as emissziós értéket teljesíteni, pedig inkább nem akarták.
[k i z z o]28-05-2007 17:08:52 // 15706
Hi,
lehet, hogy emisszióban teljesiti az EURO 3 elöirásokat, de EURO2 -es.
Csak az tud jelezni, amimér is:) ha a kat után nincs lambdaszonda, akkor akár ott le is flexelheted a kipufogot:) Nem veszi észre.
kizzo
lehet, hogy emisszióban teljesiti az EURO 3 elöirásokat, de EURO2 -es.
Csak az tud jelezni, amimér is:) ha a kat után nincs lambdaszonda, akkor akár ott le is flexelheted a kipufogot:) Nem veszi észre.
kizzo
dfg (Tanárúr)28-05-2007 16:14:13 // 15705
Sziasztok. amit kinéztem magamnak Q4-et, folyamatosan világít az injektorvisszajelző. Ez miért lehet? Az eladó szerint mióta ő megvette ezt csinálja.
Roli28-05-2007 12:07:38 // 15704
Lehet lecserélem a fékfolyadékot azzal kezdem meg körebelégtelenitem a féket.
Mint már irtam jó 1 éve nem lett hozzányulva a fékhez akkor teljesen fel lett javitva.
Az az érdekes hogy fogyni nem fogy az olaj de szépen elvész a fékhatás ha folyamatosan nyomom a pedált, szép lassan megy befele. Olyan mint ha a föfékmunkahenger eleresztene.
Mint már irtam jó 1 éve nem lett hozzányulva a fékhez akkor teljesen fel lett javitva.
Az az érdekes hogy fogyni nem fogy az olaj de szépen elvész a fékhatás ha folyamatosan nyomom a pedált, szép lassan megy befele. Olyan mint ha a föfékmunkahenger eleresztene.
Roli28-05-2007 12:03:58 // 15703
A vákumcsövet nem olyan régen cseréltem ki, jó erős bilincsel rögzitettem. Szoval fals levegőt ott nem tud szivni, de szerintem nem is a rásegítővel van baj. Elmegy a fékerő, de a rásegitő rásegit. A fék kb jó 1 éve lett megcsinálva műszakira akkor lett betét cserélve légtelenitve. Azóta nem lett vele semmi csinálva most 1-2 hónapja van ez a gond és egyre rosszabb let. Folyadék nem folyott el, szoval nem tudom mi lehet.
A kocsi nem ABS-es, az ABS hibálya igy kizárva.
A kocsi nem ABS-es, az ABS hibálya igy kizárva.
Poseidon28-05-2007 12:00:35 // 15702
Hát ez az, de hogy találsz meg egy ilyet?! :( A gyanúm az, hogy valami az ablakemelő motorral lehet, mert mindig lehúzáskor dobja el. Vagy már el sem kezdi lehúzni, vagy mint a minap, 2 cm után dobja el.
Tudja valaki mekkora biztosítéknak kellene lennie a hátsó ablakokhoz?
Az elsőkhöz 30A-est ír és az is van benne. A hátsó ablakokat nem találtam még meg.
Tudja valaki mekkora biztosítéknak kellene lennie a hátsó ablakokhoz?
Az elsőkhöz 30A-est ír és az is van benne. A hátsó ablakokat nem találtam még meg.
Tom1228-05-2007 11:18:21 // 15701
Valami zárlat lehet... Nekem télen a kulcsszekrény volt zárlatos - a kormány alatt - ablakok, ablaktörlő, fűtés nem működött, más igen.
Don Gombóc28-05-2007 11:01:26 // 15700
Érdekes nállam jelezte. A csere utáni napon jól kiégettem pályán és betértem a cimborámhoz egy kontrollra és én nem tudom mi mennyi volt de azt mondta az eu 3-at is teljesíti. Néztem mint a vett malac. Bár ebben két kat van egy a túró után a közös leömlőben meg egy nagy hátul. A szonda meg az első kicsi elejébe van tekerve.
[k i z z o]28-05-2007 10:55:19 // 15699
Hi,
EURO2 1 lambda szonda ODB1 nem jelez hibakódot, csak zöldkártyánál lehet szarabb.
EURO3 diagnosztizálja a kat. hiányát.
Kat. nélkül biztos jobban megy. Ez igaz.
kizzo
EURO2 1 lambda szonda ODB1 nem jelez hibakódot, csak zöldkártyánál lehet szarabb.
EURO3 diagnosztizálja a kat. hiányát.
Kat. nélkül biztos jobban megy. Ez igaz.
kizzo
[k i z z o]28-05-2007 10:52:42 // 15698
Hi,
hibakódot kell olvastatni. Ha EURO3 -as akkor 2 lambdaszondás. Azaz a katalizátor hatékonyságát lehet mérni. 1 lambda a kat elött 1 utána. A lambda különbségi jelekből tudja, hogy a katalizátor mennyire dolgozik.
Fater dobloján az egyik trafó szarakodott a 4-ből, ami azt okozta, hogy a kat. kiégett, pedig kb. 10 km -t ment csak - jött vele haza - ugy, hogy a 3-aas hengeren néha nem volt szikra.
Én is bontottat szereztem, egy 40e km Stilo -ét. Szépen dolgozik. Azért mondtam neked, valami oka van ha a kat. tönkremegy. Azt is meg kell találni, különben mégegyet kiherél.
A doblo is ugynugy ment mint korábban. Semmit nem lehetett észrevenni, egyedül a check engine lámpa + emissziós adatok siralmasak.
Ha van kat. hibakódod, akkor üttesd ki, méress egy emissziót. Ha tényleg rossz a kat. akkor kis idön belül - egy komolyabb meleg motoros túra után - ujra gyujtja a lámpát.
De a CO -nak meg N2O nak is magasnak kelle lennie.
kizzo
hibakódot kell olvastatni. Ha EURO3 -as akkor 2 lambdaszondás. Azaz a katalizátor hatékonyságát lehet mérni. 1 lambda a kat elött 1 utána. A lambda különbségi jelekből tudja, hogy a katalizátor mennyire dolgozik.
Fater dobloján az egyik trafó szarakodott a 4-ből, ami azt okozta, hogy a kat. kiégett, pedig kb. 10 km -t ment csak - jött vele haza - ugy, hogy a 3-aas hengeren néha nem volt szikra.
Én is bontottat szereztem, egy 40e km Stilo -ét. Szépen dolgozik. Azért mondtam neked, valami oka van ha a kat. tönkremegy. Azt is meg kell találni, különben mégegyet kiherél.
A doblo is ugynugy ment mint korábban. Semmit nem lehetett észrevenni, egyedül a check engine lámpa + emissziós adatok siralmasak.
Ha van kat. hibakódod, akkor üttesd ki, méress egy emissziót. Ha tényleg rossz a kat. akkor kis idön belül - egy komolyabb meleg motoros túra után - ujra gyujtja a lámpát.
De a CO -nak meg N2O nak is magasnak kelle lennie.
kizzo
Wickey28-05-2007 09:44:56 // 15697
Főfékmunkahenger. Mindenesetre ha piszkálva volt a fékfolyadék és környéke nemrégiben (tehát: kevés volt utánatöltöttél, lecseréltétek, fékbetétet cseréltetek, akármi, ami a fékhidraulikával kapcsolatos) akkor viszont egy alapos légtelenítéssel kellene kezdeni az olcsóbb mint a főfékmunkahenger.
Don Gombóc28-05-2007 06:38:13 // 15696
Azért azt a vákumcsövet meg kellene nézni hogy hibátlan-e, és egy aprólékos légtelenítés sem árt. Pláne ha volt légtelenítve illetve teljesen lecserélve a fékolaj akkor ha nem eléggé lett légtelenítve az ABS elosztóban maradhatott levegő. Már ha blokkolás gátlós a kocsid.
Roli27-05-2007 20:46:40 // 15695
Sziasztok
Lenne egy kérédsem, a fékemmel van probléma. Mondjuk megálok a pirosnál nyomom a féket és szépen elmegy a fékhatás meggurul az auto pedált beljebb nyomva ujra fog a fék. Aztán újra elmegy a fékhatás ás újra beljebb tudom nyomni a pedált, de ilyenkor már padlon van szinte.
Mi lehet a rossz? Főfékmunkahenger? Olaj az sehol nem folyik, nem fogy a tartályból.
Meg olyan gond is van vele hogy hirtelen fékezek egy nagyobbat, a pedál az kemény mint állat de a fékerő az nem valami sok. Lehet hogy a két kőt valahogy rádolgoz egymásra ? Szerintem a rásegitő az jó lehet mert ha beindítom az autót akkor megszivja és rendesen rásegit.
Ha valakinek van ötlete kérem irja meg, vagy ha valakinek már volt ilyen jellegű problémája és tudja a megoldást segítsen.
Köszönöm! Roland
Lenne egy kérédsem, a fékemmel van probléma. Mondjuk megálok a pirosnál nyomom a féket és szépen elmegy a fékhatás meggurul az auto pedált beljebb nyomva ujra fog a fék. Aztán újra elmegy a fékhatás ás újra beljebb tudom nyomni a pedált, de ilyenkor már padlon van szinte.
Mi lehet a rossz? Főfékmunkahenger? Olaj az sehol nem folyik, nem fogy a tartályból.
Meg olyan gond is van vele hogy hirtelen fékezek egy nagyobbat, a pedál az kemény mint állat de a fékerő az nem valami sok. Lehet hogy a két kőt valahogy rádolgoz egymásra ? Szerintem a rásegitő az jó lehet mert ha beindítom az autót akkor megszivja és rendesen rásegit.
Ha valakinek van ötlete kérem irja meg, vagy ha valakinek már volt ilyen jellegű problémája és tudja a megoldást segítsen.
Köszönöm! Roland
Poseidon27-05-2007 19:53:25 // 15694
Hja, a baj csak az, hogy most megint kivágta... szerencsére mindkettő fel van húzva, de valami akkor sem normális, csak tudnám merre kutassak :(( Zárlatos lenne az egyik emelőmotor vagy ilyenkor mit kell megnézni szerintetek?
Magoo27-05-2007 19:00:31 // 15693
Tegnap én is kivettem a Kat-ot a dudubol majd meglátjuk miben lesz más mint
eddig volt ....
eddig volt ....
Tom1227-05-2007 18:53:39 // 15692
Nekem is egy ilyen szaki mutatta meg, milyen helyeken vannak "elrejtve" a biztosítékok..-)
ALFI15627-05-2007 16:55:50 // 15691
Kat.nélkül inkább még jobbnak kéne lenni nem?Az csak folyt szerintem?Én is és még sokan kivették(tük) és nem jelzett ki semmit.Sőt!
Kau27-05-2007 16:48:40 // 15690
Én két évig jártam katalizátor nélkül. Semmi baja nem volt a gépnek. Nem volt hangosabb, csak miután a középdobot is kivettük. Viszont előfordulhat, hogy rezonancia lesz vmelyik fordulat tartományban. Az tényleg nem szép hang. (Ladás).
Tommaso 15927-05-2007 16:13:09 // 15689
És még1szer:
az autó menetteljesítményén,fogyasztásán semmit nem vettem észre,csak a kontrolllámpából következtetek a hibára!
az autó menetteljesítményén,fogyasztásán semmit nem vettem észre,csak a kontrolllámpából következtetek a hibára!
Tommaso 15927-05-2007 16:12:04 // 15688
Szia!
104.000 km van benne!
Főleg mikor télen,hidegben indítottam,akkor elég irritáló,szúrós szagú gáz jött ki a kipuffból!
104.000 km van benne!
Főleg mikor télen,hidegben indítottam,akkor elég irritáló,szúrós szagú gáz jött ki a kipuffból!
[k i z z o]27-05-2007 16:03:25 // 15687
Hi,
gondolom EURO3 2 lambda szondás. Csak az tudja a katalizatort diagnosztizalni.
Mindenhogyan kell kat. különben örökké hibakódos lesz.
Biztos hogy katalizator? Mennyi a km. ? Valaminek tönkre kellett tennie a katalzátort:) ha az a baja.
Amugy jó a bontott is, ha fizikailag meg tudod vizsgalni a katalizatort. nem zörög, nincs kiégve, nencsenek benne olyan nyomok mintha lánggal valaki belefújt volna.
kizzo
gondolom EURO3 2 lambda szondás. Csak az tudja a katalizatort diagnosztizalni.
Mindenhogyan kell kat. különben örökké hibakódos lesz.
Biztos hogy katalizator? Mennyi a km. ? Valaminek tönkre kellett tennie a katalzátort:) ha az a baja.
Amugy jó a bontott is, ha fizikailag meg tudod vizsgalni a katalizatort. nem zörög, nincs kiégve, nencsenek benne olyan nyomok mintha lánggal valaki belefújt volna.
kizzo
Poseidon27-05-2007 15:43:32 // 15686
Köszi, közben megoldódott... valóban biztosíték volt, azonban arról nem volt szó, hogy ha lepattintom a bal kesztyűtartót (ami a biztosíték-panelt takarja) az ablak ikonnak megfelelő biztosíték csak az első ablakokra vonatkozik, a hátsóké meg fent van a francban az alap panel fölött már nem is látható helyen szinte.... na AZT nem néztem meg...
Van viszont egy világi talpraesett villanyszerelő szaki címem ha kell valakinek (aki ünnepkor is segít az emberen ha bajban van pl. egy leeresztett ablakkal) :)
Van viszont egy világi talpraesett villanyszerelő szaki címem ha kell valakinek (aki ünnepkor is segít az emberen ha bajban van pl. egy leeresztett ablakkal) :)
Tommaso 15927-05-2007 14:27:39 // 15685
Köszi a katalizátoros segítségeket!
Az off autóról tudom,hogy akkor nagy hangja lesz,én meg azt nem akarom,mert nem is illik az autó egyéniségéhez,meg már megúntam azt a hangzavart még a fordnál...
Én az autó menetteljesítményén semmit nem veszek észre,pedig sajna tegnap induláskor jelezte ezt nekem,és 700 km mentem vele,többnyire csak 130 km körül,de nem evett többet,és ment is...
Minden esetre cserélem,de bonottat szerintem kizárom,mert annál is belenyulhatok a bilibe rendesen:-(((
Az off autóról tudom,hogy akkor nagy hangja lesz,én meg azt nem akarom,mert nem is illik az autó egyéniségéhez,meg már megúntam azt a hangzavart még a fordnál...
Én az autó menetteljesítményén semmit nem veszek észre,pedig sajna tegnap induláskor jelezte ezt nekem,és 700 km mentem vele,többnyire csak 130 km körül,de nem evett többet,és ment is...
Minden esetre cserélem,de bonottat szerintem kizárom,mert annál is belenyulhatok a bilibe rendesen:-(((
Tom1227-05-2007 13:36:22 // 15684
Nekem meg "dinamikusabb" bal kanyarokban "azt mondja" a bal első kerék, hogy: "ck - ck- ck- ck- ck", hasonló, mintha kavics lenne a gumiba szorulva, de más...
A felső lengőkarok már dobozban a garázsban, a régiek haldokolnak, csak még nem ért rá a szerelő...:-/ Lehet, hogy addig vissza kéne vennem a tempóból? ...vagy más lehet a "zajforrás"?
A felső lengőkarok már dobozban a garázsban, a régiek haldokolnak, csak még nem ért rá a szerelő...:-/ Lehet, hogy addig vissza kéne vennem a tempóból? ...vagy más lehet a "zajforrás"?
Tom1227-05-2007 13:30:21 // 15683
Nem lehet túl nagy baj, biztosíték, stb? Más működik?
Poseidon27-05-2007 13:13:29 // 15682
Hogy én eddig ezt a topicot nem láttam :((
Tud valaki nekem segíteni? Megszűnt működi a 156-osomon a hátsó két elektromos ablak. A baj csak az, hogy az egyik valamennyire le van engedve...
Tud valaki valami baráti villanyász szakit aki tudna így vasárnap gyorssegíteni? Legalább feltekerni az ablakot, amíg majd kedden kinyit a szervizem....
Tudom, hogy ez így Pünkösdkor reménytelen, de hátha.....
Köszi!
Tud valaki nekem segíteni? Megszűnt működi a 156-osomon a hátsó két elektromos ablak. A baj csak az, hogy az egyik valamennyire le van engedve...
Tud valaki valami baráti villanyász szakit aki tudna így vasárnap gyorssegíteni? Legalább feltekerni az ablakot, amíg majd kedden kinyit a szervizem....
Tudom, hogy ez így Pünkösdkor reménytelen, de hátha.....
Köszi!
Poseidon27-05-2007 13:12:57 // 15681
Hogy én eddig ezt a topicot nem láttam :((
Tud valaki nekem segíteni? Megszűnt működi a 156-osomon a hátsó két elektromos ablak. A baj csak az, hogy az egyik valamennyire le van engedve...
Tud valaki valami baráti villanyász szakit aki tudna így vasárnak gyorssegíteni? Legalább feltekerni az ablakot, amíg majd kedden kinyit a szervizem....
Tudom, hogy ez így Pünkösdkor reménytelen, de hátha.....
Köszi!
Tud valaki nekem segíteni? Megszűnt működi a 156-osomon a hátsó két elektromos ablak. A baj csak az, hogy az egyik valamennyire le van engedve...
Tud valaki valami baráti villanyász szakit aki tudna így vasárnak gyorssegíteni? Legalább feltekerni az ablakot, amíg majd kedden kinyit a szervizem....
Tudom, hogy ez így Pünkösdkor reménytelen, de hátha.....
Köszi!
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2007 12:24:56 // 15680
azért, mert a klíma szárítja a levegőt elvonja a párát....
Liquid27-05-2007 12:14:48 // 15679
Ha elszaródott a kat, próbálj meg esetleg bontottat venni, de semmiképp se tegyél csövet a helyére, kell az oda. Amíg nincs megnézve nagyon vigyázz vele, mert megjárhatod. Egy haveromék offos Zafirájában felrobbant a kat. Injektorhibát jelzett (valszeg a katot nem tudja jelezni) visszafordultak már majdnem hazaértek (max 10km volt) amikor felrobbant. A bontott kattal együtt lett kb. 200-300e ft kár.
Ja nekik a felrobbanás előtt nem akart menni a kocsi 70-fölé.
Ja nekik a felrobbanás előtt nem akart menni a kocsi 70-fölé.
Jata27-05-2007 10:37:38 // 15678
Halo! Hát ha kiveszitek a katalizátort akkor ökör hangja lesz a vasnak.Hangos lesz és ronda.(tapasztalat) A szelepeknek nem tul jó ha nincs katalizátor mert elöbb beéghetnek.Föleg befecskendezös autonál.Nekem a középsö dobom rohadt szét és hejette lett csö.De nekem igy is hangos lett.Igaz öblösebb lett de hangosabb is.A katalizátort oda találták ki és szerintem ez igy van rendjén! Remélem vmennyit tudtam segiteni!
Tommaso 15927-05-2007 10:26:14 // 15677
Sziasztok!
Tegnap autópályán elkezdett villogni a 147-ben egy kis sárga ikon,ami villogáskor katalizátorproblémát jelenthet,majd hazafelé pedig már folyamatosan égett,ami már befecskendezéses hibát jelent a szervizkönyv szerint,de nem nagy tempóban állítólag folytatható az út!
Kérdésem az lenne,hogy ha ez tényleg katalizátorprobléma,akkor az megoldható e,hogy azt kivesszük,és helyette csak egy cső lesz?????
Az előző off karbis autómnál amiben fele ennyi elektronika volt ezt megjátszottuk,és ott nem is volot probléma!
És itt????
Köszi a segítséget!!
Tegnap autópályán elkezdett villogni a 147-ben egy kis sárga ikon,ami villogáskor katalizátorproblémát jelenthet,majd hazafelé pedig már folyamatosan égett,ami már befecskendezéses hibát jelent a szervizkönyv szerint,de nem nagy tempóban állítólag folytatható az út!
Kérdésem az lenne,hogy ha ez tényleg katalizátorprobléma,akkor az megoldható e,hogy azt kivesszük,és helyette csak egy cső lesz?????
Az előző off karbis autómnál amiben fele ennyi elektronika volt ezt megjátszottuk,és ott nem is volot probléma!
És itt????
Köszi a segítséget!!
ZOI26-05-2007 01:28:37 // 15676
Most visszagondolva a levegő csinálhatja a hangot valahogy mikor átmegy a csövön.:(
Poló26-05-2007 00:56:20 // 15675
Igen, arra gondoltam én is kipuff alatt.
ZOI26-05-2007 00:55:02 // 15674
Hát az a flexibilis cső a leömlés után , asszem így hívják
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
511
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?